Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 359551 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

samadhi

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #540 på: August 14, 2014, 21:16:29 »
Trodde vi spilte nok 3-5-2 i fjor. En formasjon jeg har null trua på.

Vingbackene blir veldig sentrale. Problemet er at de enten blir for offansive slik at de tre stopperne bak sliter, eller de blir for defansive og vi får ikke noe trykk fremover.

Er ganske sikker på at vi kommer til å spille en variant av tradisjonell 4-4-2.
Håper vi starter med følgende på lørdag:

                    Silvestri
Byram - Pearce - Bellusci - Taylor
Bianchi - Austin - Murphy - Ajose
             Sharp - Doukara

marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #541 på: August 14, 2014, 21:32:39 »
Trodde vi spilte nok 3-5-2 i fjor. En formasjon jeg har null trua på.

Vingbackene blir veldig sentrale. Problemet er at de enten blir for offansive slik at de tre stopperne bak sliter, eller de blir for defansive og vi får ikke noe trykk fremover.

Er ganske sikker på at vi kommer til å spille en variant av tradisjonell 4-4-2.
Håper vi starter med følgende på lørdag:

                    Silvestri
Byram - Pearce - Bellusci - Taylor
Bianchi - Austin - Murphy - Ajose
             Sharp - Doukara



Har man gode nok spillere så kan det funke, se på Juventus/SCUM!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #542 på: August 14, 2014, 22:08:02 »
Trodde vi spilte nok 3-5-2 i fjor. En formasjon jeg har null trua på.

Vingbackene blir veldig sentrale. Problemet er at de enten blir for offansive slik at de tre stopperne bak sliter, eller de blir for defansive og vi får ikke noe trykk fremover.

Er ganske sikker på at vi kommer til å spille en variant av tradisjonell 4-4-2.
Håper vi starter med følgende på lørdag:

                    Silvestri
Byram - Pearce - Bellusci - Taylor
Bianchi - Austin - Murphy - Ajose
             Sharp - Doukara



Har man gode nok spillere så kan det funke, se på Juventus/SCUM!
bra lag
 

Odin

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #543 på: August 14, 2014, 22:12:30 »
Trodde vi spilte nok 3-5-2 i fjor. En formasjon jeg har null trua på.

Vingbackene blir veldig sentrale. Problemet er at de enten blir for offansive slik at de tre stopperne bak sliter, eller de blir for defansive og vi får ikke noe trykk fremover.

Er ganske sikker på at vi kommer til å spille en variant av tradisjonell 4-4-2.
Håper vi starter med følgende på lørdag:

                    Silvestri
Byram - Pearce - Bellusci - Taylor
Bianchi - Austin - Murphy - Ajose
             Sharp - Doukara



Har man gode nok spillere så kan det funke, se på Juventus/SCUM!
bra lag
Mye bra I dette forslaget, men skeptisk til Austin I sentral rolle. Han takler bra men bommer på 8 av 10 pasninger framover.
I tillegg vil jeg ikke se Hunt på eller I nærheten av benken. Ubrukelig!
MOT!

Cannavaro

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #544 på: August 14, 2014, 22:26:41 »
Trodde vi spilte nok 3-5-2 i fjor. En formasjon jeg har null trua på.

Vingbackene blir veldig sentrale. Problemet er at de enten blir for offansive slik at de tre stopperne bak sliter, eller de blir for defansive og vi får ikke noe trykk fremover.

Er ganske sikker på at vi kommer til å spille en variant av tradisjonell 4-4-2.
Håper vi starter med følgende på lørdag:

                    Silvestri
Byram - Pearce - Bellusci - Taylor
Bianchi - Austin - Murphy - Ajose
             Sharp - Doukara


