Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back

Started by kalle_92, June 06, 2011, 15:47:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvem er tidenes beste midstopper for Leeds United?

Jack Charlton
30 (30.6%)
Lucas Radebe
60 (61.2%)
Chris Fairclough
3 (3.1%)
Gordon McQueen
6 (6.1%)
Jonathan Woodgate
6 (6.1%)
Chris Whyte
0 (0%)
Rio Ferdinand
5 (5.1%)
Norman Hunter
28 (28.6%)

Total Members Voted: 98

Voting closed: June 12, 2011, 20:45:02

kalle_92

Da er det ny runde med en utvelgelse av en posisjon på Leeds United Dream Team - denne gangen er det midstopperplassen som skal avgjøres!

Det blir fortsatt bare mulighet for å stemme på én av spillerene, på tross av at det er to posisjoner som skal fylles. Det vil si at nummer en og to vil komme inn på laget. Pollen samsvarer med YEPs.

For mer info, ta en kikk her: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news

tobn på tur

h.b

Denne er vanskelig. Jack Charlton foran Radebe

Rudi G.

Ikke lett denne, Charlton, Hunter, Radebe...hmm, må i tenkeboksen ???

Tom S

COME ON LEEDS !!

ollan

jackie Charlton, 4 titler på 60 og 70 tallet og 629 kamper på 21 sesonger. Ingen diskusjon, Chief som god nummer 2...pga det er nærmere i tid ;)
Ollan

auren

Det stod mellom Radebe, Charlton og Hunter. Har kun opplevd førstnevnte og da ble det han, men var svært nære ved å klikke av for Charlton. Trodde vi skulle stemme på de to beste jeg?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JacobScreek

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

kalle_92

Quote from: auren on June 06, 2011, 18:42:35
Det stod mellom Radebe, Charlton og Hunter. Har kun opplevd førstnevnte og da ble det han, men var svært nære ved å klikke av for Charlton. Trodde vi skulle stemme på de to beste jeg?

auren
Eh... "And this week, we want you to pick not one, but TWO players to form the central defensive spine to our all-cast Leeds United dream team."
Gikk dog bare ann å markere én spiller på pollen til YEP, så her har det nok gått litt fort i svingende for meg. Får skylde på eksamensstress...!  :-\

auren

Quote from: kalle_92 on June 06, 2011, 18:59:39

auren
Eh... "And this week, we want you to pick not one, but TWO players to form the central defensive spine to our all-cast Leeds United dream team."
Gikk dog bare ann å markere én spiller på pollen til YEP, så her har det nok gått litt fort i svingende for meg. Får skylde på eksamensstress...!  :-\

Det går bra. Er YEP som ikke følger med i svingene. Regner jo med at de kommer til å ta med nr. 1 og nr. 2 i kåringa her. Hvis det ikke finnes en ny kåring med 8 kandidater til da, deriblant Matt Heath, Sean Gregan, Hayden Foxe etc.  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

Quote from: auren on June 06, 2011, 19:04:10
Quote from: kalle_92 on June 06, 2011, 18:59:39

auren

Det går bra. Er YEP som ikke følger med i svingene. Regner jo med at de kommer til å ta med nr. 1 og nr. 2 i kåringa her. Hvis det ikke finnes en ny kåring med 8 kandidater til da, deriblant Matt Heath, Sean Gregan, Hayden Foxe etc.  :D

auren
Ehe. Vi får se hva man får gjort med dette. Tror ikke det er så enkelt å endre dette nå her, men har tatt kontakt med Asbjørn, ang. muligheten for å kunne avgi 2 stemmer. Så beklager til dere alle!

kongsmo

The Chief er den beste midtstopperen jeg har sett i min leeds supporter kariere  :)
"SNIFFER"

Leedsulf

Er vel ikke verre enn å kjøre en ny poll med samme alternativer, minus vinneren av denne?

Asbjørn

Quote from: The Boy Eddie Gray on June 06, 2011, 19:58:52
Er vel ikke verre enn å kjøre en ny poll med samme alternativer, minus vinneren av denne?

Nå skulle det være mulig å stemme to ganger :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Quote from: Asbjørn on June 06, 2011, 20:01:25

Trur ikkje det gjelder de som allerede har stemt, iallefall får ikkje eg lagt inn stemme nr.2.
COME ON LEEDS !!

Trond A

Ingen tvil: Charlton og Hunter.  :) Bautaer i midtforsvaret i store deler av Super-Leeds perioden. Begge ble i sin tid kåret til årets spillere i England. Radebe som en god nr. 3.
Luscos medl. 338

always Leeds

Gufrias

Du verden, så mange gode stoppere vi har hatt opp igjennom årene. Disse 8 er strålende, hele bunten, og attpåtil lurer Charles, Cherry, Wetherall og Collins i bakgrunnen.

Jeg må ha Radebe. Det er ikke mange som kan gjøre stopperspill vakkert, men det kunne han.

Så må jeg ha Hunter. Suksessen sammen med Charlton og McQueen, og det at han fortjente økenavnet Bites Yer Legs, er mye verdt, men hans ferdigheter med ball er glasuren på kaka.

Så må jeg ha... Ã... nei, det er fullt. Sorry, Big Jack, Woody, Fairclough og de andre. Dere tapte på målfoto.
Hekta på Leeds siden 1974

bwirum

Charlton/Radebe, ingen tvil i min sjel.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

MacMurder

Men hvor er Paul Madeley? Har Mr. Rolls Royce, mannen som kunne spille overalt.. vært nominert i forsvaret i det hele tatt?

bwirum

Det er vel kanskje det som er hans svøpe i sånne kåringer som dette her? Ingen tvil om at han var en stor spiller for klubben, men en som har besatt hver eneste posisjon på laget (bortsett fra keeper) vil kanskje vanskelig nå opp som den beste på en spesiell posisjon?

Men du verden for en potet :)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsulf

Quote from: Tom S on June 06, 2011, 20:34:02

Trur ikkje det gjelder de som allerede har stemt, iallefall får ikkje eg lagt inn stemme nr.2.

Sliter med det samme, så det blir nok foreløpig kun Radebe som får stemme herfra :)

Per-Stian

kalle_92

Quote from: The Boy Eddie Gray on June 07, 2011, 12:24:13

Sliter med det samme, så det blir nok foreløpig kun Radebe som får stemme herfra :)
Må igjen bare få lov til å beklage dette, da jeg er ansvarlig for dette.

Bredinho

For ung til å ha sett Charlton og Hunter, so blir Woody og the Chief!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Leedsulf

Quote from: kalle_92 on June 07, 2011, 13:27:18
Quote from: The Boy Eddie Gray on June 07, 2011, 12:24:13

Må igjen bare få lov til å beklage dette, da jeg er ansvarlig for dette.

Hehe, ingen problem :)

brenaldo

Medlem nr. 850

Hallgeir *

Har opplevd så pass mye av "gulltida" at det ble Norman ....og Lucas.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

peacock

Quote from: sportcarl1 on June 07, 2011, 16:58:16
hunter och gordon mcQueen

McQueen? En sviker på laget? Mens jeg er i gang; hva i huleste gjør Ferdinand på listen? En parentes i en stolt klubbhistorie.