Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581174 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

ollan

Sv: Re: Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1320 på: August 11, 2011, 18:13:18 »
http://www.skysports.com/story/0,,11688_7093100,00.html

Vi skal visst, sammen med Watford og Burnley, være ute etter Doncaster's Simon Gillett. Pris visstnok rundt 300.000 pund.

Skysports.com understands Burnley, Leeds and Watford are interested in Doncaster midfielder Simon Gillett.
Vi har ingen mulighet mot gigantklubbene Watford og Burnley....spilleren er nok tapt ;) de har jo nesten opp mot 20000 på hjemmekampene...

Omtrent det samme som Leeds altså.
Javel....

26k i fjor i snitt. Ikke så mye mer at vi er i noen posisjon til å hovere voldsomt overfor andre lag. Og for å stikke fingeren ytterligere i jorda: Det er lengre siden Leeds var et PL  lag enn Watford.
Da kan du jo sjekke billettpriser opp mot hverandre..+ matchprogram...og snittet til disse 2 lagene tipper jeg ligger på 14-15...?Men de har vel ikke noe hotell da...
Har Leeds United hotell?

ollan
skal få det ifølge MUN....

Ja så her tror du på Bates,mens ellers så er det bare løgn og fanteri gamlingen farer med ;-)  Leeds Untited har ikke noe hotell og det går nok endel år før så skjer,forhåpentlig er Bates vekke lenge før slike ting blir realisert.

ollan
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1321 på: August 11, 2011, 18:14:35 »
Og hvorfor det? Han heter da vitterlig det. Blir rimelig barnslig å kallehan noe annet.

Tja. Hva er det vi kaller Manu da

David Harle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1322 på: August 11, 2011, 18:36:35 »
Nå blir vel dette veldig off topic, men Man U (som jeg velger å kalle de) er noe annet. Bates er eier av klubben vår!

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1323 på: August 11, 2011, 18:42:31 »
Du må gjerne kalle han Ken Bates, eller bare Bates.....
evt Kenneth eller Ken
Rogaland whites!

DenHviteYeboah

Sv: Re: Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1324 på: August 11, 2011, 19:45:39 »
http://www.skysports.com/story/0,,11688_7093100,00.html

Vi skal visst, sammen med Watford og Burnley, være ute etter Doncaster's Simon Gillett. Pris visstnok rundt 300.000 pund.

Skysports.com understands Burnley, Leeds and Watford are interested in Doncaster midfielder Simon Gillett.
Vi har ingen mulighet mot gigantklubbene Watford og Burnley....spilleren er nok tapt ;) de har jo nesten opp mot 20000 på hjemmekampene...

Omtrent det samme som Leeds altså.
Javel....

26k i fjor i snitt. Ikke så mye mer at vi er i noen posisjon til å hovere voldsomt overfor andre lag. Og for å stikke fingeren ytterligere i jorda: Det er lengre siden Leeds var et PL  lag enn Watford.
Da kan du jo sjekke billettpriser opp mot hverandre..+ matchprogram...og snittet til disse 2 lagene tipper jeg ligger på 14-15...?Men de har vel ikke noe hotell da...
Har Leeds United hotell?

ollan
skal få det ifølge MUN....

Ja så her tror du på Bates,mens ellers så er det bare løgn og fanteri gamlingen farer med ;-)  Leeds Untited har ikke noe hotell og det går nok endel år før så skjer,forhåpentlig er Bates vekke lenge før slike ting blir realisert.

ollan
Du har et poeng :) mye juging ja.. :(

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1325 på: August 11, 2011, 22:02:29 »
Det burde ha blitt utdelt gule og røde kort til brukerene her inne på forumet, jeg er så JÆVLIG lei dette forbanna OT dritet dere lirer av dere hver forbanna dag! Jeg kommer fra jobb og ser fram til å se om det er skjedd noe nytt siden jeg dro hjemmefra men NEI! det er faen meg bare BATES MUN BATES MUN MUN MUN!

Dere som er moderator her inne på forumet gjør en helt elendig jobb i å rydde opp eventuelt blokere desse forbanna trolla som forpester forumet her inne.

Det ryktest at Leon Best er på veg inn på lån fra Newcastle



Jesus,ka skal vi med en lånespiss?? Eg spyr snart!!

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1326 på: August 11, 2011, 22:05:17 »
Det burde ha blitt utdelt gule og røde kort til brukerene her inne på forumet, jeg er så JÆVLIG lei dette forbanna OT dritet dere lirer av dere hver forbanna dag! Jeg kommer fra jobb og ser fram til å se om det er skjedd noe nytt siden jeg dro hjemmefra men NEI! det er faen meg bare BATES MUN BATES MUN MUN MUN!

Dere som er moderator her inne på forumet gjør en helt elendig jobb i å rydde opp eventuelt blokere desse forbanna trolla som forpester forumet her inne.

Det ryktest at Leon Best er på veg inn på lån fra Newcastle



Jesus,ka skal vi med en lånespiss?? Eg spyr snart!!

Ja, for vi har tross alt en hel uskadd spiss i troppen.
- Leif Olav

David Harle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1327 på: August 11, 2011, 22:31:53 »
Best tror jeg vil være en meget god signing. Godt Championship nivå.

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1328 på: August 11, 2011, 22:40:37 »
Vi var vel etter ham i fjor også  ???
 

Ozzy96

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1329 på: August 12, 2011, 00:00:18 »
da satsa me på drogba me da :D om nokon kan finna nr t grayson ska eg personleg ringa han på vegne av alle, så ska me sjå om me får i land ein avtale:D

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1330 på: August 12, 2011, 10:13:14 »

Det ryktest at Leon Best er på veg inn på lån fra Newcastle



Imponerte ikke  han for Newcastle i noen kamper i fjor?

