Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 363688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #840 på: Juni 05, 2016, 16:57:38 »
Vårt beste lag per dags dato.

Hvis vi hadde byttet ut Silvestri, Bamba, Mowatt og Botaka (vil jo ha en egentlig ha en driblefant på laget) med noen bedre så er vi langt på vei.

Flere vil vel si Cooper, Dallas og Wood også, men da har vi byttet ut hele laget og det kommer ikke til å skje!
Denne elleveren oser mid table. Stallen som helhet har snarere en bouquet av nedre halvdel. Jeg håper vi kommer styrket ut av transfervinduet, at Monk og hans stab klarer å få mye ut av spillerne, og at det ikke blir for mye utenomsportslig tull. Da først kan vi begynne å snakke om opprykk.
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #841 på: Juni 05, 2016, 23:01:26 »
Vårt beste lag per dags dato.

Hvis vi hadde byttet ut Silvestri, Bamba, Mowatt og Botaka (vil jo ha en egentlig ha en driblefant på laget) med noen bedre så er vi langt på vei.

Flere vil vel si Cooper, Dallas og Wood også, men da har vi byttet ut hele laget og det kommer ikke til å skje!

Trur en dyktig trener hadde fått dette laget med en ny stopper og en ny "nr 10" opp på play off
Problemet er vel at en trenger mer enn 11 spillere og da er jeg redd vi må ha 6 spillere av god kvalitet inn for å nå dette.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #842 på: Juli 06, 2016, 07:01:38 »
Silvestri, Berardi, Bartley, Bamba, Taylor, Dallas, Cook, Diagouraga, Murphy, Botaka og Wood.

Dette laget er ikke godt nok til å nå Play off! De jeg har i uthevet skrift MÃ… byttes ut med langt bedre spillere. Skal jeg være veldig kritisk er det kun Berardi, Taylor, Cook og Dallas, som er gode nok til å få oss ut av denne divisjonen.
Newcastle, Aston Villa, Norwich, Derby, Sheffield W og Brighton er per i dag langt bedre lag enn Leeds. Hos bookmakerene ligger vi mellom 16 og 17 plass, men jeg trur Monk og Co tar dette laget høyere enn det. Laget over her klarer en 10 plass.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #843 på: Juli 06, 2016, 08:40:48 »
Ja, da kan du jo begynne med å bytte ut Bamba da. Der setter vi inn en av divisonens beste midtstoppere, Liam Cooper.

Bjorn

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #844 på: Juli 06, 2016, 09:32:04 »
Blæææææh!


Jeg velger å tro at dette laget er godt nok for opprykk i motsetning til hva mange mener!
Hvorfor?
1. Mange av gutta har nå spilt sammen over lengre tid og det er en slags balanse der.
2. Vi har en bra stamme i laget!
3. Etter å ha sett EM så langt kan man ta mye lærdom ut av vilje og moral. Hvis Monk får til sitt system og gutta spiller på lag kan vi også klare dette uten at vi bruker silly money som flere av våre konkurrenter gjør for å nå opprykk.
4. Vi har offloadet noen av de de-stabiliserende faktorene for trivsel og samhold.
5. Vi har flere talenter med som jeg har tro på vil få mulighet fremover samt at laget vårt holder relativt lav alder. Altså en god del uferdige diamanter å jobbe med!
6. Wood putter vesentlig flere mål i år enn ifjor etter å ha spilt på seg selvtillitt!
....


7. Om fansen slutter å pirke på alle de negative tingene med egne spillere og støttet dem 100% hver gang ville vi hatt stort utbytte av det på banen og. Negativ tankegang er nedbrytende for spillere og andre med-fans..  ;) Stille visse krav må jo være lov, men hvordan man sier det er en annen ting.

....
8. WE ARE LEEDS!





Marching On! 4276

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #845 på: Juli 06, 2016, 10:00:47 »
Silvestri, Berardi, Bartley, Bamba, Taylor, Dallas, Cook, Diagouraga, Murphy, Botaka og Wood.

Dette laget er ikke godt nok til å nå Play off! De jeg har i uthevet skrift MÃ… byttes ut med langt bedre spillere. Skal jeg være veldig kritisk er det kun Berardi, Taylor, Cook og Dallas, som er gode nok til å få oss ut av denne divisjonen.
Newcastle, Aston Villa, Norwich, Derby, Sheffield W og Brighton er per i dag langt bedre lag enn Leeds. Hos bookmakerene ligger vi mellom 16 og 17 plass, men jeg trur Monk og Co tar dette laget høyere enn det. Laget over her klarer en 10 plass.

