Skrevet av Emne: Kasper bud er akseptert...  (Lest 41608 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyRobinson

Kasper bud er akseptert...
« på: Juni 20, 2011, 16:21:38 »
Leedsunited.com melder at budet fra Leicester er akseptert....


auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #1 på: Juni 20, 2011, 16:23:47 »
http://www.leedsunited.com/news/20110620/offer-accepted-for-schmeichel_2247585_2379185

Noe overraskende, men når en ny kontrakt ble vanskelig å få til, så var det vel bare å selge til rett pris. Leicester har dessverre helt andre økonomiske muskler enn oss.

Kan det hende at Westwood kommer inn likevel? Da er det i tilfellet en god deal  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pale

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #2 på: Juni 20, 2011, 16:25:18 »
Utrolig skuffende. Hvor er ambisjonene våre? Også Leicester...!
Får vi Westwood inn gratis, så skal jeg kunne godta det. Ellers er dette håpløst.

Men det var vel ikke annet og vente fra scum-schmeichel >:(
« Siste redigering: Juni 20, 2011, 16:27:33 av pale »

Hobben

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #3 på: Juni 20, 2011, 16:37:02 »
Dette er utrolig skuffende! Men om det var slik at Kasper slo seg vrang under diskusjoner om ny kontrakt på slutten av sesongen er det nok riktig avgjørelse!

Da bør vi gjøre vårt få å få inn Westwood!
Rogaland Whites

enur

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #4 på: Juni 20, 2011, 16:38:14 »
Leedsunited.com melder at budet fra Leicester er akseptert....



Liker ikke at vi selger til en av rivalene våre. Skjønt, om vi får en OK sum for ham og henter inn en grei erstatter, er dette til å leve med.
____________
enur

Marching on together

Sleivind

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #5 på: Juni 20, 2011, 16:38:21 »
http://www.leedsunited.com/news/20110620/offer-accepted-for-schmeichel_2247585_2379185

Noe overraskende, men når en ny kontrakt ble vanskelig å få til, så var det vel bare å selge til rett pris. Leicester har dessverre helt andre økonomiske muskler enn oss.

Kan det hende at Westwood kommer inn likevel? Da er det i tilfellet en god deal  :)

auren

Enig. Kasper hadde en meget god start for oss, men sammen med laget ble han dårligere utover våren. Et til tider suspekt feltarbeid og en mangel på rekkevidde for å bli en superkeeper gjør at jeg synes det er helt greit om vi selger. Men dette må bety at noen andre er på vei inn, forhåpentligvis Westwood.

Og jeg ser det på som en selvfølge at Leeds nå har kontakt med andre keepere som er klare til å signere. Hvis Kasper forsvinner har vi ingen keepere igjen i stallen :o Og da nytter det ikke å vente til august med å se hvem som er ledige. Orker ikke en hel sommer med innleid vrakgods.

Selv om Kasper har sine små mangler er han en solid keeper, ung for å være keeper og har fremtiden foran seg. Så hvorfor signerte vi han bare på en toårskontrakt?

Trond90

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #6 på: Juni 20, 2011, 16:39:22 »
Hva i helvette er det vi tenker med? Har jo faen meg ikke keeper nå!  :-\
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Mats-

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #7 på: Juni 20, 2011, 16:43:36 »
Hvis ryktene stemmer med at han ikke er medgjørlig mtp kontraktsforhandlinger, ja da er det bare å få han ut mens vi enda kan få noe midler for han. Veldig spent å se hvilken keeper vi får in, håper på en forsterkning, men vi ender mest sannsynligvis opp med Graham f**kin' Stack.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #8 på: Juni 20, 2011, 16:43:42 »
http://www.leedsunited.com/news/20110620/offer-accepted-for-schmeichel_2247585_2379185

Noe overraskende, men når en ny kontrakt ble vanskelig å få til, så var det vel bare å selge til rett pris. Leicester har dessverre helt andre økonomiske muskler enn oss.

Kan det hende at Westwood kommer inn likevel? Da er det i tilfellet en god deal  :)

auren

Enig. Kasper hadde en meget god start for oss, men sammen med laget ble han dårligere utover våren. Et til tider suspekt feltarbeid og en mangel på rekkevidde for å bli en superkeeper gjør at jeg synes det er helt greit om vi selger. Men dette må bety at noen andre er på vei inn, forhåpentligvis Westwood.

Og jeg ser det på som en selvfølge at Leeds nå har kontakt med andre keepere som er klare til å signere. Hvis Kasper forsvinner har vi ingen keepere igjen i stallen :o Og da nytter det ikke å vente til august med å se hvem som er ledige. Orker ikke en hel sommer med innleid vrakgods.

Selv om Kasper har sine små mangler er han en solid keeper, ung for å være keeper og har fremtiden foran seg. Så hvorfor signerte vi han bare på en toårskontrakt?

Enig?? Hvis det hadde vært sportslige vurderinger som lå bak,så hadde det vært akseptabelt.Men her snakker vi igjen om at vi ikkje greier å matche andre klubbers lønnspolitikk,og denne gangen gjelder det storklubben Leicester City ??? :'(!! >:(

Er fortvila og lei meg 8)

Promotion 2010

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #9 på: Juni 20, 2011, 16:44:35 »
Hva i helvette er det vi tenker med? Har jo faen meg ikke keeper nå!  :-\

Vi hadde ikke keeper i fjor heller....


