Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581532 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2640 på: Januar 25, 2012, 13:01:23 »
Ifra wikipedia idag:



"On 24th January 2012 Enar Jääger singed for Leeds United on a 2 and a half year deal. It will be announced on the 31st January."

håper  virkelig det er kødd

Det står også følgende:

"Enar Jääger (born 18 November 1984) is an Estonian professional footballer, who currently ia in talks to join Scottish club Rangers after turning down an offer from English club Leeds United. Enar was quoted as saying 'Leeds were in for me, but the offer was not what I was expecting, a family size bag of pork scratchings and a free go at cleaning out Susanna's snatch after Masterbates has inserted his wax dart seemed less than I believe I am worth."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

KingHowson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2641 på: Januar 25, 2012, 13:03:49 »
Ifra wikipedia idag:



"On 24th January 2012 Enar Jääger singed for Leeds United on a 2 and a half year deal. It will be announced on the 31st January."

håper  virkelig det er kødd

Det står også følgende:

"Enar Jääger (born 18 November 1984) is an Estonian professional footballer, who currently ia in talks to join Scottish club Rangers after turning down an offer from English club Leeds United. Enar was quoted as saying 'Leeds were in for me, but the offer was not what I was expecting, a family size bag of pork scratchings and a free go at cleaning out Susanna's snatch after Masterbates has inserted his wax dart seemed less than I believe I am worth."

auren


satser på at rangers slår til. Vi pleier jo aldri og være god og konkurere med andre lag på lønnsnivået så regner med vi faller gjennom her og.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2642 på: Januar 25, 2012, 13:15:45 »
Tja. Jaager hadde vel styrket oss, hadde han ikke?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2643 på: Januar 25, 2012, 13:29:29 »
En som hevder å ha sett Billy Sharp på ER :-\

Han må til optikeren for Sharp har annet å tenke på da han har visst mistet en sønn, en tragisk hendelse.
Fleire veker sidan sønnen døydde. Rundt Speedo's død..
Linka sterkt til Leicester har eg lest
Leicester bød £3 mill for han, men han ville ikke flytte. Blir i Doncaster.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2644 på: Januar 25, 2012, 14:26:08 »
Jaager.... Bobbob! Bedre enn de som er der....

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2646 på: Januar 25, 2012, 14:30:34 »
Ser ingen god grunn til at vi skulle signere Jaager. Vil ikke forsterke laget, men gå inn som stallfyll. Og det har vi nok av!

Sats heller på Thompson! Ser at Sam Byram spilte bra på høgrebacken mot Celtic. Bruk han som backup for Thompson.

og for guds skyld: selg Connolly!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2647 på: Januar 25, 2012, 14:32:48 »
Enar Jääger er sånn jeg kan se det ikke akkurat noe oppsiktsvekkende kupp...? Hadde vel Rekdals tillit stort sett, men i de kampene jeg har sett ham har jeg ikke lagt veldig merke til fyren. Var vel friskt med fremover i noen kamper så vidt jeg kan erindre. Rekdal er en stor taktiker, noe som sikkert spillerne har hatt godt av, hva hvis Enar blir en av Graysons menn med tanke på de "taktiske" evnene han har lagt for dagen....... :(
Yeboahs vitne

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2648 på: Januar 25, 2012, 14:35:26 »
Vil føye seg inn i rekken av rask Grayson henter inn.  ::)

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2649 på: Januar 25, 2012, 15:22:04 »
velger å se på dette som en meget bra signing, til det motsatte evt er bevist.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2650 på: Januar 25, 2012, 18:24:18 »
Vi har god nok høyre back i Thompson. Denne Jaeger kan dra til Skottland og drikke whisky.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2651 på: Januar 25, 2012, 20:29:25 »
Engelske avisen The Sun hevder at Keith Andrews ønsker å bryte kontrakten med Blackburn som han har 18 måneder igjen av.

Leeds United ønsker ham samt Ipswich.  :-\
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2652 på: Januar 25, 2012, 20:44:29 »
'Leeds were in for me, but the offer was not what I was expecting, a family size bag of pork scratchings and a free go at cleaning out Susanna's snatch after Masterbates has inserted his wax dart seemed less than I believe I am worth."

auren


Jeeez..  ;D...jeg mener FY og FØY FOR SPRÃ…K!  >:(
Jon R.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2653 på: Januar 25, 2012, 22:05:58 »
Har aldri sett Jaager spille så mye, men jeg registrer ihvertfall følgende;
- Han er 27 år og burde være på toppen av sin fotballkarriere de neste årene
- Han har stort sett spilt fast  i de klubbene han har spilt for; Flora Tallin, Torpedo Moskva og Aalesund.
- Han spilte i fjor fast på ett lag som lenge kjempet om medalje og ble cupmester
- Han har spilt hele 86 landskamper for Estland. Kanskje ikke den mest merriterte nasjonen, men de kom faktisk lengre enn Norge i kvalikken til sommerens EM (tape playoffen mot Irland)
- Han har spilt under Rekdal i flere år og har forhåpentligvis lært noe av han. Han glemmer vel ikke det bare fordi han skal spille for Grayson?

Jeg tror heller ikke at dette er vår frelser, men jeg er åpen for å gi han en sjanse om han kommer. Ser ikke bort fra at han klarer å etablere seg på høyrebacken vår og vise seg som en solid tilvekst om han skulle signere...
marching on together,
derudaf forever...

KingHowson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2654 på: Januar 25, 2012, 22:13:28 »
velger å se på dette som en meget bra signing, til det motsatte evt er bevist.

tror nok ikke du trenger og vente lenge før det er bevist.

