Skrevet av Emne: Kan Leeds rykke ned?  (Lest 14928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Kan Leeds rykke ned?
« på: Juni 28, 2011, 09:22:55 »
Begynner å få litt samme feeling som når vi rykket ned sist...
En nesten sesong er akkurat over....som vi hadde da i med play off finale i 05/06.

Laget svekkes... folk selges, lånespillere dra, kontrakter fornyes ikke.

Laget vi rykket ned med var vel nesten bedre en det vi har idag.
Healy, Blake, Creswell på topp, Douglas, Derry på midten, Sullivan i goalen osv...


Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #1 på: Juni 28, 2011, 09:26:47 »
en uke til overgangsvinduet opner, slutt med surmulinga, mann!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

jarle

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #2 på: Juni 28, 2011, 09:31:51 »
en uke til overgangsvinduet opner, slutt med surmulinga, mann!


hmmm så vi kan selge Kasper i et lukket vindu!!!

så 1)Jeg surmuler ikke jeg gjør noen tanker...
2) Transfer vinduet er åpent... lær deg reglene!

De to vinduene i England er som følger
End of Season – 31 August   1 January – 31 January

Although, in England, the transfer window formally opens on 1 July, transfers between clubs in the same association can take place as soon as the last competitive fixtures for the season have been played. However, many transfers will not be completed until 1 July because many players' contracts expire on 30 June


Cherry

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #3 på: Juni 28, 2011, 09:42:20 »
I år er det virkelig "korta inntil brystet".....kanskje han har mistet kortstokken?
La det bli signet noe "krydder" kjapt nå- vi , fansen trenger noen gladmeldinger
som kan spore til optimisme....litt sulteforet kjenner jeg  :-\
 

Hobben

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #4 på: Juni 28, 2011, 09:47:44 »
Vi kan som 24 lag i NPC rykke ned, ja. Men er det veldig sannynligt? Nei.

Med dagens stall og litt rusk inn så tar vi topp 10, og jeg har ikke store tro på de store signeringene i år heller.
Rogaland Whites

bwirum

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #5 på: Juni 28, 2011, 09:52:17 »
Uten klare kvalitetssigneringer så er jeg fornøyd med øvre halvdel av tabellen. Håper selvsagt på de magiske og forløsende spillerne som fører oss til topp 2, men klok av skade velger jeg å sitte relativt rolig mht. det.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

stian

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #6 på: Juni 28, 2011, 10:45:33 »
Klart vi kan rykke ned. Vi har noen angrepsspillere som leverte over all forventning i fjor, og hvis målene slutter å renne inn forover, og fortsetter og renne inn bakover blir det fort stygt.

MEN: Jeg har tro på at det er gode spillere på vei inn. Salget av Schmeichel kan bunne i et behov for å gjøre plass til noen high-earners. Det er ingen grunn til at det er keeperen skal være blant de best betalte i den situasjonen vi er i nå.

Søren

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #7 på: Juni 28, 2011, 11:16:06 »
Begynner å få litt samme feeling som når vi rykket ned sist...
En nesten sesong er akkurat over....som vi hadde da i med play off finale i 05/06.

Laget svekkes... folk selges, lånespillere dra, kontrakter fornyes ikke.

Laget vi rykket ned med var vel nesten bedre en det vi har idag.
Healy, Blake, Creswell på topp, Douglas, Derry på midten, Sullivan i goalen osv...



Hvis holdet ikke forbedres, så ja det er muligt.

Meeeeen lad os nu lige se hvad der sker et par uger frem i tiden.
Jeg er bestemt ikke imponeret over Leeds i denne offseason, men lad os lige give det en smule tid, før vi går i panik. Ingen grund til at lade sig irritere før nødvendigt.
One Gary Kelly, There's Only One Gary Kelly

Twitter: @observer_dk

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #8 på: Juni 28, 2011, 11:22:28 »
Begynner å få litt samme feeling som når vi rykket ned sist...
En nesten sesong er akkurat over....som vi hadde da i med play off finale i 05/06.

Laget svekkes... folk selges, lånespillere dra, kontrakter fornyes ikke.

Laget vi rykket ned med var vel nesten bedre en det vi har idag.
Healy, Blake, Creswell på topp, Douglas, Derry på midten, Sullivan i goalen osv...




