Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581374 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1470 på: August 19, 2011, 21:53:41 »
Har Leeds trukket seg fra Priskin-avtalen pga av en viss Santa Cruz? Just asking.....

Også mulig det var Keogh som kom i veien...

Oppdrettslaksen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1471 på: August 19, 2011, 23:17:38 »
Helvete altså. Nå har jeg nok en gang latt meg rive med disse ryktene, og er nå superoptimistisk i forhold til en roque-deal!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1472 på: August 19, 2011, 23:42:55 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/9939/8/manchester-city-outcast-shock-target-leeds

Hehe, dette er utopi! Cruz har vel noko slikt som £45-60 000 i veka ;D

Blir sikkert en deal om Man C betaler £ 54500 av lønna hans, og Leeds de resterende £500 pund ;) ;)

Begynner ikke den vitsen å bli LITT slitt nå? Ontopic, please!
Ã… ja, enhver vits som kan virke krenkende om klubben kan vi jo ikke ha...

Det er vel sånn  at hører man denne dritten dag ut og dag inn så risikerer man å bli loitt farget og tro på at Leeds er en klubb som lønner spillerne lavt.

Den peanøtt-vitsen har jeg ikke hørt av noen siden Jocke Bjørklund prøvde seg i Leeds.

Tviler på at vi lønner under pari, men velger heller å tro på en sannhet: Nemlig at engelske spillere tror de er feterte stjerner med en gang de går inn i siste år av sin kontrakt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1473 på: August 19, 2011, 23:51:25 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/9939/8/manchester-city-outcast-shock-target-leeds

Hehe, dette er utopi! Cruz har vel noko slikt som £45-60 000 i veka ;D

Blir sikkert en deal om Man C betaler £ 54500 av lønna hans, og Leeds de resterende £500 pund ;) ;)

Begynner ikke den vitsen å bli LITT slitt nå? Ontopic, please!
Ã… ja, enhver vits som kan virke krenkende om klubben kan vi jo ikke ha...

Det er vel sånn  at hører man denne dritten dag ut og dag inn så risikerer man å bli loitt farget og tro på at Leeds er en klubb som lønner spillerne lavt.

Den peanøtt-vitsen har jeg ikke hørt av noen siden Jocke Bjørklund prøvde seg i Leeds.

Tviler på at vi lønner under pari, men velger heller å tro på en sannhet: Nemlig at engelske spillere tror de er feterte stjerner med en gang de går inn i siste år av sin kontrakt!
Promo ruler igjen!
Tar på seg ovenfra og ned holdning,og forteller oss vanlig menige sannheten.
MOT  ;)

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1474 på: August 19, 2011, 23:54:42 »
Oliver Heatley (Leeds United) says...
Santa Cruz is heading towards elland road for 2 million pounds and will take a pay cut so he can play first team football

SkySports rykte


ett rykte är ett rykte, tror aldrig LUFC lgger ut 2 miljoner pund på santa cruz
 

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1475 på: August 20, 2011, 00:23:00 »
Oliver Heatley (Leeds United) says...
Santa Cruz is heading towards elland road for 2 million pounds and will take a pay cut so he can play first team football

SkySports rykte


ett rykte är ett rykte, tror aldrig LUFC lgger ut 2 miljoner pund på santa cruz

Jeg for min del håper vi aldri bruker masse penger på denne oppskrytte spilleren. Har sett ham i flere kamper og har undret meg for hvorfor han er så verdisatt og hvem har gjort det. Mark Hughes kjøpte ham til Blackburn og deretter kjøpte han til Manchester City for alt for mye penger/lønn.

Det jeg har sett av ham er feil attitude og ikke vil bli noe bedre innstilling ved å gå ned en divisjon.
Skal Bates først bruke penger (første tegn på drypp på hj.. i så fall), så håper jeg det blir på noe langsiktig enn Cruz.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1476 på: August 21, 2011, 11:11:16 »
Oliver Heatley (Leeds United) says...
Santa Cruz is heading towards elland road for 2 million pounds and will take a pay cut so he can play first team football

SkySports rykte


ett rykte är ett rykte, tror aldrig LUFC lgger ut 2 miljoner pund på santa cruz

Jeg for min del håper vi aldri bruker masse penger på denne oppskrytte spilleren. Har sett ham i flere kamper og har undret meg for hvorfor han er så verdisatt og hvem har gjort det. Mark Hughes kjøpte ham til Blackburn og deretter kjøpte han til Manchester City for alt for mye penger/lønn.

