avstemning

Vil du se Alan Smith i Leedstrøya neste sesong?

Ja!
Nei!
Usikker

Skrevet av Emne: Vil du ha Alan Smith tilbake?  (Lest 21280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #60 på: November 18, 2013, 19:32:42 »
Til alle som tror at youtube er det eneste "sannhetsserum" over alle hendelser her i verden: Gratulerer!  ::)

Dessuten: Jeg har ingen horn i siden til Alan Smith. Han er bare ikke god nok for Leeds anno 2013.



Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #61 på: November 19, 2013, 00:06:25 »
Til alle som tror at youtube er det eneste "sannhetsserum" over alle hendelser her i verden: Gratulerer!  ::)

Dessuten: Jeg har ingen horn i siden til Alan Smith. Han er bare ikke god nok for Leeds anno 2013



Jeg mener også at jeg har sett Alan Smith kysse Man U emblemet og at det skapte en del reaksjoner. Må da være mulig å finne tilbake til......?

Og her er "beviset" ::)

http://lmgtfy.com/?q=a+picture+of+alan+smith+kissing+the+manchester+united+badge
« Siste redigering: November 19, 2013, 00:22:28 av Jon R »
Jon R.

Runar

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #62 på: November 19, 2013, 08:37:06 »
Til alle som tror at youtube er det eneste "sannhetsserum" over alle hendelser her i verden: Gratulerer!  ::)

Dessuten: Jeg har ingen horn i siden til Alan Smith. Han er bare ikke god nok for Leeds anno 2013.




Der er vi helt enig...

Men du trenger ikke bli grinete fordi vi andre ikke har sett eller fått med oss at han har kysset Scum emblemet.

Youtube er vel ikke noe sannhetserum med mindre det viser en hendelese. Det gjør det ikke i dette tilfellet, og som tidligere påpekt dette har vært (og er tydeligvis ennå) en stor greie for Leeds fansen. Det er da merkelig at det ikke dukker opp bilder av det om det var tilfellet.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #63 på: November 19, 2013, 08:45:37 »
Hvis Alan Smith er god nok. Ja da driter jeg loddrett i om han har kyssa Manu emblemet eller hva pokker han har gjort på en fotballbane tidligere. Skjønner meg ikke på dette hatet mot spillere som forlater klubben vår uansett grunn. Same med Kewell. Hadde han vært god nok. Ja velkommen  tilbake til Leeds ville jeg da sagt

Cherry

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #64 på: November 19, 2013, 09:04:59 »
Hvis Alan Smith er god nok. Ja da driter jeg loddrett i om han har kyssa Manu emblemet eller hva pokker han har gjort på en fotballbane tidligere. Skjønner meg ikke på dette hatet mot spillere som forlater klubben vår uansett grunn. Same med Kewell. Hadde han vært god nok. Ja velkommen  tilbake til Leeds ville jeg da sagt

Hør, hør......MEN det var 2 ganske forskjellige issues da...Smith gikk "renslig" - mens Kewell brukte
sin agent som skulle tyne ut mest mulig £ fra Leeds (få mindre for ham)

Kewell hadde ikke vært populær på Elland Road, han uttalte også ved overgangen til Pool`at han ALLTID hadde vært Liverpool supporter......den er lei å gå tilbake på!

Men, når dette er sagt....tror ikke de er bra nok lenger - fysisk & ift "sult".  Tou much money in the bank!
 

Dennis

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #65 på: November 19, 2013, 09:16:35 »
Jeg syns ikke det verste Ke*ell gjorde var å gå til Liverpool og uttale at han alltid hadde vært fan av de røde. Det er akkurat det samme mange spillere gjør ifm overgang til Leeds. Syns dette er innenfor og det kan like gjerne være publikumsfrieri til den nye fansen. Selve overgangen var derimot mer kontroversiell, hvor klubben satt igjen med svarteper.

Det som virkelig beviste at gutten ikke hadde lojalitet til oss, var overgangen til den verste klubben i verden. Subjektivt eller ikke fra min side, slikt gjør man bare ikke. Han viste at han hadde en viss form for samvittighet (eller rådgiver med det) ved å forsøke å forsone med fansen med åpent brev og draktnr fra Leeds-tiden. Det ble bare feil.

Selv om Smith gikk til en stor fiende, var dette overhodet ikke av samme karakter. Han sa fra seg sign on feen også.

