Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581408 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2580 på: Januar 20, 2012, 00:43:39 »
KEEP FIGHTING!!

AllWhiteTøyen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2581 på: Januar 20, 2012, 06:07:17 »
Delph er i boks!
kilde?
Isåfall så er det gode nyheter, men kan ikke se at det er noen av de mer seriøse mediene som har bekreftet det. Kilde??
 

Cbas10an

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2582 på: Januar 20, 2012, 07:15:27 »
Delph er i boks!
kilde?
Isåfall så er det gode nyheter, men kan ikke se at det er noen av de mer seriøse mediene som har bekreftet det. Kilde??



Har kilder i Birmingham som sier det samme.
Hvor han har hørt det ville han ikke si.
Får bare vente og se om det kommer noe i avisene i løpet av dagen.
MOT


Joachim

KingHowson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2583 på: Januar 20, 2012, 08:07:44 »
Mens andre lag sliter med kontinutet på trener siden har vel vi det problemet i stallen. Skal godt like og se det laget som har herjet mer i låne markedet de siste årene

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2584 på: Januar 20, 2012, 08:17:32 »
Mens andre lag sliter med kontinutet på trener siden har vel vi det problemet i stallen. Skal godt like og se det laget som har herjet mer i låne markedet de siste årene
+1
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2585 på: Januar 20, 2012, 08:38:06 »
Da er det litt irriterende å vite at vi antagelig står styrket pr. dags dato. i forhold til 1. januar. Nesten så jeg ønsker meg full furore nå!

Jeg drømmer om et kjøp av Lichaj nå, eller noe annet brukbart på back, så føler jeg vi er klar for the promotion push!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2586 på: Januar 20, 2012, 09:10:30 »
Ser ut som om Delph-dealen går gjennom, man Aston Villa ønsker Recall-clause på Delph.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_set_to_complete_delph_loan_deal_1_4162465

Villa manager Alex McLeish has indicated that he will insist on the inclusion of a recall clause in any contract involving Delph but he opened the way to an agreement with Leeds earlier this week, saying: “It may be that we try and get him playing regularly for a wee while.”

Jeg vil ikke ha Delph "for a wee while". Hele sesongen uten recall-clause, eller så bør man droppe det, og gå for noe annet.
The future's so White I've got to wear shades 8)

KingHowson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2587 på: Januar 20, 2012, 09:12:10 »
Villa har ikke veldig stor stall, så om de har Recall-clause på delph er jo det bare en skade på en midtbane spiller så er han vekk

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2588 på: Januar 20, 2012, 12:30:08 »
Da er det litt irriterende å vite at vi antagelig står styrket pr. dags dato. i forhold til 1. januar. Nesten så jeg ønsker meg full furore nå!

Jeg drømmer om et kjøp av Lichaj nå, eller noe annet brukbart på back, så føler jeg vi er klar for the promotion push!

Marching On Together...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2589 på: Januar 20, 2012, 12:36:14 »
Da var Delph lånet i boks! Men er det bare frem til 28 Februar? Eller er dette datoen recall clausulen trer i kraft?
Rogaland whites!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2590 på: Januar 20, 2012, 19:03:47 »
Da var Delph lånet i boks! Men er det bare frem til 28 Februar? Eller er dette datoen recall clausulen trer i kraft?


Kilde takk, er dette 100% bekreftet.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2591 på: Januar 20, 2012, 19:18:32 »
Da var Delph lånet i boks! Men er det bare frem til 28 Februar? Eller er dette datoen recall clausulen trer i kraft?


Kilde takk, er dette 100% bekreftet.
Prøv hjemmesiden til klubben vår..

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2592 på: Januar 20, 2012, 20:47:46 »
Mente seriøs kilde ;)

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2593 på: Januar 23, 2012, 00:42:27 »
http://www.express.co.uk/posts/view/297359


LEEDS UNITED have moved to hi-jack Rangers bid to land Enar Jaager
SJ

Rasmussen7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2594 på: Januar 23, 2012, 00:45:49 »
Blir ikke overasket viss dette stemmer, mannen er jo ubrukelig!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2595 på: Januar 23, 2012, 01:15:45 »
Blir ikke overasket viss dette stemmer, mannen er jo ubrukelig!


Syntes du? Har alltid likt Jaager. Kan like dette, kanskje Rekdal hvisker han noen gode råd?
KEEP FIGHTING!!

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2596 på: Januar 23, 2012, 07:16:23 »
Jaager ! Trøste og bære, skulle det ikke handles inn spillere som skulle heve laget og ikke mer daukjøtt/stallfyll? 

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2597 på: Januar 23, 2012, 07:29:50 »
Blir ikke overasket viss dette stemmer, mannen er jo ubrukelig!


