Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 359776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #720 på: Januar 09, 2015, 12:17:07 »
Basert på det positive fra kampen mot Sland:

..............................Silvestri........................

Byram --------Bellusci.....Cooper...........Warnock


...................Austin....................Cook......................

..........Mowatt...........Murphy................Adryan

..........................Antenucci.....................................

Subs: Taylor S, Bianchi, Sharp, Pearce, Berardi, Montenegro, Sloth

« Siste redigering: Januar 09, 2015, 12:19:05 av Jon R »
Jon R.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #721 på: Januar 09, 2015, 12:23:37 »
Etter å ha sett 2. omgang mot Sunderland på LUTV er all skryt Luke Murphy får på engelske forum uforståelig. Han spurter ldri i press, han vinner ingen andre baller. Han må ha mange berøringer for å få oversikt og går sjelden eller aldri framover.

Austin i den samme omgangen er vår KLART beste spiller. Direkte med ball, flink til å vinne ballen, god i valgene og bra gjennomføring teknisk. Synes og at Montenegro ser ut som en spiller vi kan bruke, når dette var hans først kamp fra start mot PL lag, spiller han en god kamp. Er litt usynlig, men mister jo ikke ballen, kan sikkert være farligere og mer offensiv, men er på en god sjanse, misser tilslaget på en volley og skulle vært foran forsvarsspiller på innlegg fra Sloth. Synes han ser lovende ut og spennende som venstrekant i 2-3-1
 

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #722 på: Januar 09, 2015, 12:27:23 »
Etter å ha sett 2. omgang mot Sunderland på LUTV er all skryt Luke Murphy får på engelske forum uforståelig. Han spurter ldri i press, han vinner ingen andre baller. Han må ha mange berøringer for å få oversikt og går sjelden eller aldri framover.

Austin i den samme omgangen er vår KLART beste spiller. Direkte med ball, flink til å vinne ballen, god i valgene og bra gjennomføring teknisk. Synes og at Montenegro ser ut som en spiller vi kan bruke, når dette var hans først kamp fra start mot PL lag, spiller han en god kamp. Er litt usynlig, men mister jo ikke ballen, kan sikkert være farligere og mer offensiv, men er på en god sjanse, misser tilslaget på en volley og skulle vært foran forsvarsspiller på innlegg fra Sloth. Synes han ser lovende ut og spennende som venstrekant i 2-3-1

Synes Murphy gjør mye bra han ut fra klippene, men jeg mener han må få spille i en offensiv rolle. En av de få gangene det har skjedd var mot Blackpool på våren i fjor.  Da var han MOM og scoret to fine mål.
Jon R.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #723 på: Januar 09, 2015, 12:39:58 »
Etter å ha sett 2. omgang mot Sunderland på LUTV er all skryt Luke Murphy får på engelske forum uforståelig. Han spurter ldri i press, han vinner ingen andre baller. Han må ha mange berøringer for å få oversikt og går sjelden eller aldri framover.

Austin i den samme omgangen er vår KLART beste spiller. Direkte med ball, flink til å vinne ballen, god i valgene og bra gjennomføring teknisk. Synes og at Montenegro ser ut som en spiller vi kan bruke, når dette var hans først kamp fra start mot PL lag, spiller han en god kamp. Er litt usynlig, men mister jo ikke ballen, kan sikkert være farligere og mer offensiv, men er på en god sjanse, misser tilslaget på en volley og skulle vært foran forsvarsspiller på innlegg fra Sloth. Synes han ser lovende ut og spennende som venstrekant i 2-3-1

Synes Murphy gjør mye bra han ut fra klippene, men jeg mener han må få spille i en offensiv rolle. En av de få gangene det har skjedd var mot Blackpool på våren i fjor.  Da var han MOM og scoret to fine mål.

Mye bra ut i fra klippene, da legger du nok god viljen til...

Jeg var sjokkert når jeg så 2. omgang på LUTV. Han nekter jo og ha stolthet defensivt. Han lunter etter i ALT han gjør.

Hadde trodde det var bedre basert på andre rapporter, men mine egen inntrykk etter å ha sett nesten hele 2. omgang var at han er langt unna Cook. Synes Bianchi i en slik rolle er bedre begge veier.