Man må vel ta et valg her : hvem skal være "bikkja" i midtbaneleddet (Austin i eksempelet), eller skal man satse på en mer spillende og teknisk indreløper (Cook, Dawson, Benedicic), eller kan en fyr som Doukara også brukes på kant ?  Bianchi mer sentralt i banen, og Smith-Sharp fremme ??
Austin er en veldig typisk grovjobber på midten som helt sikkert trengs der i noen kamper, men han trenger innimellom pause.  Ville prøvd på litt rullering etterhvert som ting har satt seg. Da snakker jeg om definerte roller/oppgaver som hver enkelt settes inn i (og da kan i realiteten noen rullere på "faste" plasser).  Vi er så mange i stallen etterhvert, at her må man nesten gi flere sjansen (flere unge, sultne bl.a).   Det er absolutt spennende når alternativene blir såpass bra om dagen.  Dritartig å være supporter disse dagene, og man gleder seg til lørdagene fremover....
MFLU - Miracles For Leeds United

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #545 på: August 15, 2014, 09:04:31 »
Ønsker meg denne på lørdag. Selvom det kanskje kommer litt tidlig for Cooper og Bellusci. Gjenstår å se. Wootton må ut ihvertfall så Bellusci tipper jeg spiller om klarert.

                           Silvestri

Byram    Bellusci     Cooper      Taylor

Bianchi    Cook          Murphy    Ajose

                  Doukara   Sharp
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Frode

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #546 på: August 15, 2014, 09:06:05 »
Ønsker meg denne på lørdag. Selvom det kanskje kommer litt tidlig for Cooper og Bellusci. Gjenstår å se. Wootton må ut ihvertfall så Bellusci tipper jeg spiller om klarert.

                           Silvestri

Byram    Bellusci     Cooper      Taylor

Bianchi    Cook          Murphy    Ajose

                  Doukara   Sharp

Med Wotton ute, er vi allerede 50% bedre - uansett erstatter:)
 

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #547 på: August 15, 2014, 09:08:30 »
Ønsker meg denne på lørdag. Selvom det kanskje kommer litt tidlig for Cooper og Bellusci. Gjenstår å se. Wootton må ut ihvertfall så Bellusci tipper jeg spiller om klarert.

                           Silvestri

Byram    Bellusci     Cooper      Taylor

Bianchi    Cook          Murphy    Ajose

                  Doukara   Sharp

Med Wotton ute, er vi allerede 50% bedre - uansett erstatter:)


Definitivt! Så om Bellusci ikke blir klarert spiller Cooper får jeg håpe. Da har vi to venstrebente midtstoppere om jeg ikke tar feil.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #548 på: August 15, 2014, 09:21:26 »
Vil ha følgende lag mot Boro:

Silvestri - Byram, Bellusci, Pearce, Warnock - Cook, Bianchi, Murphy - Sharp, Smith, Doukara

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #549 på: August 15, 2014, 09:30:49 »
Vil ha følgende lag mot Boro:

Silvestri - Byram, Bellusci, Pearce, Warnock - Cook, Bianchi, Murphy - Sharp, Smith, Doukara

auren
Enig. Få spikret en god bakre firer med rutinerte stoppere, og en midtbane med god offensiv kraft. Med De tre på topp får vi også forhåpentligvis kombinert hodekraft og bevegelse.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Killa

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #550 på: August 15, 2014, 10:20:08 »
Hva med Benedicic - er han "bak" Cook i køa dere som har sett dem i aksjon? Eller er de ulike spillertyper med ulike egenskaper?

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #551 på: August 15, 2014, 10:27:22 »
Hva med Benedicic - er han "bak" Cook i køa dere som har sett dem i aksjon? Eller er de ulike spillertyper med ulike egenskaper?

Han kommer nok han også, sakte, men sikkert!

Han er nok bak Cook, konkurrerer vel med andre spillere!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #552 på: August 15, 2014, 10:52:51 »
Ønsker meg denne på lørdag. Selvom det kanskje kommer litt tidlig for Cooper og Bellusci. Gjenstår å se. Wootton må ut ihvertfall så Bellusci tipper jeg spiller om klarert.

                           Silvestri

Byram    Bellusci     Cooper      Taylor

Bianchi    Cook          Murphy    Ajose

                  Doukara   Sharp

Jeg både håper og tror at Jason Pearce blir bankers på årets lag.
Vår beste spiller i fjor etter Ross, og nylig valgt som kaptein.
En mann å gå i krigen med  :)
marching on together,
derudaf forever...

