Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581340 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2040 på: November 12, 2011, 17:02:02 »
Lenge siden forrige rykte nå! Ta scum-diskusjonen i en annen tråd...
Hvorfor diskuterer vi dem i det hele tatt? Er det noen skapscum-fans her på forumet? Ja, jeg må jo bare undre...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2041 på: November 12, 2011, 17:04:28 »
Lenge siden forrige rykte nå! Ta scum-diskusjonen i en annen tråd...
Hvorfor diskuterer vi dem i det hele tatt? Er det noen skapscum-fans her på forumet? Ja, jeg må jo bare undre...

Enig med du!
En digresjon eller to tåler vi greit, men  nå får vi komme oss tilbake til topic!

...ikke at det er så mange rykter ute og går for tiden da...   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2042 på: November 12, 2011, 17:06:54 »
På tide å lage eget emne for scum,scummet osv?

Og heller komme tilbake til rykter?


MOT


JA!
DALHEIM WHITES

Fripp

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2043 på: November 13, 2011, 12:45:07 »
Leeds-kaptein Jonny Howson vil signere en ny kontrakt med moderklubben etter at han har lagt en mulig overgang til Bolton død.
(Daily Mirror)


kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2044 på: November 14, 2011, 12:13:30 »
Leeds-kaptein Jonny Howson vil signere en ny kontrakt med moderklubben etter at han har lagt en mulig overgang til Bolton død.
(Daily Mirror)


Nå også fra Sunday Mirror: Jonny Howson will sign a new contract with Leeds after turning his back on a move to Bolton.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2045 på: November 14, 2011, 12:27:11 »
dæ er gutten sin dæ!
Ups & Ups!!

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2046 på: November 14, 2011, 12:41:03 »
i belive it when i see it  :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2048 på: November 14, 2011, 17:17:15 »
Det var vel det samme SG og Bates sa om Gradel også, tok ikke mange dagene etter et sånt utspill så var han borte! Men håper vår kaptein blir i klubben. LEEDS4EVER

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2049 på: November 15, 2011, 10:18:32 »
Det var vel det samme SG og Bates sa om Gradel også, tok ikke mange dagene etter et sånt utspill så var han borte! Men håper vår kaptein blir i klubben. LEEDS4EVER






Jeg deler ditt syn. Howson må bli!!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2050 på: November 15, 2011, 13:35:15 »
Det var vel det samme SG og Bates sa om Gradel også, tok ikke mange dagene etter et sånt utspill så var han borte! Men håper vår kaptein blir i klubben. LEEDS4EVER
Kim Il-jong har mye å lære når det gjelder propaganda og tåkelegging.
Jeg har ingen tiltro til dette ryktet. Kun Howsons faktiske underskrift kan berolige meg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2051 på: November 15, 2011, 16:53:08 »
http://www.bold.dk/nyt/Leeds-lurer-paa-EfBer

19 åring fra Danmark på prøvespill!  :)
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2052 på: November 15, 2011, 21:55:15 »
En keeper med doble alderen til 19-åringen fra Danmark på vei inn? http://www.leedsunited.com/news/20111115/taylor-features-for-united_2247585_2517051
40-åringen Maik Taylor har tidligere spilt for Southampton og for Birmingham hvor han endte opp med 214 kamper (inkl. et låneopphold før overgangen ble permanent)...

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2053 på: November 15, 2011, 22:01:35 »
En keeper med doble alderen til 19-åringen fra Danmark på vei inn? http://www.leedsunited.com/news/20111115/taylor-features-for-united_2247585_2517051
40-åringen Maik Taylor har tidligere spilt for Southampton og for Birmingham hvor han endte opp med 214 kamper (inkl. et låneopphold før overgangen ble permanent)...

Den nye reservekeeperen med andre ord? Blir det en kort kontrakt frem til sommeren og utlån/salg/fristilling av Rachubka i januar?
Marching on together!

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2054 på: November 15, 2011, 22:33:50 »
Jeg tenkte det etter fadesen mot Blackpool, at nå trenger vi en gammel keeper, som har vært ute en vinterdag før og kan spre trygghet i de bakre rekker. Maik Taylor passer perfekt.
Hekta på Leeds siden 1974

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2055 på: November 15, 2011, 23:04:32 »
Jeg tenkte det etter fadesen mot Blackpool, at nå trenger vi en gammel keeper, som har vært ute en vinterdag før og kan spre trygghet i de bakre rekker. Maik Taylor passer perfekt.

Så det var det som var problemet med Rackhubka,at han var for ung ja ;D ;D
LIFE IS LEEDS

Giske

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2056 på: November 16, 2011, 00:51:40 »
Jeg tenkte det etter fadesen mot Blackpool, at nå trenger vi en gammel keeper, som har vært ute en vinterdag før og kan spre trygghet i de bakre rekker. Maik Taylor passer perfekt.