Silvestri

Berardi Bartley "Ekstrand" Taylor

         Cook Diagouraga

 Botaka          ?               Dallas

                Antonsson

Begynner å ta form. Trenger en offensiv midtbanespiller av klasse. En sentral som kan supplere Cook og Dia, helst mye bedre enn begge. Usikker på Cook, håper ikke mye av det  vi så av han forrige sesong er stagnasjon...som Mowatt har gjort. Ekstrand håper jeg Monk lander, han holder høyt nivå. Linket noen vinger inn i tilegg. Begynner å ta form. Usikkerheten er fortsatt Cellino, humøret hans er alfo og omega.

Frode

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #846 på: Juli 06, 2016, 10:19:25 »
Silvestri, Berardi, Bartley, Bamba, Taylor, Dallas, Cook, Diagouraga, Murphy, Botaka og Wood.

Dette laget er ikke godt nok til å nå Play off! De jeg har i uthevet skrift MÃ… byttes ut med langt bedre spillere. Skal jeg være veldig kritisk er det kun Berardi, Taylor, Cook og Dallas, som er gode nok til å få oss ut av denne divisjonen.
Newcastle, Aston Villa, Norwich, Derby, Sheffield W og Brighton er per i dag langt bedre lag enn Leeds. Hos bookmakerene ligger vi mellom 16 og 17 plass, men jeg trur Monk og Co tar dette laget høyere enn det. Laget over her klarer en 10 plass.

Silvestri

Berardi Bartley "Ekstrand" Taylor

         Cook Diagouraga

 Botaka          ?               Dallas

                Antonsson

Begynner å ta form. Trenger en offensiv midtbanespiller av klasse. En sentral som kan supplere Cook og Dia, helst mye bedre enn begge. Usikker på Cook, håper ikke mye av det  vi så av han forrige sesong er stagnasjon...som Mowatt har gjort. Ekstrand håper jeg Monk lander, han holder høyt nivå. Linket noen vinger inn i tilegg. Begynner å ta form. Usikkerheten er fortsatt Cellino, humøret hans er alfo og omega.

Cooper blir bedre med en ny makker ...
 

DenHviteYeboah

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #847 på: Juli 06, 2016, 12:29:53 »
Silvestri, Berardi, Bartley, Bamba, Taylor, Dallas, Cook, Diagouraga, Murphy, Botaka og Wood.

Dette laget er ikke godt nok til å nå Play off! De jeg har i uthevet skrift MÃ… byttes ut med langt bedre spillere. Skal jeg være veldig kritisk er det kun Berardi, Taylor, Cook og Dallas, som er gode nok til å få oss ut av denne divisjonen.
Newcastle, Aston Villa, Norwich, Derby, Sheffield W og Brighton er per i dag langt bedre lag enn Leeds. Hos bookmakerene ligger vi mellom 16 og 17 plass, men jeg trur Monk og Co tar dette laget høyere enn det. Laget over her klarer en 10 plass.

Silvestri

Berardi Bartley "Ekstrand" Taylor

         Cook Diagouraga

 Botaka          ?               Dallas

                Antonsson

Begynner å ta form. Trenger en offensiv midtbanespiller av klasse. En sentral som kan supplere Cook og Dia, helst mye bedre enn begge. Usikker på Cook, håper ikke mye av det  vi så av han forrige sesong er stagnasjon...som Mowatt har gjort. Ekstrand håper jeg Monk lander, han holder høyt nivå. Linket noen vinger inn i tilegg. Begynner å ta form. Usikkerheten er fortsatt Cellino, humøret hans er alfo og omega.
Enig i at Cellino er ustabil, men hva har det med kvaliteten på spillertroppen å gjøre? At spillerne er for dårlige for å ta oss til PL er vel ikke basert på Cellinos ustabilitet? Det er vel basert på hans gjerrighet? Hvis han virkelig ville rykke opp så hadde vi sett helt andre spillere enn det som nå er i troppen. Jeg har veldig tro på Monk, men han kan ikke utrette mirakler. Ã… tro at denne troppen skal rykke opp er som å tro at man skal vinne rally vm med en original Skoda Oktavia >:(
« Siste redigering: Juli 06, 2016, 13:22:16 av DenHviteYeboah »

B_Ød

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #848 på: Juli 06, 2016, 13:44:38 »
Blæææææh!