 

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #724 på: Januar 09, 2015, 15:03:15 »
Hvis det stemmer at NR får lov av Cellino å legge om formasjon så tror jeg det er vel så viktig som forsterkninger!

Håper på disse spillerne fremover!

                             Silvestri

Byram. Bellusci DelFabro Warnock
                              (Cooper)

                 Austin.   Bianchi

         Antenucci Mowatt. Adryan

                          Sharp

Siste sjanse for Austin, lykkes han ikke med kampene i Januar så er det bare å kvitte seg med han. Denne formasjonen passer flere av dagens spillere. Både Sloth, Murphy, Benedicic og Dawson. kan komme mer til sin rett i de offensive rollene. Murphy kan også være en av 2 bak og sammen med Cook og Tonge backup som sittende midtbane. Montenegro kan spille både spiss og off midtbane.

Velger å bruke Byram bak da jeg syntes mine 3 foran er bedre. Byram må finne tilbake til debutsesongen. Til tider svak og presses hardt av Berardi. Fortsetter Byram å være like dårlig defensivt så kan han være et alternativ som en av 3 foran!

Billy Sharp er skreddersydd for det her. Han kommer til å dundre inn mål! Antenucci kan bruke farten og true bakrom, han er god med ballen samt ok servitør. Adryan er konge når han har folk rundt seg som er på løp og vil ha ball. Kanskje får han større rom selv også! Mowatt kommer til å dundre inn noen kremmerhus samt vekte baller til løpsvillige vinger/backer på sidene!

Nå ble jeg positiv og full av optimisme!!  Klarer vi det samme som Reading? Troen på minimum kval! Har sagt det hele tiden, vi har nok  spillere, men de brukes totalt feil! MOT



Liker denne oppstillingen mer enn mye annet jeg har sett, men ingen Cook?



Cook er god, men syntes han kan få hvile innimellom..selv om det ikke ser sånn ut så er han bare 17 :)

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #725 på: Januar 09, 2015, 15:06:06 »
Hvis det stemmer at NR får lov av Cellino å legge om formasjon så tror jeg det er vel så viktig som forsterkninger!

Håper på disse spillerne fremover!

                             Silvestri

Byram. Bellusci DelFabro Warnock
                              (Cooper)

                 Austin.   Bianchi

         Antenucci Mowatt. Adryan

                          Sharp

Siste sjanse for Austin, lykkes han ikke med kampene i Januar så er det bare å kvitte seg med han. Denne formasjonen passer flere av dagens spillere. Både Sloth, Murphy, Benedicic og Dawson. kan komme mer til sin rett i de offensive rollene. Murphy kan også være en av 2 bak og sammen med Cook og Tonge backup som sittende midtbane. Montenegro kan spille både spiss og off midtbane.

Velger å bruke Byram bak da jeg syntes mine 3 foran er bedre. Byram må finne tilbake til debutsesongen. Til tider svak og presses hardt av Berardi. Fortsetter Byram å være like dårlig defensivt så kan han være et alternativ som en av 3 foran!

Billy Sharp er skreddersydd for det her. Han kommer til å dundre inn mål! Antenucci kan bruke farten og true bakrom, han er god med ballen samt ok servitør. Adryan er konge når han har folk rundt seg som er på løp og vil ha ball. Kanskje får han større rom selv også! Mowatt kommer til å dundre inn noen kremmerhus samt vekte baller til løpsvillige vinger/backer på sidene!

Nå ble jeg positiv og full av optimisme!!  Klarer vi det samme som Reading? Troen på minimum kval! Har sagt det hele tiden, vi har nok  spillere, men de brukes totalt feil! MOT



Herlig lesning, men hvorfor har du vraket vår beste stopper til fordel for Del Fabro?

Kun fordi jeg er nysgjerrig på Del Fabro. Kanskje kommunikasjonen mellom keeper og stoppere blir bedre også :)

Helt greit om Cooper spiller. Men syntes Pearce kan ta seg en pause en stund!

