Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581176 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1920 på: September 14, 2011, 12:24:26 »
Watt  ??? spilte i reservekampen mot Burnley  :o
Han vil være en fin erstatter for Gradel.  Nunez er ikke kantspiller. 

Hans avslutnings egenskaper gjør at han bør være mest mulig inne på banen. 

Disse to finnene ER forsterkning.

Begynner å glede meg igjen.

Hvor har du dette fra? Vennligst referer til kilder.

auren
Tror Watt kunne vært en god signing, han er nok en bedre kantspiller enn Nunez ja, og har troa på Watt dersom han får spille kant ;)

Om det skulle stemme, må jeg si jeg er skuffet. Sanchez Watt har for meg bevist over to perioder at han ikke er god nok for Leeds, både grunnet skader og det han (ikke) har bevist på banen - Arsenal eller ikke.

Da er jeg mer spent på den andre finnen, selv om han ikke skal erstatte Gradel, selvsagt.

Marching on together!

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1921 på: September 14, 2011, 15:40:43 »
Watt  ??? spilte i reservekampen mot Burnley  :o
Han vil være en fin erstatter for Gradel.  Nunez er ikke kantspiller. 

Hans avslutnings egenskaper gjør at han bør være mest mulig inne på banen. 

Disse to finnene ER forsterkning.

Begynner å glede meg igjen.

Hvor har du dette fra? Vennligst referer til kilder.

auren
Tror Watt kunne vært en god signing, han er nok en bedre kantspiller enn Nunez ja, og har troa på Watt dersom han får spille kant ;)

Om det skulle stemme, må jeg si jeg er skuffet. Sanchez Watt har for meg bevist over to perioder at han ikke er god nok for Leeds, både grunnet skader og det han (ikke) har bevist på banen - Arsenal eller ikke.

Da er jeg mer spent på den andre finnen, selv om han ikke skal erstatte Gradel, selvsagt.


For meg har Watt bevist at han har potensiale. Litt mer selvtillit og litt mer spilleforståelse så kan han blomstre slik som Gradel.
Hekta på Leeds siden 1974

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1922 på: September 14, 2011, 17:39:35 »
Watt er absolutt ikke på vei til Leeds slik det ser ut nå.
-Nr 2 er den første taperen-

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1923 på: September 14, 2011, 18:07:34 »
Watt er absolutt ikke på vei til Leeds slik det ser ut nå.

Heldigvis.
Jon R.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1925 på: September 16, 2011, 12:42:54 »
http://www.thecomet.net/stevenage-fc/leeds_united_interested_in_wilson_1_1024459

Hmmm...  :-\

auren
Sitat
Leeds United are being linked with a move for Stevenage winger Lawrie Wilson.

The versatile midfielder has impressed at Broadhall Way this season, most recently staying in Boro's 5-1 victory over Sheffield Wednesday in midweek.

Reports in The Sun claim Simon Grayson was scouting the player at both that and their previous home game, with the Leeds United boss thought to be impressed by the 24-year-old's performances on both occasions.

Wilson has scored once in his eight appearances this season, and was an integral part of Stevenage's promotion campaign from Npower League Two last season.

It was a summer transfer window to forget for Simon Grayson at Elland Road, with the Leeds United boss failing to secure the services of a handful of targets.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1926 på: September 16, 2011, 12:51:28 »
Feil Wilson! :p

Killa

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1927 på: September 16, 2011, 14:17:00 »
Feil Wilson! :p
...tenkte du vi skulle satset på Kipketer i stedet...? ;D

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1928 på: September 16, 2011, 14:44:50 »
Ser ut som vi misset på Lars Jacobsen også i følge sky sports.. han joine København

http://www.skysports.com/story/0,,11715_7180603,00.html
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1929 på: September 16, 2011, 14:45:37 »
Ser ut som vi misset på Lars Jacobsen også i følge sky sports.. han joine København

Bra! Vi har Tom Lees som det bør satses på! vil ikke ha en avdanket danske.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1930 på: September 16, 2011, 17:19:32 »
Ser ut som vi misset på Lars Jacobsen også i følge sky sports.. han joine København

