Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581639 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2280 på: Januar 04, 2012, 20:27:29 »
En ny Beckford på vei inn?

http://en.wikipedia.org/wiki/Kwesi_Appiah

Kwesi Appiah spiller for lower league-klubben Margate, har 32 mål på 29 kamper i år. 21 år.

Neppe en som går rett inn på laget, men kan jo bli bygd opp over tid med utlån, etc - helt i gaten med Beckford. Så får vi se.

SA
Håper dette kan være vår nye Beckford. Non-league spillere koster ikke allverden, så det er vel verd et fosøk :-)

Jepp. Kult navn. Signer han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2281 på: Januar 04, 2012, 22:28:13 »
Hadde jeg vært Cotterill vet jeg hvilken klubb jeg ville ha valgt !  ::)

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2282 på: Januar 04, 2012, 22:32:29 »
Hadde jeg vært Cotterill vet jeg hvilken klubb jeg ville ha valgt !  ::)
Du taler i gåter. Hvilken da? Hmmm ???
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2283 på: Januar 04, 2012, 22:35:31 »
LEEDS SÃ… KLART !  ;D

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2284 på: Januar 04, 2012, 22:36:09 »
En ny Beckford på vei inn?

http://en.wikipedia.org/wiki/Kwesi_Appiah

Kwesi Appiah spiller for lower league-klubben Margate, har 32 mål på 29 kamper i år. 21 år.

Neppe en som går rett inn på laget, men kan jo bli bygd opp over tid med utlån, etc - helt i gaten med Beckford. Så får vi se.

SA
Håper dette kan være vår nye Beckford. Non-league spillere koster ikke allverden, så det er vel verd et fosøk :-)

Jepp. Kult navn. Signer han.

haha. bra vurdering. håper de i leeds vurderer spillere på samme grunnlag.
Pride of Yorkshire

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2287 på: Januar 05, 2012, 12:05:49 »
Da er status fom flg:

"holder kortene tett til brystet"= får ikke penger til de han har lyst til å kjøpe..
"2 stk glapp før helgen"= kom helt til lønnsforhandlinger..
"Identified players we want"= ser på det som er mulig  å låne...
 

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2288 på: Januar 05, 2012, 13:07:28 »
Mark Marshall fra Barnet, 24 år, ving.

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7412030/
KEEP FIGHTING!!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2289 på: Januar 05, 2012, 13:10:08 »
..facinerende da: Nye navn hver uke , som man ALDRI har hørt om før!!  ;)
 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2290 på: Januar 05, 2012, 13:57:23 »
dale says...
Leeds to sign Liverpool defender Martin Kelly on initial 1 month loan deal with recall clause.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2291 på: Januar 05, 2012, 16:23:58 »
dale says...
Leeds to sign Liverpool defender Martin Kelly on initial 1 month loan deal with recall clause.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours
Lite å lite på, eller?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2292 på: Januar 05, 2012, 17:04:13 »
Mark "Marshall" Tipper Bates skjelver i buksene  :D

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2293 på: Januar 05, 2012, 17:25:17 »
Veldig løst rykte.. Football Manager-messig er dette to glimrende signeringer. Høyre - og venstrekant.

Sitat
Another rumour...
This one is taken from the Sky Sports site:

BazDunne:
Leeds interested in signing David Templeton and Andrew Driver from Hearts. Andy O’ Brien set to go to Bristol City. #transferwindow [via Twitter]

And before you ask I dont know who Baz Dunne is !!

http://boards.footymad.net/forum.php?tno=323&fid=14&act=1&mid=2115609988
KEEP FIGHTING!!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2294 på: Januar 05, 2012, 17:26:54 »
dale says...
Leeds to sign Liverpool defender Martin Kelly on initial 1 month loan deal with recall clause.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours
Lite å lite på, eller?
Er så vidt jeg skjønner høyre back eller midstopper, og etter at Kish er ute for resten av sesongen (og ferdig i klubben...???), så blir vel ikke en slik spillertype mindre aktuell.
Men vi trenger kanskje noen som kan være litt mere "sjef" i forsvaret, men etter Kish sin skade kan det vel være at det kommer to stoppere?
The future's so White I've got to wear shades 8)

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2295 på: Januar 05, 2012, 17:28:36 »
Andrew Driver ville ikke være dårligt, men det mener vel at Snoddy er på vej videre. Han er kant og pænt hurtig... Templeton spiller vist også kant.
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2296 på: Januar 05, 2012, 17:29:30 »
Vi linkes iøvrigt med Martin Kelly på lån i en hel måned fra Liverpool. Og så endda med recall-clause, hvor heldige har vi lov til at være?????????
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2297 på: Januar 05, 2012, 19:05:59 »
Vi linkes iøvrigt med Martin Kelly på lån i en hel måned fra Liverpool. Og så endda med recall-clause, hvor heldige har vi lov til at være?????????

Enig, høres ut som en dårlig deal spør du meg. Hvis vi skal låne noen nå så bør det være ut sesongen
Endre

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2298 på: Januar 05, 2012, 19:09:15 »
Dette Kelly-ryktet stemmer nok ikke. Han er back up for Johnson. Det kan være det heller er snakk om Flanagan. Dette i følge Waccoe...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2299 på: Januar 05, 2012, 19:17:41 »
Broren til Jonny Howson, Daniel, skrive på facebook "martin kelly 1 month loan, good signing".. hold i dette mon tru?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2300 på: Januar 05, 2012, 19:23:18 »
Vi linkes iøvrigt med Martin Kelly på lån i en hel måned fra Liverpool. Og så endda med recall-clause, hvor heldige har vi lov til at være?????????

