Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581242 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2370 på: Januar 10, 2012, 23:25:34 »
Sitat
Leeds United are being linked with a summer move for former Liverpool starlet Victor Palsson.

The Anfield academy graduate failed to make a first team appearance during his time with Liverpool, joining Hibernian on an 18-month contract after a brief loan spell with Dagenham & Redbridge.

After just six months in the SPL, Championship clubs have been alerted to the 20-year-old defensive midfielders availability, with Leeds United boss Simon Grayson part of the chasing pack.

Southampton manager Nigel Adkins is also keen on the Icelandic U21 international, according to talkSPORT, with the Saints boss looking to strengthen his squad at St. Mary's ahead of their return season in England's second tier.

Palsson joined Liverpool in 2009, with Rafael Benitez bringing the player to club from AGF in Denmark.

Og nå er kontrakten med Hibs kansellert. Noe for oss?

http://www1.skysports.com/football/news/12691/7422402/Hibs-let-Palsson-leave


auren

Spørs hvorfor den er blitt kansellert da.. Om han ikke anses god nok for Hibs er han vel ikke det helt store

Virker som han har spilt fast for Hibs denne sesongen... Men hadde visst et holdningsproblem i følge fansen. Trodde han var big boy som kom fra Liverpool.

Går nok ikke til Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2371 på: Januar 10, 2012, 23:30:34 »
Rogers er klar, sålenge oppholdstillatelsen går i orden. Har egen kilde på det. Men at tillatelsen går i orden er ikke like sikkert...

SA

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2372 på: Januar 10, 2012, 23:34:29 »
Rogers er klar, sålenge oppholdstillatelsen går i orden. Har egen kilde på det. Men at tillatelsen går i orden er ikke like sikkert...

SA

Merkelig signering av Grayson. Enda en ving? Hvor er midtstopperen, høyrebacken og den sentrale midtbanespilleren? Eller kanskje han tenker å la Rogers og Townsend bekle kantene og gi Snoddy Howson-rollen?

Lukter stallfyll, men skal selvsagt gi mannen en sjanse hvis han får tillatelse da.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2373 på: Januar 11, 2012, 00:49:17 »
Rogers er klar, sålenge oppholdstillatelsen går i orden. Har egen kilde på det. Men at tillatelsen går i orden er ikke like sikkert...

SA

Med 20 landskamper bør det jo gå? Hva andre kriterier er det?

! Snublet over svaret selv tror jeg : http://www.sbnation.com/soccer/2012/1/10/2697653/robbie-rogers-leeds-united-transfer-rumours-news-columbus-crew

Selv om 2. avsnittet er bommert, satser jeg på at 3. avsnittet har noe vettugt ved seg.
« Siste redigering: Januar 11, 2012, 01:36:06 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2374 på: Januar 11, 2012, 03:49:13 »
Spennende spiller spør du meg , 20 landskamper for USA må vell bli arbeidstillatelse det !

Spennende , håper på mer signeringer !

back , sentral midt å hente inn en spiss ( selge forsell , becchio )
Pontus ❤

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2375 på: Januar 11, 2012, 07:27:36 »
USA spilte jo Norge trill rundt engang når vi prøvde å komme med B laget.

Tror dette er en kvalitets signing.  Velkommen Rogers
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2376 på: Januar 11, 2012, 08:34:46 »
USA spilte jo Norge trill rundt engang når vi prøvde å komme med B laget.

Tror dette er en kvalitets signing.  Velkommen Rogers

Av en debattant på Waccoe som faktisk har sett ham spille en del, blir han beskrevet som et hakk opp i forhold til Sam / Pugh / White på vingen, men ikke like god som Snodgrass.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2378 på: Januar 11, 2012, 08:54:31 »
Disse Rogers-ryktene, er det noe hold i dem? Ser ingenting på TEAMtalk eller den off hjemmesiden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2379 på: Januar 11, 2012, 09:07:00 »
Disse Rogers-ryktene, er det noe hold i dem? Ser ingenting på TEAMtalk eller den off hjemmesiden.

