Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581270 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1500 på: August 24, 2011, 16:59:44 »
Ingen forsvinner, og flere spillere er på vei inn.

Dette har vi vel hørt hver uke siden juni nå?
Ja, og hvem (etter Schmeichel) har forsvunnet som vi virkelig vil beholde?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1501 på: August 24, 2011, 17:55:27 »
Ingen forsvinner, og flere spillere er på vei inn.

Dette har vi vel hørt hver uke siden juni nå?
Gi meg en klassemidtstopper !!

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1502 på: August 24, 2011, 17:59:05 »
akkurat nå omtrent:
24 Aug 2011 10:29:01
 hi all just listening to yorkshire radio atm, presenter said 'coming up after 1 o'clock, chairman Ken bates on the future of Max Gradel'. We are gonna get an answer either way it seems.

'Max will finish his career with us' From the chairman's mouth.

Bates: "Max isn't going anywhere."

auren
Bates troverdig??
IKKE!

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1503 på: August 24, 2011, 21:04:42 »
Beklager, jeg tror ikke på et eneste ord som kommer ut av den tannløse kjeften.

"Max will finish his career with us". For noe bullshit. Så Max legger opp i juni 2012?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1504 på: August 24, 2011, 21:32:22 »
Eller kommer tilbake og avslutter sin karriere hos oss som 38 åring. ;D ;D ;D

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1505 på: August 25, 2011, 12:27:58 »
Rykter om Martyn Waghorn på Teamtalk
Han vil visst vekk
Pontus ❤

Tjalla

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1506 på: August 25, 2011, 12:59:15 »
Eller kommer tilbake og avslutter sin karriere hos oss som 38 åring. ;D ;D ;D

Det ser jeg dessverre på som svært sannsynlig!  :P
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1507 på: August 25, 2011, 13:41:53 »
Eller kommer tilbake og avslutter sin karriere hos oss som 38 åring. ;D ;D ;D

Neida han kommer ikke som 38 åring, vi bare diskuterer det her på forumet og forholder oss til tvilsomme rykter på Waccoe
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1508 på: August 25, 2011, 13:54:33 »
Eller kommer tilbake og avslutter sin karriere hos oss som 38 åring. ;D ;D ;D

Neida han kommer ikke som 38 åring, vi bare diskuterer det her på forumet og forholder oss til tvilsomme rykter på Waccoe

Det Bates sa var ikke at Gradel kom til å bli ut karrieren, men at West Ham sitt bud var delt opp i avdrag, og at Max Gradel ville ha avsluttet karrieren sin før hele summen var betalt...

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1509 på: August 25, 2011, 14:27:30 »
Eller kommer tilbake og avslutter sin karriere hos oss som 38 åring. ;D ;D ;D

Neida han kommer ikke som 38 åring, vi bare diskuterer det her på forumet og forholder oss til tvilsomme rykter på Waccoe

Det Bates sa var ikke at Gradel kom til å bli ut karrieren, men at West Ham sitt bud var delt opp i avdrag, og at Max Gradel ville ha avsluttet karrieren sin før hele summen var betalt...

Under the terms of their offer, Bates said the Hammers would still be paying Leeds United off after Max Gradel retires from football.
http://www.thescratchingshed.com/2011/08/ken-bates-west-ham-united-cant-afford-max-gradel/

og  fra http://www.thesquareball.net/what-ken-said/2011/08/24/max-gradel-not-for-sale/
BF: After the game last night, Simon was asked about speculation surrounding Max Gradel and says the best way to deal with it is just to turn his phone off. Is that the best thing to do – just ignore it?

KB: Well yes because, look, well,  it’s like trying to get investors in a football club. There’s a lot of talk and not a lot happens. Max isn’t going anywhere and that’s the end of the matter. We already had one offer and that was from West Ham. I think Max will have finished his career by the time they would’ve finished paying it. They haven’t got any money. So, Max is a very big part of our squad and he will continue to be so.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Masinga

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1510 på: August 25, 2011, 15:26:08 »
OK. Da er den saken grei. Gradel blir i klubben. Det har o-store-høvding sagt.
Masinga, medl.nr. 1250


4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1512 på: August 25, 2011, 17:07:49 »
http://www.givemefootball.com/premier-league/leeds-boosted-in-african-defender-chase-report?
Should Okuong join Leeds this summer, he will be the tenth fresh face at the Yorkshire club. Leeds have so far signed a host of players including Andy Keogh, Michael Brown, Paul Rachubka and Darren O’Dea

tiende nye denne sommeren.... Kan noen liste dem opp for meg?
The future's so White I've got to wear shades 8)

euphor9

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1513 på: August 25, 2011, 18:02:51 »
Samme ryktet en gang til, Afrikaner som heter Magnus?  Tro hvem han er oppkalt etter :)


http://www.greenun24.co.uk/colchester-united/leeds_linked_with_magnus_1_1005246?