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1331 på: August 12, 2011, 10:39:02 »
Ryktes at Ipswich´ spiss Tamas Priskin er på vei til oss på lån. Han har tidligere blitt lånt ut til QPR og Swansea.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1332 på: August 12, 2011, 10:44:24 »
Ryktes at Ipswich´ spiss Tamas Priskin er på vei til oss på lån. Han har tidligere blitt lånt ut til QPR og Swansea.
:'( Herregud hva har jeg gjort galt som fortjener dette?  :-[

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1333 på: August 12, 2011, 10:49:52 »
...nok en middels gråstein!  Dæven å attraktive vi er....
 

thesheep

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1334 på: August 12, 2011, 10:58:19 »
...nok en middels gråstein!  Dæven å attraktive vi er....

Vi tiltrekker oss altså ikke spisser som spiller fast på noen av de mest kjente lagene i PL eller La Liga? DETTE ER EN SKANDALE!!!!!

Tom

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1335 på: August 12, 2011, 11:06:41 »
Det finnes en mellomting mellom å spille fast på et PL lag og det å være reserve i et Championship lag, det skjønner du også.
 

thesheep

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1336 på: August 12, 2011, 11:16:29 »
Det finnes en mellomting mellom å spille fast på et PL lag og det å være reserve i et Championship lag, det skjønner du også.

Uansett hvem vi måtte signe i fra Championship ville blitt slaktet som gråstein og det endelige beviset på Bates manglende ambisjoner. Sytegjengen her inne tror enda det er 2002 og er bare fornøyde om vi signer pensjonister (Smith etc) fra den perioden.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1337 på: August 12, 2011, 11:18:48 »
Declan Considine (Leicester City) says...
Rotherham's Adam Le Fondre will head to a championship team within the next fortnight. Leicester City or Leeds United are his most likely targets.

Fra http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1338 på: August 12, 2011, 11:26:10 »
...nok en middels gråstein!  Dæven å attraktive vi er....

Vi tiltrekker oss altså ikke spisser som spiller fast på noen av de mest kjente lagene i PL eller La Liga? DETTE ER EN SKANDALE!!!!!

Det koker ned til lønn vet dere.  Men bevares, resverer fra Championship (med unntak av Max)
har vi jo gode referanser på....

det er forskjell på å barbere seg , og skjære av seg halsen...

bill mrk "ironi"
 

Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1339 på: August 12, 2011, 11:51:05 »
...nok en middels gråstein!  Dæven å attraktive vi er....

Vi tiltrekker oss altså ikke spisser som spiller fast på noen av de mest kjente lagene i PL eller La Liga? DETTE ER EN SKANDALE!!!!!

Hehe... Det handler nok ikke om det. Men vi ser jo veldig godt at kvaliteten på spillere inn slett ikke er bra nok. Det ER middelmådigheter som kommer til oss. Og det er vanskelig å juble når absolutt ingen av disse hever nivået. Eller, kan du nevne en eneste ny spiller som har gjort det? Jeg forstår veldig godt frustrasjonen som brer seg. Med slike signinger vi har gjort hittil blir vi aldri mer enn en middelhavsfarer i wankerligaen.

Askertiger

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1340 på: August 12, 2011, 12:24:33 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/9800/7/arsenal-ready-listen-offers-winger-watt

Sanchez Watt kan være aktuell igjen, hevdes det. Ser ut til at Arsenal er interessert i å selge (?), men vi har vel ikke råd til denslags.....  ::)
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1341 på: August 12, 2011, 12:29:51 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/9800/7/arsenal-ready-listen-offers-winger-watt

Sanchez Watt kan være aktuell igjen, hevdes det. Ser ut til at Arsenal er interessert i å selge (?), men vi har vel ikke råd til denslags.....  ::)

Nå ber du om ny Bates-diskusjon her...

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1342 på: August 12, 2011, 14:38:17 »
The new Leeds United striker that they are looking at taking on loan is no doubt going to be BIG ENOCH SHOWUMNI

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_v_middlesbrough_we_owe_whites_fans_a_response_howson_1_3673046
Ups & Ups!!

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1343 på: August 12, 2011, 15:47:30 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/9800/7/arsenal-ready-listen-offers-winger-watt

Sanchez Watt kan være aktuell igjen, hevdes det. Ser ut til at Arsenal er interessert i å selge (?), men vi har vel ikke råd til denslags.....  ::)
Til salgs for 250000£. Et kupp i tilfelle.
Løp og kjøp!!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1344 på: August 12, 2011, 15:48:39 »
Yeboahs vitne

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1345 på: August 12, 2011, 15:49:48 »
Hører at Pompey er ute etter en viss Huseklepp!!!

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1346 på: August 12, 2011, 15:54:19 »
Hører at Pompey er ute etter en viss Huseklepp!!!

Huseklepp ville jeg gerne have til Leeds, men igen. Pengene er på Mallorca på Ken Bates' hemmelige konto
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1347 på: August 12, 2011, 16:21:36 »

Det ryktest at Leon Best er på veg inn på lån fra Newcastle



Imponerte ikke  han for Newcastle i noen kamper i fjor?
Synes han var virkelig god i PL i fjor, de kampene han fikk!
Rogaland whites!

Ozzy96

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1348 på: August 12, 2011, 16:42:24 »
no vil me ha nokon kjekke rykte, som feks  at ein kontrakt med tevez er klar ? :D han ville jo vekk fra city :D

Ozzy96

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1349 på: August 13, 2011, 00:21:58 »
litt off topic men veit det er her folk er mest så eg berre spør :D blir Boro kampen sendt live :D