Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581182 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

euphor9

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2730 på: Januar 30, 2012, 15:44:56 »
Mark Wilson er nå mest sannsynlig bedre enn connolly/thompson og har bra med erfaring på et brukbart nivå. Jeg vil nå kalle dette en forsterkning med tanke på hva vi har i alle fall. Føler ikke vi kan forvente mer dessverre.
27 år er jo gunstig alder.


97 kamper for Celtic siden 2006,har vært skadeutsatt.  Skal ikke hugge hodet av han med en gang.
Kan vel være brukbar viss han holder seg skadefri.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Wilson_(Scottish_footballer)

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2731 på: Januar 30, 2012, 15:49:41 »
"Woodleg Wilson" som Celtic fansen ynder å kalle ham vil sikkert passe gelimrende inn i Graysons langsiktige byggeprosjekt.

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2732 på: Januar 30, 2012, 20:17:00 »
UFF UFF
Når vi hører at Southampton har antakelig har kjøpt Sharp og West Ham, Leicester og andre styrker seg mens vi ......  :'(

Birmingham knuser oss i morgen, det bør det ikke være noen tvil om og da er det bye bye play off også.

Sesongen over i januar :P
 

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2733 på: Januar 30, 2012, 20:26:19 »
UFF UFF
Når vi hører at Southampton har antakelig har kjøpt Sharp og West Ham, Leicester og andre styrker seg mens vi ......  :'(

Birmingham knuser oss i morgen, det bør det ikke være noen tvil om og da er det bye bye play off også.

Sesongen over i januar :P

Seseongen meiner du vel...
COME ON LEEDS !!

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2734 på: Januar 30, 2012, 20:37:44 »
Leicester "styrker" seg til ruin. De investerer mye, men rykker ikke opp i år. Det kan jo hende at de klarer å dytte Leeds videre nedover på tabellen, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

KingHowson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2735 på: Januar 30, 2012, 22:17:08 »
Har vært imot denne låne policyen lenge nå. Men i dette vinduet har jo vi faktsik hentet to solide lånespillere i delph og townsend. Men problemet er at når låneavtalen på disse utløper så står vi igjen der fortsatt uten en erstatter til howson. Townsend som jeg tror kommer til og være fast resten av sesongen er vekke. Ettersom tydligvis SG ser på disse lånene sine som en fullverdig handel så "mister" jo vi to stk fra 11elveren.

Om vi ikke rykker opp i år står vi svekket igjen neste år. Om snoddy\clayton får tilbud fra en pl tilbud i sommer så forsvinner de då garantert. SG kommer til og raide låne markedet nok en gang og vi er tilbake der vi var igjen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2736 på: Januar 31, 2012, 08:42:53 »
Sitat
jon_abbott Jon Abbott
@Yorkshireradio Bill Fotherby to return to #LUFC to improve the quality of transfer rumours by appearing at Milan & Rome airports
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
Retweeted by @Yorkshireradio

Heheh  :D
...i hans tid var det dagligdags med linker fra styreformannen om Maradona & desslike, så jeg ser den  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2737 på: Januar 31, 2012, 09:56:47 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7467164/

Da ser det ut til at Wilson ender opp i Bristol City. Jeg håper at grunnen til at han ikke ble Leedsspiller er at Grayson fikk napp på Adam Smith, og ikke at Smith nå er blitt en nødløsning.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2738 på: Januar 31, 2012, 09:56:59 »
Ser ut til at det ikke blir lånt noen høyreback fra Celtic - i alle fall ikke Wilson:

Sky Sports understands Bristol City are in the frame to sign Celtic defender Mark Wilson after a move to Leeds fell through.

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7467164/

Uten at jeg feller tårer av den grunn - skadete spillere som skal komme til oss for å "spille seg i form" har vi hatt nok av de siste årene.

Den øvrige aktiviteten i vinduet er derimot til å bli tungt deprimert av.

EDIT: Ser at Auren slo meg med noen sekunder på denne "nyheten"
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2739 på: Januar 31, 2012, 10:13:08 »
Aktiviteten synes helt fraværende når det gjelder oss synes jeg!! Jeg liker heller ikke denne låneaktiviteten, men det er vel kanskje ikke det som egentlig er det store problemet. Kvliteten på dem vi låner har vært høyst varierende og som jeg har sagt flere ganger i det siste- jeg vil ha de vi vet er gode, ikke de som kanskje, muligens, hvis vi har flaks slår til!!
Yeboahs vitne

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2740 på: Januar 31, 2012, 10:18:42 »
Grayson i dagens YEP: " I’m concentrating all my efforts really on getting the team prepared for the Birmingham game. I’ve left a lot of the other stuff in Shaun (Harvey), Gwyn (Williams) and the chairman’s hands to try and conclude."

Ok Simon, da er alt i trygge hender  :o.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2741 på: Januar 31, 2012, 10:28:02 »
Corluka går visst til Bayern Munchen. Da kan det tenkes at Adam Smith hentes tilbake til Spurs for å være cover. Kommer nok neppe til Leeds da.