Det jeg har sett av ham er feil attitude og ikke vil bli noe bedre innstilling ved å gå ned en divisjon.
Skal Bates først bruke penger (første tegn på drypp på hj.. i så fall), så håper jeg det blir på noe langsiktig enn Cruz.







Tror dessverre du er inne på noe her, men hvem vet..... :-[
Yeboahs vitne

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1477 på: August 21, 2011, 12:48:28 »
Fra Duncan Castles:

#lufc working on £1m+ bid for Henri Lansbury, but wage demands + #afc lack of fit midfielders are issues.

...og:

#lufc not in for Santa Cruz.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1478 på: August 21, 2011, 13:47:42 »
Fra Duncan Castles:

#lufc working on £1m+ bid for Henri Lansbury, but wage demands + #afc lack of fit midfielders are issues.

...og:

#lufc not in for Santa Cruz.

Absolutt en spiller vi kunne hatt brukt for, men kom jo inn som innbytter for Arsenal i går.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1479 på: August 21, 2011, 23:59:34 »



LeedsUnited_MADKevin



 

#lufc linked with Forssel, Kilgallon, Lansbury, Lichaj & Spearing with Grella, Paynter, Bruce, Connolly & O'Brien rumoured to be leaving.

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1480 på: August 22, 2011, 03:34:26 »



LeedsUnited_MADKevin



 

#lufc linked with Forssel, Kilgallon, Lansbury, Lichaj & Spearing with Grella, Paynter, Bruce, Connolly & O'Brien rumoured to be leaving.

Ikke skidt - dog helst ikke Kilgallon tilbage!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1481 på: August 22, 2011, 10:28:21 »



LeedsUnited_MADKevin



 

#lufc linked with Forssel, Kilgallon, Lansbury, Lichaj & Spearing with Grella, Paynter, Bruce, Connolly & O'Brien rumoured to be leaving.

Ikke tale om det blir så mye forandringer nå rett før det stenges.

pedro

Leedsomaniac

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1483 på: August 22, 2011, 12:24:14 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/08/henri-lansbury-linked-with-move-to-elland-road/

Er nok en gang mer enn villig til å bite i det sure eplet og oppsøke en optikker om det finner sted. Men det er like sannsynlig som at jeg kommer til å bite i det sure eplet og oppsøke en optikker.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File


Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1486 på: August 22, 2011, 15:12:36 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/08/henri-lansbury-linked-with-move-to-elland-road/

Ser at han slaktes på waccoe, og har vi ikke nok offensive sentrale midtbanespillere nå?

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1487 på: August 22, 2011, 15:37:35 »

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1488 på: August 23, 2011, 08:14:49 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2028999/Max-Gradel-chased-Fulham-West-ham-Leicester.html

Finner det nokså urealistisk at Gradel skal ha uttalt: "Are Fulham interested in buying me? Yes. I know West Ham are interested in buying me, too."


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Askertiger

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1489 på: August 23, 2011, 10:38:48 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2028999/Max-Gradel-chased-Fulham-West-ham-Leicester.html

Finner det nokså urealistisk at Gradel skal ha uttalt: "Are Fulham interested in buying me? Yes. I know West Ham are interested in buying me, too."


auren


Det som jeg finner irriterende er at nok en av våre spillere benevnes som "wantaway". Vi har hatt nok baluba rundt Beckford, Kilkenny og Johnson. Gradel er en spiller med stort potensiale som jeg kunne tenke meg å beholde i mange år, men dersom han ikke er 100% dedikert til klubben og vurderer sterkt klubbskifte - cash in and get rid of him sooner than later! Hvis han synes det er mer interessant å råtne på benken sammen med Riise brødrene i Fulham, be my guest!

Hvis det er avisene som fabrikerer historiene, så står jeg fast ved at jeg ønsker han i hvit drakt (og selvlysende bortedrakt) i mange år fremover!!
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1490 på: August 23, 2011, 10:42:18 »
Det som jeg finner irriterende er at nok en av våre spillere benevnes som "wantaway". Vi har hatt nok baluba rundt Beckford, Kilkenny og Johnson. Gradel er en spiller med stort potensiale som jeg kunne tenke meg å beholde i mange år, men dersom han ikke er 100% dedikert til klubben og vurderer sterkt klubbskifte - cash in and get rid of him sooner than later! Hvis han synes det er mer interessant å råtne på benken sammen med Riise brødrene i Fulham, be my guest!

