KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)

Started by Leedsfan, June 18, 2011, 20:10:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: hobberst on August 06, 2011, 00:16:18
Gleder meg, ja. Men for første gang på mange år så tror jeg vi taper i serieåpningen..
Ehh, i fjor?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

Quote from: SveinArve on August 05, 2011, 21:13:06
Håper på dette laget:

Lonergan
Connolly
OBrien
Kisnorbo
Parker
Brown
Clayton
Gradel
Howson
Snodgrass
McCormack

Hvorfor i alle dager håper du vi bruker en talentløs venstreback?? 8)

Jon R

Quote from: Asbjørn on August 06, 2011, 00:36:58
Gleder meg, ja. Men for første gang på mange år så tror jeg vi taper i serieåpningen..
Ehh, i fjor?

Nei, jeg er ganske sikker på at hobberst trodde på seier ifjor.  ;)
Jon R.

Tom S

Mange år?
Vi tapte serieåpningen i fjor mot Derby....
COME ON LEEDS !!

fmtj

Quote from: Tom S on August 06, 2011, 06:27:29

Mange år?
Vi tapte serieåpningen i fjor mot Derby....

Tapte 1-2 på ER og tok ett poeng borte mot Forest i 2. kamp, 1-1! Bedre enn ett poeng på de to første er mulig å klare!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Quote from: Sleivind on August 06, 2011, 00:06:44
Du verden jeg er lei sleivsparkene til Bates.

Du verden jeg er lei mangelen på signeringer.

Du verden jeg er lei utenomsportslige ting.

Men herregud så jeg gleder meg til seriestart i morgen   :) Flere måneder med ventetid er endelig over!!!

Sleivsparkene til Bates er bare for løskrutt å regne i forhold til sparkene som foregår her inne. MEN her har man jo lov å mene alt om alle. DET er den store forskjellen.

MEN nå er det fotball. Jeg gleder meg.  :) Kan ikke forstå dem som på alvor frykter en kamp i bunnstriden.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Quote from: jackbauer68 on August 06, 2011, 01:14:22
Quote from: SveinArve on August 05, 2011, 21:13:06
Håper på dette laget:

Lonergan
Connolly
OBrien
Kisnorbo
Parker
Brown
Clayton
Gradel
Howson
Snodgrass
McCormack

Hvorfor i alle dager håper du vi bruker en talentløs venstreback?? 8)

O'dear Jack!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Lonergan
Connoly - O'Brien - Paddy - O'Dea
Brown - Clayton
Snodders - Howson - Gradel
McCormack

eller

Lonergan
Connoly - O'Brien - Paddy - O'Dea
Snodders - Howson - Brown - Gradel
Paynter - McCormack
COME ON LEEDS !!

Hobben

Ehh, i fjor?

For første gang TROR JEG at vi taper i serieåpningen, kanskje dårlig formulert, men det er liksom sjeldent jeg tror vi taper i en serieåpning.
Rogaland Whites

Kickthemdown

Quote from: hobberst on August 06, 2011, 09:13:02
Ehh, i fjor?

For første gang TROR JEG at vi taper i serieåpningen, kanskje dårlig formulert, men det er liksom sjeldent jeg tror vi taper i en serieåpning.
NM i roing ?

3-0 saints.

kilgallon

Tror på dette laget:
Lonergan
Connolly - Bromby - Kisnorbo - O'Dea
Clayton - Brown
Snodgrass - Howson - Gradel
McCormack

Hobben

Quote from: Alta-White on August 06, 2011, 09:26:25
Ehh, i fjor?

NM i roing ?

3-0 saints.

nei ;)
Rogaland Whites

Hobben

Quote from: Jon R on August 06, 2011, 01:34:21
Ehh, i fjor?

Nei, jeg er ganske sikker på at hobberst trodde på seier ifjor.  ;)

Det var en som fattet det ja :D!!
Rogaland Whites

Leedsfan

Quote from: kilgallon on August 06, 2011, 09:56:05
Tror på dette laget:
Lonergan
Clayton - Brown
McCormack

Bromby? Inside info?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kilgallon

Quote from: Leedsfan on August 06, 2011, 09:58:25
Quote from: kilgallon on August 06, 2011, 09:56:05
Tror på dette laget:
Lonergan
Clayton - Brown
McCormack

Bromby? Inside info?
Nei, men jeg tror ikke O'Brien er helt oppe på max ennå, og så tror jeg Bromby får startplass i dag. Dessuten mener jeg Bromby er et minst like så godt valg som O'Brien!

