Skrevet av Emne: Kasper bud er akseptert...  (Lest 42589 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #60 på: Juni 20, 2011, 20:18:26 »
Er enig med deg!men: når vi i neste åndedrag blir linket med Jason Brown....det forteller en del...


...hehe, eg skal bli med i hylekoret om vi ender med Jason Brown! Men... det er en link blant tuusen andre (sikkert initiert av agenten hans...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #61 på: Juni 20, 2011, 20:33:09 »
Hvis det Kasper her sier er korrekt, så er det en skandale større enn stor. Da går klubben bevisst ut og lyger til oss supportere. Da kan Harvey og hele gjengen dra dit peppern gror.
 

eggus

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #62 på: Juni 20, 2011, 20:36:14 »
Fra Smeichel på Twitter for 10 min siden :

I am putting out this statement now, but let me be clear that I have not signed with any other club, and as far (cont) http://tl.gd/b84off
 ??? ??? ??? ??? ???
kasper schmeichel

On Monday 20th June 2011, @kpschmeichel1 said:

I am putting out this statement now, but let me be clear that I have not signed with any other club, and as far as I am concerned I am still a Leeds United player.


Statement.
At the end of the season Leeds United and I both made a commitment to honour the last year of my contract and try to win promotion with Leeds United.
Therefore it is with great disappointment that I have learned that Leeds United have accepted an offer from Leicester.
I want to put on record that I have never asked to leave the Leeds United, nor did I reject an offer for a new contract, since one was never put to me.
I was enjoying being a Leeds United player and was looking forward to winning promotion this season with the club.
I have spoken to the manager Simon Grayson and he has made it clear to me, that, in spite of having played well for him, this is something he believes is a good deal for Leeds United.
I have been put in a very difficult situation and will spend some time considering my options for my future.

Er det mulig, nå er jeg spennt på hvem som ikke har tatt pilla si  >:(


Etter som jeg forstår har altså klubben ikke tilbudt kasper noe ny kontrakt/eller det har ikke vært diskutert om noe ny, så hvorfor skrive dette på hjemmesiden? Har viser på Kasper at han ønsker å være hos oss, å kjempe om å rykke opp! Om dette stemmer det som han sier her kan Grayson og Bates ta seg ai bolle!! Skandaløst!
Sånn som jeg forstår har klubben og Kasper/agent snakka sammen og resultatet ble at forlenga kontrakt ikke var aktuelt i sommer. Hvem som ikke ville ha ny kontrakt kommer ikke fram.
 

Erik M

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #63 på: Juni 20, 2011, 20:39:31 »
Dette er business og her er det to sider av saken, som alltid.  Det må være en grunn til at Leeds går ut og bekrefter at et bud er akseptert.  Det pleier de slettes ikke å gjøre.

Kasper ville antagelig gå kontrakten ut og være Bosman neste år eller få PL kontrakt i Leeds etter opprykk.  Dette er sikkert langt fra ideelt for Leeds.  Hvis man i tillegg kan anta at Grayson ikke har vært helt fornøyd med dansken, så er det ikke sikkert dette er noen skandale.

Kanskje gikk Leeds ut og annonserte budet for å gi signaler til en annen keeper som var i ferd med å signere for en annen klubb.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #64 på: Juni 20, 2011, 20:40:52 »
Nå blir jo denne bloggen rapportert fra flere hold. Så jeg synes det er merkelig at fansen lukker øya i tro at alt er helt i skjønneste orden. Boykott er det eneste som holder. Hvis Bates lever til 90. Ja da er vi minimum 12 år til utenom eliten. Med boykott og evt nye eiere selv om det skulle innebære at vi er i league 2. Ja da går det fortere før vi er tilbake blandt eliten. Og for å være helt ærlig. Dere driter jo i hvilken divisjon Leeds er i bare regnskapene viser overskudd. Og da må det vel være ett fett om vil blir degradert til league 2 før vi starter ferden mot toppen igjen

eggus

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #65 på: Juni 20, 2011, 20:42:34 »
Nå blir jo denne bloggen rapportert fra flere hold. Så jeg synes det er merkelig at fansen lukker øya i tro at alt er helt i skjønneste orden. Boykott er det eneste som holder. Hvis Bates lever til 90. Ja da er vi minimum 12 år til utenom eliten. Med boykott og evt nye eiere selv om det skulle innebære at vi er i league 2. Ja da går det fortere før vi er tilbake blandt eliten. Og for å være helt ærlig. Dere driter jo i hvilken divisjon Leeds er i bare regnskapene viser overskudd. Og da må det vel være ett fett om vil blir degradert til league 2 før vi starter ferden mot toppen igjen
Du trenger en klem mann... :o
 