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #726 på: Juli 14, 2015, 20:51:42 »
    4-3-3

                     Silvestri
   Byram  Bamba  Cooper  Taylor
        Adeyemi  Cook  Mowatt
     Antenucci  Wood  Morison

Eller?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #727 på: Juli 14, 2015, 21:38:00 »
    4-3-3

                     Silvestri
   Byram  Bamba  Cooper  Taylor
        Adeyemi  Cook  Mowatt
     Antenucci  Wood  Morison

Eller?

Sånn som jeg kjenner Røsler fra tidligere så kan jeg egentlig ikke se for meg verken Antenucci og i alle fall ikke Morison på kant. Han roper pace pace pace pace. Erwin hadde visst litt fart. Pr nå har jeg mer tro på han.

Leedsfan

Sv: Sv: Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #728 på: Juli 14, 2015, 21:43:06 »
    4-3-3

                     Silvestri
   Byram  Bamba  Cooper  Taylor
        Adeyemi  Cook  Mowatt
     Antenucci  Wood  Morison

Eller?

Sånn som jeg kjenner Røsler fra tidligere så kan jeg egentlig ikke se for meg verken Antenucci og i alle fall ikke Morison på kant. Han roper pace pace pace pace. Erwin hadde visst litt fart. Pr nå har jeg mer tro på han.

Spilte ikke Morison kant i sist kamp? Sharp spilte sentralt.

Morison spilte også kan under Hockaday.

Ikke en typisk kantspiller, men det er jo backene som skal skape bredde i Uwe's 4-3-3!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #729 på: Juli 14, 2015, 21:52:03 »
    4-3-3

                     Silvestri
   Byram  Bamba  Cooper  Taylor
        Adeyemi  Cook  Mowatt
     Antenucci  Wood  Morison

Eller?

Sånn som jeg kjenner Røsler fra tidligere så kan jeg egentlig ikke se for meg verken Antenucci og i alle fall ikke Morison på kant. Han roper pace pace pace pace. Erwin hadde visst litt fart. Pr nå har jeg mer tro på han.

Spilte ikke Morison kant i sist kamp? Sharp spilte sentralt.

Morison spilte også kan under Hockaday.

Ikke en typisk kantspiller, men det er jo backene som skal skape bredde i Uwe's 4-3-3!

Han gjorde det i alle fall ræv når han var kant hos Hockaday. Men ellers har du rett ser jeg. Bredde og bredde, men vi trenger voldsomt mye mer fart.

Glenn K

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #730 på: Juli 14, 2015, 22:21:41 »
Tipper det ser slik ut ved sesongstart:

4-3-3

                       Silvestri

  Berardi - Bamba - Bellusci - Taylor
       
          Cook - Adeyemi - Mowatt

      Byram - Wood - Ny kantspiller

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #731 på: Juli 14, 2015, 23:33:07 »
Tipper det ser slik ut ved sesongstart:

4-3-3

                       Silvestri

  Berardi - Bamba - Bellusci - Taylor
       
          Cook - Adeyemi - Mowatt

      Byram - Wood - Ny kantspiller

Nesten..tipper og håper!

                 Silvestri

Berardi  Bamba Bellusci Taylor

   Cook.  Adeyemi Bianchi

       Erwin. Wood nykant

Subs: Gk,Byram, Cooper, Sloth, Mowatt, Ajose, Antenucci

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #732 på: Juli 15, 2015, 09:33:49 »
Tipper det ser slik ut ved sesongstart:

4-3-3

                       Silvestri

  Berardi - Bamba - Bellusci - Taylor
       
          Cook - Adeyemi - Mowatt

      Byram - Wood - Ny kantspiller

Nesten..tipper og håper!

                 Silvestri

Berardi  Bamba Bellusci Taylor

   Cook.  Adeyemi Bianchi

       Erwin. Wood nykant

Subs: Gk,Byram, Cooper, Sloth, Mowatt, Ajose, Antenucci
 
                    Silvestri
Berardi Bamba Cooper Taylor
  Byram Cook Mowatt
Wood Sharp Antenucci
 

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #733 på: August 01, 2015, 22:22:52 »
Blir laget slik i serieåpningen?