Andersen

Håper vi vinner , spennende blir det lell! , endelig sparkes serien i gang noe å glede seg over er det! LEEDS4EVER

LEO

Anders P

Blir tøft, men vi kommer til å møte bedre lag enn Soton senere så det er bare å stå på. Liker ikke helt svakhetene våre på backene....men forhåpentligvis kommer Paddy til å regjere bak.....Hvis McCormack starter på topp så håper jeg det ikke blir langpasninger opp mot han....Vi må tørre å spille....komme på løp bakfra (Howson). Som alltid har jeg trua innerst inne......men poengdeling er helt greit i første bortekamp.

rd1

vi vinner greit 3-2 :)

Startoppstillingene som skisseres her inne er god nok til å kjempe i toppen. Derfor slår vi the saints (selv om vi tradisjonelt sliter på sørkysten).

Så får vi håpe at grunnen til at vi ikke signerer nye spillere er at Grayson/Bates har bruk alle pengene på lurium som holder spillerene skadefrie hele sesongen. Stoffet ble nok kjøpt inn etter skadene på Beccio og Somma. Profesor Drøvel er nok involvert!
"Who needs Cantona??"

Bredinho

Quote from: rd1 on August 06, 2011, 11:30:55
vi vinner greit 3-2 :)

Startoppstillingene som skisseres her inne er god nok til å kjempe i toppen. Derfor slår vi the saints (selv om vi tradisjonelt sliter på sørkysten).

Så får vi håpe at grunnen til at vi ikke signerer nye spillere er at Grayson/Bates har bruk alle pengene på lurium som holder spillerene skadefrie hele sesongen. Stoffet ble nok kjøpt inn etter skadene på Beccio og Somma. Profesor Drøvel er nok involvert!
Tidlig pretting idag?  ;)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

testo

Ehh, i fjor?

Da blir det i tilfelle Southampton sin første seier i en serieåpning på over 20 år.
Jeg har ikke noe tro på at Southampton klarer å ro dette i land, for hva har de kjøpt av spillere i sommer da?

Husk også at vi var et av de beste bortelaga i fjor. Paddy og O`Dea er også et par nye spillere siden i fjor og vis Brown the hammer også gjør sitt i det defansive spillet så slipper ikke vi inn mye i år som vi gjorde i fjorårets sesong heller.

Jeg regner med at Gradel fortsetter der han slapp i fjor og at Snoddy også følger på med en del herlige gooller.
Om Paynter eller McCormack putter noen så får det heller bli et pluss ;). Hvem vet, kanskje en av de blir en hit i år som Gradel og Becchio i fjor :o

Vi vinner  8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Stephenjazz

Paynter kan holde seg langt unna banen i dag, kan til nød bli brukt som vannbærer
Det blir aldri umoderne å vinne

J-R

Tror vi kan gå på en smell i dag :'( Men lykke til alle sammen! MOT!!!!

Rudi G.

Tror disse starter i dag;

Lonergan

Connolly O'Brien Kisnorbo O'Dea

Clayton Brown

Snodgrass Howson Gradel

McCormack

Dette er godt nok til å slå Southamton, vi vinner.

MOT!

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

The Magnificents

inga tvil , idag tar me alle poenga og byrja kampen om opprykk =)

0-2 MOT!

kunne tenkt meg å få sett grella litt meir denna seongen! =)
fotballpuben idag btw!
Leeds Leeds Leeds!!

Andersen

Håper mange kommer på puben i Tønsberg i dag, sesongstart og veldig spennende! LEEDS4EVER

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on August 06, 2011, 12:19:46
Tror disse starter i dag;

Lonergan

Connolly O'Brien Kisnorbo O'Dea

Clayton Brown

Snodgrass Howson Gradel

McCormack

Dette er godt nok til å slå Southamton, vi vinner.

MOT!

Dette laget er bra... Vi vinner!

Hallgeir *

Quote from: The Magnificents on August 06, 2011, 12:37:36
inga tvil , idag tar me alle poenga og byrja kampen om opprykk =)

0-2 MOT!

kunne tenkt meg å få sett grella litt meir denna seongen! =)
fotballpuben idag btw!

Grella har vel vist at han ikke er god nok. Free transfer neste....og en færre på lønnslista.
Super Leeds since 1968

LEO

Med start elveren som vist ovenfor og at Sam og Nunez kommer innpå i 2.omgang.

Dette seeeeeeeeeeeeeeeeeeer BRA UT. ;D :o