Når det gjelder disse spillerne tilbake til Leeds pdd, er det jo et stort ikke-tema. Ikke er de gode nok heller! Vi kan jo like godt hente Dacourt, Viduka, Woodgate og Martyn i samme slengen. Stallen blir ikke bedre av det.
Marching on together!

MattaOneAndOnly

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #66 på: November 19, 2013, 09:40:56 »
Jeg er for Smith return! Tenk det oppstyret det ville skapt! Husker den gangen Myggen gjorde comeback for Start. Rundt 6000 tilskuere møte opp kun for å se han. Tenk deg trøkket rundt Elland Road om Smithy skulle ta turen tilbake. Husker Startspillerne ble bedre, ikke fordi Myggen var en voldsomt god spiller, men fordi han var deres barndoms helt osv. Publikum var med hele veien. Tenk deg Byram og Mowatt når Smith skal inn til stående applaus fra majoriteten av Leeds-fansen. Hvor stort er det ikke å spille med en slik spiller?
Smith er Leeds thorugh and through! Han hadde skapt en enorm oppsving i Leeds både på og utenfor banen. Refererer til Eddie Gray (http://www.youtube.com/watch?v=C6a0Y3XvWPc) 6.46 ut i videoen der han forteller om Smiths siste hjemmekamp på Elland Road. Denne mannen kunne vært gull for oss utover i sesongen! 
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

Bromancer

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #67 på: November 19, 2013, 10:02:02 »
Jeg tviler på at Smith er god nok til å heve laget DESSVERRE.
Herregud som jeg digget den fyren da han spilte for oss.

pedro

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #68 på: November 19, 2013, 10:21:28 »
Er det overhode aktuellt at AS returnerer? Dersom nei er vel denne tråden unødvendig ::)
Leedsomaniac

Kontakinte

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #69 på: November 19, 2013, 11:21:33 »
NEI!

DenHviteYeboah

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #70 på: November 19, 2013, 13:07:58 »
Er det overhode aktuellt at AS returnerer? Dersom nei er vel denne tråden unødvendig ::)
Denne tråden har jo fått et comeback på Lazarus-nivå ;D ;D ;D

flynn

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #71 på: November 19, 2013, 14:22:15 »
Spm: Vil jeg ha Alan Smith (tråden) tilbake
Svar: Nei

Hallgeir *

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #72 på: November 19, 2013, 15:37:17 »
Til alle som tror at youtube er det eneste "sannhetsserum" over alle hendelser her i verden: Gratulerer!  ::)

Dessuten: Jeg har ingen horn i siden til Alan Smith. Han er bare ikke god nok for Leeds anno 2013.




Der er vi helt enig...

Men du trenger ikke bli grinete fordi vi andre ikke har sett eller fått med oss at han har kysset Scum emblemet.

Youtube er vel ikke noe sannhetserum med mindre det viser en hendelese. Det gjør det ikke i dette tilfellet, og som tidligere påpekt dette har vært (og er tydeligvis ennå) en stor greie for Leeds fansen. Det er da merkelig at det ikke dukker opp bilder av det om det var tilfellet.

Jeg er slett ikke grinete, men det må være lov til å bli litt irritert når enkelte kategorisk avviser at det er mulig at A. Smith noen gang kan ha gjort det han gjorde, "fordi de ikke kan finne beviset på You Tube", eller "han har ikke gjort det fordi han elsker Leeds United".

Hvis man ikke har fått hendelsen(e) med seg, bør man la være å opptre arrogant og avvise at det er riktig.
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #73 på: November 19, 2013, 17:27:51 »
Til alle som tror at youtube er det eneste "sannhetsserum" over alle hendelser her i verden: Gratulerer!  ::)

Dessuten: Jeg har ingen horn i siden til Alan Smith. Han er bare ikke god nok for Leeds anno 2013.




Der er vi helt enig...

Men du trenger ikke bli grinete fordi vi andre ikke har sett eller fått med oss at han har kysset Scum emblemet.

Youtube er vel ikke noe sannhetserum med mindre det viser en hendelese. Det gjør det ikke i dette tilfellet, og som tidligere påpekt dette har vært (og er tydeligvis ennå) en stor greie for Leeds fansen. Det er da merkelig at det ikke dukker opp bilder av det om det var tilfellet.

Jeg er slett ikke grinete, men det må være lov til å bli litt irritert når enkelte kategorisk avviser at det er mulig at A. Smith noen gang kan ha gjort det han gjorde, "fordi de ikke kan finne beviset på You Tube", eller "han har ikke gjort det fordi han elsker Leeds United".