                  Silvestri

Berardi Bamba. Bellusci. Taylor


     Adeyemi. Cook. Mowatt


     Buckley. Wood. Doukara

Subs: Turnbull, Byram, Cooper, Phillips, Dallas, Irwin og  Antenucci

Tribunen: Horton, Wootton, Morison, Sloth

Skadet: Bianchi og Murphy


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #734 på: August 01, 2015, 22:30:36 »
Blir laget slik i serieåpningen?

                  Silvestri

Berardi Bamba. Bellusci. Taylor


     Adeyemi. Cook. Mowatt


     Buckley. Wood. Doukara

Subs: Turnbull, Byram, Cooper, Phillips, Dallas, Irwin og  Antenucci

Tribunen: Horton, Wootton, Morison, Sloth

Skadet: Bianchi og Murphy


Tror ikke den nye vingen når start-elleveren. Tipper det blir dagens start-ellever...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #735 på: August 01, 2015, 22:33:59 »
Blir laget slik i serieåpningen?

                  Silvestri

Berardi Bamba. Bellusci. Taylor


     Adeyemi. Cook. Mowatt


     Buckley. Wood. Doukara

Subs: Turnbull, Byram, Cooper, Phillips, Dallas, Irwin og  Antenucci

Tribunen: Horton, Wootton, Morison, Sloth

Skadet: Bianchi og Murphy


Tror ikke den nye vingen når start-elleveren. Tipper det blir dagens start-ellever...

Dem kommer på mandag, forhåpentligvis  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #736 på: August 01, 2015, 22:36:22 »
Blir laget slik i serieåpningen?

                  Silvestri

Berardi Bamba. Bellusci. Taylor


     Adeyemi. Cook. Mowatt


     Buckley. Wood. Doukara

Subs: Turnbull, Byram, Cooper, Phillips, Dallas, Irwin og  Antenucci

Tribunen: Horton, Wootton, Morison, Sloth

Skadet: Bianchi og Murphy


Tror ikke den nye vingen når start-elleveren. Tipper det blir dagens start-ellever...

Dem kommer på mandag, forhåpentligvis  :)
Jojo, men ikke kjenner han (nødvendigvis) systemet, og i alle fall ikke lagkameratene...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #737 på: August 01, 2015, 22:37:28 »
Blir laget slik i serieåpningen?

                  Silvestri

Berardi Bamba. Bellusci. Taylor


     Adeyemi. Cook. Mowatt


     Buckley. Wood. Doukara

Subs: Turnbull, Byram, Cooper, Phillips, Dallas, Irwin og  Antenucci

Tribunen: Horton, Wootton, Morison, Sloth

Skadet: Bianchi og Murphy


Tror ikke den nye vingen når start-elleveren. Tipper det blir dagens start-ellever...
tror jag med, högst en ändring och det skulle vara doukara ut isf, vet inte hur vår eventuellt nya winget ligger till rent tränings och matchmässigt
 

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #738 på: August 02, 2015, 23:09:28 »
@LUFCDATA: GRAPHIC: Leeds' current squad depth with the addition of winger Stuart Dallas. #LUFC #MOT #Leeds http://t.co/pFkAzrAlyR

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #739 på: August 03, 2015, 10:01:31 »
Føler meg ganske trygg på at laget blir slik:


Silvestri, Berardi, Bamba, Bellusci, Taylor, Cook, Adeyemi, Mowatt, Byram, Wood, Doukara,

Forutsatt at ingen blir skadet før Burnley :)

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Allanclarke

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #740 på: August 03, 2015, 11:33:03 »
Føler meg ganske trygg på at laget blir slik:


Silvestri, Berardi, Bamba, Bellusci, Taylor, Cook, Adeyemi, Mowatt, Byram, Wood, Doukara,

Forutsatt at ingen blir skadet før Burnley :)



Vis du bytter ut Doukara med Dallas som vi signerer denne uka så er jeg helt enig med deg.

ibster

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #741 på: August 03, 2015, 12:03:52 »
Føler meg ganske trygg på at laget blir slik:


Silvestri, Berardi, Bamba, Bellusci, Taylor, Cook, Adeyemi, Mowatt, Byram, Wood, Doukara,

Forutsatt at ingen blir skadet før Burnley :)



Vis du bytter ut Doukara med Dallas som vi signerer denne uka så er jeg helt enig med deg.