Jeg velger å tro at dette laget er godt nok for opprykk i motsetning til hva mange mener!
Hvorfor?
1. Mange av gutta har nå spilt sammen over lengre tid og det er en slags balanse der.
2. Vi har en bra stamme i laget!
3. Etter å ha sett EM så langt kan man ta mye lærdom ut av vilje og moral. Hvis Monk får til sitt system og gutta spiller på lag kan vi også klare dette uten at vi bruker silly money som flere av våre konkurrenter gjør for å nå opprykk.
4. Vi har offloadet noen av de de-stabiliserende faktorene for trivsel og samhold.
5. Vi har flere talenter med som jeg har tro på vil få mulighet fremover samt at laget vårt holder relativt lav alder. Altså en god del uferdige diamanter å jobbe med!
6. Wood putter vesentlig flere mål i år enn ifjor etter å ha spilt på seg selvtillitt!
....


7. Om fansen slutter å pirke på alle de negative tingene med egne spillere og støttet dem 100% hver gang ville vi hatt stort utbytte av det på banen og. Negativ tankegang er nedbrytende for spillere og andre med-fans..  ;) Stille visse krav må jo være lov, men hvordan man sier det er en annen ting.

....
8. WE ARE LEEDS!

flott innlegg  :D...tommel opp, og la det bli slik!!
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #849 på: Juli 06, 2016, 13:47:22 »
Silvestri, Berardi, Bartley, Bamba, Taylor, Dallas, Cook, Diagouraga, Murphy, Botaka og Wood.

Dette laget er ikke godt nok til å nå Play off! De jeg har i uthevet skrift MÃ… byttes ut med langt bedre spillere. Skal jeg være veldig kritisk er det kun Berardi, Taylor, Cook og Dallas, som er gode nok til å få oss ut av denne divisjonen.
Newcastle, Aston Villa, Norwich, Derby, Sheffield W og Brighton er per i dag langt bedre lag enn Leeds. Hos bookmakerene ligger vi mellom 16 og 17 plass, men jeg trur Monk og Co tar dette laget høyere enn det. Laget over her klarer en 10 plass.

Silvestri

Berardi Bartley "Ekstrand" Taylor

         Cook Diagouraga

 Botaka          ?               Dallas

                Antonsson

Begynner å ta form. Trenger en offensiv midtbanespiller av klasse. En sentral som kan supplere Cook og Dia, helst mye bedre enn begge. Usikker på Cook, håper ikke mye av det  vi så av han forrige sesong er stagnasjon...som Mowatt har gjort. Ekstrand håper jeg Monk lander, han holder høyt nivå. Linket noen vinger inn i tilegg. Begynner å ta form. Usikkerheten er fortsatt Cellino, humøret hans er alfo og omega.
Enig i at Cellino er ustabil, men hva har det med kvaliteten på spillertroppen å gjøre? At spillerne er for dårlige for å ta oss til PL er vel ikke basert på Cellinos ustabilitet? Det er vel basert på hans gjerrighet? Hvis han virkelig ville rykke opp så hadde vi sett helt andre spillere enn det som nå er i troppen. Jeg har veldig tro på Monk, men han kan ikke utrette mirakler. Ã… tro at denne troppen skal rykke opp er som å tro at man skal vinne rally vm med en original Skoda Oktavia >:(

Alt kan jo i teorien skje. Leicester vant jo Premier League. Men følge deg her. Og det som jeg er meget skeptisk til er denne signeringa av spillere som omtrent ikke har gjort noe de siste årene enn å være på utlån til andre klubber. Og da at de klubbene ikke vil bruke opsjonen på kjøp etter endt låneperiode.
Dette lyder ikke lovende. Og vi må kanskje bare innse realitetene. Cellino er svær i kjeften, men han har ikke penger å bruke. Alt er bundet opp i dette Eleanora eller hva det heter, og de andre i styret nekter han da å bruke 10-15 mill pund på spillere

