Skrevet av Emne: Leeds til Østfold i sommer  (Lest 3049 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pei

Leeds til Østfold i sommer
« på: Juni 26, 2011, 11:07:46 »
Var sammen med markedssjefen i Sarpsborg08 i går, og han kunne fortelle at Leeds, med stor sannsynlighet, kommer hit til Særp i juli. De var her i 2006 og ønsket å komme hit i fjor også, men siden Sarpsborg stadion har kunstgress, endte de i Bergen (via Olso/Lyn).
Denne gangen skal kampen spilles på Halden stadion (som har naturgress) og datoen som er satt av til dette er onsdag 27. juli. Avtalen var ikke signert, men det var ikke mye om å gjøre. Selv er jeg på sydenferie den uken :'(, men håper at mange av mine "trosbrødre og -søstre" får gleden av å oppleve Leeds i Norge i sommer  ;D
 

Leedsfan

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #1 på: Juni 26, 2011, 11:13:52 »
Gode nyheter for norske fans, men ikke for meg som kommer hjem fra syden dagen etter...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #2 på: Juni 26, 2011, 12:05:58 »
forutsetning uansett om set er S08 eller LSK er at kampene deres den helgen ikke flyttes og det er det tv2 som sitter med nøkkelen til!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #3 på: Juni 26, 2011, 16:12:28 »
Både Skottland og Særp altså...??
Yeboahs vitne

RuneR

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #4 på: Juni 26, 2011, 17:07:57 »
Hmm, starter en ukes ferie på Hvaler den onsdagen, og en tur til Halden skal jeg lett fikse dersom dette blir noe av  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ollan

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #5 på: Juni 26, 2011, 18:30:16 »
kommer opp fra Danmark hvis den der går i boks  :D
Ollan

DenHviteYeboah

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #6 på: Juni 26, 2011, 18:57:59 »
Konge!er klar!Bare håper dette laget er bedre enn utgaven som spellte i Særp i 06.Det er noe av det dårligste Leeds lag jeg har sett.. :(

Leedsfan

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #7 på: Juni 26, 2011, 19:03:23 »
Konge!er klar!Bare håper dette laget er bedre enn utgaven som spellte i Særp i 06.Det er noe av det dårligste Leeds lag jeg har sett.. :(

Helt enig, det var dårlige greier...!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #8 på: Juni 26, 2011, 20:47:34 »
Dette må jeg prøve å få med meg.
Kan drive lobbyisme for å få bytte vekk Østfold med Jämtland også i samme slengen.
- Leif Olav

metaljon

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #9 på: Juni 26, 2011, 21:06:17 »
Arait   :)  jeg er selvfølgelig på plass med guttungen hvis dette stemm
The Chief!

Geiremann

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #10 på: Juni 26, 2011, 22:22:16 »
Detta høres ekstremt lovende ut  ;D 
Member of "The Peterborough eight".

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #11 på: Juni 26, 2011, 22:51:03 »
Fint tidspunkt, siden jeg er i Sverige og på vei hjem i løpet av den uka, men spørsmålet er jo om sjåføren vil stoppe og la meg se kampen... Lite sannsynlig når sjåføren hater fotball  :P

SirOlsen

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #12 på: Juni 26, 2011, 23:17:58 »
Som sagt før.. hvorfor dra til England, når Leeds kommer utafor stuedøra mi... igjen :D hehehe
Gode nyheter, som jeg håper det blir noe av!
-SirOlsen-

Howson

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #13 på: Juni 27, 2011, 01:12:54 »
Lite som hadde vært bedre en det. Hvordan er det på reisemuligheter fra bergen? Noen som har peiling på billige løsninger ?

DenHviteYeboah

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #14 på: Juni 27, 2011, 08:20:48 »
Lite som hadde vært bedre en det. Hvordan er det på reisemuligheter fra bergen? Noen som har peiling på billige løsninger ?
heng deg på en pensjonistbuss til Oslo :)tog derfra te Særp.Eventuelt kan du sjekke om det er noen bilutleiefirma som skal ha en bil til Oslo.Gjorde det dengang jeg var student,gratis tur ;D

ollan

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #15 på: Juni 27, 2011, 08:51:27 »
Lite som hadde vært bedre en det. Hvordan er det på reisemuligheter fra bergen? Noen som har peiling på billige løsninger ?

Billigere enn dette får du ikke....

            
   
 Utreise :  Bergen - Oslo-Rygge    Tirsdag 26. jul 2011
Avgang   Ankomst   Reisetid   Fullflex   Lavpris
06:50 Bergen 07:40 Oslo-Rygge 0:50 1 529 NOK 199 NOK
   

 Retur :  Oslo-Rygge - Bergen    Torsdag 28. jul 2011
Avgang   Ankomst   Reisetid   Fullflex   Lavpris
08:00 Oslo-Rygge 08:50 Bergen 0:50 1 529 NOK 199 NOk
Ollan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #16 på: Juni 27, 2011, 10:55:59 »
Når kan det ventes konkrete opplysninger om dette tro? Husker fjorårets sommer med gru da jeg hadde biletter til Lyn kampen, men så konka møkkalaget. Pengene har forresten aldri sett!!
Yeboahs vitne

bwirum

Sv: Leeds til Østfold i sommer
« Svar #17 på: Juni 28, 2011, 10:00:46 »
Når kan det ventes konkrete opplysninger om dette tro? Husker fjorårets sommer med gru da jeg hadde biletter til Lyn kampen, men så konka møkkalaget. Pengene har forresten aldri sett!!
Ikke? Jeg fikk penga tilbake på konto helautomatisk jeg. Trengte ikke gjøre noenting.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)