Jeg tror det. Men det blir nok ikke offisielt før han får arbeidstillatelse. Og det ser det jo ut til at han kanskje ikke får...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2380 på: Januar 11, 2012, 10:36:15 »
Vi snuser visstnok på Kris Boyd:

http://www.dailystar.co.uk/football/view/229521/Wigan-Reading-and-Leeds-in-hunt-for-Kris-Boyd/


auren

Kris Boyd floppede i Boro, så kan ikke rigtigt se ham som en goalgetter i Leeds... Men prove me wrong, hvis vi har held til at få fingrene i ham... Tror dog at Wigan er mere attraktiv, da de jo ligger i det forjættede land...
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

B_Ød

Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2382 på: Januar 11, 2012, 11:50:59 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2383 på: Januar 11, 2012, 12:29:06 »
Vi snuser visstnok på Kris Boyd:

http://www.dailystar.co.uk/football/view/229521/Wigan-Reading-and-Leeds-in-hunt-for-Kris-Boyd/


auren

Kris Boyd floppede i Boro, så kan ikke rigtigt se ham som en goalgetter i Leeds... Men prove me wrong, hvis vi har held til at få fingrene i ham... Tror dog at Wigan er mere attraktiv, da de jo ligger i det forjættede land...
jag tror på denna spelaren i rätt miljö, M-boro gjorde väl som leicester gjorde denna säsongen köpte ihop ett helt nytt lag och det funkade inte, boyd är otroligt giftig i boxen, hans målsnitt är imponerande. gradel misslyckades i leicester men lyckades i leeds
 

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2384 på: Januar 11, 2012, 12:32:04 »
http://www1.skysports.com/football/news/12691/7412030/Clubs-eye-Marshall-move


Kanskje han er back up hvis Rogers ikke får arbeidstillatelse...

auren
Spørs om han gidder å joine oss hvis han bare blir back up.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2386 på: Januar 11, 2012, 15:55:18 »
http://www1.skysports.com/football/news/12691/7412030/Clubs-eye-Marshall-move


Kanskje han er back up hvis Rogers ikke får arbeidstillatelse...

auren
Spørs om han gidder å joine oss hvis han bare blir back up.

Det jeg mente var at det kan være mulig Leeds går for ham, hvis Rogers overgangen glipper. Ikke at han er tiltenkt en rolle på benken.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2387 på: Januar 11, 2012, 15:58:34 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2388 på: Januar 11, 2012, 19:25:43 »
Ken Bates (tatt fra facebook)
Sitat
"The player who signed with us on deadline day by fax only to turn up at another club at 11pm and sign for them is fed up on the bench in the premier league and his club contacted me this week to see if we would like to now sign him , but i told them to stick there offer up there jumper he is not the kind of person we want at leeds united "

Da blir det neppe Jason Puncheon.


Ipswich enige med L'cster...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16486451.stm

Neppe St Ledger heller?

Eller..

Sitat
But Jewell says the 27-year-old, who has made eight league starts this term, has a number of offers to consider.
KEEP FIGHTING!!

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2389 på: Januar 11, 2012, 19:54:53 »
Har en ekkel følelse av at når Grayson signer en ny ving når vi har Snodgrass, Townsend og Sam der, når vi samtidig mangler defensiv kraft, kan det bety at Snodgrass blir solgt i dette vinduet. Håper jeg tar så jævlig feil
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2390 på: Januar 11, 2012, 20:46:53 »
Har en ekkel følelse av at når Grayson signer en ny ving når vi har Snodgrass, Townsend og Sam der, når vi samtidig mangler defensiv kraft, kan det bety at Snodgrass blir solgt i dette vinduet. Håper jeg tar så jævlig feil

Føler på det samme, blir spennende og se hva som skjer nå?

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2391 på: Januar 11, 2012, 20:58:04 »
Derry??
"Who needs Cantona??"