raggen

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #66 på: Juni 20, 2011, 20:44:27 »
triste saker dette her..... ser mørlkt ut for kommende sesong, og klubben virker ikke å ha noe ambisjoner om å prøve og være i toppen. da må lønningene opp(alt til en grense selvfølgelig)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #67 på: Juni 20, 2011, 20:44:42 »
Frykter det aller verste nå. Schmeichel var en høyprofilert signing i fjor. Hva tenker potensielle nye spillere når han forsvinner? I tillegg gjør vi en av våre verste konkurrenter om opprykk enda sterkere.

Vi har kun sendt spillere på dør, ingen inn.

Dessverre tror jeg dette er et signal om at noe er riv, ruske, gæærnt hos oss.

Når Grayson også skal beholde Paynter ifølge siste intervju, virker det nesten som resignasjon.
« Siste redigering: Juni 20, 2011, 20:47:15 av Kato »
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #68 på: Juni 20, 2011, 20:50:12 »
Og det at Grayson sier at dette er tl det beste fior Leeds uten at vi har eneneste seniorkeeper i stallen. Ja dette viser at Grayson er en løpegutt for mannen uten navn, og at Grayson aldri er den manageren som kan ta laget videre

rober

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #69 på: Juni 20, 2011, 21:07:06 »
Ekstrabladet.dk skriver følgende "Schmeichel overrasket: Vil ikke væk fra Leeds"

Men linken fører ingensteds.

Er han solgt eller ikke. Uansett er det utrolig at vi ikke har en førstekeeper på plass før Kasper blir solgt.

eggus

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #70 på: Juni 20, 2011, 21:11:16 »
All den tid han har ett år igjen av kontrakta så trengte vi jo ikke selge, jeg antar derfor at vi har en done deal på ny keeper allerede. Noe anna vil vørr helt bak mål.

 
 

auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #71 på: Juni 20, 2011, 21:17:53 »
Dette er business og her er det to sider av saken, som alltid.  Det må være en grunn til at Leeds går ut og bekrefter at et bud er akseptert.  Det pleier de slettes ikke å gjøre.

Kasper ville antagelig gå kontrakten ut og være Bosman neste år eller få PL kontrakt i Leeds etter opprykk.  Dette er sikkert langt fra ideelt for Leeds.  Hvis man i tillegg kan anta at Grayson ikke har vært helt fornøyd med dansken, så er det ikke sikkert dette er noen skandale.

Kanskje gikk Leeds ut og annonserte budet for å gi signaler til en annen keeper som var i ferd med å signere for en annen klubb.

Et velreflektert innlegg. Slike er det jammen meg mangel av om dagen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #72 på: Juni 20, 2011, 21:18:48 »
den statementen kan dere putte der sola aldri skinner dere som tror på alt som skrives.

dersom en kanon keeper signerer i løpet av uken så greit, men hvis ikke kan det ikke stemme hva kasper sier larry har ment.

og larry må da ha baller til å kunne si nei til bates for £1 mill.

nå står vi uten keeper og gjerne det blir en føkkings sjit reserve fra et potensielt nedrykkslag?

Denne tweeten fra Kasper ble 'videresendt' av Andrew Haigh (The Sun) som ellers er den jeg bruker som 'sannhetsvitne'  når Leedsspillere registrerer seg på twitter.
Så denne ser jeg på som ekte vare.

Og når vi så får fordøyd denne. virker det jo som Leeds etter å ha analysert sesongens defensive skavanker har funnet en av årsakssammenhengene. Man har her mulighet til å cashe inn, og samtidig forbedre en lagdel.

Uansett syns jeg det er å forhaste seg, det å allerede fordømme dette nord og ned.

Det vil det bli rikelig med anledning til senere, om det viser seg at dette er en fail...




















...at noen uansett fordømmer det Leeds gjør, registrerer jeg jo.
Er enig med deg!men: når vi i neste åndedrag blir linket med Jason Brown....det forteller en del...

Vi blir også linket med Westwood. Men siden du alltid ser på glasset som halvtomt, så evner du nok ikke til å se det positive med det ryktet  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #73 på: Juni 20, 2011, 21:33:26 »
Ekstrabladet.dk skriver følgende "Schmeichel overrasket: Vil ikke væk fra Leeds"

Men linken fører ingensteds.

