Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581305 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2250 på: Desember 31, 2011, 11:42:27 »
Beckford tjener 175 000 kr i uka ..

Hvor i all verden har du det fra?

Jeg har i alle fall flere kilder som går god for at han er på £40,000 i uka i Leicester. Opp litt fra Everton-tiden, og vel ti-gangen av hva han hadde i Leeds.

SA

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2251 på: Desember 31, 2011, 11:51:16 »
Beckford tjener 175 000 kr i uka ..
Ã… det kunne han fint fått i Leeds også.

Men så tjener han mye mer enn det i Leicester da. Det dobbelte + litt til.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2252 på: Desember 31, 2011, 12:45:00 »
Beckford tjener 175 000 kr i uka ..

Hvor i all verden har du det fra?

Jeg har i alle fall flere kilder som går god for at han er på £40,000 i uka i Leicester. Opp litt fra Everton-tiden, og vel ti-gangen av hva han hadde i Leeds.

SA

Det tror jeg er helt riktig. Fourth_Official, som kjenner meget godt til Everton, twitret at Becks hadde 30k i uka i Everton og 40k i Leicester.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2253 på: Januar 01, 2012, 12:36:29 »
To Ell and Back.org:
Howeer reported more locally, today's Yorkshire Post (published prior to the Barnsley defeat) claims that Grayson's first signing of the new transfer window, a loan-move for Tottenham's Andros Townsend will take place shortly after the clock strikes twelve, the £500,000 payment due to Stoke for Danny Pugh will also go through and Leeds will look at making two more signings before the FA Cup Third Round clash with Arsenal on January 9th.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2254 på: Januar 01, 2012, 12:47:30 »
Håper virkelig SG har fått tak i noen bra spillere til klubben nå i januar ! Townsend ? javel, Pugh har vel vært sånn bob, bob, i det siste . Blir han fast i klubben nå ?

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2255 på: Januar 01, 2012, 13:43:19 »
Håper virkelig SG har fått tak i noen bra spillere til klubben nå i januar ! Townsend ? javel, Pugh har vel vært sånn bob, bob, i det siste . Blir han fast i klubben nå ?
Ja,Grayson er jammen flink til å finne spillere...mange spillere...

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2256 på: Januar 01, 2012, 14:07:35 »
To Ell and Back.org:
Howeer reported more locally, today's Yorkshire Post (published prior to the Barnsley defeat) claims that Grayson's first signing of the new transfer window, a loan-move for Tottenham's Andros Townsend will take place shortly after the clock strikes twelve, the £500,000 payment due to Stoke for Danny Pugh will also go through and Leeds will look at making two more signings before the FA Cup Third Round clash with Arsenal on January 9th.

500000 for Pugh er ikke vel anvendte penger... 500000 pund på en fotrapp og ung juvel på venstrevingen er heller det vi trenger. Swansea kjøpte Sinclair for 750000 fra Chelsea, vel anvendte penger...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2257 på: Januar 01, 2012, 16:19:18 »
Forrest fra Celtic hadde løst venstrekantproblemet. Ikke noe rykte, bare mitt ønske
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2258 på: Januar 02, 2012, 19:31:27 »
Ryktes på Twitter at Jon Flanagan fra Liverpool er på vei (på lån). Så han i to kamper i fjor, blant annet en hvor han fullstendig avkledde Mario Balotelli.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2259 på: Januar 02, 2012, 19:36:38 »
Ryktes på Twitter at Jon Flanagan fra Liverpool er på vei (på lån). Så han i to kamper i fjor, blant annet en hvor han fullstendig avkledde Mario Balotelli.

Hvorfor har Grayson ventet med å hente disse kanonene, måtte han bli vår nye kongehøyreback..

Kun 5 lånespillere på banen, eller i troppen samtidig?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2260 på: Januar 03, 2012, 10:36:58 »
Løse rykter om midtbane spiller Liam Trotter fra Millwall.  22 kamper og 5 mål som Grayson skal like veldig godt. ::)

Alan Smith er nå løst fra sin kontrakt i Newcastle nå iflg. aviser.  Hva bør vi gjøre her ?
Er han noe å satse på  ???

Grayson, Midtstopper Corluka skal visst nok ut på lån fra Tottenham. Hva med å hente ham før West Ham låner ham ??? ::)



 

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2261 på: Januar 03, 2012, 10:53:24 »
Ryktes at Arsenal :o og Bolton er ute etter White.

Merkelig at ikke vi greier å spikre White til en kontrakt NÃ… ???
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2262 på: Januar 03, 2012, 11:16:57 »
...er forskjell på 10 `& 25 000£ i uka....
 

SDalen

Rogaland whites!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2265 på: Januar 03, 2012, 14:46:12 »

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2266 på: Januar 03, 2012, 22:13:51 »
http://www.thescratchingshed.com/2012/01/arsenal-and-bolton-offer-contract-to-white/?
Ikke bra. Ikke bra. Gi White ny kontrakt omgående, Grayson.
Grayson fothandler vel neppe kontrakter ..
Nei. Men han sier vel hvem han gjerne vil ha med videre? Så langt har vi fått to spillere inn (Pugh & Townsend). Det blir vel noen avganger (håper på riktig mange) snart?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2267 på: Januar 04, 2012, 09:08:13 »
Hva er reglene ift leiespillere- HVOR MANGE kan vi ha/ eller er det hvor mange som er på banen samtidig som er cluet?? 
Noen som vet?
 

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2268 på: Januar 04, 2012, 09:14:28 »

The Daily Mail says Swansea may allow winger Cotterill to leave on a free transfer.
 