LEO

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #553 på: August 15, 2014, 11:12:13 »
Valgt som kaptein kommer selvfølgelig til å spille.   

Men flott at det nå virkelig er kamp om plassene for etter Millwal kampen var jeg sikker på nedrykksstrid. 
Nå er jeg mye mere opptimist.    Tror Sharp må spille seg inn.
 

Cherry

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #554 på: August 15, 2014, 11:32:12 »
Ikke undervurder Morrison heller, han kan bli like viktig som Smith for oss....
De gutta kan stusse videre, mens bikkjene rundt blir Sharp & Doukara....og kanskje Ajose.
 

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #555 på: August 15, 2014, 12:28:37 »
Vil ha følgende lag mot Boro:

Silvestri - Byram, Bellusci, Pearce, Warnock - Cook, Bianchi, Murphy - Sharp, Smith, Doukara

auren

Den midtbanen er "spennende" men altfor lett, dessverre! Vi vil bli spist levende hvis vi stiller med det laget...
Jon R.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #556 på: August 15, 2014, 12:40:27 »
Derfor "må" Austin spille anker og spille godt. Han får vinne ballen, spille enkle pasninger og ikke se ned for å skyte hver gang han er over midtbanen. Få, men enkle arbeidsoppgaver er det han trenger!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #557 på: August 15, 2014, 13:08:50 »
Derfor "må" Austin spille anker og spille godt. Han får vinne ballen, spille enkle pasninger og ikke se ned for å skyte hver gang han er over midtbanen. Få, men enkle arbeidsoppgaver er det han trenger!

Enig. Men han må få opp intesiteten i spillet sitt. Syns han har virka grådig lat de gangene jeg har sett. Fårn opp trøkket i spillet sitt spiller enkelt, bruker muskler og taklingsferdigheter er han en perfekt balansespiller.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Xern

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #558 på: August 15, 2014, 13:43:44 »
Trodde aldri jeg skulle få problemer med å sette opp den beste start-11'ren til leeds... :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

AndyMathie

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #559 på: August 15, 2014, 14:11:17 »
Silvestri

Byram - Bellusci - Pearce - Warnock

Diamant på midten:

Austin(sentral defensiv)
Bianchi - Tonge (indreløpere)
Murphy (offensiv)

Doukara - Sharp

Det er laget jeg tror starter mot Boro. Håper det er bra nok. Satser på det.




We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #560 på: August 15, 2014, 14:28:11 »
Silvestri

Byram - Bellusci - Pearce - Warnock

Diamant på midten:

Austin(sentral defensiv)
Bianchi - Tonge (indreløpere)
Murphy (offensiv)

Doukara - Sharp

Det er laget jeg tror starter mot Boro. Håper det er bra nok. Satser på det.






Ville nesten hatt Cook i stedet for Tonge, men tror ikke du er langt unna sannheten. Nå må Murphy begynne å vise seg snart!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #561 på: August 15, 2014, 14:31:41 »
Murphy er best i offensiv rolle, en slags "Litmanen" rolle

AndyMathie

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #562 på: August 15, 2014, 14:35:05 »
Ja og det vet Cellino veldig godt. Han var jo mannen som sa til BMcD at Murphy var offensiv midtbane og ikke defensiv. Da svarte jo Murphy like godt med 2 scoringer samme kampen.
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #563 på: August 15, 2014, 15:11:07 »
Da er det klart at Bellusci ikke starter kampen mot Boro. Den eneste forskjellen i laget jeg har satt opp er at det da blir Cooper inn i stedefor Bellusci!
We are Leeds and we are proud of it!

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #564 på: August 15, 2014, 15:30:10 »
Da er det klart at Bellusci ikke starter kampen mot Boro. Den eneste forskjellen i laget jeg har satt opp er at det da blir Cooper inn i stedefor Bellusci!