Er han solgt eller ikke. Uansett er det utrolig at vi ikke har en førstekeeper på plass før Kasper blir solgt.

kasper sier at han ikke har skrevet under på noe eller at han ikke ønsker å forlate Leeds og han sier han må tenke litt over sine muligheter og sin fremtid for dette er en vanskelig situasjon han har blitt satt opp i.

Han kan velge og bli ut kontrakten og evnt bli sittende på benken eller velge å gå til Leicester mot sin vilje., mao så blir det ikke mye koselig for Kasper å bli nå uansett etter at han fikk en rett venstre fra Grayson.

Selv tror jeg avgjørelsen kommer fra høyere hold pga lønninger og evnt kjøp av trioen Bowyer,Smith, Woodgate og Westwood som alle blir de best betalte i gruppa.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #74 på: Juni 20, 2011, 21:38:31 »
Håper jeg tar feil nå. Men mannen uten navn kan rett og slett ta en spansk en her. Mulig at han vil at Smith,Bowyer og Woodgate skal komme til Leeds. Men da på mannen uten navn sine lønnsvilkår. Dette vet mannen uten navn så godt at de ikke vil godta. Rett før serestart så vil da mannen uten navn si at de prøvde så godt de kunne på å signe disse tre

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #75 på: Juni 20, 2011, 21:40:02 »
Om all Pr er god PR så virker det som vi får mer mediaomtale på grunn av denne overgangen enn vi har gjort på lenge.
Personlig tror jeg Grayson er fanget mellom Batesen og veden og havnet i en skikkelig skvis.
Tror på Kasper når han sier at han ikke ønsket og bli solgt og om han skulle bli solgt så ihvertfall ikke til Svennis. Og Grayson er antageligvis like god på konstruktive samtaler med Bates som på defensiv organisering.
Snakk om 9 millioner i media og det holder ikke til lønna til smith, Bowyer og Woodgate en måned en gang. Snakker om og pisse i buksa!!!!

auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #76 på: Juni 20, 2011, 21:40:17 »
Håper jeg tar feil nå. Men mannen uten navn kan rett og slett ta en spansk en her. Mulig at han vil at Smith,Bowyer og Woodgate skal komme til Leeds. Men da på mannen uten navn sine lønnsvilkår. Dette vet mannen uten navn så godt at de ikke vil godta. Rett før serestart så vil da mannen uten navn si at de prøvde så godt de kunne på å signe disse tre

Kanskje du skal skifte initialer til j.k.r?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #77 på: Juni 20, 2011, 21:42:27 »
Egentlig en kjempedeal når vi nå får inn Westwood, samt at det frigjør lønnsmidler til å hente Smith, Frings og Upson.

Genius!

auren, som tydeligvis vet like mye som alle andre
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #78 på: Juni 20, 2011, 21:45:42 »
Westwood er nok garantert like dyr i drift som Kasper....
 

Tom S

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #79 på: Juni 20, 2011, 21:46:39 »
All den tid han har ett år igjen av kontrakta så trengte vi jo ikke selge, jeg antar derfor at vi har en done deal på ny keeper allerede. Noe anna vil vørr helt bak mål.

 

Trur du har heilt rett.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #80 på: Juni 20, 2011, 21:50:25 »
den statementen kan dere putte der sola aldri skinner dere som tror på alt som skrives.

dersom en kanon keeper signerer i løpet av uken så greit, men hvis ikke kan det ikke stemme hva kasper sier larry har ment.

og larry må da ha baller til å kunne si nei til bates for £1 mill.

nå står vi uten keeper og gjerne det blir en føkkings sjit reserve fra et potensielt nedrykkslag?

Denne tweeten fra Kasper ble 'videresendt' av Andrew Haigh (The Sun) som ellers er den jeg bruker som 'sannhetsvitne'  når Leedsspillere registrerer seg på twitter.
Så denne ser jeg på som ekte vare.

Og når vi så får fordøyd denne. virker det jo som Leeds etter å ha analysert sesongens defensive skavanker har funnet en av årsakssammenhengene. Man har her mulighet til å cashe inn, og samtidig forbedre en lagdel.

Uansett syns jeg det er å forhaste seg, det å allerede fordømme dette nord og ned.

Det vil det bli rikelig med anledning til senere, om det viser seg at dette er en fail...




















...at noen uansett fordømmer det Leeds gjør, registrerer jeg jo.
Er enig med deg!men: når vi i neste åndedrag blir linket med Jason Brown....det forteller en del...

