Skrevet av Emne: Grayson tar over Aston Villa?  (Lest 12096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Grayson tar over Aston Villa?
« på: Juni 11, 2011, 18:20:21 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6982951/Grayson-subject-of-Villa-gamble

5/2 i odds hos Sky Bet, etter at Martinez takket nei.

Ja hva tror folket om det?

Jeg mener at med en god kompensasjon som brukes på spillere (ha, ha), så er det bare å sende.

Få inn en proven Championship manager som feks Jones, Davies mm.
 

Leedsfan

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #1 på: Juni 11, 2011, 18:23:24 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6982951/Grayson-subject-of-Villa-gamble

5/2 i odds hos Sky Bet, etter at Martinez takket nei.

Ja hva tror folket om det?

Jeg mener at med en god kompensasjon som brukes på spillere (ha, ha), så er det bare å sende.

Få inn en proven Championship manager som feks Jones, Davies mm.

Spennende å høre hva de som ønsker han bort sier, de kan jo ikke vinkle dette negativt også?

Personlig så gråter jeg ikke hvis han blir borte da det alltid er spennende med en ny manager..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #2 på: Juni 11, 2011, 18:38:10 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6982951/Grayson-subject-of-Villa-gamble

5/2 i odds hos Sky Bet, etter at Martinez takket nei.

Ja hva tror folket om det?

Jeg mener at med en god kompensasjon som brukes på spillere (ha, ha), så er det bare å sende.

Få inn en proven Championship manager som feks Jones, Davies mm.

Spennende å høre hva de som ønsker han bort sier, de kan jo ikke vinkle dette negativt også?

Personlig så gråter jeg ikke hvis han blir borte da det alltid er spennende med en ny manager..:)
Ja, ny manager, helst so ofte som mulig e fantastisk og sjølve kjennetegnet på ein suksessrik klubb! :D
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #3 på: Juni 11, 2011, 18:52:14 »
Bedre å få £ for han nå en å måtte betale £ om et halvt år for å bli kvitt han!

Yeboah

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #4 på: Juni 11, 2011, 18:52:20 »
Grayson har fått oss opp av hølet League One, han har gitt oss en meget respektabel 7. plass i sin første Championship-sesong, og ikke minst; Seier på old trafford. Vil absolutt ikke at Grayson skal forlate oss. Han er en god manager og er Leeds through and through. Håper vi endelig kan få litt kontinuitet på managerplassen. Villa får lete andre steder!

Kato

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #5 på: Juni 11, 2011, 19:11:20 »
Bedre å få £ for han nå en å måtte betale £ om et halvt år for å bli kvitt han!

Liker
 

Trond90

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #6 på: Juni 11, 2011, 19:26:00 »
Aldri kjedelig og være Leeds fan! Alltid noe som skjer!

Ønsker at Grayson blir, men får han tilbud fra Villa så blir det nok tøft og si nei for ham.
« Siste redigering: Juni 11, 2011, 19:28:31 av Trond90 »
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #7 på: Juni 11, 2011, 19:34:51 »
Det overrasker meg hvis Aston Villa tør å hente et totalt ubeskrevet blad som manager på toppnivå. Joda, han har hatt suksess i både Blackpool og Leeds, men har også vist at han har noen klare mangler.

Hvis Grayson blir erstattet av en dreven manager så er ikke dette uaktuelt for min del. Men jeg tror nok fort at et eventuelt opprykk ryker denne sesongen om vi nå skulle få enda en ny manager, som ønsker sine spillere og skal innføre sin filosofi.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #8 på: Juni 11, 2011, 19:39:38 »
Vrien nøtt det der...

Har innerst inne sansen for Larry og er veldig for ein viss kontinuitet på managersida, så strengt tatt har eg mest lyst til at han fortsetter og viser at han er rett mann for jobben.

Men, siste sesong (og slutten av opprykksesongen) viste han fram ein del svake taktiske sider, ikkje minst defansiv organisering, samt at han ikkje har lykkes veldig med å få tak i de rette spillertypene (det kan også ha noko med ei lommebok å gjere).

COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #9 på: Juni 11, 2011, 20:32:36 »
Vrien nøtt det der...

Har innerst inne sansen for Larry og er veldig for ein viss kontinuitet på managersida, så strengt tatt har eg mest lyst til at han fortsetter og viser at han er rett mann for jobben.