Cooper MÃ… inn ja. Ã… starte med Wootton er krise  :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #565 på: August 16, 2014, 19:45:50 »
Tydeligvis en form for 4-4-2 vi spiller..

Silvestri

Byram, Bellusci, Cooper og Warnock

                 Bianchi (ny)

      Mowatt            Cook(Bianchi)
   
                 Murphy

         Sharp. Doukara


Byram god fremover, men må skjerpe seg bakover. Bianchi i en Pirlo rolle! Mowatt og Cook indreløpere som jobber begge veier.

Da har vi bredde spillere på benken om vi trenger det. Smith som joker. På sikt vil jeg ha inn et anker og flytte Bianchi opp som indreløper. Austin er kun bra nok som back up! Kommer Adryan, kan han gå inn for Murphy som går ned. Mener vi er 2 signeringer fra PL :)

Syntes White, Tonge, Hunt og Poleon kan selges/gi bort!

Cherry

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #566 på: August 16, 2014, 20:46:39 »
Tydeligvis en form for 4-4-2 vi spiller..

Silvestri

Byram, Bellusci, Cooper og Warnock

                 Bianchi (ny)

      Mowatt            Cook(Bianchi)
   
                 Murphy

         Sharp. Doukara


Byram god fremover, men må skjerpe seg bakover. Bianchi i en Pirlo rolle! Mowatt og Cook indreløpere som jobber begge veier.

Da har vi bredde spillere på benken om vi trenger det. Smith som joker. På sikt vil jeg ha inn et anker og flytte Bianchi opp som indreløper. Austin er kun bra nok som back up! Kommer Adryan, kan han gå inn for Murphy som går ned. Mener vi er 2 signeringer fra PL :)

Syntes White, Tonge, Hunt og Poleon kan selges/gi bort!


Ikke glem Vår kaptein Pearce, Morrison og nye Benedicic.. Pluss de 2 nye  Cellino fortsatt mener skal inn...
 

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #567 på: August 16, 2014, 23:01:51 »
Tydeligvis en form for 4-4-2 vi spiller..

Silvestri

Byram, Bellusci, Cooper og Warnock

                 Bianchi (ny)

      Mowatt            Cook(Bianchi)
   
                 Murphy

         Sharp. Doukara


Byram god fremover, men må skjerpe seg bakover. Bianchi i en Pirlo rolle! Mowatt og Cook indreløpere som jobber begge veier.

Da har vi bredde spillere på benken om vi trenger det. Smith som joker. På sikt vil jeg ha inn et anker og flytte Bianchi opp som indreløper. Austin er kun bra nok som back up! Kommer Adryan, kan han gå inn for Murphy som går ned. Mener vi er 2 signeringer fra PL :)

Syntes White, Tonge, Hunt og Poleon kan selges/gi bort!


Ikke glem Vår kaptein Pearce, Morrison og nye Benedicic.. Pluss de 2 nye  Cellino fortsatt mener skal inn...

Ikke glemt noen av dem, og de nye har jeg tatt med( midtbane anker og Adryan) :) Får ikke plass til alle. Vi har en stor og bra tropp, noen blir nok skuffet over å måtte sitte på benken eller tribunen. Men det er positivt,stor og tøff  konkuranse om å komme i 18 manns troppen til kamp vil forhåpentligvis heve samtlige :)

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #568 på: August 18, 2014, 22:28:00 »
Vanskelig å plassere denne, men her kommenterer The Hock troppen pr d.d:

Leeds United: Whites chasing double swoop

STAYING: Leeds United striker Matt Smith has signed a new three-year-deal. Picture by Jonathan Gawthorpe.
Published on the
18 August
2014
20:51

DAVID HOCKADAY says Leeds United are targeting several more quality signings to ‘make a difference’ at first-team level – with the club eyeing a flurry of further business before the summer transfer window closes.

Leeds, whose striker Matt Smith signed a new three-year deal on Monday, are now focusing on sealing a double swoop for Brazilian midfielder Adryan and striker Mirco Antenucci with their recruitment set to head into overdrive ahead of the September 1 deadline.

