Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581312 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1890 på: September 10, 2011, 13:55:09 »
Startet ikke Danny Pugh med fem, seks scoringer høsten etter nedrykket, før Kevin Blackwell satte han ut? Kan ikke huske akkurat hvordan han spilte, men falt han kanskje for Blackwells old and slow-taktikk? Han brukte jo ikke spillere under 33.

En av flere feilaktige myter om Kevin Blackwell.  :)

Riktig at Pugh (som vel var Blackwells første signing) var mer eller mindre fast og scorte mange mål den første høsten, før han etterhvert ble vraket og solgt for en billig penge. Nå er altså klubben interessert i å hente han tilbake. Tror ikke Pugh er en bedre spiller enn han var den gang, og jeg synes Grayson legger lista for lavt her når det gjelder hans definisjon av kvalitetssigneringer.



- 1
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1891 på: September 10, 2011, 14:11:46 »
Startet ikke Danny Pugh med fem, seks scoringer høsten etter nedrykket, før Kevin Blackwell satte han ut? Kan ikke huske akkurat hvordan han spilte, men falt han kanskje for Blackwells old and slow-taktikk? Han brukte jo ikke spillere under 33.

En av flere feilaktige myter om Kevin Blackwell.  :)

Riktig at Pugh (som vel var Blackwells første signing) var mer eller mindre fast og scorte mange mål den første høsten, før han etterhvert ble vraket og solgt for en billig penge. Nå er altså klubben interessert i å hente han tilbake. Tror ikke Pugh er en bedre spiller enn han var den gang, og jeg synes Grayson legger lista for lavt her når det gjelder hans definisjon av kvalitetssigneringer.



Enig at Pugh på papiret ikke er en kvalitetssignering. Spørsmålet var ikke et forsvar av et eventuelt lån av han (han var god, men ble satt ut). Det var rett og slett bare et spørsmål! :)

Selv jeg vet at KB ikke bare brukte folk over 33. Han brukte en og annen 32- og til og med en 31-åring også. ;)
Marching on together!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1892 på: September 10, 2011, 14:16:48 »
Startet ikke Danny Pugh med fem, seks scoringer høsten etter nedrykket, før Kevin Blackwell satte han ut? Kan ikke huske akkurat hvordan han spilte, men falt han kanskje for Blackwells old and slow-taktikk? Han brukte jo ikke spillere under 33.

En av flere feilaktige myter om Kevin Blackwell.  :)

Riktig at Pugh (som vel var Blackwells første signing) var mer eller mindre fast og scorte mange mål den første høsten, før han etterhvert ble vraket og solgt for en billig penge. Nå er altså klubben interessert i å hente han tilbake. Tror ikke Pugh er en bedre spiller enn han var den gang, og jeg synes Grayson legger lista for lavt her når det gjelder hans definisjon av kvalitetssigneringer.



Enig at Pugh på papiret ikke er en kvalitetssignering. Spørsmålet var ikke et forsvar av et eventuelt lån av han (han var god, men ble satt ut). Det var rett og slett bare et spørsmål! :)

Selv jeg vet at KB ikke bare brukte folk over 33. Han brukte en og annen 32- og til og med en 31-åring også. ;)
Gjennomsnittsalderen på startellveren lå vel på ca 23 år den første sesongen.   :o

Pugh blir sikkert en fin-fin squad player han! Brukbare basisferdigheter og allsidighet kan man komme ganske langt med på dette nivået.  :)
« Siste redigering: September 10, 2011, 14:18:39 av Jon R »
Jon R.

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1893 på: September 11, 2011, 10:13:40 »
Danny wilson muligens? Forsvarer fra lpool, rykte fra avisen people.
"Who needs Cantona??"

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1894 på: September 11, 2011, 13:26:52 »
Vi må få inn forsvarsspillere.  Lees hadde skylda for første baklengsmålet.

Andre målet der ble Paddy løpt fra og jeg syntes vår keeper var litt passiv. `
O`Brien som setter rompa til har jeg gitt opp.

Grayson har lovt å gjennomgå det deffansive  :o ;D ::) ???  FØRST NÃ… ?????????????

Stallen er for tynn det viste denne kampen med at både Brown (halv skadet) og Taylor fikk spille.
Personlig mener jeg at Nunez blir brukt feil i vår første elver.  Det er Grayson oppgave å finne ut hvor han skal spille selv om det går på bekostning av Keogh.
 

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1895 på: September 11, 2011, 16:36:12 »
Vi må få inn forsvarsspillere.  Lees hadde skylda for første baklengsmålet.