Syntes du? Har alltid likt Jaager. Kan like dette, kanskje Rekdal hvisker han noen gode råd?

Jaager holdt mål for AaFK under taktikeren Rekdal. Tenk resultatet etter noen forelesninger på Grayson & co's "school of not how to defend".

KingHowson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2598 på: Januar 23, 2012, 07:45:22 »
håper virkelig ikke det blir noe ut av dette..

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2599 på: Januar 23, 2012, 08:46:29 »
Dette vil være en typisk Grayson signering...grå spiller som ikke vil styrke laget i det hele tatt. med andre ord stallfyll. Synes det vil være bedre å spille med Thompson på backen. Han er ung, talentfull og har gjort det brukbart siste kampene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2600 på: Januar 23, 2012, 09:00:20 »
Er Aafk supporter, men Jaager hadde ikke tilført Leeds noe som helst. Med andre ord hadde det vært en standard Grayson-signering.  ;D

Holy macaroni, innlegg nr 1000...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2601 på: Januar 23, 2012, 09:26:24 »
Rekdal, leser du dette? Her må du gripe inn og ringe Grayson ASAP!!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2602 på: Januar 23, 2012, 11:06:25 »
Rekdal, leser du dette? Her må du gripe inn og ringe Grayson ASAP!!

Virker ikke som Rekdal er helt enig med deg her, Roar ;)

Sitat
Oppfordrer Rangers til å gi Enar Jääger kontrakt.

Publisert: 17.01.2012 kl. 11:16 , endret: 17.01.2012 kl. 11:20

Av: Roar Lyngøy

Denne uken er Enar Jääger på prøvespill i den skotske storklubben Rangers. Forsvarsspillerens kontrakt med Aalesund gikk ut etter forrige sesong.

Mannen som har trent Jääger i AaFK, Kjetil Rekdal, mener at Rangers ikke trenger å være i tvil. Rekdal mener at Jääger vil være en bedre signering enn Mikael Lustig, som gikk fra Rosenborg til Glasgow-rival Celtic.

– Det var svært skuffende for oss i Aalesund å miste ham, for han har vært en svært viktig spiller for oss, sier Rekdal til skotske Daily Record.

– Jeg tror det vil være lurt av Rangers å hente ham. Jeg er ganske sikker på at han vil vise seg godt frem under prøvespillet, og jeg vil bli veldig overrasket hvis ikke det ender med at Rangers tilbyr ham en avtale, sier Rekdal.

Rangers trenger en ny høyreback etter at Steven Whittaker ble operert.

– Hvis Rangers har skadeproblemer på høyrebacken, kan Jääger være svaret for dem. Han koster ingenting, og det vil ikke komme mange gratisoverganger denne måneden som er bedre, sier Rekdal til avisen.

– Da Celtic kjøpte Lustig var det mange rapporter om hvor god han var, og det er ingen tvil om at han er en god spiller. Han er også høyreback. Selv om jeg kanskje er litt farget, synes jeg at Jääger er minst like god, kanskje bedre. Lustig har kanskje litt mer å by på offensivt, men defensivt og teknisk er Jääger mer solid, mener Kjetil Rekdal.


http://fotball.aftenposten.no/internasjonal/article220202.ece
« Siste redigering: Januar 23, 2012, 11:14:57 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2603 på: Januar 23, 2012, 12:09:52 »
Takk, Rekdal :). Klart han smørsnakker Jeager overfor Rangers. På den måten går han til den skotske "storklubben" Rangers i stedet for til Leeds. For en stund siden var det noen som nevnte en ung, skotsk høyreback i en av de mindre skotske klubbene. Kan ikke Grayson signe han? Eller er han ukjent for Leeds? Skottland er jo tross alt gammelt Leeds-land.
Dessuten, har Rekdal motiver på vegne av AaFK her. Jaeger bedre enn Lustig = AaFK har bedre spillere enn RBK. Snakker indirekte egen klubb opp, og rivalene ned. Smart trekk av taktikeren Rekdal.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2604 på: Januar 23, 2012, 14:38:48 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7450358/

Howsons afløser???? (Husk at det er Sky Sports)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2605 på: Januar 23, 2012, 14:45:14 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7450358/

Howsons afløser???? (Husk at det er Sky Sports)
Ã…rets spiller i Leicester i fjor (i følge Wikipedia)
On 7 July 2009, Wellens joined Leicester City for a potential fee of £1.2 million,[4] signing a three-year contract.[5] Their biggest signing of the summer, Wellens was named by the BBC Sport as the club's key player for the 2009–10 season.[6] He made his debut in a 2–1 win over Swansea City on 8 August 2009,[7] scoring his first goal in a 2–0 win over Middlesbrough on 2 May 2010.[8] Wellens featured in all but three matches for Leicester in The Championship that season. He played a crucial role in Nigel Pearson's team that successfully reached the play-offs - only to lose to Cardiff City away in Wales.[9]