Duncan Castles twitrer om at Enar Jaager fortsatt er aktuell for Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2742 på: Januar 31, 2012, 10:52:03 »
Corluka går visst til Bayern Munchen. Da kan det tenkes at Adam Smith hentes tilbake til Spurs for å være cover. Kommer nok neppe til Leeds da.

Duncan Castles twitrer om at Enar Jaager fortsatt er aktuell for Leeds.

auren

Phil Hay i YEP mener Adam Smith kommer på lån ut året.
Marching on together!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2743 på: Januar 31, 2012, 10:55:10 »
Grayson i dagens YEP: " I’m concentrating all my efforts really on getting the team prepared for the Birmingham game. I’ve left a lot of the other stuff in Shaun (Harvey), Gwyn (Williams) and the chairman’s hands to try and conclude."

Ok Simon, da er alt i trygge hender  :o.

En som selvutnevnt ikke kan særlig mye om fotball, en gjerrigknark og en med større bomprosent enn Lars Berger.

::)
Marching on together!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2744 på: Januar 31, 2012, 11:00:31 »
ja, dette virker betryggende..  ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Anders P

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2745 på: Januar 31, 2012, 11:15:13 »
Her skulle vi vært!

9.50am: Barnsley have given striker Ricardo Vaz Te permission to speak to West Ham United.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2746 på: Januar 31, 2012, 11:35:47 »
http://www.london24.com/sport/tottenham/spurs_loanee_leaves_mk_dons_to_join_leeds_on_loan_1_1193048

Ser ut til at Smith kommer på lån altså. Og jeg som håpte han kom permanent...  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2747 på: Januar 31, 2012, 11:41:29 »
http://www.london24.com/sport/tottenham/spurs_loanee_leaves_mk_dons_to_join_leeds_on_loan_1_1193048

Ser ut til at Smith kommer på lån altså. Og jeg som håpte han kom permanent...  ::)

auren
Da må du til frisøren...

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2748 på: Januar 31, 2012, 11:54:41 »
Sky Sports understands Leeds United are poised to complete the signing of Tottenham youngster Adam Smith.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2749 på: Januar 31, 2012, 12:06:50 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2750 på: Januar 31, 2012, 12:08:11 »
Adam Smith:
Leeds United look set to complete the signing of Tottenham Hotspur defender Adam Smith ahead of the transfer deadline.

The 20-year-old right-back is expected to join the Whites on loan until the end of the season, with a view to a permanent deal.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_to_make_deadline_day_move_for_tottenham_hotspur_defender_1_4196450


Artikkelen linker oss også til coventry-kaptein Sammy Clingan. Kontrakten hans går vel ut til sommeren, så kanskje flere enn oss casher inn på kapteinen sin....
The future's so White I've got to wear shades 8)

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2751 på: Januar 31, 2012, 12:09:43 »
http://www.london24.com/sport/tottenham/spurs_loanee_leaves_mk_dons_to_join_leeds_on_loan_1_1193048

Ser ut til at Smith kommer på lån altså. Og jeg som håpte han kom permanent...  ::)

auren
Da må du til frisøren...

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_to_make_deadline_day_move_for_tottenham_hotspur_defender_1_4196450

Vel. I følge denne linken er det lån med "a view to a permanent signing". Så kanskje, kanskje...

auren
Hmm - jeg må visst bli raskere på avtrekkeren - andre gangen i dag du poster innlegg om en sak mens jeg skriver og klipper og limer på mitt...
The future's so White I've got to wear shades 8)

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2752 på: Januar 31, 2012, 12:24:06 »
Sky Sports understands Leeds United are poised to complete the signing of Tottenham youngster Adam Smith.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

Har lyst på permanent avtale med en sånn spiller! Håper det blir det!

SOL

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2753 på: Januar 31, 2012, 12:32:49 »
Lån,lån,lån, pokker, er det ikke mulig å kjøpe en spiller da!
Hva er dette for satsing?
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2754 på: Januar 31, 2012, 12:35:17 »
Fra VG: Tottenham har også fått styrket sin stilling på ryktebørsen - Saha skal være på vei inn dersom Pavlyuchenko blir solgt i løpet av dagen. Leeds har for øvrig sikret seg Adam Smith fra Spurs.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2755 på: Januar 31, 2012, 12:36:03 »
Greit dette, er han god nok kjøper vi han til sommeren, vet ikke, men tipper kontrakten hans med Tottenham går ut da!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2756 på: Januar 31, 2012, 12:37:05 »
Er denne Smith høyre back, eller?
 

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2757 på: Januar 31, 2012, 12:57:55 »
Er denne Smith høyre back, eller?
Jepp. Rask er han også!

stefan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2758 på: Januar 31, 2012, 13:03:06 »
Hvis vi faktisk kjøper ham så blir han en fantastisk tilvekst! Endelig tempo på begge backposisjonene!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2759 på: Januar 31, 2012, 13:05:36 »
Adam Smith:
Er det lån med opsjon på kjøp?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."