Enig, høres ut som en dårlig deal spør du meg. Hvis vi skal låne noen nå så bør det være ut sesongen

Enig!
Skal vi låne spillere må det seasonlong uten recall-clause, ellers er eg redd spillerene "gir faen" i resultatene ettersom de skal heim om kun få veker. Ref Bannan, Livingston osv.
Er det seasonlong så er det større sjanse for at lånesoldaten "geller" i laget og gir det lille ekstra.
Trur eg.
COME ON LEEDS !!

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2301 på: Januar 05, 2012, 19:36:01 »
Vi linkes iøvrigt med Martin Kelly på lån i en hel måned fra Liverpool. Og så endda med recall-clause, hvor heldige har vi lov til at være?????????

Enig, høres ut som en dårlig deal spør du meg. Hvis vi skal låne noen nå så bør det være ut sesongen

Enig!
Skal vi låne spillere må det seasonlong uten recall-clause, ellers er eg redd spillerene "gir faen" i resultatene ettersom de skal heim om kun få veker. Ref Bannan, Livingston osv.
Er det seasonlong så er det større sjanse for at lånesoldaten "geller" i laget og gir det lille ekstra.
Trur eg.
Dr. Livingston I pressume? ;) Livermore, Bannan - to lånesigneringer som ikke ga særlig resultat.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2302 på: Januar 05, 2012, 19:44:48 »
Irriterende at det ikke linkes til nye gode spillere med permanent kontrakt. Er m&%&/%& disse lånespillerne. Blir ikke noe samhold i troppen heller med spillere ut og inn av troppen hele tiden.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2303 på: Januar 05, 2012, 20:07:43 »
Skal det lånes, må det lånes ut sesongen. Blir ikke mye kontinuitet av at spillere kommer og går.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2304 på: Januar 05, 2012, 20:08:17 »
Vi linkes iøvrigt med Martin Kelly på lån i en hel måned fra Liverpool. Og så endda med recall-clause, hvor heldige har vi lov til at være?????????

Enig, høres ut som en dårlig deal spør du meg. Hvis vi skal låne noen nå så bør det være ut sesongen

Enig!
Skal vi låne spillere må det seasonlong uten recall-clause, ellers er eg redd spillerene "gir faen" i resultatene ettersom de skal heim om kun få veker. Ref Bannan, Livingston osv.
Er det seasonlong så er det større sjanse for at lånesoldaten "geller" i laget og gir det lille ekstra.
Trur eg.
Dr. Livingston I pressume? ;) Livermore, Bannan - to lånesigneringer som ikke ga særlig resultat.

hehe, you presume right mate :)
Men, poenget mitt står eg veg!
COME ON LEEDS !!

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2305 på: Januar 05, 2012, 20:49:05 »
Ingen fare!

Grayson venter nok til han finner nøyaktig den han vil ha, som da velger å gå til en annen klubb. I mens har Kelly og alle andre gode spiller blitt hentet av Yeovil og Mjøndalen...

Har så sykt lite troa på at det blir bra i dette vinduet. Samtidig har jeg utrolig lyst på en godt krydret hatt!

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2306 på: Januar 05, 2012, 22:05:28 »
Ingen fare!

Grayson venter nok til han finner nøyaktig den han vil ha, som da velger å gå til en annen klubb. I mens har Kelly og alle andre gode spiller blitt hentet av Yeovil og Mjøndalen...

Har så sykt lite troa på at det blir bra i dette vinduet. Samtidig har jeg utrolig lyst på en godt krydret hatt!
Før eller siden må vi jo kjøpe noe annet enn squad players. Snart kommer nok den "nye" Batty eller "nye" Radebe tuslende inn portene på ER, skal du se ;D. Blir det januar 2012 som viser hvilken teft Grayson har på transfermarkedet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2307 på: Januar 05, 2012, 22:14:21 »
Ingen fare!

Grayson venter nok til han finner nøyaktig den han vil ha, som da velger å gå til en annen klubb. I mens har Kelly og alle andre gode spiller blitt hentet av Yeovil og Mjøndalen...

Har så sykt lite troa på at det blir bra i dette vinduet. Samtidig har jeg utrolig lyst på en godt krydret hatt!
Før eller siden må vi jo kjøpe noe annet enn squad players. Snart kommer nok den "nye" Batty eller "nye" Radebe tuslende inn portene på ER, skal du se ;D. Blir det januar 2012 som viser hvilken teft Grayson har på transfermarkedet?
Eller er det de forrige transfervinduene som viser fasiten?  :-\
Hekta på Leeds siden 1974

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2308 på: Januar 05, 2012, 22:18:54 »
Skal det lånes, må det lånes ut sesongen. Blir ikke mye kontinuitet av at spillere kommer og går.

Det synes jeg også!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2309 på: Januar 05, 2012, 22:37:14 »
Jeg syns da første signereing, Townsend, virker lovende.  Man lykkes kun når man er tidlig ute i vinduet, tror jeg.

Det er antydet to signeringer til før Gunnerskampen.  Kanskje er Pugh en av de to.  Gjelder ikke som signering i mine øyne, men..