Vi blir også linket med Westwood. Men siden du alltid ser på glasset som halvtomt, så evner du nok ikke til å se det positive med det ryktet  ::)

auren
Hvorfor skal jeg se positivt på det ryktet?vi taper omtrent hver gang vi er ute etter en kvalitetspiller fordi mannen uten navn ikke betaler nok...det bør komme en del kvalitetspellere før jeg i det hele tatt ser positivt på noe som helst mannen uten navn bedriver >:(

auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #81 på: Juni 20, 2011, 21:53:38 »
den statementen kan dere putte der sola aldri skinner dere som tror på alt som skrives.

dersom en kanon keeper signerer i løpet av uken så greit, men hvis ikke kan det ikke stemme hva kasper sier larry har ment.

og larry må da ha baller til å kunne si nei til bates for £1 mill.

nå står vi uten keeper og gjerne det blir en føkkings sjit reserve fra et potensielt nedrykkslag?

Denne tweeten fra Kasper ble 'videresendt' av Andrew Haigh (The Sun) som ellers er den jeg bruker som 'sannhetsvitne'  når Leedsspillere registrerer seg på twitter.
Så denne ser jeg på som ekte vare.

Og når vi så får fordøyd denne. virker det jo som Leeds etter å ha analysert sesongens defensive skavanker har funnet en av årsakssammenhengene. Man har her mulighet til å cashe inn, og samtidig forbedre en lagdel.

Uansett syns jeg det er å forhaste seg, det å allerede fordømme dette nord og ned.

Det vil det bli rikelig med anledning til senere, om det viser seg at dette er en fail...




















...at noen uansett fordømmer det Leeds gjør, registrerer jeg jo.
Er enig med deg!men: når vi i neste åndedrag blir linket med Jason Brown....det forteller en del...

Vi blir også linket med Westwood. Men siden du alltid ser på glasset som halvtomt, så evner du nok ikke til å se det positive med det ryktet  ::)

auren
Hvorfor skal jeg se positivt på det ryktet?vi taper omtrent hver gang vi er ute etter en kvalitetspiller fordi mannen uten navn ikke betaler nok...det bør komme en del kvalitetspellere før jeg i det hele tatt ser positivt på noe som helst mannen uten navn bedriver >:(

Ok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #82 på: Juni 20, 2011, 21:57:26 »
Sett at Westwood glipper og at vi ikke får napp på noen verdens ting som keeper. skal vi da stole på juniorkeeperen vår. Derfor er dette idioti å selge før en bedre erstatter er på plass. Mannen uten navn selger for å finansiere galskapen av et hotell

Tom S

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #83 på: Juni 20, 2011, 22:00:18 »
Sett at Westwood glipper og at vi ikke får napp på noen verdens ting som keeper. skal vi da stole på juniorkeeperen vår. Derfor er dette idioti å selge før en bedre erstatter er på plass. Mannen uten navn selger for å finansiere galskapen av et hotell

Ã… dette vet du?

Vent nå litt med å male fanden på veggen til vi VET hva som skjer.
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #84 på: Juni 20, 2011, 22:01:28 »
Sett at Westwood glipper og at vi ikke får napp på noen verdens ting som keeper. skal vi da stole på juniorkeeperen vår. Derfor er dette idioti å selge før en bedre erstatter er på plass. Mannen uten navn selger for å finansiere galskapen av et hotell

AU, så gruuusomt! My eyes! My eyes!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pettersen97

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #85 på: Juni 20, 2011, 22:09:02 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/football-league/championship/8465/3/leeds-battle-land-former-blackburn-keeper

BAH!!!!
HÃ…Ã…Ã…PER at Grayson kun vil ha han som en 2.keeper......KNAPT NOKK!!!
The Mighty Whites

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #87 på: Juni 20, 2011, 22:09:53 »
Uansett om Westwood kommer til Leeds eller ikke. Ja da er det sunt med 2 gode keepere på laget. Den ene vil da presse den andre.
Og hvis mannen uten navn ikke er villig til å gamble på en million pund når da Leeds faktisk kan rykke opp neste sesong. Ja da viser det med all tydelighet at klubben er helt på feil spor

Lucas_Radebe

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #88 på: Juni 20, 2011, 22:21:27 »
Det hadde vært helt tåpelig å signe Westwood og beholde Kasper. Tviler litt på at Westwood kommer, men vi må huske at Kasper hadde en svak sesong i fjor, og han kostet oss mange poeng, så det er absolutt realistisk å erstatte ham med en bedre keeper.

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #89 på: Juni 20, 2011, 22:22:30 »
Kasper hadde ikke en svak sesong, det er feil.