Hvis man ikke har fått hendelsen(e) med seg, bør man la være å opptre arrogant og avvise at det er riktig.
Og hvis man ikke kan bevise, bør man kanskje ikke insistere på at det er riktig?
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #74 på: November 19, 2013, 18:41:00 »
Til alle som tror at youtube er det eneste "sannhetsserum" over alle hendelser her i verden: Gratulerer!  ::)

Dessuten: Jeg har ingen horn i siden til Alan Smith. Han er bare ikke god nok for Leeds anno 2013.




Der er vi helt enig...

Men du trenger ikke bli grinete fordi vi andre ikke har sett eller fått med oss at han har kysset Scum emblemet.

Youtube er vel ikke noe sannhetserum med mindre det viser en hendelese. Det gjør det ikke i dette tilfellet, og som tidligere påpekt dette har vært (og er tydeligvis ennå) en stor greie for Leeds fansen. Det er da merkelig at det ikke dukker opp bilder av det om det var tilfellet.

Jeg er slett ikke grinete, men det må være lov til å bli litt irritert når enkelte kategorisk avviser at det er mulig at A. Smith noen gang kan ha gjort det han gjorde, "fordi de ikke kan finne beviset på You Tube", eller "han har ikke gjort det fordi han elsker Leeds United".

Hvis man ikke har fått hendelsen(e) med seg, bør man la være å opptre arrogant og avvise at det er riktig.
Og hvis man ikke kan bevise, bør man kanskje ikke insistere på at det er riktig?

Hvis man er blind, bør man selvfølgelig la være å uttale seg. Jeg vet hva jeg har sett, og du har fått det bevist.

Jeg tror ikke du hadde likt, selv om det var indirekte og ikke skrevet med rene ord, å bli holdt for en løgner.  ;)

Så kan det selvfølgelig hevdes at jeg burde ha gravd fram bevis på det jeg vitterlig så. Mulig det, men vi befinner oss ikke i en rettssal her. ...., selv om jeg et øyeblikk følte at jeg muligens var akkurat det.  : :-*
« Siste redigering: November 19, 2013, 18:53:22 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #75 på: November 19, 2013, 19:58:24 »
Jeg merker det er på tide med en ny kamp igjen snart!

Veldig tydelig når vi atter en gang diskuterer Alan Smith  ;D

testo

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #76 på: November 19, 2013, 20:31:40 »
Jeg er for Smith return! Tenk det oppstyret det ville skapt! Husker den gangen Myggen gjorde comeback for Start. Rundt 6000 tilskuere møte opp kun for å se han. Tenk deg trøkket rundt Elland Road om Smithy skulle ta turen tilbake. Husker Startspillerne ble bedre, ikke fordi Myggen var en voldsomt god spiller, men fordi han var deres barndoms helt osv. Publikum var med hele veien. Tenk deg Byram og Mowatt når Smith skal inn til stående applaus fra majoriteten av Leeds-fansen. Hvor stort er det ikke å spille med en slik spiller?
Smith er Leeds thorugh and through! Han hadde skapt en enorm oppsving i Leeds både på og utenfor banen. Refererer til Eddie Gray (http://www.youtube.com/watch?v=C6a0Y3XvWPc) 6.46 ut i videoen der han forteller om Smiths siste hjemmekamp på Elland Road. Denne mannen kunne vært gull for oss utover i sesongen! 

Spot on!!
Det er tull å påstå noe annet at Smithy ikke hadde vært et posetivt tilskudd i troppen vår, at han har hatt en sportselig  nedtur siden beinbruddet sitt er nok riktig men de fleste av oss her har sett hva som bor i den karen og jeg er ikke i tvil, bring him on!!
Jeg tror et comeback hadde smitta posetivt over på spillegruppa som et vilt virus og jeg tror han hadde klart å lage nye lange billett køer igjen, bare synd at en evnt overgang sansyneligvis aldri kommer til å skje.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

  • Gjest
Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #77 på: November 19, 2013, 20:48:15 »
Jeg er for Smith return! Tenk det oppstyret det ville skapt! Husker den gangen Myggen gjorde comeback for Start. Rundt 6000 tilskuere møte opp kun for å se han. Tenk deg trøkket rundt Elland Road om Smithy skulle ta turen tilbake. Husker Startspillerne ble bedre, ikke fordi Myggen var en voldsomt god spiller, men fordi han var deres barndoms helt osv. Publikum var med hele veien. Tenk deg Byram og Mowatt når Smith skal inn til stående applaus fra majoriteten av Leeds-fansen. Hvor stort er det ikke å spille med en slik spiller?
Smith er Leeds thorugh and through! Han hadde skapt en enorm oppsving i Leeds både på og utenfor banen. Refererer til Eddie Gray (http://www.youtube.com/watch?v=C6a0Y3XvWPc) 6.46 ut i videoen der han forteller om Smiths siste hjemmekamp på Elland Road. Denne mannen kunne vært gull for oss utover i sesongen! 