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1514 på: August 25, 2011, 18:27:09 »
Nei takk!

Enda en gjennomsnittlig midtstopper er akkurat det vi ikke trenger. Hvordan jeg kan uttale meg om at han er gjennomsnittlig og ikke god uten å ha sett han spille? Vel, han er 25 år og den beste klubben han har spilt for er Colchester.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1515 på: August 25, 2011, 18:34:07 »
Nei takk!

Enda en gjennomsnittlig midtstopper er akkurat det vi ikke trenger. Hvordan jeg kan uttale meg om at han er gjennomsnittlig og ikke god uten å ha sett han spille? Vel, han er 25 år og den beste klubben han har spilt for er Colchester.

Hehe...Rune Bratseth stusser nok litt på den kommentaren der :-)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1516 på: August 25, 2011, 18:56:13 »
Magnus er vel en kar som har vært linket i hytt og pine de siste to sesongene, med påfølgende artikler om hans styrker? Ett navn som gir meg positive relasjoner uten jeg helt kan sette fingeren på hvorfor, vil tro han har ett høyere nivå enn Colchester inne. Ikke en dum kobling,  men det må vel off-loades noen før vi kan hente enda en stopper? Og hva med O'Dea og mulig permanent overgang?
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1517 på: August 25, 2011, 19:14:22 »
http://www.givemefootball.com/premier-league/leeds-boosted-in-african-defender-chase-report?
Should Okuong join Leeds this summer, he will be the tenth fresh face at the Yorkshire club. Leeds have so far signed a host of players including Andy Keogh, Michael Brown, Paul Rachubka and Darren O’Dea

tiende nye denne sommeren.... Kan noen liste dem opp for meg?

Kanskje de har regnet med unggutter som signer profesjonell kontrakt? Uansett sier det det meste om sidens troverdighet.
Marching on together!

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1518 på: August 25, 2011, 19:55:58 »
Chelsea left-back Ryan Bertrand rumoured to be signing soon.

euphor9

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1519 på: August 25, 2011, 19:59:45 »

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1520 på: August 25, 2011, 20:38:48 »
LEEDS United are reported to be interested in signing Colchester United central defender Magnus Okuonghae.

However, Colchester United boss John Ward revealed this afternoon that the club had received no official interest from any club for Okuonghae, or indeed any other of his players.

The ex-Dagenham & Redbridge 25-year-old will be a free agent next summer, when his current contract expires, unless the U’s can tempt him to sign a new deal.

“We have had no enquiries concerning Magnus,” insisted Ward.

“We haven’t yet had any talks with our players about contracts. So there is nothing happening.”

Okuonghae is fighting fit again at the start of this season, after missing more than half of last term with a serious ankle injury that required surgery.

Leeds are believed to be leading the chase to sign Okuonghae, with fellow Championship side Hull City also in the hunt.

hobberst jr.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1521 på: August 25, 2011, 21:10:58 »
Chelsea left-back Ryan Bertrand rumoured to be signing soon.
Kilde\Link?
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1522 på: August 25, 2011, 21:14:26 »
Speculation:

Skysports.com understands that Sochaux have made a bid for Leeds United's in-demand winger Max Gradel, while Nottingham Forest are also keen.

Kilde: Transfer Clockwatch, Sky Sports.com
Endre

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1523 på: August 25, 2011, 21:52:09 »
Speculation:

Skysports.com understands that Sochaux have made a bid for Leeds United's in-demand winger Max Gradel, while Nottingham Forest are also keen.

Kilde: Transfer Clockwatch, Sky Sports.com

Forest kan vi glemme da de ikke har pengene, mens denne klubben Sochaux har jeg faktisk aldri hørt om. Hvor seriøst er dette da?
Jon R.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1524 på: August 25, 2011, 21:57:40 »
Speculation:

Skysports.com understands that Sochaux have made a bid for Leeds United's in-demand winger Max Gradel, while Nottingham Forest are also keen.