Lundewhites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #850 på: Juli 06, 2016, 14:03:42 »
Leicester brukte vel ca 60 mill£ mer enn de fikk inn de siste to sesongene og de lønner godt, så de har ikke noe problemer med å hente gode utenlandske spillere. Jeg finner ikke artikkelen jeg leste om dette igjen. Men sett bort fra andre Premier leauge klubber så var det bare 8 klubber som hadde større lønnsbudsjett i Europa enn Leicester.
« Siste redigering: Juli 06, 2016, 14:17:33 av Lundewhites »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #851 på: Juli 06, 2016, 16:41:43 »
Leicester brukte vel ca 60 mill£ mer enn de fikk inn de siste to sesongene og de lønner godt, så de har ikke noe problemer med å hente gode utenlandske spillere. Jeg finner ikke artikkelen jeg leste om dette igjen. Men sett bort fra andre Premier leauge klubber så var det bare 8 klubber som hadde større lønnsbudsjett i Europa enn Leicester.

Tror du skal lete lenge etter den artikkelen :D

http://www.bbc.com/sport/football/36166146

Lundewhites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #852 på: Juli 06, 2016, 16:56:35 »
Leicester brukte vel ca 60 mill£ mer enn de fikk inn de siste to sesongene og de lønner godt, så de har ikke noe problemer med å hente gode utenlandske spillere. Jeg finner ikke artikkelen jeg leste om dette igjen. Men sett bort fra andre Premier leauge klubber så var det bare 8 klubber som hadde større lønnsbudsjett i Europa enn Leicester.

Tror du skal lete lenge etter den artikkelen :D

http://www.bbc.com/sport/football/36166146

57 mill£ var nok i 2015 sesongen og økte igjen kraftig. hvis du tar vekk PSG, Bayern, Real M og Barcelona og noen få til, så kuttet nesten samtlige lag utenfor PL i lønnsbudsjettet. Nå skal en vel ta de fleste sånne artikler med en klype salt. Men Leicester bruker mer på lønn nå enn Juventus. 6 av spillerne i Leicester tjener mer enn 55 000£ i uka.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #853 på: Juli 06, 2016, 17:17:52 »
Leicester brukte vel ca 60 mill£ mer enn de fikk inn de siste to sesongene og de lønner godt, så de har ikke noe problemer med å hente gode utenlandske spillere. Jeg finner ikke artikkelen jeg leste om dette igjen. Men sett bort fra andre Premier leauge klubber så var det bare 8 klubber som hadde større lønnsbudsjett i Europa enn Leicester.

Tror du skal lete lenge etter den artikkelen :D

http://www.bbc.com/sport/football/36166146

57 mill£ var nok i 2015 sesongen og økte igjen kraftig. hvis du tar vekk PSG, Bayern, Real M og Barcelona og noen få til, så kuttet nesten samtlige lag utenfor PL i lønnsbudsjettet. Nå skal en vel ta de fleste sånne artikler med en klype salt. Men Leicester bruker mer på lønn nå enn Juventus. 6 av spillerne i Leicester tjener mer enn 55 000£ i uka.

Den er grei, men PL som er den mest overbetalte ligaen kan uansett ikke holdes utenfor, PL er i en liga for seg selv når det gjelder lønninger, du kan sikkert telle på en hånd og noen fingre til europeiske klubber som har høyere lønnsbudsjett enn f.eks Watford.

Lundewhites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #854 på: Juli 06, 2016, 17:29:56 »
Leicester brukte vel ca 60 mill£ mer enn de fikk inn de siste to sesongene og de lønner godt, så de har ikke noe problemer med å hente gode utenlandske spillere. Jeg finner ikke artikkelen jeg leste om dette igjen. Men sett bort fra andre Premier leauge klubber så var det bare 8 klubber som hadde større lønnsbudsjett i Europa enn Leicester.

Tror du skal lete lenge etter den artikkelen :D

http://www.bbc.com/sport/football/36166146

57 mill£ var nok i 2015 sesongen og økte igjen kraftig. hvis du tar vekk PSG, Bayern, Real M og Barcelona og noen få til, så kuttet nesten samtlige lag utenfor PL i lønnsbudsjettet. Nå skal en vel ta de fleste sånne artikler med en klype salt. Men Leicester bruker mer på lønn nå enn Juventus. 6 av spillerne i Leicester tjener mer enn 55 000£ i uka.