Spot on!!
Det er tull å påstå noe annet at Smithy ikke hadde vært et posetivt tilskudd i troppen vår, at han har hatt en sportselig  nedtur siden beinbruddet sitt er nok riktig men de fleste av oss her har sett hva som bor i den karen og jeg er ikke i tvil, bring him on!!
Jeg tror et comeback hadde smitta posetivt over på spillegruppa som et vilt virus og jeg tror han hadde klart å lage nye lange billett køer igjen, bare synd at en evnt overgang sansyneligvis aldri kommer til å skje.


Tviler på at det blir lange køer på en kamp med reservelaget

Lukic

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #78 på: November 19, 2013, 22:39:27 »
Beklager  :(. Til tross for at han var en fighter og en publikumsfavoritt så er han pr idag ikke god nok for oss. Han har jo ikke engang fast plass hos MK Dons i League1.

Jeg tror alle hadde likt å se ham spille for Leeds igjen, men etter to kamper ville vi innsett at han ikke er den samme!

Våkn opp fra drømmene og se fremover.

Gufrias

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #79 på: November 19, 2013, 22:40:29 »
Til alle som tror at youtube er det eneste "sannhetsserum" over alle hendelser her i verden: Gratulerer!  ::)

Dessuten: Jeg har ingen horn i siden til Alan Smith. Han er bare ikke god nok for Leeds anno 2013.




Der er vi helt enig...

Men du trenger ikke bli grinete fordi vi andre ikke har sett eller fått med oss at han har kysset Scum emblemet.

Youtube er vel ikke noe sannhetserum med mindre det viser en hendelese. Det gjør det ikke i dette tilfellet, og som tidligere påpekt dette har vært (og er tydeligvis ennå) en stor greie for Leeds fansen. Det er da merkelig at det ikke dukker opp bilder av det om det var tilfellet.

Jeg er slett ikke grinete, men det må være lov til å bli litt irritert når enkelte kategorisk avviser at det er mulig at A. Smith noen gang kan ha gjort det han gjorde, "fordi de ikke kan finne beviset på You Tube", eller "han har ikke gjort det fordi han elsker Leeds United".

Hvis man ikke har fått hendelsen(e) med seg, bør man la være å opptre arrogant og avvise at det er riktig.
Og hvis man ikke kan bevise, bør man kanskje ikke insistere på at det er riktig?

Hvis man er blind, bør man selvfølgelig la være å uttale seg. Jeg vet hva jeg har sett, og du har fått det bevist.

Jeg tror ikke du hadde likt, selv om det var indirekte og ikke skrevet med rene ord, å bli holdt for en løgner.  ;)

Så kan det selvfølgelig hevdes at jeg burde ha gravd fram bevis på det jeg vitterlig så. Mulig det, men vi befinner oss ikke i en rettssal her. ...., selv om jeg et øyeblikk følte at jeg muligens var akkurat det.  : :-*
Løgner? Nei, det tror jeg ikke. Men da du spilte arrogant-kortet samtidig som du insisterte på at du, og ikke ganske mange meningsmotstandere, husker riktig, da syntes jeg du kastet ganske store steiner i et ganske lite glasshus.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #80 på: November 19, 2013, 23:28:48 »
Jeg er for Smith return! Tenk det oppstyret det ville skapt! Husker den gangen Myggen gjorde comeback for Start. Rundt 6000 tilskuere møte opp kun for å se han. Tenk deg trøkket rundt Elland Road om Smithy skulle ta turen tilbake. Husker Startspillerne ble bedre, ikke fordi Myggen var en voldsomt god spiller, men fordi han var deres barndoms helt osv. Publikum var med hele veien. Tenk deg Byram og Mowatt når Smith skal inn til stående applaus fra majoriteten av Leeds-fansen. Hvor stort er det ikke å spille med en slik spiller?
Smith er Leeds thorugh and through! Han hadde skapt en enorm oppsving i Leeds både på og utenfor banen. Refererer til Eddie Gray (http://www.youtube.com/watch?v=C6a0Y3XvWPc) 6.46 ut i videoen der han forteller om Smiths siste hjemmekamp på Elland Road. Denne mannen kunne vært gull for oss utover i sesongen! 