Andre målet der ble Paddy løpt fra og jeg syntes vår keeper var litt passiv. `
O`Brien som setter rompa til har jeg gitt opp.

Grayson har lovt å gjennomgå det deffansive  :o ;D ::) ???  FØRST NÃ… ?????????????

Stallen er for tynn det viste denne kampen med at både Brown (halv skadet) og Taylor fikk spille.
Personlig mener jeg at Nunez blir brukt feil i vår første elver.  Det er Grayson oppgave å finne ut hvor han skal spille selv om det går på bekostning av Keogh.

Hva O'Brian gjør på tribunen eller hvor han nå befant seg burde vel ha fint lite å si for baklengsmålene mot CP?  :D
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1896 på: September 11, 2011, 16:54:30 »
Vi må få inn forsvarsspillere.  Lees hadde skylda for første baklengsmålet.

Andre målet der ble Paddy løpt fra og jeg syntes vår keeper var litt passiv. `
O`Brien som setter rompa til har jeg gitt opp.

Grayson har lovt å gjennomgå det deffansive  :o ;D ::) ???  FØRST NÃ… ?????????????

Stallen er for tynn det viste denne kampen med at både Brown (halv skadet) og Taylor fikk spille.
Personlig mener jeg at Nunez blir brukt feil i vår første elver.  Det er Grayson oppgave å finne ut hvor han skal spille selv om det går på bekostning av Keogh.

En venstreback er ok, men vi skal vel ikke ha inn enda flere midtstoppere? I så fall så må Bromby og Bruce selges først.. Vi blir for lette på topp med Nunez og Ross, Keogh eller Becchio må spille på topp.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1897 på: September 11, 2011, 17:30:23 »
Grayson har lovt å gjennomgå det deffansive  :o ;D ::) ???  FØRST NÃ… ?????????????

Han har påpekt våre defensive mangler ved flere anledninger tidligere. Selvsagt ser de også problemet i trenerstabben, men det er like fullt bekymringsverdig at det ikke er gjort noe med resultatet.

En ting er alle forsøkene med nye spillere i backrekka, men det er hele laget som forsvarer seg. Hvorfor ikke enkeltspillere markerer eller engang går i dueller er merkelig.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1898 på: September 11, 2011, 17:50:54 »
Grayson har lovt å gjennomgå det deffansive  :o ;D ::) ???  FØRST NÃ… ?????????????

Han har påpekt våre defensive mangler ved flere anledninger tidligere. Selvsagt ser de også problemet i trenerstabben, men det er like fullt bekymringsverdig at det ikke er gjort noe med resultatet.

En ting er alle forsøkene med nye spillere i backrekka, men det er hele laget som forsvarer seg. Hvorfor ikke enkeltspillere markerer eller engang går i dueller er merkelig.

Kanskje vi rett og slett spiller på feil måte....at forsvaret trenger litt mer "protection" istedet for overganger og dødballer i mot som de ikke mestrer.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1899 på: September 11, 2011, 18:01:55 »
Kom endelig bare med Danny Wilson, han er fandme god!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1900 på: September 11, 2011, 18:39:43 »
Kom endelig bare med Danny Wilson, han er fandme god!
Enig! Stort talent. Kan vel også spille venstreback. Dog vil det vel være på midstopperplass at vi trenger denne karen!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1901 på: September 11, 2011, 19:08:39 »
Kom endelig bare med Danny Wilson, han er fandme god!
Enig! Stort talent. Kan vel også spille venstreback. Dog vil det vel være på midstopperplass at vi trenger denne karen!

En stopper som kan spille venstre back? Høres ut som en typisk target for oss!
Jon R.


Somma27

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1903 på: September 12, 2011, 00:28:02 »
Uten tvil et stort talent! Håper virkelig på dette!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

vielljaa

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1906 på: September 12, 2011, 11:55:43 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3809138/Leeds-United-set-to-sign-Mika-Vayrynen.html

God teknikk, bra overblikk og ikke ikke ukjent for å jobbe hjemover heller. Tror ikke han er ment for noe mer enn ekstra dekning på midten hvis han nå skulle signere :)
There is only one United

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1907 på: September 12, 2011, 13:51:53 »
Vi må få inn forsvarsspillere.  Lees hadde skylda for første baklengsmålet.

Andre målet der ble Paddy løpt fra og jeg syntes vår keeper var litt passiv. `
O`Brien som setter rompa til har jeg gitt opp.

Grayson har lovt å gjennomgå det deffansive  :o ;D ::) ???  FØRST NÃ… ?????????????