The 24-year-old Wales international is interesting Reading, Watford, Leeds United and Millwall.
.
 
 
Super Leeds since 1968

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2269 på: Januar 04, 2012, 09:17:56 »
Hva er reglene ift leiespillere- HVOR MANGE kan vi ha/ eller er det hvor mange som er på banen samtidig som er cluet?? 
Noen som vet?
man kan ha 5 lånespillere i kamptroppen
The future's so White I've got to wear shades 8)

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2270 på: Januar 04, 2012, 09:18:04 »
Hva er reglene ift leiespillere- HVOR MANGE kan vi ha/ eller er det hvor mange som er på banen samtidig som er cluet?? 
Noen som vet?

Tror det er fem stykk, og det er vi jo et stykke unna. Townsend og O'Dea er de eneste i troppen per i dag.

SA

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2271 på: Januar 04, 2012, 09:24:30 »
En ny Beckford på vei inn?

http://en.wikipedia.org/wiki/Kwesi_Appiah

Kwesi Appiah spiller for lower league-klubben Margate, har 32 mål på 29 kamper i år. 21 år.

Neppe en som går rett inn på laget, men kan jo bli bygd opp over tid med utlån, etc - helt i gaten med Beckford. Så får vi se.

SA

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2272 på: Januar 04, 2012, 09:40:08 »
Alltis spennende med unge spillere fra lower leauge.
Margate spiller etter det jeg finner ut på nivå 7 i England,
så all verden med forventinger har jeg ikke.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2273 på: Januar 04, 2012, 10:07:45 »
Dette er noe jeg savner fra Leeds.
Vi må hente spillerne fra L1 og L2. Det finnes helt sikkert meget gode unge spillere i desse divisjonene som vil ta nivået bra i Leeds og utvikle seg. Og til en rimelig penge.
Vil heller at Leeds gjør dette enn å hente "avfall" fra PL som lånespillere (Townsend og McCarty er hederlige unntak).
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2274 på: Januar 04, 2012, 13:43:00 »
Hvis lavere divisjoner har spennende spillere, hent inn!! Beckford var egentlig fantastisk for oss etterhvert. Det samme gjelder talenter fra L1 og L2 selvagt. Avfall er vi ikke tjent med og jeg støtter langt på vei den lista med spillere som har skuffet og de bør sendes vekk!!

Townsend valgte oss fremfor Wst Ham ettersom jeg har forstått det og det er et godt tegn. Det virker som en meget god spiller og er en tilvekst for laget
Yeboahs vitne

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2275 på: Januar 04, 2012, 14:04:36 »
David Cotterill, kantspiller (Swansea) skal være frigitt, og Karl Henry, sentral (defensiv) midtbanespiller (Wolves) linkes til oss.
Rogaland whites!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2276 på: Januar 04, 2012, 14:06:40 »
David Cotterill, kantspiller (Swansea) skal være frigitt, og Karl Henry, sentral (defensiv) midtbanespiller (Wolves) linkes til oss.

Henry spilte sist mot Chelsea, så det ville vært meget overraskende. En forferdelig tøff spiller forøvrig, som av og til går LANGT over grensen til det forsvarlige. Muligens litt av typen spiller vi trenger, minus de overstadig grisete taklingene.

Skal ikke være kategorisk selvsagt, men jeg tror neppe det er hold i denne linken.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2277 på: Januar 04, 2012, 15:28:20 »
David Cotterill, kantspiller (Swansea) skal være frigitt, og Karl Henry, sentral (defensiv) midtbanespiller (Wolves) linkes til oss.

Henry spilte sist mot Chelsea, så det ville vært meget overraskende. En forferdelig tøff spiller forøvrig, som av og til går LANGT over grensen til det forsvarlige. Muligens litt av typen spiller vi trenger, minus de overstadig grisete taklingene.

Skal ikke være kategorisk selvsagt, men jeg tror neppe det er hold i denne linken.

Henry, kapteinen til Ulvene er et tullerykte som starter med en annen Henry som skal til Gunners.


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.913052,10.962975
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2278 på: Januar 04, 2012, 15:49:49 »
En ny Beckford på vei inn?

http://en.wikipedia.org/wiki/Kwesi_Appiah

Kwesi Appiah spiller for lower league-klubben Margate, har 32 mål på 29 kamper i år. 21 år.

Neppe en som går rett inn på laget, men kan jo bli bygd opp over tid med utlån, etc - helt i gaten med Beckford. Så får vi se.

SA
Håper dette kan være vår nye Beckford. Non-league spillere koster ikke allverden, så det er vel verd et fosøk :-)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2279 på: Januar 04, 2012, 16:35:13 »
David Cotterill, kantspiller (Swansea) skal være frigitt, og Karl Henry, sentral (defensiv) midtbanespiller (Wolves) linkes til oss.

Henry spilte sist mot Chelsea, så det ville vært meget overraskende. En forferdelig tøff spiller forøvrig, som av og til går LANGT over grensen til det forsvarlige. Muligens litt av typen spiller vi trenger, minus de overstadig grisete taklingene.

Skal ikke være kategorisk selvsagt, men jeg tror neppe det er hold i denne linken.
Mye mulig, men nå skal man huske på at Wolves akkurat har hentet inn 2 nye i posisjonen hans, for å styrke den. Disse to er Frimpong fra Arsenal (lån) og Eggert Jonsson, så ryktet trenger ikke være så usannsynlig. Selv tviler jeg også, men tror Henry har gutsen vi trenger, og han er en type spiller jeg liker. Litt Batty stil?
Rogaland whites!