Spot on!!
Det er tull å påstå noe annet at Smithy ikke hadde vært et posetivt tilskudd i troppen vår, at han har hatt en sportselig  nedtur siden beinbruddet sitt er nok riktig men de fleste av oss her har sett hva som bor i den karen og jeg er ikke i tvil, bring him on!!
Jeg tror et comeback hadde smitta posetivt over på spillegruppa som et vilt virus og jeg tror han hadde klart å lage nye lange billett køer igjen, bare synd at en evnt overgang sansyneligvis aldri kommer til å skje.
Godt poeng!
Man kan lure på om Smith hadde gjort bort seg idag når han sammenlignes med alt det rasket som har vært innom klubben de siste årene....Tror han hadde vært en glimrende supersub :)

testo

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #81 på: November 19, 2013, 23:35:21 »
Beklager  :(. Til tross for at han var en fighter og en publikumsfavoritt så er han pr idag ikke god nok for oss. Han har jo ikke engang fast plass hos MK Dons i League1.

Jeg tror alle hadde likt å se ham spille for Leeds igjen, men etter to kamper ville vi innsett at han ikke er den samme!

Våkn opp fra drømmene og se fremover.

Vet ikke hvor du har det ifra men det jeg kan fortelle deg er at han har vært i samtlige lag uttak i både serie og cuper. 10 av kampene skal han ikke kommet innpå. Høyt tempo i League 1 vet du  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #82 på: November 20, 2013, 07:25:05 »
Smith er god nok for det han altså bare kysset Leeds-logoen og ikke MU-logoen?

Fantastisk konklusjon ;-)
Rogaland Whites

testo

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #83 på: November 20, 2013, 10:04:40 »
Smith er god nok for det han altså bare kysset Leeds-logoen og ikke MU-logoen?

Fantastisk konklusjon ;-)

Hvor i all verden henter du det ifra ???


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #84 på: November 20, 2013, 10:45:36 »
Ã… hente tilbake spillere som vil bli sittende på benken eller spille på reservelaget blir for dumt..

Smith kommer aldri tilbake som spiller i Leeds.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #85 på: November 20, 2013, 11:14:00 »
Ã… hente tilbake spillere som vil bli sittende på benken eller spille på reservelaget blir for dumt..

Smith kommer aldri tilbake som spiller i Leeds.

Tror nok det Smith toget gikk for et par sesonger siden ja.

Han kan kanskje bli å se på ER neste sesong om vi fortsatt er i ligaen og MKD fortsetter klatringen i League 1.
Føler allerede at det blir helt feil å se Smithy spille MOT oss.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Smudge17

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #86 på: November 20, 2013, 17:12:33 »
nej tack till smith, är väl personligen emot att ta tbx någon spelare som gjort ett aktivt val och sökt sig från klubben

Aktivt valg?
Enhver mann vil forlate et skip som er på vei til bunns, inkludert deg formoder jeg.
Hadde det ikke vært for at Smithy gikk til MU så hadde Leeds blitt satt under administrasjon pronto, flere klubber kom med bud men bare MU kunne betale up front.
Tenk deg følelsen han hadde når han måtte gå over til fienden fordi han valgte å redde det han elsker mest.
Patetisk å tro noe annet..


Stort sett enig med deg i det du skriver. Men selv om han sa fra seg bonuspengene ved overgangen, er jeg sikker på at det vanket en brukbar lønnsøkning som plaster på såret.


Forelskelsen var ikke langvarig. Det vekker ikke akkurat tillit å se at han kysser den røde drakten / emblemet ved scoring, men det er selvfølgelig en annen diskusjon. For meg er bunnlinjen at han for lengst er over middagshøyden og på langt  nær er god nok.

Han er ikke god nok, utrolig nok. Men kysse Man Utd drakten gjorde han aldri. Om jeg kunne velge mellom Newcastle, Everton og Man Utd selv i 04 så hadde jeg og valgt Man Utd.

Han kysset drakten flere ganger. Der tar du skammelig feil!
I hvilken kamp var dette?
Fant ikke noe slikt her:
http://www.youtube.com/watch?v=Lnd2s31JFGY

Spesifikt hvilke kamper husker jeg ikke, men jeg har sett det flere ganger. Og flere med meg. Tror du alt er gjengitt på Youtube?

