Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paul Rachubka  (Lest 49599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #180 på: November 15, 2011, 13:47:04 »
Brendan Ormsby om Paul Rachubka og presset ved å spille for Leeds United.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_rachubka_must_learn_harsh_lessons_1_3966887
Press? Det må jo være pur glede å spille for The All Mighty Whites! Det er tross alt en konkurranseaktivitet, dette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #181 på: November 15, 2011, 13:53:15 »
Brendan Ormsby om Paul Rachubka og presset ved å spille for Leeds United.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_rachubka_must_learn_harsh_lessons_1_3966887
Press? Det må jo være pur glede å spille for The All Mighty Whites! Det er tross alt en konkurranseaktivitet, dette.

Har du lest hva han skriver eller kommenterer du bare utfra overskriften?
 ???

Det ene utelukker vel ikke det andre, ihvertfall ikke hvis du takler presset. Listen over "boo boys" på Elland Road er dessverre lang som et vondt år gjennom historien. For dem var det neppe bare pur glede å trekke på seg den hvite trøya. Bare spør "super Bob Taylor" som spilte samtidig som Ormsby...
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #182 på: November 15, 2011, 14:12:37 »
Brendan Ormsby om Paul Rachubka og presset ved å spille for Leeds United.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_rachubka_must_learn_harsh_lessons_1_3966887
Press? Det må jo være pur glede å spille for The All Mighty Whites! Det er tross alt en konkurranseaktivitet, dette.

Har du lest hva han skriver eller kommenterer du bare utfra overskriften?
 ???

Det ene utelukker vel ikke det andre, ihvertfall ikke hvis du takler presset. Listen over "boo boys" på Elland Road er dessverre lang som et vondt år gjennom historien. For dem var det neppe bare pur glede å trekke på seg den hvite trøya. Bare spør "super Bob Taylor" som spilte samtidig som Ormsby...
Furtne fans må man regne med. Er man god nok stilner buingen fort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #183 på: November 18, 2011, 16:18:56 »
Pontus ❤

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #184 på: November 22, 2011, 17:59:13 »
Gledelig at Rachubka gjorde en god kamp for reservelaget mot Blackpool!
Leeds 2 Blackpool 0

http://www.leedsunited.com/news/20111122/united-see-off-seasiders_2247585_2524463

Jørn Egil

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #185 på: November 22, 2011, 18:39:09 »
Gledelig at Rachubka gjorde en god kamp for reservelaget mot Blackpool!
Leeds 2 Blackpool 0

http://www.leedsunited.com/news/20111122/united-see-off-seasiders_2247585_2524463
Helt enig!
Tror ikke han blir å se på A-laget mer, men veldig moro at han lykkes.
Også mot Blackpool ;D
Han trengte nok den.

GeirO

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #186 på: November 22, 2011, 20:53:43 »
Var nok liiiitttttt spesielt for han å spille den kampen......
MOT

Cherry

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #187 på: November 23, 2011, 12:35:42 »
Selvtillit, er det det heter......teller ALT!!
 

Leedsfan

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #188 på: November 24, 2011, 18:00:35 »
Til Tranmere på lån...

Sitat
Goalkeeper Paul Rachubka has joined Tranmere Rovers on loan until January.

The 30-year-old joined United from Blackpool during the summer and has made seven appearances for the club.

Paul's last outing came against Blackpool at Elland Road at the start of the month when he endured a torrid evening and was substituted after just 45 minutes with United trailing by three goals.

United boss Simon Grayson, who worked with Rachubka at Blackpool, was quick to publicly support his goalkeeper in the wake of the Seasiders defeat, and he believes a loan move will be beneficial for all.

"Paul needs to get out and play some games," said the boss.

"Goalkeeping is all about confidence and there's no doubting that Paul's took a huge knock that night.

"But, as I've always said, he's an experienced goalkeeper, I brought him because I know what he is all about, and he has come back strongly in terms of what he has done on the training ground and in a behind closed doors game this week.

"The move to Tranmere is an ideal opportunity for Paul to get away from the limelight here and play some games, and hopefully get back to what he does best."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #189 på: November 24, 2011, 18:16:02 »
Haha. Hvem endret trådtittel?  :D

RoarG

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #190 på: November 25, 2011, 10:09:49 »
Håper han imponerer nok i Tranmere til at vi kan selge ham. Noen revival i Leeds-trøya har jeg ingen tro på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #191 på: November 25, 2011, 13:44:12 »
Tranmere Rovers må slite med Raføkkba, håper han ter seg såpass greit at de vil ha ham permanent.......har vanskelig for å se det men.......vi er ferdig med ham ihvertfall (håper jeg)!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #192 på: November 25, 2011, 16:05:50 »
Jeg tror at Pål Rabarbra er en god keeper, men at han er en av mange som får angst når man spille for verdens beste klubb, Leeds United.

Hvorfor mange sliter med å yte sitt beste i vår klubb lurer jeg på, både av permanente signeringer og lånespillere??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #193 på: November 25, 2011, 17:37:28 »
Tranmere Rovers må slite med Raføkkba, håper han ter seg såpass greit at de vil ha ham permanent.......har vanskelig for å se det men.......vi er ferdig med ham ihvertfall (håper jeg)!
Når går kontrakten hans ut?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #194 på: November 25, 2011, 18:06:08 »
Tranmere Rovers må slite med Raføkkba, håper han ter seg såpass greit at de vil ha ham permanent.......har vanskelig for å se det men.......vi er ferdig med ham ihvertfall (håper jeg)!
Når går kontrakten hans ut?

