Skrevet av Emne: Kasper bud er akseptert...  (Lest 41706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mr. Leeds

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #120 på: Juni 20, 2011, 23:28:58 »
Kasper og Lindegaard, 2 danske keepere med et "vektproblem"..:)
Tror nok det i første rekke er pengetaktiske disposisjoner som ligger bak salget vårt - 0 neste sommer var for tungt å fordøye for Bates. _Og at Lindegaard er funnet for lett hos The Scum synes jeg faktisk vi skal dvele litt ved... :)

Hadde vi fått en keeper som Lindegaard så hadde jeg vært helt ekstatisk.
blir i så fall på lån...
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #121 på: Juni 20, 2011, 23:30:41 »
Kasper og Lindegaard, 2 danske keepere med et "vektproblem"..:)
Tror nok det i første rekke er pengetaktiske disposisjoner som ligger bak salget vårt - 0 neste sommer var for tungt å fordøye for Bates. _Og at Lindegaard er funnet for lett hos The Scum synes jeg faktisk vi skal dvele litt ved... :)

Hadde vi fått en keeper som Lindegaard så hadde jeg vært helt ekstatisk.

Når det gjelder Lindegaard, er jeg fristet til å ta frem et utsagn som var gitt av en engelsk kommentator vedr. Erik Thorstvedt: "He looks like he's hard to beat". Og som keepertyper er de to kanskje ikke helt ulike heller - stor rekkevidde, stor sjøltillit, og et avslappet forhold til omgivelsene... :)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #122 på: Juni 20, 2011, 23:32:05 »
Kasper og Lindegaard, 2 danske keepere med et "vektproblem"..:)
Tror nok det i første rekke er pengetaktiske disposisjoner som ligger bak salget vårt - 0 neste sommer var for tungt å fordøye for Bates. _Og at Lindegaard er funnet for lett hos The Scum synes jeg faktisk vi skal dvele litt ved... :)

Hadde vi fått en keeper som Lindegaard så hadde jeg vært helt ekstatisk.
blir i så fall på lån...

Ja, vi kjøper vel ikke en keeper til 2-3 mill dessverre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #123 på: Juni 20, 2011, 23:59:04 »
For liten til å bli en toppkeeper dessverre, 184 cm er LAVT for en keeper å være. God på strek men veldig mange "tv-reddninger" som kanskje får han til å virke bedre enn hva han er. Har sikkert en veldig god lønn(pga free transfer blant annet) som kanskje frigir til 1-2 toppspillere
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Trulsaren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #124 på: Juni 21, 2011, 00:35:26 »
Latterligt! Hvordan skal Leeds kunne etablere seg som et topplag, og være med i opprykkskampen når laget byttes ut før hver eneste sesong?

Johnson, Kilkenny og nå Kasper. Tre relativt sentrale spillere med en fin-fin alder forsvinner uten at noen reelle erstattere er nevnt. Har tidligere uttrykt at jeg har vært positiv til Smith, men om vi skal bytte ut tre spillere mot en framtid med Smith, Woodgate, Brown og Boywer, ja da er det ikke mye langsiktig tenking i Leeds for tiden!


Kasper har ikke signert enda. Han sier selv at han vil bruke tiden framover til å tenke over hva han vil gjøre i framtiden. Når Simon brenner alle broer og indirekte ønsker han vekk, og det uten noen annen keeper signert, ja da lyser varsellampene for meg! Jeg er sikker på at Kasper inntil i dag så for seg flere sesonger i Leedstrøyen, men jeg er skråsikker på at han nå forlater oss.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Joe Jordan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #125 på: Juni 21, 2011, 01:08:14 »
Jeg må innrømme at jeg ble lettere sjokkert av denne nyheten i dag, denne så jeg ikke komme.

Det er også trist lesning at Kasper slett ikke ville forlate Leeds, man undres på hva som har skjedd i kulissene egentlig.

Men jeg tar ikke tenorplassen i hylekoret ennå, forventer at det er på plass en kvalitetskeeper innen få dager. Hvis ikke konkluderer jeg med at ledelsen har mistet forstanden.

Mitt syltynne håp er at ihvertfall Snoddy og Gradel starter 2011 sesongen for oss.





Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sølvreven

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #126 på: Juni 21, 2011, 03:51:43 »
"liker ikke"
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

peder

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #127 på: Juni 21, 2011, 07:35:00 »
Hva i helvette er det vi tenker med? Har jo faen meg ikke keeper nå!  :-\

Vi hadde ikke keeper i fjor heller....


70 baklengs!!!
Ta deg sammen.

LEO

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #128 på: Juni 21, 2011, 07:40:25 »
Etter å ha lest alle deres meldinger og lest litt om ryktene.

Konkluderer jeg med at vi har allerede en intensjonsavtale med en keeper som signeres 1.juli.

Håper på Westwood eller enda  bedre.

Men jeg føler at vi er i samme situasjon som de nedrykkede lagene fra PL at vi får mange endringer i første elveren.  Ser ut som de lagene sammen med de som rykket ned ifjor har mere penger å rutte med enn oss.
Tenker  på West Ham henter Nolan osv.osv.
I tillegg har Leicester fått mye penger å handle for.  Ipswich tror jeg også bli farlige i år.

Heltatt mange lag virker som de har større forutsetninger for å lykkes enn vi.  Det bekymrer meg.    

Jeg avventer med å kritisere til jeg vet hvem som kommer som erstatter.  Så pass tillit skal jeg ha til Grayson men f..n ikke til Bates.
 

SirOlsen

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #129 på: Juni 21, 2011, 07:58:43 »
Jeg leste nettopp denne i dagbladet:
http://www.dagbladet.no/2011/06/20/sport/fotball/leeds_united/kasper_schmeichel/16999531/

HVA FAEN GRAYSON?!.... eller Bates for den del... eller hele den forbannade hurven som skal sitte og styre skuta Leeds United.. Jeg kan ikke få sagt det nok:

HVA FAEN?!!!!!
-SirOlsen-

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #130 på: Juni 21, 2011, 08:37:29 »
Jeg leste nettopp denne i dagbladet:
http://www.dagbladet.no/2011/06/20/sport/fotball/leeds_united/kasper_schmeichel/16999531/

HVA FAEN GRAYSON?!.... eller Bates for den del... eller hele den forbannade hurven som skal sitte og styre skuta Leeds United.. Jeg kan ikke få sagt det nok:

HVA FAEN?!!!!!
las ein dansk artikkel óg ( http://onside.dk/nyheder/ovrig-engelsk-fodbold/k-schmeichel-er-skuffet-over-leeds ) der Kasper gjere da ganske klart at han vil bli!
Men ke faen; Leeds vil ha 8 mill pund for Gradel, mn 1 mill e nok for dansken?!
Useriøse tulleklubb!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

B_Ød

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #131 på: Juni 21, 2011, 08:55:06 »
Sms'et litt med no karer fra MW i går, og de var også av den klare oppfatning at stutt-tjukken ikke ønsket seg vekk...litt rart dette her...
Ups & Ups!!

Per-Stian

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #132 på: Juni 21, 2011, 09:45:16 »
Denne saken har utvikla seg i ei retning eg definitivt ikkje likar. Schmeichel påstår han ikkje ville bli seld og at han aldri har fått tilbod om ny kontrakt. Eg håpar verkeleg - for alle sin del - at ein ny solid målstoggar har eller vil signere innan svært kort tid. Denne Brown frå Blackburn bør i beste fall vere tiltenkt benkesliting!

pedro

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #133 på: Juni 21, 2011, 09:52:16 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/reluctant_kasper_set_for_1_5m_reunion_with_sven_1_3499698
Vil anta at det er ryddet plass for Kieron Westwood. Han regnes for å være en bedre keeper enn Kasper. Denne ''dealen'' er nok mere klar enn vi aner, derfor salg av Kasper. Vi får bare håpe at en eventuell deal med Westwood er mere langsiktig slik at vi kan få kontinuitet fremover.
Leedsomaniac

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #134 på: Juni 21, 2011, 09:53:06 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/reluctant_kasper_set_for_1_5m_reunion_with_sven_1_3499698
Vil anta at det er ryddet plass for Kieron Westwood. Han regnes for å være en bedre keeper enn Kasper. Denne ''dealen'' er nok mere klar enn vi aner, derfor salg av Kasper. Vi får bare håpe at en eventuell deal med Westwood er mere langsiktig slik at vi kan få kontinuitet fremover.

Jeg håper inderlig at du har rett. Jeg har sikla på Kieron i flere år og jeg er heterofil....:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #135 på: Juni 21, 2011, 09:53:55 »
Denne saken har utvikla seg i ei retning eg definitivt ikkje likar. Schmeichel påstår han ikkje ville bli seld og at han aldri har fått tilbod om ny kontrakt. Eg håpar verkeleg - for alle sin del - at ein ny solid målstoggar har eller vil signere innan svært kort tid. Denne Brown frå Blackburn bør i beste fall vere tiltenkt benkesliting!

Ikkje ha for høye forhåpninger!

Pr dags dato er storklubben Leeds United en latterlig forening uten mål,mening,ambisjoner og visjoner :-[

Leedsfan

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #136 på: Juni 21, 2011, 10:00:05 »
Denne saken har utvikla seg i ei retning eg definitivt ikkje likar. Schmeichel påstår han ikkje ville bli seld og at han aldri har fått tilbod om ny kontrakt. Eg håpar verkeleg - for alle sin del - at ein ny solid målstoggar har eller vil signere innan svært kort tid. Denne Brown frå Blackburn bør i beste fall vere tiltenkt benkesliting!

Ikkje ha for høye forhåpninger!

Pr dags dato er storklubben Leeds United en latterlig forening uten mål,mening,ambisjoner og visjoner :-[

Harde ord, håper du tar feil.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #137 på: Juni 21, 2011, 10:12:28 »
Tenk på det gutter, ingen PL-klubber har meldt sin interresse, kun Sven og han har ikke peiling, det vet vi alle. Neste sesong skal VI spille i PL, og er ikke Kasper god nok for de som spiller i PL nå er han heller ikke god nok for oss!

B_Ød

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #138 på: Juni 21, 2011, 10:12:48 »
Er nok ikke så bekymret for at KS blir borte, men liker ikke helt måten det skjer på..vet liksom ikke helt hvem man skal tro her....mye kokker her høres det ut som...
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #139 på: Juni 21, 2011, 10:20:42 »
25 000 i uken pluss 5000 per kamp er visst Westwood tilbudt av S'land, den klubben har mer penger enn de har godt av.. Blir veldig overrasket om han kommer til oss!

Kasper blir dårlig behandlet her, liker ikke...

En klubb får et tilbud på en spiller og godtar budet. Det har vel skjedd før? Er vi så vant med at spillere under kontrakt ønsker seg bort eller mer i lønn når de har flere år igjen av kontrakten.

Kasper sier at han blir så blir han, men han kommer til å gå. Planen hans var nok å gå til en PL-klubb neste år, gratis.


Må innrømme at jeg ikke følger deg helt i hva du svarer på her. Det jeg kommenterte var at jeg syntes det virker tvilsomt at Westwood kommer til oss, og det dermed ikke virker som vi har noe bedre på gang, samt at jeg syntes dette vitner om særs dårlig personalpolitikk. Om det var i tankene til Grayson at Kasper skulle ha ny kontrakt, hvorfor har de isåfall ikke tilbudt ham noe som helst? "Spurt agenten"  ??? Dette er en simpel måte å kvitte seg med en kar som har tjent klubben bra.

Kasper sin plan var nok å spille i PL neste sesong ja, for OSS!
KEEP FIGHTING!!

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #140 på: Juni 21, 2011, 10:25:08 »
Tenk på det gutter, ingen PL-klubber har meldt sin interresse, kun Sven og han har ikke peiling, det vet vi alle. Neste sesong skal VI spille i PL, og er ikke Kasper god nok for de som spiller i PL nå er han heller ikke god nok for oss!





Tja. Med den instillingen. selg alle i klubben

Oggy

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #141 på: Juni 21, 2011, 10:29:46 »
Hva fanden er det som skjer  ???
Bygger vi ned klubben.

Blir vel et par avdankete lånespillere, når sesongen er i gang....
Oggy

Kato

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #142 på: Juni 21, 2011, 10:37:03 »
Alt blir galt her.

Prisen er for lav, klubben dummer seg ut med å lyge ut til oss, vi selger til en konkurrent og til slutt er det forferdelige signaler at vi selger en slik spiller.

Eneste trøsten hadde vært at en ny keeper er klar, men ingenting tyder på det.

Hvis Brown kommer inn så gråter jeg.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #143 på: Juni 21, 2011, 10:39:50 »
Tenk på det gutter, ingen PL-klubber har meldt sin interresse, kun Sven og han har ikke peiling, det vet vi alle. Neste sesong skal VI spille i PL, og er ikke Kasper god nok for de som spiller i PL nå er han heller ikke god nok for oss!

Tja. Med den instillingen. selg alle i klubben

På sikt ja, men ikke de som holder PL-nivå, men det er vel ikke så mange.

Giske

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #144 på: Juni 21, 2011, 10:44:43 »
Må innrømme at jeg ble veldig overrasket når jeg las at Leeds hadde akseptert budet fra Leicester. Men likevel så har jeg ikke fått noe panikk av den grunn. Jeg regner bare med at Leeds har en erstatter for hånd, som de regner som en bedre keeper/mer passende for laget. Kasper har vært en fantastisk shotstopper, men har vært variabel i feltet, og gjort en del rare ting...

Masinga

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #145 på: Juni 21, 2011, 10:52:22 »
Tror ikke Schmeichel er interessert i å gå til Leicester. Hva gjør Leeds da?
Masinga, medl.nr. 1250

auren

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #146 på: Juni 21, 2011, 10:55:08 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #148 på: Juni 21, 2011, 11:19:09 »
Hvorfor er det slik at artikler som forsvarer måten Leeds driver på er reflekterte og artikler som er kritiske til måten Leeds driver på er bak mål.

Idioti å selge før en erstatter er klar. Hvordan skal da Leeds greie å overbevise spillere om at Leeds er en klubb som vil opp til Premier League. Når Leeds ikke konkurerer med andre lag på lønninger. Ja da må Leeds vise til at det er et  lag som skal opp og vil satse. Men når evt nye spillere da vurderer Leeds. Da er det ikke en fordel at disse spillerne ser at klubben tømmes for spillere

kongsmo

Sv: Kasper bud er akseptert...
« Svar #149 på: Juni 21, 2011, 11:22:33 »
Jeg er også av de som ikke var alt for imponert av KS. Tror han er mer kjent pga navn enn av evner, med det så mener jeg ikka at han er god, men ikke så god som navnet tilsier!!!!

Samtidig så er det helt på trynet å selge vår eneste A-lag keeper hvis ikke har en sikker avtale på minst like god keeper på vei inn!!!!

Jeg velger å være posetiv og ikke ta sorgene på forskudd og håper i det lengste at grunnen til at KS blir solgt er at vi har en bedre keeper på vei inn!!

MOT
"SNIFFER"