Men, siste sesong (og slutten av opprykksesongen) viste han fram ein del svake taktiske sider, ikkje minst defansiv organisering, samt at han ikkje har lykkes veldig med å få tak i de rette spillertypene (det kan også ha noko med ei lommebok å gjere).

Du oppsummerer egentlig mine tanker på området her.

Dersom han skulle forsvinne, hvem er da reelle kandidater til å ta over?
Arbeidsledige Di Matto, Hughton eller O'neill? Lønnen kan vel bli et mulig hinder for sistnevnte.
Eller gamle kjenninger som Poyet (tre år igjen av kontrakten) eller Sheridan (ett år igjen av kontrakten)?

Må innrømme jeg ikke har helt oversikten på managermarkedet om dagen.
« Siste redigering: Juni 11, 2011, 20:36:33 av The Boy Eddie Gray »

Leedsfan

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #10 på: Juni 11, 2011, 21:37:25 »
Vrien nøtt det der...

Har innerst inne sansen for Larry og er veldig for ein viss kontinuitet på managersida, så strengt tatt har eg mest lyst til at han fortsetter og viser at han er rett mann for jobben.

Men, siste sesong (og slutten av opprykksesongen) viste han fram ein del svake taktiske sider, ikkje minst defansiv organisering, samt at han ikkje har lykkes veldig med å få tak i de rette spillertypene (det kan også ha noko med ei lommebok å gjere).

Du oppsummerer egentlig mine tanker på området her.

Dersom han skulle forsvinne, hvem er da reelle kandidater til å ta over?
Arbeidsledige Di Matto, Hughton eller O'neill? Lønnen kan vel bli et mulig hinder for sistnevnte.
Eller gamle kjenninger som Poyet (tre år igjen av kontrakten) eller Sheridan (ett år igjen av kontrakten)?

Må innrømme jeg ikke har helt oversikten på managermarkedet om dagen.

Aidy Boothroyd?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #11 på: Juni 11, 2011, 21:45:28 »
Off you go.
Forsvinner Grayson kommer Strachan. Men jeg ønsker meg Curbishley eller O`Neil

Kato

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #12 på: Juni 11, 2011, 21:59:06 »
Må ikke komme med noen Gordon Strachan, det blir den ramme katastrofe. Blir vi kjøpe skotsk møkk til vi er nede i 3. Div igjen.

Og da blir det vel Paul Telfer som vanlig der Strachan er.
 

Pettersen97

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #13 på: Juni 11, 2011, 22:25:36 »
Er ikke Claudio Ranieri ledig på markedet??
En manager som ønsket å bli manager i Leeds for noen år tilbake 8)
The Mighty Whites

Bites Yer Legs

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #14 på: Juni 11, 2011, 22:39:12 »
Håper virkelig vi beholder Grayson, han har har levert fantastiske resultater for oss hittil og jeg har stor tro på at han kan utvikle mannskapet til å bli enda mer slagkraftig fremover!

Ny manager vil bety at vi igjen må begynne på nytt, flere av navnene som blir nevnt her inne gir meg mageonder bare ved tanken på å se dem i Leeds sin managerstol!
KEEP FIGHTING!!

Gufrias

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #15 på: Juni 11, 2011, 22:54:21 »
Ifølge kommentarene på Teamtalk er det lite hold i dette ryktet. Her er et utvalg:
Sitat
flickuk2000 (Aston Villa): LAZY Journalism. Darren Gough said on talksport last night that maybe Villa might consider Grayson as he's an ex Villa player and young. Next thing you know he's a candidate for the job. What utter garbage!!! Its just desperation by the news people because they havent got a clue as Randy plays his cards close to his chest.

Sitat
villa3007 (Aston Villa): Take this article as a bit of fun. Some hack will come up with Andy Gray next as he is out of work and an ex player. Lerner and Faulkner have their list and nobody knows who is on it except for them. Only the Villa website posts the facts and the only story so far is on our having permission from Wigan to speak to Martinez but him deciding to sign a new contract at Wigan. You cant fill papers and news websites with that for days on end so every journalist has to come up with something new and totally uninformed.