Bra! Vi har Tom Lees som det bør satses på! vil ikke ha en avdanket danske.
Tom Lees som høyreback? I lengden burde han nok få spille på sin egentlige posisjon, hvor jeg tror han vil gjøre en enda bedre figur. Lars Jacobsen er en relativt god back. Connolly har dog også visse kvaliteter og gjorde seg ikke bort i fjor. Derimot kunne jeg gjerne ønske å hatt en skadefri Lichaj tilbake - men han er vel skadet for noen måneder fremover.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1931 på: September 16, 2011, 17:30:00 »
Ser ut som vi misset på Lars Jacobsen også i følge sky sports.. han joine København

Bra! Vi har Tom Lees som det bør satses på! vil ikke ha en avdanket danske.
Tom Lees som høyreback? I lengden burde han nok få spille på sin egentlige posisjon, hvor jeg tror han vil gjøre en enda bedre figur. Lars Jacobsen er en relativt god back. Connolly har dog også visse kvaliteter og gjorde seg ikke bort i fjor. Derimot kunne jeg gjerne ønske å hatt en skadefri Lichaj tilbake - men han er vel skadet for noen måneder fremover.

Når Smalling og Jones får backplassen som en del av "utdanningen" så kan det vel funke for Lees?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

haak-d

 

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1933 på: September 16, 2011, 18:35:04 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/deila-keita-har-brukt-opp-sjansene-sine-vi-har-satt-ham-ut-av-troppen-3586598.html

Var det ikke denne unggutten vi hadde i kikkerten??

Er det muligheter for å låne spillere i det kommende lånevinduet? Er ikke det like rundt hjørnet?
Rogaland Whites

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1934 på: September 16, 2011, 19:18:22 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/deila-keita-har-brukt-opp-sjansene-sine-vi-har-satt-ham-ut-av-troppen-3586598.html

Var det ikke denne unggutten vi hadde i kikkerten??

Er det muligheter for å låne spillere i det kommende lånevinduet? Er ikke det like rundt hjørnet?

Det er vel derfor det heter lånevindu, tror jeg. Men ut fra det som står i artikkelen tror jeg vi kan ta Keita ut av kikkerten for en stund.

Sitat fra: TV2-sporten
Ã…rsaken til at vi nå har bestemt oss for å sette ham ut av troppen på ubestemt tid er at Keita har vist en negativ utvikling over tid. Han utviklet seg lenge i riktig retning, men i det siste har det snudd helt. Han eier ikke respekt for verken spillergruppen eller trenerteamet. Han troner på toppen av statistikken for regelbrudd, og han har fått altfor mange sjanser av oss, sier Deila til TV 2 Sporten.
 
– I tillegg gjelder dette også på landslaget, der han viser de samme holdningene. Som klubb har vi et ansvar for at våre spillere utvikler riktige holdninger, ydmykhet og respekt overfor andre mennesker. Jeg har forståelse for at det er tøft for en ung spiller å få så mye oppmerksomhet plutselig, men vi må ha disiplin i en spillergruppe, forklarer Godset-treneren.
Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1935 på: September 16, 2011, 21:03:04 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/deila-keita-har-brukt-opp-sjansene-sine-vi-har-satt-ham-ut-av-troppen-3586598.html

Var det ikke denne unggutten vi hadde i kikkerten??

Er det muligheter for å låne spillere i det kommende lånevinduet? Er ikke det like rundt hjørnet?

Det er vel derfor det heter lånevindu, tror jeg. Men ut fra det som står i artikkelen tror jeg vi kan ta Keita ut av kikkerten for en stund.

Sitat fra: TV2-sporten
Ã…rsaken til at vi nå har bestemt oss for å sette ham ut av troppen på ubestemt tid er at Keita har vist en negativ utvikling over tid. Han utviklet seg lenge i riktig retning, men i det siste har det snudd helt. Han eier ikke respekt for verken spillergruppen eller trenerteamet. Han troner på toppen av statistikken for regelbrudd, og han har fått altfor mange sjanser av oss, sier Deila til TV 2 Sporten.
 
– I tillegg gjelder dette også på landslaget, der han viser de samme holdningene. Som klubb har vi et ansvar for at våre spillere utvikler riktige holdninger, ydmykhet og respekt overfor andre mennesker. Jeg har forståelse for at det er tøft for en ung spiller å få så mye oppmerksomhet plutselig, men vi må ha disiplin i en spillergruppe, forklarer Godset-treneren.