Den er grei, men PL som er den mest overbetalte ligaen kan uansett ikke holdes utenfor, PL er i en liga for seg selv når det gjelder lønninger, du kan sikkert telle på en hånd og noen fingre til europeiske klubber som har høyere lønnsbudsjett enn f.eks Watford.

Ikke uenig med deg i det hele tatt, mitt poeng er at det er lett for disse klubbene å lokke til seg meget gode utlendinger. Se bare på hvilke spillere Stoke har i stallen sin. Flere av de mindre gode laga i PL kan gjøre det bra, fordi de har råd til å hente meget gode spillere.

Men nå er jeg veldig langt vekk fra trådens emne  :)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

samadhi

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #855 på: Juli 07, 2016, 15:32:18 »
I en klassisk 4-4-2 kan i nå velge i;

                                 Silvestri
                                 Green
                                 Turnbull
                                 Peacock

Berardi              Cooper           Bartley         Taylor
Coyle                 Bamba

Dallas                Cook              Diagouraga    Sacko
Botaka              Murphy          Mowatt          Roofe
                         Grimes           Philips

                      Antonsson          Wood
                      Doukara            Erwin

Begynner å få en stor og bred stall.
Hva mangler vi?? Kanskje en stopper og en spiss til?? Satt strek på de jeg mener vi ikke trenger, er kanskje flere også...
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #856 på: Juli 07, 2016, 19:17:58 »
Er spent på hvilken formasjon Monk kommer til å velge, men jeg tipper det blir 4-3-3:

--------------------------------  Green  ---------------------------------

---  Berardi  ---------  Bartley  -------  Cooper  ---------  Taylor  ---

--------------------  Cook  ----------  Diagouraga  --------------------

-----------------------------  Grimes  -----------------------------------

---  Roofe  --------------------------------------------------  Dallas ---

------------------------------  Wood  ------------------------------------

Evt 4-4-2:

--------------------------------  Green  ---------------------------------

---  Berardi  ---------  Bartley  -------  Cooper  ---------  Taylor  ---

---  Sacko  -------  Cook  ----------  Diagouraga  --------  Dallas  ---

-----------------------  Wood  ----------  Roofe  ------------------------


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #857 på: Juli 07, 2016, 21:15:22 »
Tror verken Cook eller Taylor er i Leeds når sesongen starter, auren.
Jon R.

Josch

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #858 på: Juli 09, 2016, 17:28:23 »
Tror verken Cook eller Taylor er i Leeds når sesongen starter, auren.

Du har allerede fått EN riktig i din påstand!!  :) Bort med Cook!

GeirO

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #859 på: Juli 09, 2016, 17:45:55 »
Nå når Cook er borte må vi vel ha Osman og Bridcutt inn. Ellers er sentral midtbane meget svak.
MOT

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #860 på: Juli 09, 2016, 18:02:37 »
Nå når Cook er borte må vi vel ha Osman og Bridcutt inn. Ellers er sentral midtbane meget svak.

Virker som både Bridcutt og Osman kommer etter ryktene.
Gjenstår å se.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #861 på: Juli 10, 2016, 09:30:33 »
Nå når Cook er borte må vi vel ha Osman og Bridcutt inn. Ellers er sentral midtbane meget svak.

Virker som både Bridcutt og Osman kommer etter ryktene.
Gjenstår å se.

Hadde jeg  ;D
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #862 på: Juli 10, 2016, 09:37:14 »
Laget just nu

Green
Turnbull

Berardi Bartley Cooper Taylor
Coyle (Ekstrand) Bamba Denton

Dallas Grimes Diago Sacko
Phillips Murphy Mowatt Botaka

Roofe Wood
Antonsson Doukara
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #863 på: Juli 10, 2016, 09:42:33 »
Laget just nu

Green
Turnbull

Berardi Bartley Cooper Taylor
Coyle (Ekstrand) Bamba Denton

Dallas Grimes Diago Sacko
Phillips Murphy Mowatt Botaka

Roofe Wood
Antonsson Doukara

Hadde alle de spilt så tror jeg vi hadde vunnet alle kampene?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #864 på: Juli 10, 2016, 11:03:37 »
Laget just nu

