KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)

Started by Leedsfan, June 18, 2011, 20:10:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dansale

synst vi har løpt rundt som hodelsøse høns de første 45  :(
Forza Leeds!

auren

Quote from: Sølvreven on August 06, 2011, 19:06:20
Southampton-Leeds 3-0 til pause.

3-4 til slutt  ;D

"Dessverre" er det bare 2-0 til pause...  :-\

Trist forestilling. Vi er ikke "på"!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Ja det var 47 minutter av livet mitt jeg aldri får tilbake... Statusrapport? Hvor skal en begynne?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hobben

Ja som forventet! Skal vi klare å score et mål så må vi ut med McCormack og inn med Nunez, men noe må også skje på midtbanen, det er ingen vilje, vi treffer ikke på en eneste pasning, alt er meget meget dårlig der utpå! Obrien er helt håpløs på 2-0, og holder på drite seg ut på retter etter det også, 1-0 målet er også latterlig, han går og går og for all verdens med tid.

Vi sliter noe vanvittig!

Hilsen en negativ Hobberst!
Rogaland Whites

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

RichardSveum

Snodgrass har vært en katastrofe. Foventer så mye av han, men blir mye skuffa

LEO

Men vi må få ut O Brien, han har vært helt forferdelig.

I tillegg må vi skifte ut Clayton, denne gang.

Vi må også legge om.   Jeg vil ha inn Sam og Nunez.

Det betyr øt vi skal ligge med bare Brown foran vår forsvarsfirer.

Grayson hvorfor må du som regel alltid kjefte på spillerne i pausen `?  og hvor mange ganger kan man gjøre det før man mister garderoben ?

Peter7

O´Brien har dessverre langt igjen til å kunne forsvare en plass i dette laget. Innlån av en kvalitetsmidtstopper i pausen?

Montgomery defensiv midtbane til neste kamp?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Pheriox

Håper Leeds er ferdig med å tyne tabbekvota nå...
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Johrnino

Ut med Brown (pga gult kort), og Snodgrass (pga dårlig matchfitness). Inn med Nunez og Paynter og legg om til 4-4-2.

raggen

Quote from: Sydhagen on August 06, 2011, 19:08:43
Quote from: Sleivind on August 06, 2011, 19:05:54
Quote from: marve on August 06, 2011, 19:03:55
jada lange høye baller opp mot vår target mann på 1,20 er nok tingen i denne kampen .

Synes nesten litt synd på stakkars McCormack! Han fungerer ikke som enslig spiss. I tillegg har han nesten ikke fått noe støtte fra Howson, Gradel og Snodgrass.

Må legges om til 4-4-2 i pausen. Inn med Paynter, ut med Clayton!

enig med 2 på topp men vil heller hatt nunez inn der fremme.. paynter og macca blir for like men tviler på SG hører på meg
Forever Leeds United!!!!!!!!

marve

Quote from: Peter7 on August 06, 2011, 19:15:04
O´Brien har dessverre langt igjen til å kunne forsvare en plass i dette laget. Innlån av en kvalitetsmidtstopper i pausen?

Montgomery defensiv midtbane til neste kamp?
Tror du ikke mye kunne vært gjort ved å ha et vell organisert lag da .
Full panikk og farlig vær gang motstandern nærmer seg vårt mål jo.

Tom S

Ut - Inn
AOB - Bromby
Clayton - Paynter
Snoddy - Sam/Nunez

Legg om til 442
COME ON LEEDS !!

dansale

Forza Leeds!

Ferre

Forsvarsproblemet, som Grayson har hatt hele sommeren på å fikse, er minst like stort denne sesongen. Vi trenger desperat hurtighet, og det fikk vi ikke med O'Dea på venstrebacken. Det går også veldig tregt i forflytningen i midtbaneleddet.