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2392 på: Januar 11, 2012, 21:03:11 »
Har en ekkel følelse av at når Grayson signer en ny ving når vi har Snodgrass, Townsend og Sam der, når vi samtidig mangler defensiv kraft, kan det bety at Snodgrass blir solgt i dette vinduet. Håper jeg tar så jævlig feil

Føler på det samme, blir spennende og se hva som skjer nå?
Jeg har også tenkt de tankene, men ikke tort å skrive dem i frykt for å bli stemplet som negativ. Får virkelig håpe at vi ikke selger nok en nøkkelspiller i dette overgangsvinduet. Vi skal kjøpe, ikke selge.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2393 på: Januar 11, 2012, 21:08:59 »
Har en ekkel følelse av at når Grayson signer en ny ving når vi har Snodgrass, Townsend og Sam der, når vi samtidig mangler defensiv kraft, kan det bety at Snodgrass blir solgt i dette vinduet. Håper jeg tar så jævlig feil

Føler på det samme, blir spennende og se hva som skjer nå?
Jeg har også tenkt de tankene, men ikke tort å skrive dem i frykt for å bli stemplet som negativ. Får virkelig håpe at vi ikke selger nok en nøkkelspiller i dette overgangsvinduet. Vi skal kjøpe, ikke selge.

Kan godt tenkes at Snoddy blir å bekle Howson-rollen nå som Jonnyboy er ute i et par måneder til. Med Snoddy like bak Becchio og med Townsend og Rogers på vingene så kan det se spennende ut.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2394 på: Januar 11, 2012, 21:24:42 »
Har en ekkel følelse av at når Grayson signer en ny ving når vi har Snodgrass, Townsend og Sam der, når vi samtidig mangler defensiv kraft, kan det bety at Snodgrass blir solgt i dette vinduet. Håper jeg tar så jævlig feil

Føler på det samme, blir spennende og se hva som skjer nå?
Jeg har også tenkt de tankene, men ikke tort å skrive dem i frykt for å bli stemplet som negativ. Får virkelig håpe at vi ikke selger nok en nøkkelspiller i dette overgangsvinduet. Vi skal kjøpe, ikke selge.

Kan godt tenkes at Snoddy blir å bekle Howson-rollen nå som Jonnyboy er ute i et par måneder til. Med Snoddy like bak Becchio og med Townsend og Rogers på vingene så kan det se spennende ut.

auren

Kan bare håpe at du har rett!  :'(

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2395 på: Januar 11, 2012, 22:14:58 »
Har en ekkel følelse av at når Grayson signer en ny ving når vi har Snodgrass, Townsend og Sam der, når vi samtidig mangler defensiv kraft, kan det bety at Snodgrass blir solgt i dette vinduet. Håper jeg tar så jævlig feil

Føler på det samme, blir spennende og se hva som skjer nå?
Jeg har også tenkt de tankene, men ikke tort å skrive dem i frykt for å bli stemplet som negativ. Får virkelig håpe at vi ikke selger nok en nøkkelspiller i dette overgangsvinduet. Vi skal kjøpe, ikke selge.

Kan godt tenkes at Snoddy blir å bekle Howson-rollen nå som Jonnyboy er ute i et par måneder til. Med Snoddy like bak Becchio og med Townsend og Rogers på vingene så kan det se spennende ut.

auren
Ah, dette er tenkning mer i min smak. Slår vekk deppe-argumentet i min forrige post. Takk :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2396 på: Januar 11, 2012, 22:22:22 »
 

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2398 på: Januar 11, 2012, 22:43:34 »
Ikke noe i dette sannsynligvis: http://footy-bible.co.uk/leeds-to-make-shock-loan-move-for-emile-heskey
Heldigvis vil han aldri akseptere "Leeds-lønn" :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2399 på: Januar 11, 2012, 22:44:22 »
Leeds have agreed a fee for Coventry City captain Sammy Clingan, talks to be held first thing in the morning apparently.

Hentet fra Twitter. God signering om det stemmer?
Rogaland whites!