Kilde: Transfer Clockwatch, Sky Sports.com

Forest kan vi glemme da de ikke har pengene, mens denne klubben Sochaux har jeg faktisk aldri hørt om. Hvor seriøst er dette da?

Edit: Og idet jeg poster dette dukker det opp en pling i TV 2 Zebra-ruta der nettopp Sochaux får 0-4 i baken i Europaligakvaliken!!! Snakker om..... :o
Jon R.

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1525 på: August 25, 2011, 22:17:55 »
Speculation:

Skysports.com understands that Sochaux have made a bid for Leeds United's in-demand winger Max Gradel, while Nottingham Forest are also keen.

Kilde: Transfer Clockwatch, Sky Sports.com

Forest kan vi glemme da de ikke har pengene, mens denne klubben Sochaux har jeg faktisk aldri hørt om. Hvor seriøst er dette da?

Edit: Og idet jeg poster dette dukker det opp en pling i TV 2 Zebra-ruta der nettopp Sochaux får 0-4 i baken i Europaligakvaliken!!! Snakker om..... :o

Hehe. De kom på femteplass i Ligue 1 i fjor så de er vel et brukbart lag.
Endre

Tjalla

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1526 på: August 25, 2011, 22:43:28 »
Speculation:

Skysports.com understands that Sochaux have made a bid for Leeds United's in-demand winger Max Gradel, while Nottingham Forest are also keen.

Kilde: Transfer Clockwatch, Sky Sports.com

Forest kan vi glemme da de ikke har pengene, mens denne klubben Sochaux har jeg faktisk aldri hørt om. Hvor seriøst er dette da?

Edit: Og idet jeg poster dette dukker det opp en pling i TV 2 Zebra-ruta der nettopp Sochaux får 0-4 i baken i Europaligakvaliken!!! Snakker om..... :o

Hehe. De kom på femteplass i Ligue 1 i fjor så de er vel et brukbart lag.

Iflg Wikipedia så har de ett par ligamesterskap og et par cupmesterskap i premiehyllene så det er jo ikke så verst. Riktignok lenge siden da men... Jeg forbinder de mest med en klub som oppfostrer brukbare spillere som ofte blir kjøpt opp av større franske klubber. F eks startet vel en viss El Hadji Diouf sin karriere i Sochaux.
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1527 på: August 25, 2011, 22:58:40 »
Speculation:

Skysports.com understands that Sochaux have made a bid for Leeds United's in-demand winger Max Gradel, while Nottingham Forest are also keen.

Kilde: Transfer Clockwatch, Sky Sports.com

Forest kan vi glemme da de ikke har pengene, mens denne klubben Sochaux har jeg faktisk aldri hørt om. Hvor seriøst er dette da?

Edit: Og idet jeg poster dette dukker det opp en pling i TV 2 Zebra-ruta der nettopp Sochaux får 0-4 i baken i Europaligakvaliken!!! Snakker om..... :o

Hehe. De kom på femteplass i Ligue 1 i fjor så de er vel et brukbart lag.

Iflg Wikipedia så har de ett par ligamesterskap og et par cupmesterskap i premiehyllene så det er jo ikke så verst. Riktignok lenge siden da men... Jeg forbinder de mest med en klub som oppfostrer brukbare spillere som ofte blir kjøpt opp av større franske klubber. F eks startet vel en viss El Hadji Diouf sin karriere i Sochaux.

Takk for info, gutter. Jeg har mer enn nok med å holde meg oppdatert på engelsk fotball.  :D

Uansett skal Gradel ingensteder.  :)
Jon R.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1528 på: August 26, 2011, 15:08:02 »
Leeds striker sale intensifies - reports

http://www.givemefootball.com/championship/leeds-striker-sale-intensifies---reports-

Ble litt skremt da jeg så denne, og tenkte "faen - Gradel" med en gang.

Men så var det bare Grella.......

Og Gradel er vel strengt tatt ikke striker heller :)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1529 på: August 26, 2011, 17:53:31 »
Brentford. Det er altså Røsler som henter Grella Tror han kan gjøre en god jobb for dem. Hadde tro på Grella i starten, men han har ikke lykkes. Lykke til videre.