Antenucci is understood to be close to finalising a move to Elland Road, with Adryan’s agent Reinaldo Pitta having also spoken of his client’s desire to play for United, stating: “We are talking. He would like to play for Leeds.”

United, who entertain Brighton on Tuesday night (7.45pm), have signed ten players this summer and are hoping to secure international clearance from the Italian FA to enable their latest, Catania centre-back Guiseppe Bellusci, to be part of their plans against Brighton.

Head coach Hockaday said: “I am looking at players who can come in and make a difference. That is the key now. The president and I are talking, texting and meeting every day and looking at options.

“It’s a very considered approach and I think we have done pretty well so far.

“We have had a really good look at the players and assessed where we feel we need to strengthen. And I think if and when we bring players in, I’d like to think they are going to be players who are going to challenge the starting eleven, instead of squad players.

“We are not going to rush or panic. There’s lots of good players out there and hopefully lots of good business to be done by the president. We have been close to a number of deals; a lot closer than people are aware of.

“I would like to think by the time the international break has finished and the dust has settled, we will have a better idea of where we should be setting our sights.”

Smith’s new deal secures his Elland Road future until 2017 and while he has been restricted to just over half an hour of Championship action from the bench so far this term, Hockaday insists he remains a big part of his plans, albeit in a remodelled role he been earmarked to play in this season, as opposed to being just a traditional targetman.

Hockaday said: “He is part of our plans and a big part in every which way. He just needs to remodel his game and we need to tinker with his game a little bit with him doing slightly different runs and giving him a different role in the team. He’s up for that.”

“He’s a good, intelligent lad, so we will work on him and he will be able to fit into our style of play.

“If we do that, with the goals and threat he can bring, we will all be better for that.”

Commenting on his deal, Smith – who hit 13 goals last term and was on the wanted list of Millwall, who saw an initial bid turned down earlier this summer, added: “It is a huge honour and a privilege for me to represent the football club.

“To extend my future here is brilliant and I’m over the moon.”

Leeds are assessing the fitness of striker Souleymane Doukara, who came off with an ankle injury against Middlesbrough, ahead of Tuesday night’s Brighton game.

Alex Mowatt should be back in the fray shortly, while Steve Morison (calf) remains a doubt, with Hockaday admitting he is desperate to return to the fray.

Hockaday said: “Mowatt is coming back and we are looking to get him back involved with the first team training and first team.

“He’s got to earn that, but he has got some talent.

“Morison is totally committed to the cause and can’t wait to pull on the shirt in earnest.”

On Doukara, he added: “He got a bad tackle right in front of the dug-out and I heard it.

“His ankle was swollen after the game and we will see how he is.

“At the moment, he’s a potent weapon for us.”

Hockaday has re-iterated his hope that Sam Byram remains at the club, despite uncertainty over his future.

Byram was the subject of a failed bid from Southampton recently and has also been linked with Sunderland with a move to the Premier League something that is thought to appeal to him.

Hockaday, who said that the club will look at loaning out several young players in the autumn to enable them to gain first-team experience, said: “In my opinion, this is the best place for him and I am sure he is of the same opinion.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #569 på: August 19, 2014, 22:56:25 »
Trenger ikke legge ned sjekkheftet MC, samt ta frem øksa... Tror dette blir bra, allerede i år  :)


Silvestri

Berardi Bellusci (NY) Valera

         (NY).         Bianchi

Di Gennaro   Adryan.      Antenucci

                  Sharp

-Benken

Taylor
Byram
Pearce
Cook/mowatt
Murphy
Ny Ving
Doukara


Tribb:
Cairns
C. Taylor
Cooper
Austin
Ajose
Cook/Mowatt
Benedicic
Smith
Killock
Dawson
(Morison)
(Poleon)
+ sikkert noen unggutter jeg har glemt.

Kanskje ut:
Morison
Poleon


Ut
Warnock
Hunt
Wotton
Thompson
Norris
Tonge
(Morison)
(Poleon)
« Siste redigering: August 19, 2014, 23:18:52 av Eleonora »