Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581634 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2970 på: Mars 06, 2012, 13:01:55 »
Fra en facebook side (hentet fra duncan castles)

Leeds Set to Raid Pomey for Pearce Leeds United are attempting to land Portsmouth defender Jason Pearce.The Yorkshire club are believed to have approached cash strapped Pompey to take the player on loan with a view to a permanent move.Leeds have tried to tempt Portsmouth with a part payment up front,and with the south coast club deep in the financial mire and desperate to raise cash to pay their outstanding £1.6 million tax bill it looks as if a deal could be on the cards.It appeared that the 24-year-old was on his way out of the club on transfer deadline day but a move to Ipswich failed to materialise.Pearce, who made the switch from Bournemouth in the summer, has established himself as a first-team regular making 26 appearance for the club He became an instant fan favourite establishing himself as one of the most consistent quality players in the team. On Saturday Pearce took the captain's armband in the match against Middlesbrough in a 3-1 loss which could possibly be the clubs last match, this was too much for the 24 year old captain who was reduced to tears at the end of the 90 minutes
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2971 på: Mars 06, 2012, 14:37:18 »
Fra en facebook side (hentet fra duncan castles)

Leeds Set to Raid Pomey for Pearce Leeds United are attempting to land Portsmouth defender Jason Pearce.The Yorkshire club are believed to have approached cash strapped Pompey to take the player on loan with a view to a permanent move.Leeds have tried to tempt Portsmouth with a part payment up front,and with the south coast club deep in the financial mire and desperate to raise cash to pay their outstanding £1.6 million tax bill it looks as if a deal could be on the cards.It appeared that the 24-year-old was on his way out of the club on transfer deadline day but a move to Ipswich failed to materialise.Pearce, who made the switch from Bournemouth in the summer, has established himself as a first-team regular making 26 appearance for the club He became an instant fan favourite establishing himself as one of the most consistent quality players in the team. On Saturday Pearce took the captain's armband in the match against Middlesbrough in a 3-1 loss which could possibly be the clubs last match, this was too much for the 24 year old captain who was reduced to tears at the end of the 90 minutes

Høres bra ut, ta med Halford i samme slengen...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jaws

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2972 på: Mars 06, 2012, 19:31:59 »
 

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2973 på: Mars 08, 2012, 22:23:25 »
Ny keeper inn paa laan ? hmmm ::)
Faar se imorgen :)
-Nr 2 er den første taperen-

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2974 på: Mars 09, 2012, 12:16:46 »
taarabt på vei inn fra QPR?

virker sånn på "leeds united next year" tråden  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2975 på: Mars 09, 2012, 13:00:49 »
taarabt på vei inn fra QPR?

virker sånn på "leeds united next year" tråden  :P





 ;D



Yeboahs vitne

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2976 på: Mars 09, 2012, 21:42:26 »
Zenden, who won 54 caps for Holland, has also been linked with Leeds United and Doncaster Rovers
 

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2977 på: Mars 09, 2012, 22:51:18 »
Zenden! WOW det hadde vært et scoop! Doncaster har vel ikke så mye mere penger enn oss til å kapre ham ?

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2978 på: Mars 09, 2012, 23:30:36 »
Ny keeper inn paa laan ? hmmm ::)
Faar se imorgen :)

 ;D
DALHEIM WHITES

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2979 på: Mars 09, 2012, 23:46:35 »
Leser (på waccoe) at Maik Taylor og Mikeal Forssell går til Notts County på lån. Passer bra ihop med Warnock-Keith Curle connection, og at vi får McDermott junior inn på lån! :)
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2980 på: Mars 10, 2012, 18:04:42 »
Ingen Mills i squaden til Leicester i dag heller
 

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2981 på: Mars 10, 2012, 20:01:25 »
Ingen Mills i squaden til Leicester i dag heller

Ikkje i Leeds sin heller :D
LIFE IS LEEDS

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2982 på: Mars 11, 2012, 21:39:51 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2983 på: Mars 11, 2012, 23:11:47 »
Litt spesielt å hente en 40 år gammel keeper som backup i november også låne han ut igjen i mars  ::)
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2984 på: Mars 12, 2012, 09:04:56 »
Litt spesielt å hente en 40 år gammel keeper som backup i november også låne han ut igjen i mars  ::)

Ikke når det er en ny manager i setet...

Neida, litt rart er det jo. Han vil vel ikke få spille i Millwall og da er det jo merkelig, hadde vår 2. keeper fått spille og med en tilbakekallingsklausul så hadde det vært lurt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2985 på: Mars 12, 2012, 15:06:37 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA
Står vi nå med Rachubka som andrekeeper? Har mistet litt oversikten over keepersituasjonen, jeg gitt...
The future's so White I've got to wear shades 8)

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2986 på: Mars 12, 2012, 15:08:41 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA
Står vi nå med Rachubka som andrekeeper? Har mistet litt oversikten over keepersituasjonen, jeg gitt...

Han er vell utleid til Huddersfield?
DALHEIM WHITES

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2987 på: Mars 12, 2012, 15:32:44 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA
Står vi nå med Rachubka som andrekeeper? Har mistet litt oversikten over keepersituasjonen, jeg gitt...

Han er vell utleid til Huddersfield?

...eller Leyton Orient eller et av de andre lagene vi knapt husker navnene på...!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2988 på: Mars 12, 2012, 15:45:30 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA
Står vi nå med Rachubka som andrekeeper? Har mistet litt oversikten over keepersituasjonen, jeg gitt...

Han er vell utleid til Huddersfield?