Sparte den beste til slutt:
Sitat
nortonvilla (Aston Villa): Should have called this article, " We have no Idea who the next villa manager will be"

Foreløpig tar jeg derfor denne historien med stoisk ro (eller er jeg bare apatisk?)
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #16 på: Juni 11, 2011, 23:07:47 »
det här tror jag inte på för 5 öre, det är leeds han vill träna och hör hemma
 

Kickthemdown

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #17 på: Juni 12, 2011, 01:08:20 »
SHERIDAN

Yeboah

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #18 på: Juni 12, 2011, 01:25:16 »
Man må bare elske leedsrumours.co.uk:

"Simon is goin to villa this is word of mouth from a close friend he told this friend 6 months ago he loved Leeds but was sick and tired of the club standing still with MR BATES not willing to to give him money to take the club forward this will be done on tues and will take snods, gradel and Kasper to replace friedel hope your happy MR BATES"

"grayson going nowhere he has made smith his no1 target to sign and is hoping to get it sown up by the end of next week. mot"

"Simon Grayson is on holiday in Barbados and has no idea where the link to the Villa managers job has come from."

Følger litt med inne på den siden og jeg er imponert over alle kontaktene folk har. Noen kjenner banemannen på Villa Park som selvsagt har inside information å komme med, mens andre kjenner jo Grayson personlig og har ingen problemer med å legge ut info fra vår gaffer.

Lenge leve Silly Season  ;D

euphor9

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #19 på: Juni 12, 2011, 05:23:46 »
Ha ha  ha ha ha ha ha

kalle_92

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #20 på: Juni 12, 2011, 09:55:04 »
Man må bare elske leedsrumours.co.uk:

"Simon is goin to villa this is word of mouth from a close friend he told this friend 6 months ago he loved Leeds but was sick and tired of the club standing still with MR BATES not willing to to give him money to take the club forward this will be done on tues and will take snods, gradel and Kasper to replace friedel hope your happy MR BATES"

"grayson going nowhere he has made smith his no1 target to sign and is hoping to get it sown up by the end of next week. mot"

"Simon Grayson is on holiday in Barbados and has no idea where the link to the Villa managers job has come from."

Følger litt med inne på den siden og jeg er imponert over alle kontaktene folk har. Noen kjenner banemannen på Villa Park som selvsagt har inside information å komme med, mens andre kjenner jo Grayson personlig og har ingen problemer med å legge ut info fra vår gaffer.

Lenge leve Silly Season  ;D
HAHA! Nice one.

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #21 på: Juni 12, 2011, 10:01:11 »
det här tror jag inte på för 5 öre, det är leeds han vill träna och hör hemma

Hvis du tror at en manager heller vil trene et lag i bakstreverligaen som Leeds er i enn å være manager for et Premier League lag. Ja da må du tenke flere ganger.
Grayson er en fan av Leeds. Men utfordringen til å ta over Villa hvis han får midler til å forsterke Villa fremfor det å være manager i Leeds. Ja den utfordringe er større. Ihvertfall når man vet at Bates ikke vil gi manageren de midlene han trenger for å gjøre den rette jobben for å få Leeds tilbake i Premier League.
Pr idag er Villa et større lag enn Leeds. Derfor vil utfordringen der være større enn i Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #22 på: Juni 12, 2011, 10:48:06 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/grayson-favourite-for-aston-villa-job/?
Som de sie her. Total stillhet fra Leeds sitt hold om Grayson. Og Bates har jo vært den første til å angripe rykter før. Og nå er det stille fra den kanten.

DenHviteYeboah

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #23 på: Juni 12, 2011, 11:34:38 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/grayson-favourite-for-aston-villa-job/?
Som de sie her. Total stillhet fra Leeds sitt hold om Grayson. Og Bates har jo vært den første til å angripe rykter før. Og nå er det stille fra den kanten.
Dette blir spennende: Grayson får nå kanskje et tilbud fra en klubb som har en milliardær som eier(Randy Lerner)Klubben har jo ikke akkurat drevet så fornuftig rent sportslig sett de siste sesongene....så det er også en fordel for Grayson.Hvis leedsfan Grayson takker ja til dette så styrker det meg i troen på at noe er riv ruskende galt i Leeds.Jeg skulle likt å visst hvilke spillere han har ønsket de siste årene, men som har blitt totalitært stoppet av Gnomen :(
Grayson kommer vel også til et mettningspunkt når det gjelder å hele tiden være langt unna å realisere sine sportslige tanker på grunn av manglende økonomi....

Sydhagen

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #24 på: Juni 12, 2011, 11:37:05 »
Mye spekulering her nå.