Hvis det er avisene som fabrikerer historiene, så står jeg fast ved at jeg ønsker han i hvit drakt (og selvlysende bortedrakt) i mange år fremover!!

Veldig enig!
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1491 på: August 23, 2011, 12:34:19 »
Robert Biggins (Leeds United) says...
Leeds are trying to sign Henri Lansbury. Not sure whether it will be permanent or loan but my thoughts would be loan. Bates Out.

fra sky sports rykter..
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1492 på: August 23, 2011, 12:35:10 »
Oliver Heatley (Leeds United) says...
Santa Cruz is heading towards elland road for 2 million pounds and will take a pay cut so he can play first team football.

denni å..
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1493 på: August 23, 2011, 13:01:58 »
Uheldig med spillere som vil vekk!! Dersom Gradel snakker om, eller på andre måter viser tegn til at Leeds ikke ligger hans hjerte nær er det for pokker bare å selge!! Dette har vi vært borti før.

Kanskje er det bare rykter, men sjelden røyk uten ild etc. han vil jo ikke godta vilkårene Leeds gir ham i ny kontrakt så...!!
Yeboahs vitne

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1494 på: August 23, 2011, 13:17:43 »
Uheldig med spillere som vil vekk!! Dersom Gradel snakker om, eller på andre måter viser tegn til at Leeds ikke ligger hans hjerte nær er det for pokker bare å selge!! Dette har vi vært borti før.

Kanskje er det bare rykter, men sjelden røyk uten ild etc. han vil jo ikke godta vilkårene Leeds gir ham i ny kontrakt så...!!
Svært vanskelig å skrive under på en kontrakt man aldri har fått tilbud om..  ::)

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1495 på: August 23, 2011, 16:51:17 »
Uheldig med spillere som vil vekk!! Dersom Gradel snakker om, eller på andre måter viser tegn til at Leeds ikke ligger hans hjerte nær er det for pokker bare å selge!! Dette har vi vært borti før.

Kanskje er det bare rykter, men sjelden røyk uten ild etc. han vil jo ikke godta vilkårene Leeds gir ham i ny kontrakt så...!!
Svært vanskelig å skrive under på en kontrakt man aldri har fått tilbud om..  ::)

Det kan vel ikke tenkes at Max Gradel faktisk kan snakke og at han og agent har gitt inntrykk av hvor mye de kunne tenke seg å bli betalt? ::)

Selv Bates :o vet at Gradel er verdt mer penger med lenger kontraktstid, så det er soleklart at det må være en grunn til at kontrakten ikke er tilbudt og underskrevet allerede, siden det både sportslig og økonomisk er utelukkende fordeler ved en ny kontrakt.
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1496 på: August 24, 2011, 13:12:02 »
akkurat nå omtrent:
24 Aug 2011 10:29:01
 hi all just listening to yorkshire radio atm, presenter said 'coming up after 1 o'clock, chairman Ken bates on the future of Max Gradel'. We are gonna get an answer either way it seems.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1497 på: August 24, 2011, 14:35:24 »
akkurat nå omtrent:
24 Aug 2011 10:29:01
 hi all just listening to yorkshire radio atm, presenter said 'coming up after 1 o'clock, chairman Ken bates on the future of Max Gradel'. We are gonna get an answer either way it seems.

'Max will finish his career with us' From the chairman's mouth.

Bates: "Max isn't going anywhere."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1498 på: August 24, 2011, 15:25:10 »
akkurat nå omtrent:
24 Aug 2011 10:29:01
 hi all just listening to yorkshire radio atm, presenter said 'coming up after 1 o'clock, chairman Ken bates on the future of Max Gradel'. We are gonna get an answer either way it seems.

'Max will finish his career with us' From the chairman's mouth.  Bates: "Max isn't going anywhere."

auren

10 års kontrakt altså. Med mulighet for forlengelse!  :o
Jon R.

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1499 på: August 24, 2011, 16:18:22 »
Ingen forsvinner, og flere spillere er på vei inn.

Dette har vi vel hørt hver uke siden juni nå?