Ut neste sesong, skrev 2-års kontrakt i sommer!

Leedsfan

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #195 på: November 26, 2011, 18:56:43 »
pål Rabarbra slapp inn 3 mål i dag.

Exeter City - Tranmere 3-0
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #196 på: November 26, 2011, 19:12:40 »
pål Rabarbra slapp inn 3 mål i dag.

Exeter City - Tranmere 3-0
Ikke noe boost for selvtilliten der, altså. Skal se Tranmere avslutter lånekontrakten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

eggus

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #197 på: November 29, 2011, 19:11:45 »
Hm..om du skal kjøpe trøye med printa navn/nummer er faktisk Rachubka tredje dyreste spilleren du kan velge..!
 

Leedsfan

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #198 på: November 29, 2011, 19:14:05 »
Hm..om du skal kjøpe trøye med printa navn/nummer er faktisk Rachubka tredje dyreste spilleren du kan velge..!

Hehe, fun fact..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #199 på: November 30, 2011, 15:13:01 »
Sånn er det når man blir født til et langt slektsnavn !  ::)

eggus

Sv: SNART EKS-SPILLER: Paul Rachubka
« Svar #200 på: November 30, 2011, 20:27:21 »
Sånn er det når man blir født til et langt slektsnavn !  ::)
Det har nok litt å sei, samtidig er navnet "Sam" 2 pund dyrere enn f.eks "Brown", så hele forklaringa ligg vel ikke der heller.
 

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #201 på: Desember 01, 2011, 09:13:38 »
Med det dårlige utgangspunktet må det jo bare gå en vei, velkommen Rachubka, måtte en ny Leeds stjerne være tent.
slik ble det nok ikke.... ;D

Hallgeir *

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #202 på: Desember 01, 2011, 09:52:16 »
Med det dårlige utgangspunktet må det jo bare gå en vei, velkommen Rachubka, måtte en ny Leeds stjerne være tent.
slik ble det nok ikke.... ;D

Bra for deg at du fikk rett og kan godte deg med et stort glis. Du må føle deg superfornøyd!
Super Leeds since 1968

ollan

Sv: Re: Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #203 på: Desember 01, 2011, 10:33:55 »
Med det dårlige utgangspunktet må det jo bare gå en vei, velkommen Rachubka, måtte en ny Leeds stjerne være tent.
slik ble det nok ikke.... ;D

Latterligjøre folk er også en sport. Du er blant de bedre i den idretten tror jeg ;-)

ollan
Ollan

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #204 på: Desember 01, 2011, 10:36:00 »
Med det dårlige utgangspunktet må det jo bare gå en vei, velkommen Rachubka, måtte en ny Leeds stjerne være tent.
slik ble det nok ikke.... ;D

Skadefryd....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #205 på: Desember 01, 2011, 11:21:23 »
Med det dårlige utgangspunktet må det jo bare gå en vei, velkommen Rachubka, måtte en ny Leeds stjerne være tent.
slik ble det nok ikke.... ;D

Latterligjøre folk er også en sport. Du er blant de bedre i den idretten tror jeg ;-)

ollan
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Re: Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #206 på: Desember 01, 2011, 12:49:20 »
Med det dårlige utgangspunktet må det jo bare gå en vei, velkommen Rachubka, måtte en ny Leeds stjerne være tent.
slik ble det nok ikke.... ;D

Latterligjøre folk er også en sport. Du er blant de bedre i den idretten tror jeg ;-)

ollan
Dette er ikke å latterligjøre.Vi har alle bastante meninger her inne, da må man tåle slikt.Jeg må også tåle  tyn når jeg tar feil.Dette er jo kun vennskaplig drittslenging ::)

DenHviteYeboah

Sv: Re: Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #207 på: Desember 01, 2011, 12:51:03 »
Med det dårlige utgangspunktet må det jo bare gå en vei, velkommen Rachubka, måtte en ny Leeds stjerne være tent.
slik ble det nok ikke.... ;D

Latterligjøre folk er også en sport. Du er blant de bedre i den idretten tror jeg ;-)

ollan

Hva er du nå??? moderator eller lojosang...hm den var lei....skal jeg liksom ta meg nær av at du kaller meg troll..?uffda,får nok ikke sove inatt ;D ;D

lojosang

Sv: Re: Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #208 på: Desember 01, 2011, 14:44:04 »
Med det dårlige utgangspunktet må det jo bare gå en vei, velkommen Rachubka, måtte en ny Leeds stjerne være tent.
slik ble det nok ikke.... ;D

Latterligjøre folk er også en sport. Du er blant de bedre i den idretten tror jeg ;-)

ollan

Hva er du nå??? moderator eller lojosang.

OEFs skiltansvarlige.
- Leif Olav

bwirum

Sv: Re: Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #209 på: Desember 02, 2011, 15:54:10 »
Med det dårlige utgangspunktet må det jo bare gå en vei, velkommen Rachubka, måtte en ny Leeds stjerne være tent.
slik ble det nok ikke.... ;D

Latterligjøre folk er også en sport. Du er blant de bedre i den idretten tror jeg ;-)

ollan

Hva er du nå??? moderator eller lojosang.

OEFs skiltansvarlige.
Skitansvarlig?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)