Oi glemte en ting, tenkte på om det gjaldt de fleste serier? Norge, England, Russland osv :P?
Rogaland Whites

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1936 på: September 17, 2011, 11:30:55 »
Rogaland whites!

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1937 på: September 17, 2011, 19:19:30 »
ThomkirwinThom Kirwin



 

Phew, another win! SG confirmed deal almost done for a player to sign after Man U game as parent club want him to play in Carling cup #lufc



Spennende!Hvem?
Håper det er en sterk,solid midtstopper som kan styre forsvaret og laget som helhet! 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1938 på: September 17, 2011, 19:23:44 »
ThomkirwinThom Kirwin



 

Phew, another win! SG confirmed deal almost done for a player to sign after Man U game as parent club want him to play in Carling cup #lufc



Spennende!Hvem?
Håper det er en sterk,solid midtstopper som kan styre forsvaret og laget som helhet!  

Danny Wilson? Kanskje Dalglish vil ha ham på banen for å spare spillere til PL til helgen igjen??

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1939 på: September 17, 2011, 19:26:05 »
ThomkirwinThom Kirwin



 

Phew, another win! SG confirmed deal almost done for a player to sign after Man U game as parent club want him to play in Carling cup #lufc



Spennende!Hvem?
Håper det er en sterk,solid midtstopper som kan styre forsvaret og laget som helhet!  

Danny Wilson? Kanskje Dalglish vil ha ham på banen for å spare spillere til PL til helgen igjen??
Håper!

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1940 på: September 17, 2011, 19:50:45 »
En spiller som nesten er klar!? synes jeg har hørt den noen ganger i løpet av sommeren...
marching on together,
derudaf forever...

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1941 på: September 17, 2011, 22:08:38 »
Duncan Castles på twitter: Leeds United agree £500k deal for Danny Pugh. Will play last game for Stoke on Tuesday before joining on loan initially.

De £500k er opsjon når vinduet åpner igjen i januar.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1943 på: September 21, 2011, 08:22:35 »
Da kan vi nok forberede oss på at Pugh blir signet i dag  :)

http://www.skysports.com/story/0,,11715_7191762,00.html

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1944 på: September 21, 2011, 09:57:57 »
Da kan vi nok forberede oss på at Pugh blir signet i dag  :)

Det er lenge sidan eg har sett Danny Pugh i aksjon, men kan ikkje heilt sjå kva skilnad han kan utgjere for oss. Er han tiltenkt rolla som venstreback eller som reserve på midtbana?

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1945 på: September 21, 2011, 09:59:58 »
håper han er tiltenkt en rolle på venstre midtbane.

Kunne da tenkt meg å sett Howson på høyre kant og Vayrynen/Clayton på sentral midtbane.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1946 på: September 21, 2011, 10:17:27 »
håper han er tiltenkt en rolle på venstre midtbane.

Kunne da tenkt meg å sett Howson på høyre kant og Vayrynen/Clayton på sentral midtbane.

Kunne faktisk heller tenkt meg at han og White bytter plass da. Pugh på backen, White (evt Sam, hvis han fortsatt er i klubben...) på vingen.
Føler vel Pugh er hakket hvassere defensivt, samtidig som White er bedre fremover enn bakover på banen.

Ellers enig i at Snoddy godt kan få seg en liten pause.

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1947 på: September 21, 2011, 12:00:13 »
Tror at Pugh er tiltænkt rollen på v.back. Og ja så lad dog Lloyd Sam få chancen!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1948 på: Oktober 06, 2011, 10:12:55 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahamadou_Diarra

Ser Doncaster er linket med han ( sikkert bullshit ) men kunne han vært noe for oss?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leifen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1949 på: Oktober 06, 2011, 11:05:31 »
Doncaster har jo henta Herita Illunga så tror ikke lønnen er mye mindre på Mahmadou Diarra, viss ikke West Ham betalte alt da, leste at også Frederic Piqiounne var på vei til Doncaster.
Satser de? da burde hvertfall vi gjøre det !

Diarra er nok 100 ganger bedre enn Michael Shit Brown...