Så det var det som var problemet med Rackhubka,at han var for ung ja ;D ;D

 ;D



DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2059 på: November 16, 2011, 11:19:48 »
En keeper med doble alderen til 19-åringen fra Danmark på vei inn? http://www.leedsunited.com/news/20111115/taylor-features-for-united_2247585_2517051
40-åringen Maik Taylor har tidligere spilt for Southampton og for Birmingham hvor han endte opp med 214 kamper (inkl. et låneopphold før overgangen ble permanent)...

Den nye reservekeeperen med andre ord? Blir det en kort kontrakt frem til sommeren og utlån/salg/fristilling av Rachubka i januar?

Hvor er "Synes godt om"-knappen i denne sammenhæng :D
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2060 på: November 16, 2011, 12:48:58 »
Jeg tenkte det etter fadesen mot Blackpool, at nå trenger vi en gammel keeper, som har vært ute en vinterdag før og kan spre trygghet i de bakre rekker. Maik Taylor passer perfekt.
Flott. Håper han får en kontrakt av en eller annen sort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2061 på: November 16, 2011, 16:21:32 »
Jeg tenkte det etter fadesen mot Blackpool, at nå trenger vi en gammel keeper, som har vært ute en vinterdag før og kan spre trygghet i de bakre rekker. Maik Taylor passer perfekt.

Så det var det som var problemet med Rackhubka,at han var for ung ja ;D ;D
;D

Men seriøst: Etter Blackpool, altså etter at Rachubka hadde spilt seg ut av laget, da Grayson begynte å lete etter en dugelig vikar - det var da jeg ville ha en a la Maik. Hva som enn var problemet med Rachubka/Rabarbra/Rubbish (stryk det som ikke passer) var det ikke alderen. Cairns og mange tilgjengelige lånekeepere, derimot, anså jeg ikke som drevne nok til å gi utespillerne den tryggheten de måtte ha mistet i løpet av katastrofekampen.

Flott. Håper han får en kontrakt av en eller annen sort.
For øvrig hadde jeg ikke stolt blindt på Gufrias' ekspertuttalelser, om jeg var deg...
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2062 på: November 16, 2011, 20:02:37 »
:))))))))))))syntes dette var en klok signering.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2063 på: November 16, 2011, 21:00:15 »
:))))))))))))syntes dette var en klok signering.

Hvem er det som har signert?  ???
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2064 på: November 16, 2011, 22:09:44 »
:))))))))))))syntes dette var en klok signering.

Hvem er det som har signert?  ???
((((((((((((((((((((((((((((: Oops der tok vi gleden på forskudd igjen. Bra signeringsordensmakten holder orden:)

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2065 på: November 17, 2011, 14:45:26 »
http://www.givemefootball.com/premier-league/united-starlet-emerges-on-leeds-radar---reports

tvilsomt at vi skal kunne hente en fra akademiet til Scum...men rykte er det ivertfall.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2066 på: November 18, 2011, 16:17:42 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_7314380,00.html

Maik Taylor inn og Rachubka ut :)

Synes det endelig er godt å se at SG tar handling foran ord og fjerner en spiller som spiller elendig, føler SG er for snille me spillerne våre....

Maik Taylor? 40 år rutine og kan vell stå bra kamper samt at han kan lære Andy mye på trening og kanskje en dag bli del av trener teamet , hvem vet ?

Bra deal for Leeds syns jeg.
Pontus ❤

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2067 på: November 23, 2011, 11:20:39 »
Enda et rykte om Maik Taylor.., denne gang i Yorkshire Post.




Leeds on verge of completing deal for Taylor




Published on Wednesday 23 November 2011 10:48



LEEDS United is on the verge of signing triallist goalkeeper Maik Taylor.


Simon Grayson is keen to bring in another goalkeeper due to Alex McCarthy’s loan stay from Reading ending on December 3.

Andy Lonergan is 10 days or so away from a return after dislocating his finger so Taylor would provide useful back-up. Paul Rachubka was signed to fill that role last summer but his performance in the 5-0 thrashing by Blackpool is likely to make a first-team return unlikely.

Rachubka did, though, make a return to action yesterday in a friendly at Thorp Arch against a Blackpool XI as goals from Mikael Forssell and Sanchez Payne sealed a 2-0 win.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2068 på: November 23, 2011, 12:06:01 »
dette synes jeg er bare deprimerende. Nå viser det seg jo at Mccarthy er en klassekeeper, er på U21 og kommer sikkert til å bli enda bedre. I tillegg har han sagt at han ønsker å være i Leeds. Hvorfor i hel.... kan ikke kjeltringen kjøpe ham? i steden skal vi altså hente en småfet 40 åring >:( fordi han er gratis...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2069 på: November 23, 2011, 12:24:58 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_on_verge_of_completing_deal_for_taylor_1_3993813

Kommentar på YEP fra en leser; "another LOG" som betyr "Larrys ols Geezers"...kan noen oversette geezer??

40 år og erfaring fra PL men antagelig laaangt over middagshøyden, dette er ikke offensiv og fremtidg satsing ihvertfall!
Yeboahs vitne