Green
Turnbull

Berardi Bartley Cooper Taylor
Coyle (Ekstrand) Bamba Denton

Dallas Grimes Diago Sacko
Phillips Murphy Mowatt Botaka

Roofe Wood
Antonsson Doukara

Hadde alle de spilt så tror jeg vi hadde vunnet alle kampene?:)
Lagets 23. mann ville blitt tungen på vektskålen,  ja.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #865 på: Juli 10, 2016, 11:30:32 »
känns som vi har ett mer harmoniserat och jämnt lag i år om man tar lagdelar, och vi bör kunna ställa upp även med en betydligt bättre bänk
 

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #866 på: Juli 10, 2016, 11:46:19 »
känns som vi har ett mer harmoniserat och jämnt lag i år om man tar lagdelar, och vi bör kunna ställa upp även med en betydligt bättre bänk

Enig.
Men viktig at vi klarer å beholde Taylor nå. Kan bli vanskelig å finne en fullverdig erstatter til han.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #867 på: Juli 10, 2016, 18:41:50 »
Laget just nu

Green
Turnbull

Berardi Bartley Cooper Taylor
Coyle (Ekstrand) Bamba Denton

Dallas Grimes Diago Sacko
Phillips Murphy Mowatt Botaka

Roofe Wood
Antonsson Doukara

Dallas og Botaka må få lov til å bytte til sin beste side....
MOT

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #868 på: Juli 18, 2016, 10:31:03 »
Det ser ut til at Monk vil spille en spennende variant av 4-2-3-1 i år. Pr i dag ville eg ha tatt ut dette laget, blir jo litt synsing siden eg ikkje har sett alle spille.


                              GREEN

BERARDI     BARTLEY       COOPER       TAYLOR

           VIEIRA                      DIAGOURAGA

DALLAS               MOWATT                  ROOFE

                           WOOD

Her kunne like godt Antonsson ha startet for Mowatt, men eg lukter at Mowatt kanskje endelig skal blomstre skikkelig i en slik 10'er rolle, men er langt i fra sikker. Det som er helt sikkert er at med bare Grimes som alternativ til Vieira/Dia så trenger vi definitivt inn en midtbanegeneral, eg håper på at det er noe i ryktene om Leon Osman. Flamini som noen har snakket om ville vært helt enormt. Med dei 2 beste sentrale mitdbanespillerene fra i fjor vekke, Cook og Bridcutt, så trenger vi meir stål inn. Murphy er i mine øyne totalt ubrukelig, men Grimes kan jo være bedre enn vi tror.  Wood på topp er en av divisjonens farligste, med ekstra sjøltillitt vil han bli enorm i år. Monk liker raske "angrepstyper" ala Sacko og Botaka på kantene, så er litt usikker på om Dallas passer inn, hadde vi snudd 3'eren på midten kunne Dallas fort ha spilt som en av 2 indreløpere, men tror ikkje det vil skje.

Spennende blir det i alle fall :-)
« Siste redigering: Juli 18, 2016, 10:34:13 av jackbauer68 »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #869 på: Juli 18, 2016, 10:32:11 »
Det ser ut til at Monk vil spille en spennende variant av 4-2-3-1 i år. Pr i dag ville eg ha tatt ut dette laget, blir jo litt synsing siden eg ikkje har sett alle spille.


                              GREEN

BERARDI     BARTLEY       COOPER       TAYLOR

           VIEIRA                      DIAGOURAGA

DALLAS               MOWATT                  ROOFE

                           WOOD

Her kunne like godt Antonsson ha startet for Mowatt, men eg lukter at Mowatt kanskje endelig skal blomstre skikkelig i en slik 10'er rolle, men er langt i fra sikker. Det som er helt sikkert er at med bare Grimes som alternativ til Vieira/Dia så trenger vi definitivt inn en midtbanegeneral, eg håper på at det er noe i ryktene om Leon Osman. Flamini som noen har snakket om ville vært helt enormt.  Murphy er i mine øyne totalt ubrukelig, men Grimes kan jo være bedre enn vi tror.  Wood på topp er en av divisjonens farligste, med ekstra sjøltillitt vil han bli enorm i år. Monk liker raske "angrepstyper" ala Sacko og Botaka på kantene, så er litt usikker på om Dallas passer inn, hadde vi snudd 3'eren på midten kunne Dallas fort ha spilt som en av 2 indreløpere, men tror ikkje det vil skje.

Spennende blir det i alle fall :-)

Eg har allerede ombestemt meg, starter med Antonssen i stedet for Mowatt  ;D