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2655 på: Januar 26, 2012, 00:06:37 »
PÃ… WIKIPEDIA akkurat nå:

"On the 25 Januray 2012 Smith Joined his home town club Leeds United on a 3-and-a-half year pay as you play contract. He said he is delighted to join the club again. Smith is set to make his debut against Birmingham on 31 January."

Fan, tør ikke ta dette inn

Hvis noe er for godt til å være sant, så er det nok det.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2656 på: Januar 26, 2012, 00:11:55 »
PÃ… WIKIPEDIA akkurat nå:

"On the 25 Januray 2012 Smith Joined his home town club Leeds United on a 3-and-a-half year pay as you play contract. He said he is delighted to join the club again. Smith is set to make his debut against Birmingham on 31 January."

Fan, tør ikke ta dette inn

Hvis noe er for godt til å være sant, så er det nok det.
Står mye rart der, til det blir redigert bort igjen ;)

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2657 på: Januar 26, 2012, 00:22:20 »
Enig. Hvem som helst kan gå inn og oppdatere på WIkipedia. Sikkert en eller annen som har det gøy på vår bekostning.
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2658 på: Januar 26, 2012, 01:31:09 »
PÃ… WIKIPEDIA akkurat nå:

"On the 25 Januray 2012 Smith Joined his home town club Leeds United on a 3-and-a-half year pay as you play contract. He said he is delighted to join the club again. Smith is set to make his debut against Birmingham on 31 January."

Fan, tør ikke ta dette inn

Hvis noe er for godt til å være sant, så er det nok det.
Står mye rart der, til det blir redigert bort igjen ;)

He-he. "3 og et halvt års pay as you play kontrakt".

Sikkert.  ::)
Jon R.

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2659 på: Januar 26, 2012, 06:49:26 »
PÃ… WIKIPEDIA akkurat nå:

"On the 25 Januray 2012 Smith Joined his home town club Leeds United on a 3-and-a-half year pay as you play contract. He said he is delighted to join the club again. Smith is set to make his debut against Birmingham on 31 January."

Fan, tør ikke ta dette inn

Hvis noe er for godt til å være sant, så er det nok det.
;D

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2660 på: Januar 26, 2012, 06:53:00 »
Håper att dagen i dag blir fullspekket med rykter! Ha en god dag folks! MOT ;)

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2661 på: Januar 26, 2012, 08:53:23 »
Har aldri sett Jaager spille så mye, men jeg registrer ihvertfall følgende;
- Han er 27 år og burde være på toppen av sin fotballkarriere de neste årene
- Han har stort sett spilt fast  i de klubbene han har spilt for; Flora Tallin, Torpedo Moskva og Aalesund.
- Han spilte i fjor fast på ett lag som lenge kjempet om medalje og ble cupmester
- Han har spilt hele 86 landskamper for Estland. Kanskje ikke den mest merriterte nasjonen, men de kom faktisk lengre enn Norge i kvalikken til sommerens EM (tape playoffen mot Irland)
- Han har spilt under Rekdal i flere år og har forhåpentligvis lært noe av han. Han glemmer vel ikke det bare fordi han skal spille for Grayson?

Jeg tror heller ikke at dette er vår frelser, men jeg er åpen for å gi han en sjanse om han kommer. Ser ikke bort fra at han klarer å etablere seg på høyrebacken vår og vise seg som en solid tilvekst om han skulle signere...
ALLE glemmer dessverre ALT de noensinne har lært om forsvarsspill i det øyeblikk Grayson / Snodin prøver å forklare dem hvordan man skal opptre som forsvarsspiller i Leeds United.
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Yeboahs vitne

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Yeboahs vitne

KingHowson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2665 på: Januar 26, 2012, 14:34:37 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_target_jaager_waits_next_move_1_4179957

Rangers gikk ikke for Enar så da.........?
...tar vi'n?




Skulle ikke forundre meg....!

"en klasse signering, mannen som fører oss til pl." Hadde ikke blitt overasket om eg hadde sett sg og kb stått og messet om dette om noen dager.

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2666 på: Januar 26, 2012, 14:39:42 »
Som om vi ikke har hørt den før? Han har vel en fortid i Ã…lesund ? Klart Reka sier han burde spille for Leeds !  8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2667 på: Januar 26, 2012, 14:41:52 »

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_target_jaager_waits_next_move_1_4179957

Rangers gikk ikke for Enar så da.........?
...tar vi'n?




Skulle ikke forundre meg....!

"en klasse signering, mannen som fører oss til pl." Hadde ikke blitt overasket om eg hadde sett sg og kb stått og messet om dette om noen dager.
[/b][/u][/color]


Som om vi ikke har hørt den før? Han har vel en fortid i Ã…lesund ? Klart Reka sier han burde spille for Leeds !  8)






Ha ha ha ha haha ha ha.... :) ;D :o :(......pokker, det er jo faktisk ikke usannsynlig..... :o :'(
Yeboahs vitne

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2668 på: Januar 26, 2012, 17:55:56 »

ikkje usannsynleg nei,for som Tyskaren seier han e GRAAATIS :D
LIFE IS LEEDS

McVallister

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2669 på: Januar 26, 2012, 18:11:10 »
Håper og tror dere tuller. Enar Jaager! Har sett han spille flere ganger, aldri verden god nok for vårt kjære Lids. Even Con er bedre. Ser Reading henter Jason Roberts.Barnsley snapper Tonge og Korey Smith. Saints henter Japanspiss. Hvor er vi? Har vi scouter?