Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581223 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2221 på: Desember 29, 2011, 00:17:21 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2079569/Andy-Keogh-Wolves-Leeds-off.html
Keogh's move to Leeds a no-go as Whites can't meet asking price

Andy Keogh is expected to return to Wolves on January 2 following his loan spell at Leeds United.
The Republic of Ireland international has impressed at Elland Road and was expected to make his move permanent but Leeds are unable to pay the asking price for the 26-year-old.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2222 på: Desember 29, 2011, 01:12:40 »
Shocking.  ::)
Jon R.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2223 på: Desember 29, 2011, 01:23:21 »
Beckford sin lønn blir nok for stor for Leeds men tror ikke han har 35 000 Pund i Leicster , hadde heller ikke det i Everton...

Men om en Låneovergang med fremtidig sum kan være noe sier ikke jeg nei!

En spiller som etter min mening visste seg godt i Everton i PL
Pontus ❤

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2224 på: Desember 29, 2011, 08:31:41 »
Ønsker ikke JB tilbake uansett type kontrakt. (Lån eller kjøp)
Ups & Ups!!

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2225 på: Desember 29, 2011, 09:04:35 »
At vi ikke har råd eller har klart å få mer ut av Keogh er helt meningsløst... Keogh har så mye ferdigheter og er ofte omtalt som den perfekte partner (McCormack og Sharp), allikevel har vårt utbytte av han gjennom en halv sesong vært veldig middelmådig.

Keogh har den egenskapen at han kan spille med de fleste, han behersker også flere forskjellige former for spillestiler. Han kan spille med en rask spiss, han kan spille emd en målscorer som McCormack og han har alle forutsetnnger for å kunne spille emd en target man dersom laget serverer mye innlegg.

Jeg er skuffet dersom vi ender opp med å ikke signere denne spissen. Han har rykket opp før og har etter min mening et ubenyttet optensialet så beveger seg langt over McCormack og Becchio.
 

haak-d

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2226 på: Desember 29, 2011, 09:06:29 »
Ikke akkurat shocking at vi ikke kan betale asking price for Keogh, men det er jeg bare glad for. Skårer for lite og har for begrensede ferdigheter. Vi har Becchio som target man, få inn en bakromsspiss!
 

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2227 på: Desember 29, 2011, 09:11:49 »
Sier ikke nei takk til å få Beckford på lån i ut sesongen.
Synes ikke at han gjorde seg bort i Everton i PL i fjor. Scoret 10 mål på 40 spilte kamper der.
Ikke noe vanvittig bra statistikk selvsagt, men helt greit og jeg leste en artikkel om Beckford at scoring pr spilte minutt var langt bedre. Hadde inntrykk av at de fleste Evertonfans vart litt overrasket når han dro i august.

Tror ikke Leicester er den letteste klubben å spille for om dagen.
Nye eiere, ny manager, store ambisjoner og mye press på en dyr og høytlønnet Beckford.

Hadde vært spennende å sett Becchio/Beckford sammen på topp igjen.

Men jeg tror vel uansett ikke at han kommer  :)
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2228 på: Desember 29, 2011, 09:56:49 »
Keogh startet bra, men har vært dårlig lenge. Når vi har så mange spisser i laget så er jeg egentlig glad for at vi ikke signerer han. Regner med at Grayson ser at det finnes plasser som MÃ… forsterkes og heller velger å bruke pengene der...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2229 på: Desember 29, 2011, 09:57:31 »
Sier ikke nei takk til å få Beckford på lån i ut sesongen.
Synes ikke at han gjorde seg bort i Everton i PL i fjor. Scoret 10 mål på 40 spilte kamper der.
Ikke noe vanvittig bra statistikk selvsagt, men helt greit og jeg leste en artikkel om Beckford at scoring pr spilte minutt var langt bedre. Hadde inntrykk av at de fleste Evertonfans vart litt overrasket når han dro i august.

