Grayson tar over Aston Villa?

Started by Kato, June 11, 2011, 18:20:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Forsvinner Grayson (Noe jeg ikke tror) så håper jeg Billy Davies kommer inn :)
Rogaland Whites

h.b

Quote from: CardiganArms on June 14, 2011, 10:23:32
Quote from: h.b on June 14, 2011, 10:15:34
3 gode grunner for Grayson til å forlate Leeds
1)Premier League
2)Et lag som gir ham midler til spillerkjøp
3)Leeds ikke satser
1..PM blir det etter neste sesong læll..håper og tror ikke han har det så travelt med å komme seg dit at han ikke kan bli med oss..
i pkt 2 og 3 er det bare ordlyden som er forskjellig..
Konklusjon: 2 stk etter mitt syn heller dårlige grunner for å dra...vil bli både overrasket og skuffet hvis han drar, og oppgir dette som de "tre" grunnene til at han sier opp i Leeds. 

Hvis det har vært kontakt mellom villa og Leeds og Graysn da på det grunnlaget spør Batesom 5 mill pund til forsterkninger. Og Bates sier nei til det. Ja da bør Grayson takke ja til Villa. For det ender bare med at han blir sparka i januar på grunn av dårlige resultater hvis Leeds ikke er blandt top 3

B_Ød

Quote from: h.b on June 14, 2011, 10:31:31
Hvis det har vært kontakt mellom villa og Leeds og Graysn da på det grunnlaget spør Batesom 5 mill pund til forsterkninger. Og Bates sier nei til det. Ja da bør Grayson takke ja til Villa. For det ender bare med at han blir sparka i januar på grunn av dårlige resultater hvis Leeds ikke er blandt top 3
Kun "hvisomatte" her syns jeg..har intet utspring i noe håndfast. Det er selvfølgelig veldig mulig å koke sammen scenarier hvor man kan se at det ville være fornuftig av SG og forlate skuta, men enn så lenge er vel dette like trolig som at han blir tilbudt Barca med hele Spanias BNP å handle for..
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: CardiganArms on June 14, 2011, 10:43:15
Quote from: h.b on June 14, 2011, 10:31:31
Kun "hvisomatte" her syns jeg..har intet utspring i noe håndfast. Det er selvfølgelig veldig mulig å koke sammen scenarier hvor man kan se at det ville være fornuftig av SG og forlate skuta, men enn så lenge er vel dette like trolig som at han blir tilbudt Barca med hele Spanias BNP å handle for..

Det enkleste er ofte å spekulere i scenarioer som ikke har rot i virkeligheten da man vanskelig kan motbevises hvis man i dette tilfelle er Bates eller Grayson..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Masinga

Quote from: hobberst on June 14, 2011, 10:29:40
Forsvinner Grayson (Noe jeg ikke tror) så håper jeg Billy Davies kommer inn :)
Kjære vene! Er dette seriøst?
Masinga, medl.nr. 1250

nord

Askertiger

Quote from: The Boy Eddie Gray on June 17, 2011, 11:29:47
Da ble McLeish ny Villa-manager:

http://fotball.aftenbladet.no/england/article203330.ece

Enda godt.... Da kan vi konsentrere oss om å skaffe nye - og bedre - spillere!
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Gufrias

Da var vel Grayson-spekulasjonene en avisand, da. HELT ok for meg. :)

Men Villa kunne vel knapt ha gjort et dårligere valg enn den erfarne nedrykksmanageren McLeish, som ble hentet på suspekt måte fra byrivalen.  :o
Hekta på Leeds siden 1974

JanPSyse

Quote from: Gufrias on June 17, 2011, 16:15:32
Da var vel Grayson-spekulasjonene en avisand, da. HELT ok for meg. :)

Men Villa kunne vel knapt ha gjort et dårligere valg enn den erfarne nedrykksmanageren McLeish, som ble hentet på suspekt måte fra byrivalen.  :o

Det er mange måter å skaffe seg nye venner på. Tipper McLeish får mange koselige brev og beskjeder fremover.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-