Klubbfølelse my ass! (Unnskyld uttrykket) Pengene rår nesten bestandig. Bare spør h.b.

"Klubbfølelse my ass??" Viss du ser video der Leeds rykket ned fra Premier League, ser vi tydelig en gråtende Smith! Så ikke kom og si her at han ikke eier klubbfølelse!

Og den diskusjonen om at han gikk til manu, så var vel vi i økonomisk krise, og manU var vel eneste klubben som kunne betale en solid sum DER OG DA.
Så vi som klubb måtte faktisk selge Smith til manU, så ser overhodet ikke på Smith som en "forræder" i den sammenheng :)

Som nevnt tidligere i denne diskusjonen, så sa Smith fra seg alt med tanke på bonuser osv.

Levende LEGENDE i mine øyner, men har nok ikke så mye å tilføre dette Leeds-laget idag dessverre..
« Siste redigering: November 20, 2013, 17:15:44 av Smudge17 »

Lukic

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #87 på: November 20, 2013, 21:39:15 »
Beklager  :(. Til tross for at han var en fighter og en publikumsfavoritt så er han pr idag ikke god nok for oss. Han har jo ikke engang fast plass hos MK Dons i League1.

Jeg tror alle hadde likt å se ham spille for Leeds igjen, men etter to kamper ville vi innsett at han ikke er den samme!

Våkn opp fra drømmene og se fremover.

Vet ikke hvor du har det ifra men det jeg kan fortelle deg er at han har vært i samtlige lag uttak i både serie og cuper. 10 av kampene skal han ikke kommet innpå. Høyt tempo i League 1 vet du  ;)
MK Dons har spilt 15 ligakamper + noen cupkamper. Når han IKKE har vært på banen i 10 av dem, så definerer jeg det som "ikke fast på laget". Høyt tempo - ja, men bedre kvalitet enn Leeds...tvilsomt!

lojosang

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #88 på: November 20, 2013, 23:18:59 »
Til alle som tror at youtube er det eneste "sannhetsserum" over alle hendelser her i verden: Gratulerer!  ::)

Dessuten: Jeg har ingen horn i siden til Alan Smith. Han er bare ikke god nok for Leeds anno 2013.




Der er vi helt enig...

Men du trenger ikke bli grinete fordi vi andre ikke har sett eller fått med oss at han har kysset Scum emblemet.

Youtube er vel ikke noe sannhetserum med mindre det viser en hendelese. Det gjør det ikke i dette tilfellet, og som tidligere påpekt dette har vært (og er tydeligvis ennå) en stor greie for Leeds fansen. Det er da merkelig at det ikke dukker opp bilder av det om det var tilfellet.

Jeg er slett ikke grinete, men det må være lov til å bli litt irritert når enkelte kategorisk avviser at det er mulig at A. Smith noen gang kan ha gjort det han gjorde, "fordi de ikke kan finne beviset på You Tube", eller "han har ikke gjort det fordi han elsker Leeds United".

Hvis man ikke har fått hendelsen(e) med seg, bør man la være å opptre arrogant og avvise at det er riktig.
Og hvis man ikke kan bevise, bør man kanskje ikke insistere på at det er riktig?

Hvis man er blind, bør man selvfølgelig la være å uttale seg. Jeg vet hva jeg har sett, og du har fått det bevist.

Jeg tror ikke du hadde likt, selv om det var indirekte og ikke skrevet med rene ord, å bli holdt for en løgner.  ;)

Så kan det selvfølgelig hevdes at jeg burde ha gravd fram bevis på det jeg vitterlig så. Mulig det, men vi befinner oss ikke i en rettssal her. ...., selv om jeg et øyeblikk følte at jeg muligens var akkurat det.  : :-*
Løgner? Nei, det tror jeg ikke. Men da du spilte arrogant-kortet samtidig som du insisterte på at du, og ikke ganske mange meningsmotstandere, husker riktig, da syntes jeg du kastet ganske store steiner i et ganske lite glasshus.

Håper jeg har funnet ei vannkanne nå og ikke bensin, men kanskje Hallgeir også er en sånn superhusker?
http://www.nrk.no/viten/superhjerner-husker-ogsa-feil-1.11365949

- Leif Olav

HåvardK

Sv: Vil du ha Alan Smith tilbake?
« Svar #89 på: November 21, 2013, 08:00:34 »
Mye spennende i denne tråden nå!