Tror ikke Leicester er den letteste klubben å spille for om dagen.
Nye eiere, ny manager, store ambisjoner og mye press på en dyr og høytlønnet Beckford.

Hadde vært spennende å sett Becchio/Beckford sammen på topp igjen.

Men jeg tror vel uansett ikke at han kommer  :)

Faen, må folk begynne å se til andre spillere enn andre spillere som har spilt for klubben tidligere...


Skal virkelig Becks bli nevnt like ofte som andre "legender" på laget vårt her? Sorry om jeg blir litt drøy her, men på tide folk begynner å lever på fremtiden ;)

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2230 på: Desember 29, 2011, 10:35:19 »
Sier ikke nei takk til å få Beckford på lån i ut sesongen.
Synes ikke at han gjorde seg bort i Everton i PL i fjor. Scoret 10 mål på 40 spilte kamper der.
Ikke noe vanvittig bra statistikk selvsagt, men helt greit og jeg leste en artikkel om Beckford at scoring pr spilte minutt var langt bedre. Hadde inntrykk av at de fleste Evertonfans vart litt overrasket når han dro i august.

Tror ikke Leicester er den letteste klubben å spille for om dagen.
Nye eiere, ny manager, store ambisjoner og mye press på en dyr og høytlønnet Beckford.

Hadde vært spennende å sett Becchio/Beckford sammen på topp igjen.

Men jeg tror vel uansett ikke at han kommer  :)

Faen, må folk begynne å se til andre spillere enn andre spillere som har spilt for klubben tidligere...


Skal virkelig Becks bli nevnt like ofte som andre "legender" på laget vårt her? Sorry om jeg blir litt drøy her, men på tide folk begynner å lever på fremtiden ;)

Nå er dette en ryktetråd om spillere inn og spillere ut og da må vel folk få diskutere dem når de står omtalt i diverse engelske medier?  Eller kanskje en morgengretten torpedo prøver å bringe folk til taushet? :D

Skal vi heller diskutere alle de nye spennende spillerne som kan være aktuell som torpedoen ramset opp i sitt siste innlegg da? :P








Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2231 på: Desember 29, 2011, 12:59:29 »
Tja det er vel lønna som vanlig , og summen andre klubber vil ha for spilerene sine Leeds ikke makter å betale  ::) Beckford tilbake ? Vil han ? så er det dette med lønna igjen da. 


Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2235 på: Desember 29, 2011, 16:57:11 »
http://www1.skysports.com/football/news/11715/7400301/Whites-tracking-Townsend

lån av unge spillere har aldri tilført oss noe?


Denne karen vil nok gjøre det, håper jeg. At vi ikke har klart å få bedre ut av Bannan og Livermore forrige sesong må Grayson ta på sin kappe, 2 gode spillere det.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2236 på: Desember 29, 2011, 17:48:34 »
Miller og Douglas var kanskje de mest vellykka lånene våre i "moderne tid"? Gradel gjorde vel også grei figur. Ellers har det vel ikke vært all verden, nei.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2237 på: Desember 29, 2011, 19:17:06 »
Tenker at JB har gjort sitt hos oss og med det lønnsnivået vil det vel også være uaktuelt.

Gufrias

Sv: Re: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2238 på: Desember 29, 2011, 20:00:39 »
Miller og Douglas var kanskje de mest vellykka lånene våre i "moderne tid"? Gradel gjorde vel også grei figur. Ellers har det vel ikke vært all verden, nei.

-LeifO

Moderatortroll.
Lichaj?
Hekta på Leeds siden 1974

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2239 på: Desember 29, 2011, 21:47:13 »
Synes Keogh også startet veldig bra , han jobber jo sinnsykt mye !
Men vi trenger en som scorer mål på bestilling!

Beckford kan vel være en ide på Lån, viss han ikke er i planene til Leicster så kan vel et suksessfult lån øke verdien for han og vi rykker opp!