Ditto!

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #742 på: August 03, 2015, 12:26:23 »
Føler meg ganske trygg på at laget blir slik:


Silvestri, Berardi, Bamba, Bellusci, Taylor, Cook, Adeyemi, Mowatt, Byram, Wood, Doukara,

Forutsatt at ingen blir skadet før Burnley :)




Vis du bytter ut Doukara med Dallas som vi signerer denne uka så er jeg helt enig med deg.

Ditto!

Tror dere Dallas går rett inn i 11rn altså? Tror ikke det jeg men. Benken å får innhopp tror jeg. Men blir spennende å se.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #743 på: August 03, 2015, 15:19:44 »
Foretrekker Doukara, i hvert fall en spiller jeg har sett før..

Aner ikke hva denne Dallas stør for, men synes ikke han så veldig kjapp og imponerende ut.

Doukara var viktig i 1-0 målet mot Everton, og kan score mål det visste han i fjor, så for vi se om det er noe av det han ikke viste i fjor han kan vise i år.
 

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #744 på: August 03, 2015, 15:39:41 »
Foretrekker Doukara, i hvert fall en spiller jeg har sett før..

Aner ikke hva denne Dallas stør for, men synes ikke han så veldig kjapp og imponerende ut.

Doukara var viktig i 1-0 målet mot Everton, og kan score mål det visste han i fjor, så for vi se om det er noe av det han ikke viste i fjor han kan vise i år.

Tror også Doukara kan få en ny vår under Rösler. DERSOM han blir mer arbeidssom og trøkker til også defensivt. Noe som er EKSTREMT viktig for formasjonen og fotballen Rösler vil spille. Det syns at han prøver på å bedre seg her ihvertfall både mot Hoff og Everton. Offensivt så vi glimtvis ifjor at han har noe ved seg. Sterk og bra tempo i tillegg til avslutningsegenskaper. Datt helt ut av selvtillit og flyt ganske tidlig ifjor. Arbeidskapasitet skal jo være Dallas sin store styrke etter det jeg har lest så gjenstår det å se hvor bra han er utover det.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #745 på: August 25, 2015, 20:06:28 »
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Bellusci  Taylor
               Murphy  Adeyemi
    Dallas    Antenucci      Mowatt
                         Wood

eller
     
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
               Murphy  Adeyemi
    Byram      Mowatt      Dallas
                        Wood
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #746 på: August 25, 2015, 20:08:30 »
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Bellusci  Taylor
               Murphy  Adeyemi
    Dallas    Antenucci      Mowatt
                         Wood

eller
     
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
               Murphy  Adeyemi
    Byram      Mowatt      Dallas
                        Wood
Nå er vel Cook tilbake etter suspensjon. Førstevalg på midten etter min mening.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #747 på: August 25, 2015, 20:10:33 »
               Silvestri
Berardi Bamba Cooper Taylor
      Cook Adeyemi Murphy
Dallas                             Mowatt
                Wood
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #748 på: August 25, 2015, 20:41:18 »
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Bellusci  Taylor
               Murphy  Adeyemi
    Dallas    Antenucci      Mowatt
                         Wood

eller
     
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
               Murphy  Adeyemi
    Byram      Mowatt      Dallas
                        Wood
Nå er vel Cook tilbake etter suspensjon. Førstevalg på midten etter min mening.

Hvem benker du?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #749 på: August 26, 2015, 16:48:33 »
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Bellusci  Taylor
               Murphy  Adeyemi
    Dallas    Antenucci      Mowatt
                         Wood

eller
     
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
               Murphy  Adeyemi
    Byram      Mowatt      Dallas
                        Wood
Nå er vel Cook tilbake etter suspensjon. Førstevalg på midten etter min mening.

Hvem benker du?
Avhenger av forventet kampbilde, tror jeg.
Hva klarer vi oss best uten - Adeyemis defensive soliditet, Murphys playmakerferdigheter eller Mowatts framdrift og boksåpnerevner?
Hva er den største ulempen - Adeyemis manglende offensive bidrag, Mowatts fart, eller Murphys defensive unnasluntring?
Hekta på Leeds siden 1974