In his second season at the club, Wellens continued to play his crucial role in midfield under the reign of both Paulo Sousa and Sven-Göran Eriksson. He was named Championship Player of the Month for January,[10] and won the club's player of the year award on 3 May 2011
The future's so White I've got to wear shades 8)

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2606 på: Januar 23, 2012, 14:48:27 »
Ja! La oss selge og kvitte oss med de unge lovende, og få inn Michael Brown-typer over the top in a year-s**t. ;)

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2607 på: Januar 23, 2012, 14:50:41 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7450358/

Howsons afløser???? (Husk at det er Sky Sports)
Ã…rets spiller i Leicester i fjor (i følge Wikipedia)
On 7 July 2009, Wellens joined Leicester City for a potential fee of £1.2 million,[4] signing a three-year contract.[5] Their biggest signing of the summer, Wellens was named by the BBC Sport as the club's key player for the 2009–10 season.[6] He made his debut in a 2–1 win over Swansea City on 8 August 2009,[7] scoring his first goal in a 2–0 win over Middlesbrough on 2 May 2010.[8] Wellens featured in all but three matches for Leicester in The Championship that season. He played a crucial role in Nigel Pearson's team that successfully reached the play-offs - only to lose to Cardiff City away in Wales.[9]

In his second season at the club, Wellens continued to play his crucial role in midfield under the reign of both Paulo Sousa and Sven-Göran Eriksson. He was named Championship Player of the Month for January,[10] and won the club's player of the year award on 3 May 2011
£1.2 mill? Vel, Leicester selger ikke han til oss billig. La han bli i Leicester.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2608 på: Januar 23, 2012, 14:56:25 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7450358/

Howsons afløser???? (Husk at det er Sky Sports)
Ã…rets spiller i Leicester i fjor (i følge Wikipedia)
On 7 July 2009, Wellens joined Leicester City for a potential fee of £1.2 million,[4] signing a three-year contract.[5] Their biggest signing of the summer, Wellens was named by the BBC Sport as the club's key player for the 2009–10 season.[6] He made his debut in a 2–1 win over Swansea City on 8 August 2009,[7] scoring his first goal in a 2–0 win over Middlesbrough on 2 May 2010.[8] Wellens featured in all but three matches for Leicester in The Championship that season. He played a crucial role in Nigel Pearson's team that successfully reached the play-offs - only to lose to Cardiff City away in Wales.[9]

In his second season at the club, Wellens continued to play his crucial role in midfield under the reign of both Paulo Sousa and Sven-Göran Eriksson. He was named Championship Player of the Month for January,[10] and won the club's player of the year award on 3 May 2011
£1.2 mill? Vel, Leicester selger ikke han til oss billig. La han bli i Leicester.

Tror ikke han blir så dyr...han signerte 3 års kontrakt i 2009. dvs kontrakten hans går ut i 2012.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2609 på: Januar 23, 2012, 17:14:56 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7450358/

Howsons afløser???? (Husk at det er Sky Sports)
Ã…rets spiller i Leicester i fjor (i følge Wikipedia)
On 7 July 2009, Wellens joined Leicester City for a potential fee of £1.2 million,[4] signing a three-year contract.[5] Their biggest signing of the summer, Wellens was named by the BBC Sport as the club's key player for the 2009–10 season.[6] He made his debut in a 2–1 win over Swansea City on 8 August 2009,[7] scoring his first goal in a 2–0 win over Middlesbrough on 2 May 2010.[8] Wellens featured in all but three matches for Leicester in The Championship that season. He played a crucial role in Nigel Pearson's team that successfully reached the play-offs - only to lose to Cardiff City away in Wales.[9]

In his second season at the club, Wellens continued to play his crucial role in midfield under the reign of both Paulo Sousa and Sven-Göran Eriksson. He was named Championship Player of the Month for January,[10] and won the club's player of the year award on 3 May 2011
£1.2 mill? Vel, Leicester selger ikke han til oss billig. La han bli i Leicester.

Tror ikke han blir så dyr...han signerte 3 års kontrakt i 2009. dvs kontrakten hans går ut i 2012.
Sikkert en veldig god grunn til at de ikke fornyer kontrakten hans: han er for dyr i forhold til det han yter for klubben. Klart de vil ha han vekk. Hva er bedre enn å la han belaste en konkurrents lønnsbudsjett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020