...eller Leyton Orient eller et av de andre lagene vi knapt husker navnene på...!  ;D

Slik var det ja ;)
DALHEIM WHITES

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2989 på: Mars 12, 2012, 15:48:13 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA
Står vi nå med Rachubka som andrekeeper? Har mistet litt oversikten over keepersituasjonen, jeg gitt...

Han er vell utleid til Huddersfield?

...eller Leyton Orient eller et av de andre lagene vi knapt husker navnene på...!  ;D

Slik var det ja ;)
OK, så da er Cairns andrekeeper igjen?
 - EDIT: Nei han er visst på utlån til Barrows....
« Siste redigering: Mars 12, 2012, 15:52:55 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2990 på: Mars 12, 2012, 15:52:25 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA
Står vi nå med Rachubka som andrekeeper? Har mistet litt oversikten over keepersituasjonen, jeg gitt...

Han er vell utleid til Huddersfield?

...eller Leyton Orient eller et av de andre lagene vi knapt husker navnene på...!  ;D

Slik var det ja ;)
OK, så da er Cairns andrekeeper igjen?
Eller McDermott ;)

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2991 på: Mars 12, 2012, 15:54:41 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA
Står vi nå med Rachubka som andrekeeper? Har mistet litt oversikten over keepersituasjonen, jeg gitt...

Han er vell utleid til Huddersfield?

...eller Leyton Orient eller et av de andre lagene vi knapt husker navnene på...!  ;D

Slik var det ja ;)
OK, så da er Cairns andrekeeper igjen?
Eller McDermott ;)
Ser at dette står om McDermott:
The game also marked a debut for young goalkeeper Sean McDermott, who has joined the club on a youth loan from Arsenal. The keeper is available to play for both the Academy sides and the reserves.
Men er han "available" for førstelaget?
« Siste redigering: Mars 12, 2012, 15:56:18 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2992 på: Mars 12, 2012, 16:55:08 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA
Står vi nå med Rachubka som andrekeeper? Har mistet litt oversikten over keepersituasjonen, jeg gitt...

Han er vell utleid til Huddersfield?

...eller Leyton Orient eller et av de andre lagene vi knapt husker navnene på...!  ;D

Slik var det ja ;)
OK, så da er Cairns andrekeeper igjen?
Eller McDermott ;)
Ser at dette står om McDermott:
The game also marked a debut for young goalkeeper Sean McDermott, who has joined the club on a youth loan from Arsenal. The keeper is available to play for both the Academy sides and the reserves.
Men er han "available" for førstelaget?

I alle fall etter reglene! En spiller som er ung nok til å spille for juniorlagene, trengs ikke registreres som en del av stallen (25 mann).

Marching on together!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2993 på: Mars 13, 2012, 19:31:51 »
Maik Taylor (ikke Charlie som jeg trodde tidligere i uka) ut på lån, til Millwall.

Paynter og Sam til Notts County skjer visst likevel nå.

SA
Står vi nå med Rachubka som andrekeeper? Har mistet litt oversikten over keepersituasjonen, jeg gitt...

Han er vell utleid til Huddersfield?

...eller Leyton Orient eller et av de andre lagene vi knapt husker navnene på...!  ;D

Slik var det ja ;)
OK, så da er Cairns andrekeeper igjen?
Eller McDermott ;)
Ser at dette står om McDermott:
The game also marked a debut for young goalkeeper Sean McDermott, who has joined the club on a youth loan from Arsenal. The keeper is available to play for both the Academy sides and the reserves.
Men er han "available" for førstelaget?

I alle fall etter reglene! En spiller som er ung nok til å spille for juniorlagene, trengs ikke registreres som en del av stallen (25 mann).



25 mann er vel strengt tatt i PL det!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2994 på: Mars 13, 2012, 19:51:16 »
25 mann er vel strengt tatt i PL det!   :)

Trodde det gjaldt i hele FL nå for tiden, men nå ble jeg jammen ikke sikker! Sjekket opp på sidene deres, uten hell.

Det kan være jeg tar feil her. Var sikker på restriksjonene også var for FL (delvis grunnet at Football Manager har disse reglene ;))
Marching on together!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2995 på: Mars 14, 2012, 13:28:30 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7595500/

Lloyd Sam kanskje til Notts County. Overrasket over at NW vil la han gå ut, en fin mann å ha på benken.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2996 på: Mars 14, 2012, 14:08:05 »
Iflg YEP og YP svermer PL klubber rundt A. White nå...... :-\
Yeboahs vitne

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2997 på: Mars 14, 2012, 14:08:54 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7595500/

Lloyd Sam kanskje til Notts County. Overrasket over at NW vil la han gå ut, en fin mann å ha på benken.

auren
Vil nok hjelpe sin tidligere assistent med og rykke opp fra League One, Notts County har jo vunnet 5 av 6 kamper etter Curle tok over.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2998 på: Mars 14, 2012, 17:24:18 »
Og Paynter ser ut til å snubbe Notts County. Vil heller kjempe om plass hos oss.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-paynter-set-to-snub-loan-at-notts-county-1-4342256

Liker forsåvidt innstillinga, tror dog han får mye mer utbytte av å spille kamper i League One enn for reservene våre..
« Siste redigering: Mars 14, 2012, 17:27:45 av Sander »
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2999 på: Mars 14, 2012, 18:09:22 »
Og Paynter ser ut til å snubbe Notts County. Vil heller kjempe om plass hos oss.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-paynter-set-to-snub-loan-at-notts-county-1-4342256

Liker forsåvidt innstillinga, tror dog han får mye mer utbytte av å spille kamper i League One enn for reservene våre..

Kan være at han har fått høre av NW at han har en sjanse :)
Pontus ❤