Win win for begge laga : )
Pontus ❤

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2240 på: Desember 29, 2011, 21:51:48 »
Tidlig å avskrive om klubben signerer Keogh eller ikke. Ser at mange kaller det sjokkerende, men det kan like fullt være et økonomisk spill fra Leeds' side, på samme måte som det er dumt av klubber å proklamere hvor mye de har tenkt å bruke i et vindu.
Marching on together!

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2241 på: Desember 30, 2011, 12:05:00 »
Bullard til Leeds eller QPR (Ipswich fanside) ... :o
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2242 på: Desember 30, 2011, 12:07:45 »
Stygg jævel, men for en stund tilbake sto han ihvertfall høyt på ønskelista mi.  :)
Marching On! 4276

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2243 på: Desember 30, 2011, 12:11:13 »
Bullard til Leeds eller QPR (Ipswich fanside) ... :o

Ser det ikke som så veldig sannsynlig at han vil få oppfylt lønnskravene sine i Leeds..

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2244 på: Desember 30, 2011, 12:29:44 »
Bullard er velkommen :)
Rogaland Whites

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2245 på: Desember 30, 2011, 13:19:57 »
...også Alan Smith da  ;)
Må ikke glemme Smudger, med sitt Leeds hjerte uttafårr drakta`.... ;D
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2246 på: Desember 30, 2011, 13:53:45 »





Leicester som krevende å spille for pga. høye ambisjoner, nye eiere og en høyt profilert manager sies det her og ment som at dette kanskje ikke er så greit!! Skulle tro dette var en drømmesituasjon for spillere som vil noe - altså opp og frem, for eksempel Premier League!! Jeg ville synes det var fantastisk med ambisjoner om å bety noe i engelsk fotball og at det ble krevd noe fra spillerne i større grad enn indignerte ledere i avisintervjuer etter nok en drittkamp!! Heldig de som er Leicester fans og opplever at det satses, selv om det kanskje ikke gir resultater foreløpig. Ville ihvertfall ikke brukt det som negativ beskrivelse av situasjonen.

Ellers må jeg si at Bullard er hjertelig velkommen, og når det gjelder Beckford tåler jeg ham også hvis han kan levere som han gjorde forrige gang.
Yeboahs vitne

Odin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2247 på: Desember 30, 2011, 14:03:42 »
Grayson må gjøre noe drastisk i januar; med dagens mannskap havner vi fort i nedrykks striden...
Problemet er at Bates er en håpløs uberegnelig sjef som ikke lar manageren få være leder. Stribukken har fortsatt vett til å melke penger ut av klubben og inn i sin personlige lommebok.

Vi bør ikke betale noe for Keogh, han har begrensede ferdigheter og scorer ikke mål. Helt ok om han går tilbake til Wolves. Pugh er heller ikke verdt overgangspenger; kommer han gratis, kan han brukes kun på venstre back. Forsøkene på venstre ving og sentral midtbane har vært mislykkede.

Skal vi ha sjansen mot playoff bør vi kvitte oss med Paynter, Kisnorbo, Bruce, Connolly, Rachubka, de to finnene og flere stall fyll. Dette skulle frigi lønnsmidler. Få inn en sterk midtstopper, en defensiv sentral midtbanespiller og en hodesterk spiss. Jeg frykter at dette ikke skjer og at vi havner under midten...

Veien framover på lang sikt kan være å slippe til flere yngre fra egen klubb, og å kjøpe smart i Scotland og League 1 og 2. Motherwell har en god ung høyreback som heter Hateley. Han scorer gode frisparkmål, og har ikke mistet en kamp der på 2 år. Har 18 mnd igjen av kontrakten og går snart... Southend har 2-3 kjempespennende unggutter som vil slå til i PL i løpet av 2-3 år. Dette er bedre enn å låne vrakgods fra PL og Championship, men krever tålmodighet...  

Tror vi får det vanskelig mot Barnsely og Burnley..

MOT!

Stian l

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2248 på: Desember 30, 2011, 14:32:42 »
Beckford tjener 175 000 kr i uka ..

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2249 på: Desember 31, 2011, 10:39:18 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.