Stallen er for tynn det viste denne kampen med at både Brown (halv skadet) og Taylor fikk spille.
Personlig mener jeg at Nunez blir brukt feil i vår første elver.  Det er Grayson oppgave å finne ut hvor han skal spille selv om det går på bekostning av Keogh.

Hva O'Brian gjør på tribunen eller hvor han nå befant seg burde vel ha fint lite å si for baklengsmålene mot CP?  :D





O`Brien viser rompa til, han har nok blitt Hooligan da siden han ikkespilte. Fryktelig ufint av ham og skjønner at man blir oppgitt..... ::) ;D
Yeboahs vitne

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1908 på: September 12, 2011, 14:06:14 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3809138/Leeds-United-set-to-sign-Mika-Vayrynen.html

God teknikk, bra overblikk og ikke ikke ukjent for å jobbe hjemover heller. Tror ikke han er ment for noe mer enn ekstra dekning på midten hvis han nå skulle signere :)

Lad os få ham ind
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1909 på: September 12, 2011, 22:22:30 »
Snart er vi jo fulle av finsk sisu. Hyva hyva suomi.

Leifen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1910 på: September 13, 2011, 00:27:17 »
Vaarynen & Forsell har vell spilt i lag hele tiden på Finland, skummel kombinasjon! :D

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1911 på: September 13, 2011, 08:12:31 »
Varynen, Wilson og Pugh vil styrke Leeds i bredden. Ingen tvil om det. Men om de styrker førsteelleveren er nok ikke fullt så sikkert.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1912 på: September 13, 2011, 10:31:08 »
Mer om Varynen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_aim_to_sign_finland_international_vayrynen_1_3764498

Konkurranse fra Salzburg. Det betyr visstnok at vi ikke får ham, og vi viser udugelighet nok en gang. Får vi ham allikevel, er han nok rask.

 :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1913 på: September 13, 2011, 11:50:05 »
Konkurranse fra Salzburg. Det betyr visstnok at vi ikke får ham, og vi viser udugelighet nok en gang. Får vi ham allikevel, er han nok rask.

 :D

auren

Damned if you do!  >:( >:(     Damned if you don`t!  >:( >:(


 ::)
Jon R.

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1914 på: September 13, 2011, 11:58:48 »
Mer om Varynen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_aim_to_sign_finland_international_vayrynen_1_3764498

Konkurranse fra Salzburg. Det betyr visstnok at vi ikke får ham, og vi viser udugelighet nok en gang. Får vi ham allikevel, er han nok rask.

 :D

auren

Har hatt æren av å se Mika spille live og jeg vil karakterisere ham som forholdsvis rask,  særlig på de første meterene.

ArneS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1915 på: September 13, 2011, 12:04:17 »
Varynen, Wilson og Pugh vil styrke Leeds i bredden. Ingen tvil om det. Men om de styrker førsteelleveren er nok ikke fullt så sikkert.

auren

Tror at Leeds er bredt nok, jeg ;D.  Ser heller at vi blir styrekt i lengden....
Den 17. mann

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1916 på: September 14, 2011, 07:53:23 »
Watt  ??? spilte i reservekampen mot Burnley  :o

Han vil være en fin erstatter for Gradel.  Nunez er ikke kantspiller. 

Hans avslutnings egenskaper gjør at han bør være mest mulig inne på banen. 

Disse to finnene ER forsterkning.

Begynner å glede meg igjen.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1917 på: September 14, 2011, 08:14:28 »
Watt  ??? spilte i reservekampen mot Burnley  :o
Han vil være en fin erstatter for Gradel.  Nunez er ikke kantspiller. 

Hans avslutnings egenskaper gjør at han bør være mest mulig inne på banen. 

Disse to finnene ER forsterkning.

Begynner å glede meg igjen.

Hvor har du dette fra? Vennligst referer til kilder.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1918 på: September 14, 2011, 10:09:24 »
Watt  ??? spilte i reservekampen mot Burnley  :o
Han vil være en fin erstatter for Gradel.  Nunez er ikke kantspiller. 

Hans avslutnings egenskaper gjør at han bør være mest mulig inne på banen. 

Disse to finnene ER forsterkning.

Begynner å glede meg igjen.

Hvor har du dette fra? Vennligst referer til kilder.

auren
Tror Watt kunne vært en god signing, han er nok en bedre kantspiller enn Nunez ja, og har troa på Watt dersom han får spille kant ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1919 på: September 14, 2011, 11:18:30 »
Hvor har du dette fra? Vennligst referer til kilder.

...så aktiv som Watt er på twitter, tviiiler jeg på at han har noe med Leeds å gjøre ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan