Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581474 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2190 på: Desember 21, 2011, 22:58:20 »
Er så drittlei dette tullet.Hvorfor kan vi ikke bare investere i en spiller som vi VET er god?Det er hele tida vrakgods,ubeskrevne blad og spillere som kanskje slår til :(
Denne klubben selger de beste, bare vent-Snoddy forsvinner i januar.Det ryktes at Everton er klare....Moro å være supporter om dagen gett....

Er drittlei jeg også..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2191 på: Desember 21, 2011, 23:05:35 »
Trodde surpompen Ferguson har sagt klart i fra ,at lån / salg av spillere til Leeds ikke kom på tale! mye av dette pga historien mellom disse klubbene skulle jeg tru. Men stikker det så dypt da ? Cantona, Smith, Jordan, Mcqueen, var vel alle store Leedsspillere som gikk til hovedfienden.




...og en viss Ferdinand...


OG MOITSATT:

Johnny Giles - som gjorde oss store!!!

Gordon Strachan - som gjorde oss store!!!


Like bra for oss som for dem....(?)    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2192 på: Desember 21, 2011, 23:12:27 »
Morsom utvikling;

Juni;  :D
Juli;   ;D
August;   :)
September;    ???
Oktober;   :o
November;    :-\
Desember;   :(
Januar; ?
Februar; ?
Mars; ?
April; forhåpentligvis  ;D

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2193 på: Desember 21, 2011, 23:30:07 »
Parnaby og Febian Brandy trener med Leeds..

Kilde: LUTV

chief inspector parnaby??
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2194 på: Desember 21, 2011, 23:40:23 »
Parnaby og Febian Brandy trener med Leeds..

Kilde: LUTV

chief inspector parnaby??
Stuuuuie
Rogaland whites!

enur

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2195 på: Desember 22, 2011, 01:43:59 »
Amerikaner på vei inn? Det mener i hvert fall en debattant på VGD:

"Robbie Rogers er på vei til Leeds. Kontrakten hans med MLS og Columbus Crew har gått ut, og han har imponert på prøvespill hos dere. Jeg, som svoren MLS-fan, mener dere får en solid forsterkning her.

Rogers er 24 år, og står med 18 A-landskamper for USA. Kan spille spiss og på begge vinger."


Ser jo spennende nok ut forsåvidt, men gikk ikke akkurat så bra med forrige amerikaner i klubben.
____________
enur

Marching on together

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2196 på: Desember 22, 2011, 08:14:10 »
Mr. Roger Rabitt blir altså beskrevet som en forsterkning av de som har SETT fyren. På Waccoe mener en debattant at han er bedre enn både Pugh, White og Sam på vingen, men ikke så god som Snoddy.

Jeg er smått positiv til fyren. Brandy derimot virker å være av det mindre spennende slaget.

Vi trenger en ny høyreback, en bulldoser på midten og en ving med FART og teknikk som kan skape furore på motstanders banehalvdel. Der beskrev jeg vel Gradel... :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2197 på: Desember 22, 2011, 23:02:33 »
Positivt at vi får nykommere, vel? Ikke begynne og slakte folk før de har spilt for oss, hva?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2198 på: Desember 22, 2011, 23:07:36 »
Positivt at vi får nykommere, vel? Ikke begynne og slakte folk før de har spilt for oss, hva?
Utrolig, men sant: jeg tror faktisk dette blir en topp signering!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2199 på: Desember 23, 2011, 00:04:43 »
Positivt at vi får nykommere, vel? Ikke begynne og slakte folk før de har spilt for oss, hva?
Utrolig, men sant: jeg tror faktisk dette blir en topp signering!

Fabien Brandy har jeg sitt lite men det jeg har sett er at han besitter stor fart...
Beckford type vil jeg si.
Pontus ❤

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2200 på: Desember 23, 2011, 00:52:21 »
Morsom utvikling;

Juni;  :D
Juli;   ;D
August;   :)
September;    ???
Oktober;   :o
November;    :-\
Desember;   :(
Januar; ?
Februar; ?
Mars; ?
April; forhåpentligvis  ;D

Måtte ditt "JULE" ønske være rett........MOT

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2201 på: Desember 23, 2011, 01:33:12 »
Morsom utvikling;

Juni;  :D
Juli;   ;D
August;   :)
September;    ???
Oktober;   :o
November;    :-\
Desember;   :(
Januar; ?
Februar; ?
Mars; ?
April; forhåpentligvis  ;D

Måtte ditt "JULE" ønske være rett........MOT

Var verken min sinnsstemning eller juleønske jeg siktet til her. Jeg er mer  :( fra juni til mars og forhåpentligvis  :) i slutten av april  :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2202 på: Desember 23, 2011, 13:23:51 »
Robbie Rogers har jeg ikke hørt om med mindre han har spilt i cowbofilmer....nei det var Roy Rogers det......vi venter og ser....antagelig greit å gi han en sjanse!!
Yeboahs vitne

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2203 på: Desember 23, 2011, 13:36:02 »
Merkelig hvordan klubben finner disse spillerene  ::) Men vi får vel gi gutten en sjanse hvis alt er klappet og klart da. Er ikke så veldig lenge siden en annen amerikaner gikk ut døra , etter å ha slitt på dette Leeds laget.

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2204 på: Desember 23, 2011, 14:26:55 »
Vet ikke hvordan speidernettet til Leeds er bygget opp. Kanskje vi har et (godt) speidernett i USA?  Her på berget leter f.eks. Ã…FK etter spillere i USA, Costa Rica, Jamaica... mens andre klubber ser mot land som Afrika, Island.
 

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2205 på: Desember 23, 2011, 14:30:13 »
Speidernett har vi ikke (ihvertfall ikke flere speidere), men vi bygger relasjoner med agenter vi har gode erfaringer med (uttalelse fra bates). Og på det grunnlaget dukker det opp en å annen spiller som får kontrakt å blir sendt videre.
 

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2206 på: Desember 23, 2011, 18:21:54 »
Håper på et par 2-3 signinger av god klasse i januar, men vi blir jo skuffet hver gang  :-X

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2207 på: Desember 23, 2011, 18:40:02 »
Gusstavino i Brann muligens ferdig der ? Familien mistrives i Bergen. Det hadde vært noe å ha i ei Leeds trøye det! SG hiv deg på tlf! 

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2208 på: Desember 23, 2011, 19:46:43 »
Gusstavino i Brann muligens ferdig der ? Familien mistrives i Bergen. Det hadde vært noe å ha i ei Leeds trøye det! SG hiv deg på tlf! 
Huff og huff ...
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2209 på: Desember 23, 2011, 20:01:30 »
Gusstavino i Brann muligens ferdig der ? Familien mistrives i Bergen. Det hadde vært noe å ha i ei Leeds trøye det! SG hiv deg på tlf! 
Huff og huff ...

Trives han er han bedre en Nunez, mye bedre. Har også i årets sesong blitt mye mer disiplinert og bedre bakover og der er Nunez helpesløs!

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2210 på: Desember 23, 2011, 20:04:32 »
Gusstavino i Brann muligens ferdig der ? Familien mistrives i Bergen. Det hadde vært noe å ha i ei Leeds trøye det! SG hiv deg på tlf! 
Huff og huff ...

Trives han er han bedre en Nunez, mye bedre. Har også i årets sesong blitt mye mer disiplinert og bedre bakover og der er Nunez helpesløs!
Haha... Morromann :)

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2211 på: Desember 24, 2011, 17:13:20 »
Tipper kona til Guastavino har Leeds som førstevalg når de nå forlater Bergen. Hun skal visstnok ønske seg til det varme klinaet i Nord-England

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2212 på: Desember 27, 2011, 09:21:42 »
Kan nevne at Sanches Watt i dag sitter på benken hos Sheff W i L1.
Vi bør absolutt ikke hente han...igjen.
Sier vel litt om det vi får tak i.

Setter stort ? - tegn med talentspeidingen vår....men er redd den er altfor styrt
av hva nye spillere kan få i løønningsposen....
Sultne spillere som sitter på benken i PL BØR være mulig å hente- med den guleroten
det er å SPILLE hver uke i NPC....hvis de er gode nok!
Gode spillere fra andre klubber i NPC også...ja takk!!!  (Sammy Clingan f eks)
 

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2213 på: Desember 28, 2011, 21:02:10 »
So how about Beckford being "Jermaine Man" again in January?

It seemed very high on many Leeds fans Christmas wish-list, but can we really expect Beckford heading back to Leeds in the New Year.

The rumours coming out of Leicester are that Nigel Pearson is willing to let him move on, less than five months after his shock transfer from Everton.



http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=15353
COME ON LEEDS !!

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2214 på: Desember 28, 2011, 21:40:22 »
So how about Beckford being "Jermaine Man" again in January?

It seemed very high on many Leeds fans Christmas wish-list, but can we really expect Beckford heading back to Leeds in the New Year.

The rumours coming out of Leicester are that Nigel Pearson is willing to let him move on, less than five months after his shock transfer from Everton.



http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=15353

Hadde ikke hatt noe imot å se ham tilbake i Leedstrøyen, og gjerne som kaptein! ;)

Men om det kommer til å skje er en helt annen sak.....

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2215 på: Desember 28, 2011, 21:42:19 »
Han har etter sigende en helt sinnssyk lønn i Leicester. Det er nok ikke veldig aktuelt at han kommer tilbake til oss.
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2216 på: Desember 28, 2011, 21:45:57 »
Han har etter sigende en helt sinnssyk lønn i Leicester. Det er nok ikke veldig aktuelt at han kommer tilbake til oss.

Noen antydning om hvor sinnsyk lønn, og hvor lang kontrakt han har der?

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2217 på: Desember 28, 2011, 21:49:49 »
Mener å ha lest at han hadde 35.000 pund i uka i Everton og minst like mye i Leicester.
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2218 på: Desember 28, 2011, 21:56:46 »
So how about Beckford being "Jermaine Man" again in January?

It seemed very high on many Leeds fans Christmas wish-list, but can we really expect Beckford heading back to Leeds in the New Year.

The rumours coming out of Leicester are that Nigel Pearson is willing to let him move on, less than five months after his shock transfer from Everton.



http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=15353

Hadde ikke hatt noe imot å se ham tilbake i Leedstrøyen, og gjerne som kaptein! ;)

Men om det kommer til å skje er en helt annen sak.....

Om Leicester vil kvitte seg med 40 000 £ i uken floppen Beckford, er det veldig forståelig. Ikke scorer han mål og ikke leverer han målgivende. Med han på banen har vel Leicester scoret under 0,5 mål i snitt pr kamp, mot over 1,5 mål i snitt uten Beckford i laget. Overbetalt primadonna som ikke har noe som helst å vise til på dette nivået.
Jon R.

lojosang

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2219 på: Desember 28, 2011, 22:09:44 »
Mener å ha lest at han hadde 35.000 pund i uka i Everton og minst like mye i Leicester.

Svennis er et geni.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav