Skrevet av Emne: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016  (Lest 2480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Here we go again

  • Gjest
Ser at Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/hildrum-nff-har-naa-brutt-samarbeidet-med-tv-2-3522574.html

Ikke det at jeg feller en eneste tåre over at den forsvinner fra TV2, men virker litt merkelig hvis det stemmer at ingen andre fikk sjanse til å delta i noen budrunde.
Men slik er vår nye hverdag blitt på godt og vondt.

Selv er jeg ikke helt kommet over skuffelsen over at TV 2 fikk rettighetene til å vise OL, men det får bli en annen diskusjon;)

ollan

Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #1 på: Juni 21, 2011, 21:31:16 »
Ser at Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/hildrum-nff-har-naa-brutt-samarbeidet-med-tv-2-3522574.html

Ikke det at jeg feller en eneste tåre over at den forsvinner fra TV2, men virker litt merkelig hvis det stemmer at ingen andre fikk sjanse til å delta i noen budrunde.
Men slik er vår nye hverdag blitt på godt og vondt.

Selv er jeg ikke helt kommet over skuffelsen over at TV 2 fikk rettighetene til å vise OL, men det får bli en annen diskusjon;)

det blir sikkert veldig bra der også, slik som det ble med TV2 og PL. Mange "dommedagsprofetier" da også. Og at OL kommer på TV2 blir sikkert også bra, Husk at NRK sine "veteraner" er pensjonister når det kommer så langt....kansje lisensen er vekke for godt da??
Ollan

Lord-Meta

Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #2 på: Juni 22, 2011, 18:01:15 »
Ser at Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/hildrum-nff-har-naa-brutt-samarbeidet-med-tv-2-3522574.html

Ikke det at jeg feller en eneste tåre over at den forsvinner fra TV2, men virker litt merkelig hvis det stemmer at ingen andre fikk sjanse til å delta i noen budrunde.
Men slik er vår nye hverdag blitt på godt og vondt.

Selv er jeg ikke helt kommet over skuffelsen over at TV 2 fikk rettighetene til å vise OL, men det får bli en annen diskusjon;)

det blir sikkert veldig bra der også, slik som det ble med TV2 og PL. Mange "dommedagsprofetier" da også. Og at OL kommer på TV2 blir sikkert også bra, Husk at NRK sine "veteraner" er pensjonister når det kommer så langt....kansje lisensen er vekke for godt da??

 
blir sikkert bra på TV2 og, problemet er reklamen.

ollan

Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #3 på: Juni 22, 2011, 19:04:09 »
Ser at Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/hildrum-nff-har-naa-brutt-samarbeidet-med-tv-2-3522574.html

Ikke det at jeg feller en eneste tåre over at den forsvinner fra TV2, men virker litt merkelig hvis det stemmer at ingen andre fikk sjanse til å delta i noen budrunde.
Men slik er vår nye hverdag blitt på godt og vondt.

Selv er jeg ikke helt kommet over skuffelsen over at TV 2 fikk rettighetene til å vise OL, men det får bli en annen diskusjon;)
[/quot

det blir sikkert veldig bra der også, slik som det ble med TV2 og PL. Mange "dommedagsprofetier" da også. Og at OL kommer på TV2 blir sikkert også bra, Husk at NRK sine "veteraner" er pensjonister når det kommer så langt....kansje lisensen er vekke for godt da??

 
blir sikkert bra på TV2 og, problemet er reklamen.


hmmm.problemet med reklamen?? Hva da? At du får tilgang til så mye tv som aldri før. Ro deg kraftig ned ;) Hadde det ikke vært for reklamefinansiert tv hadde vi enda bare hatt NRK....med tippekamp 12 lørdager i sesongen, gjerne med andre omgang forskutt pga VM i terrengløp....
Hvordan tror du all kommersiell virksomhet drives? Kansje ved lisensfinansiering,neppe det :D

tror du NRK hadde vist følgende arr. år etter år som tippeligaen,landslaget, håndball herrer damer, håndball landslaget herrer og damer, TDF uten å måtte ta seg betalt på en eller annen måte. Husk at det var statskanalen som ba om 237 mill ekstra pga MGP. Du og mange andre av oss betalte ;)

Slapp av og nyt at andre enn NRK får mulighet til å sende OL/VM osv.....så kan de sende reporterne sine på hurtigruten jorden rundt sekund for sekund ;D ;D
Ollan

Here we go again

  • Gjest
Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #4 på: Juni 22, 2011, 21:17:30 »
Det er nå tross alt du og jeg som til syvende og sist betaler for reklamen også. OL med reklame blir tragisk.  Ingen som trenger å roe seg kraftig ned for å synes det ;)
En av fordelene med nettopp betalkanaler er at man der også slipper de store reklameavbruddene.  Nå er ikke TV2 noen versting der, går man til utlandet er det mye verre.

ollan

Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #5 på: Juni 22, 2011, 21:39:19 »
Sorry, men utrykket " du må roe deg kraftig ned" er bergensk og brukes som oftes i en positiv mening  :D

Men til de som savner NRK sine kommentatorer bør se på RBK-LSK på NRK2....tragisk

sent from my old acer Aspire 5720Z  ;D
using one finger
« Siste redigering: Juni 22, 2011, 21:43:07 av ollan »
Ollan

Here we go again

  • Gjest
Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #6 på: Juni 22, 2011, 21:56:32 »
E bergenser sjøl eg din snottagutt!  ;D

Er ikke det med kommentatorene jeg reagerer mest på.  Mer at fler og fler av de store idrettsbegivenhetene havner på reklamefinansierte kanaler.  Hadde foretrukket det på en betalkanal for å si det sånn.  Men nå sporer vi helt av fra det som tråden handler om.  Det var vel at canal+ har fått rettighetene til tippeligaen.
Selv hadde jeg canal+ tidligere når de hadde PL.  Var fornøyd med det og samtidig fikk fruen filmer så da gikk det opp i opp ;)
Har ikke skaffet med PL etter at tv2 overtok da jeg er lite fornøyd med mye rundt tippeligaen der.  Men har sett noen sendinger fra PL og det er en mye bedre kvalitet der en tippeligaen.  Faktisk nokså likt opplegget Canal+ hadde. :P  Men får nå for de som abonnerer på PL håpe at Davyen og Mini ikke blir engasjert i de sendingene etter at de er ferdig med tippeligaen. Fjaset deres er grunnen til at jeg ikke orker å se for mye på tippeligasendingene selv om jeg nå har det "gratis" gjennom bredbåndsleverandøren min.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #7 på: Juni 22, 2011, 21:59:40 »

sent from my old acer Aspire 5720Z  ;D
using one finger

...don't tell which one ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #8 på: Juni 25, 2011, 06:49:45 »
Mini og Davy er bare småtterier i forhold til de karene som styrer på NRK. Enhver fotballkamp som sendes på NRK blir ødelagt.
 

Jon R

Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #9 på: Juni 28, 2011, 00:22:28 »
Mini og Davy er bare småtterier i forhold til de karene som styrer på NRK. Enhver fotballkamp som sendes på NRK blir ødelagt.

TV2 har gjort en kjempejobb når det gjelder å markedsføre tippeligaen. Synes fotballstudioet deres holder høy kvalitet, med Bengt Eriksen som spydspiss. Savner dog spissformuleringene til Ivar Hoff som forsvant da han ble gjort til statist.
Jon R.

lojosang

Sv: Re: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #10 på: Juni 28, 2011, 00:43:28 »
Jeg gidder ikke se timelange oppkjøringsprogrammer før kamp og gir enda mer blaffen i at folk kommer med selvfølgeligheter understreket av hvite streker og rundinger etter kamp. Utenom sirklene og strekene kan jeg få det andre på OEF helt gratis.

Det jeg gjerne VIL ha er høydepunkter i pausen, ikke et fuglefjell av kjendiser som lirer av seg enda flere selvfølgeligheter bare enda fortere og høyere fordi pauseinnslaget kun varer 42 sekunder.

Slik er nå jeg skrudd sammen.

Her følger forøvrig premiéren på den nye tapatalksignaturen min. :D
Som følge av denne meldingen er det fingeravtrykk på skjermen min
- Leif Olav

hobberst jr.

Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #11 på: Juni 28, 2011, 09:34:09 »
Mini og Davy er bare småtterier i forhold til de karene som styrer på NRK. Enhver fotballkamp som sendes på NRK blir ødelagt.

TV2 har gjort en kjempejobb når det gjelder å markedsføre tippeligaen. Synes fotballstudioet deres holder høy kvalitet, med Bengt Eriksen som spydspiss. Savner dog spissformuleringene til Ivar Hoff som forsvant da han ble gjort til statist.
De kan vel holde FotballXtra gående selv om de har mistet rettighetene til og vise TL, eller?
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

newsome

Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #12 på: Juni 29, 2011, 11:58:45 »
Håpløs avtale av NFF  ???

De lærer fort av Blatter angående korrupsjons og mafia tendenser.

Da får Solheim plass i solen igjen og jeg skal ikke se norsk fotball på C+.

newsome

Sv: Canal+ har kjøpt rettighetene til tippeligaen 2013-2016
« Svar #13 på: Juni 29, 2011, 15:32:24 »
Mini og Davy er bare småtterier i forhold til de karene som styrer på NRK. Enhver fotballkamp som sendes på NRK blir ødelagt.

TV2 har gjort en kjempejobb når det gjelder å markedsføre tippeligaen. Synes fotballstudioet deres holder høy kvalitet, med Bengt Eriksen som spydspiss. Savner dog spissformuleringene til Ivar Hoff som forsvant da han ble gjort til statist.
ENIG Jon!!