Men viss Grayson skulle søke nye utfordringer hos Aston Villa vil jeg bli skuffet, men samtidig ønske han lykke til! Han har gjort en fantastisk jobb for Leeds den stunden han har vært her!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #25 på: Juni 12, 2011, 11:59:20 »
dette er bare svada
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #26 på: Juni 12, 2011, 12:04:33 »
dette er bare svada

Hvorfor det. Favoritt hos bookmakerne. Bates er stille . Ingen utalelse fra hverken Grayson eller Villa.
Er det ikke slik Bates hevder Leeds driver overganger da. Kommenterer ikke overganger

Jon R

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #27 på: Juni 12, 2011, 12:04:58 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/grayson-favourite-for-aston-villa-job/?
Som de sie her. Total stillhet fra Leeds sitt hold om Grayson. Og Bates har jo vært den første til å angripe rykter før. Og nå er det stille fra den kanten.
Dette blir spennende: Grayson får nå kanskje et tilbud fra en klubb som har en milliardær som eier(Randy Lerner)Klubben har jo ikke akkurat drevet så fornuftig rent sportslig sett de siste sesongene....så det er også en fordel for Grayson.Hvis leedsfan Grayson takker ja til dette så styrker det meg i troen på at noe er riv ruskende galt i Leeds.Jeg skulle likt å visst hvilke spillere han har ønsket de siste årene, men som har blitt totalitært stoppet av Gnomen :(
Grayson kommer vel også til et mettningspunkt når det gjelder å hele tiden være langt unna å realisere sine sportslige tanker på grunn av manglende økonomi....

Trenger vel ikke å være noe riv ruskende galt i Leeds selv om Grayson skulle takke ja til en PL klubb som han endatil har et personlig forhold til....

Når det er sagt: Jeg tror Bates kommer til å strekke seg langt for å beholde Grayson, fordi Larry er dyktig, lojal og lett å manipulere. Hvor ellers skal han finne en mann slike kvaliteter?
Jon R.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #28 på: Juni 12, 2011, 12:18:57 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/grayson-favourite-for-aston-villa-job/?
Som de sie her. Total stillhet fra Leeds sitt hold om Grayson. Og Bates har jo vært den første til å angripe rykter før. Og nå er det stille fra den kanten.
Dette blir spennende: Grayson får nå kanskje et tilbud fra en klubb som har en milliardær som eier(Randy Lerner)Klubben har jo ikke akkurat drevet så fornuftig rent sportslig sett de siste sesongene....så det er også en fordel for Grayson.Hvis leedsfan Grayson takker ja til dette så styrker det meg i troen på at noe er riv ruskende galt i Leeds.Jeg skulle likt å visst hvilke spillere han har ønsket de siste årene, men som har blitt totalitært stoppet av Gnomen :(
Grayson kommer vel også til et mettningspunkt når det gjelder å hele tiden være langt unna å realisere sine sportslige tanker på grunn av manglende økonomi....

Trenger vel ikke å være noe riv ruskende galt i Leeds selv om Grayson skulle takke ja til en PL klubb som han endatil har et personlig forhold til....

Når det er sagt: Jeg tror Bates kommer til å strekke seg langt for å beholde Grayson, fordi Larry er dyktig, lojal og lett å manipulere. Hvor ellers skal han finne en mann slike kvaliteter?
jaha?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Leedsfan

Sv: Grayson tar over Aston Villa?
« Svar #29 på: Juni 12, 2011, 12:30:47 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/06/grayson-favourite-for-aston-villa-job/?
Som de sie her. Total stillhet fra Leeds sitt hold om Grayson. Og Bates har jo vært den første til å angripe rykter før. Og nå er det stille fra den kanten.
Dette blir spennende: Grayson får nå kanskje et tilbud fra en klubb som har en milliardær som eier(Randy Lerner)Klubben har jo ikke akkurat drevet så fornuftig rent sportslig sett de siste sesongene....så det er også en fordel for Grayson.Hvis leedsfan Grayson takker ja til dette så styrker det meg i troen på at noe er riv ruskende galt i Leeds.Jeg skulle likt å visst hvilke spillere han har ønsket de siste årene, men som har blitt totalitært stoppet av Gnomen :(
Grayson kommer vel også til et mettningspunkt når det gjelder å hele tiden være langt unna å realisere sine sportslige tanker på grunn av manglende økonomi....

Er du ikke glad for å bli kvitt Grayson, uansett grunn. Er det noe galt den dagen Bates selger klubben? Skal man alltid tro at det er en negativ grunn for alt som skjer i Leeds United..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.