Det kanskje tidlig å konkludere 45 min inn i sesongen, men tror vi må ha 2-3 KVALITETSSPILLERE for å kunne kjempe om en play-off-plass. Dessverre har jeg, med fare for å starte en Bates-tråd, vanskeligheter med å se hvordan Bates skal fiske fram den kvaliteten vi trenger.

marve

Quote from: raggen on August 06, 2011, 19:17:09
jada lange høye baller opp mot vår target mann på 1,20 er nok tingen i denne kampen .

Synes nesten litt synd på stakkars McCormack! Han fungerer ikke som enslig spiss. I tillegg har han nesten ikke fått noe støtte fra Howson, Gradel og Snodgrass.

enig med 2 på topp men vil heller hatt nunez inn der fremme.. paynter og macca blir for like men tviler på SG hører på meg

PAYNTER OG MACCA LIKE ????

MacMurder

marve

Quote from: Ferre on August 06, 2011, 19:19:20
Forsvarsproblemet, som Grayson har hatt hele sommeren på å fikse, er minst like stort denne sesongen. Vi trenger desperat hurtighet, og det fikk vi ikke med O'Dea på venstrebacken. Det går også veldig tregt i forflytningen i midtbaneleddet.

Det kanskje tidlig å konkludere 45 min inn i sesongen, men tror vi må ha 2-3 KVALITETSSPILLERE for å kunne kjempe om en play-off-plass. Dessverre har jeg, med fare for å starte en Bates-tråd, vanskeligheter med å se hvordan Bates skal fiske fram den kvaliteten vi trenger.
heheheh han lar oss heller rykke ned .Herregud alle har vell sett at bates IKKE  bruker penger på fotball laget leedsu nå vell .
Men tidlig ennå det har du rett i da.

marve

raggen

Quote from: marve on August 06, 2011, 19:20:08
Quote from: raggen on August 06, 2011, 19:17:09

PAYNTER OG MACCA LIKE ????
tenkte spillestilmessig... liker en tanksenter som vinner baller og en kjapp liten j...... sammen på topp jeg ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

LEO

Hvis Grayson gjør nå er veldig viktig for resten av sesongen.

Kommer han ut med samme LAG , ja da har han mistet garderoben.

Han overlever ikke til JUL  eller skal jeg si høsten

Se på manageren til Leicester , han tok ikke jobben hvis han ikke var garantert penger til å kjøpe.

Grayson er bare en nikkedukke for Bates og det går utover det sportslige.

Leeds har den største supporter scaren i CC og nr. 3 i  norge. Vi burde bruke penger utifra dette.  Isteden bruker like lite som nedrykkslagene i vår divisjon .  Det er til og med noen L1 som bruker mer.

Sleivind

O'Brien og Snodgrass har virket ekstremt tunge i 1.omgang. Hvorfor ikke starte med de som faktisk har fitnessen inntakt? Rimelig sikker på at Bromby og Lees hadde gjort en MYE bedre jobb enn O'Brien i 1.omgang. Samme med Nunez og Sam i forhold til Snodgrass.

Per-Stian

Dette var 47 elendige minuttar. Gamle synder er ikkje gløymd. Forsvaret vaklar og foran er vi tann- og planlause >:(

Hallgi

Vondt!!
For ein start på sesongen:o.., Aiai, Grayson må foreta seg nokke i pausen, Mccormack funke iallfall ikkje som ensom spiss!
ALAW (saludos del pirata)

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

marve

Quote from: Hallgi on August 06, 2011, 19:25:15
Vondt!!
For ein start på sesongen:o.., Aiai, Grayson må foreta seg nokke i pausen, Mccormack funke iallfall ikkje som ensom spiss!
Hva kan han gjøre da ???? vi har jo ikke akkurat plenty med jokere på benken

LUFC MOT

stefan

Vi var altfor daffe i første omgang. Lovende takter fra enkelte, men desverre så ser det ut til at vi fortsetter der vi slapp sist sesong... >:(
Men ser litt bedre ut nå.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Sleivind

Forresten er det bare lov med fem innbyttere denne sesongen?