70 baklengs!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #10 på: Juni 20, 2011, 16:44:41 »
Dette er helt ræva, men dessverre som forventet :(
Gnomen vil ikke betale lønninger som matcher våre rivaler i NpC.Derfor forsvinner de beste >:(
jaja...

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #11 på: Juni 20, 2011, 16:46:47 »
Hva i helvette er det vi tenker med? Har jo faen meg ikke keeper nå!  :-\

Vi hadde ikke keeper i fjor heller....


70 baklengs!!!
så det er positivt at vi selger Kasper?han har skylda for 70 baklengs?

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #12 på: Juni 20, 2011, 16:48:18 »
Dette er en skandale, Dette må da vise flertallet her inne at det med Premier League spill og med Bates ved roret. Ja det er reinspikka fantasi

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #13 på: Juni 20, 2011, 16:48:27 »
Jeg gråter ikke, Kasper hadde endel feberredninger, men var også direkte og indirekte skyld i mange mål.

Han vil jo heller ikke skrive ny kontrakt og har bare 1 år igjen. Jeg er helt enig i at vi selger med det forbeholdet at vi har fått mer enn 750000 pund for han.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #14 på: Juni 20, 2011, 16:49:19 »
Jeg synes det viser mer og mer at vi ikke satser foran kommende sesong. Kasper var veldig god, og ung! Men hva kan vi gjøre når han ikke ville signere ny kontrakt.

Men skal ikke si noe om satsingen før jeg ser hva som kommer inn i Juli/August.

Men nå har Kasper og Bradley forlat oss pga lønn, det viser at andre klubber en oss bare har mye bedre lønnsnivå og mer penger, eller så viser det at klubben vår ikke vil satse...
Rogaland Whites

Trond90

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #15 på: Juni 20, 2011, 16:51:11 »
Hvem i svarte kan vi få til erstatter da som er like bra? Westwood er vel så og si klar for Sunderland? Ender vel opp med en tidligere Blackpool keeper eller noe sånn  >:(
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #16 på: Juni 20, 2011, 16:51:25 »
Helt greit. Kasper var ikke den toppkeeperen vi håpet på.

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #17 på: Juni 20, 2011, 16:54:24 »
Noen ser det positive i alt...jeg gir meg over...

Hobben

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #18 på: Juni 20, 2011, 16:54:27 »
Tipper Tony Warner kommer inn for en kort periode  ;D
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #19 på: Juni 20, 2011, 16:54:40 »
Helt greit. Kasper var ikke den toppkeeperen vi håpet på.

Han skuffet meg, småtjukk og fin. Kjefta på medspillere etter innslupne mål og brukte ikke kjeften til noe fornuftig ellers.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #20 på: Juni 20, 2011, 16:55:54 »
Noen ser det positive i alt...jeg gir meg over...

Karen var ikke god, hadde 1 år igjen av kontrakten og ville ikke skrive under på en ny kontrakt. Hva skulle man ha gjort? Karen tjener ikke dårlig per dags dato og ville sikkert ha endel mer, han er ikke verdt det...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

dansale

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #21 på: Juni 20, 2011, 16:57:57 »
Tipper det blir en låne Keeper inn, til Vinduet åpner igjenn 1 Januar
Forza Leeds!

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #22 på: Juni 20, 2011, 16:58:27 »
Noen ser det positive i alt...jeg gir meg over...

Karen var ikke god, hadde 1 år igjen av kontrakten og ville ikke skrive under på en ny kontrakt. Hva skulle man ha gjort? Karen tjener ikke dårlig per dags dato og ville sikkert ha endel mer, han er ikke verdt det...
og ellers?lykkepillene virker ålreit..?

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #23 på: Juni 20, 2011, 17:07:07 »
Kanskje den beste signeringa vi gjorde i fjor, blant alle møkkaspillerne.

Med han ut signaliserer vi for en hel verden at det blir en kamp for å berge plassen i NPC.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #24 på: Juni 20, 2011, 17:10:31 »
Kanskje den beste signeringa vi gjorde i fjor, blant alle møkkaspillerne.

Med han ut signaliserer vi for en hel verden at det blir en kamp for å berge plassen i NPC.

Enig i det første, beste signeringen navnmessig, men Kasper er ikke god nok for oss. Vi hadde garantert ikke sluppet inn flere mål med Higgs i mål!

dansale

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #25 på: Juni 20, 2011, 17:10:44 »
Neida med Paddy og Woody i forsvar så treng me ikkje Keeper eingang  ;D
Forza Leeds!

Tom S

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #26 på: Juni 20, 2011, 17:14:01 »
Hmmm, denne likte eg ikkje....
Vi får sjå kven som kjem inn før vi dømmer for hardt.

"Get the Scum out of United" ;)
COME ON LEEDS !!

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #27 på: Juni 20, 2011, 17:22:36 »
£1 mill. Altfor lite.

Selling club....
 

Søren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #28 på: Juni 20, 2011, 17:24:26 »
Puha det går hurtigt med at smide vores bedste spillere ud af porten.

Desværre går det ikke så godt den anden vej, som dansker piner det mig ekstra at se Kasper forsvinde.

Det ligner en utrolig svær sæson forude.
One Gary Kelly, There's Only One Gary Kelly

Twitter: @observer_dk

johnny gangster

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #29 på: Juni 20, 2011, 17:26:25 »
IKKJE SELG KASPER FFS!