Samme feelingen som du hadde før forrige sesong også?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #9 på: Juni 28, 2011, 11:26:51 »
Nej jeg tror ikke at vi rykker ned igen - vi kommer i PL inden 2 år :-).
 

torivar

  • Gjest
Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #10 på: Juni 28, 2011, 11:47:28 »
Det er klart vi kan rykke ned, men det er for tidlig for meg å bruke kalorier på dette enda så feit jeg er. Borte er etterhvert veldig mange spillere som viste seg å ikke være gode nok for å ta oss til PlayOff, og med dem er store lønnsbyrder også borte.

Klubben har sagt at utgående skal erstattes med bedre kvalitet. Jeg vet ikke helt hva dette utsagnet betyr ennå, men jeg har tillit til at vi klarer å sette sammen et lag godt nok til å kjempe om topp 6.

Kato

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #11 på: Juni 28, 2011, 11:55:29 »
Hvis vi ikke gjør noe på spillersiden før sesongen begynner, så rykker vi ned.
 

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #12 på: Juni 28, 2011, 11:59:50 »
Hvis vi ikke gjør noe på spillersiden før sesongen begynner, så rykker vi ned.

Det tror jeg ikke, mange lag med dårligere spillere enn oss. Da må alle spillerne vi har ta et steg tilbake. Vi har bare mistet Bradley, Kasper og Kilkenny.......
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #13 på: Juni 28, 2011, 12:14:45 »
pr.dags dato er vi veeeesentilg svekket iforhold til siste sesong. Må inn kvalitet for at vi ikke skal havne i sumpa!!
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #14 på: Juni 28, 2011, 12:17:58 »
pr.dags dato er vi veeeesentilg svekket iforhold til siste sesong. Må inn kvalitet for at vi ikke skal havne i sumpa!!

Jeg vil påstå at vi er vesentlig svekket i posisjonen sentral midtbane, men de gutta som har dratt er lett å erstatte...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Stephenjazz

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #15 på: Juni 28, 2011, 12:21:22 »
pr.dags dato er vi veeeesentilg svekket iforhold til siste sesong. Må inn kvalitet for at vi ikke skal havne i sumpa!!

Jeg vil påstå at vi er vesentlig svekket i posisjonen sentral midtbane, men de gutta som har dratt er lett å erstatte...
Du mener det er lett å erstatte Kasper?
Det blir aldri umoderne å vinne

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #16 på: Juni 28, 2011, 12:24:22 »
pr.dags dato er vi veeeesentilg svekket iforhold til siste sesong. Må inn kvalitet for at vi ikke skal havne i sumpa!!

Jeg vil påstå at vi er vesentlig svekket i posisjonen sentral midtbane, men de gutta som har dratt er lett å erstatte...
Du mener det er lett å erstatte Kasper?

Nå er ikke jeg noen stor fan av Kasper. Kasper er en god shot-stopper, men ikke så mye mer. Det gjenstår å se om han er lett å erstatte, men jeg er mer fan av keepere som oser trygghet og som tar de lette målene. Så får de heller slippe inn et superskudd som Kasper hadde reddet på en kunstnerisk måte.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #17 på: Juni 28, 2011, 12:26:51 »
Hvis vi ikke gjør noe på spillersiden før sesongen begynner, så rykker vi ned.

Det tror jeg ikke, mange lag med dårligere spillere enn oss. Da må alle spillerne vi har ta et steg tilbake. Vi har bare mistet Bradley, Kasper og Kilkenny.......

Vi har en stall som stort sett består av angrepsspillere og midtstoppere. Hvordan et slikt lag ikke kan rykke ned, må du nesten forklare oss.

martind

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #18 på: Juni 28, 2011, 12:53:16 »
Det er klart vi kan rykke ned, men det er for tidlig for meg å bruke kalorier på dette enda så feit jeg er. Borte er etterhvert veldig mange spillere som viste seg å ikke være gode nok for å ta oss til PlayOff, og med dem er store lønnsbyrder også borte.

Klubben har sagt at utgående skal erstattes med bedre kvalitet. Jeg vet ikke helt hva dette utsagnet betyr ennå, men jeg har tillit til at vi klarer å sette sammen et lag godt nok til å kjempe om topp 6.

Jeg er helt enig med deg, og da mener jeg ikke at du er feit :)

Orker ikke bekymre meg nevneverdig nå, siden oppkjøringen enda ikke har startet, og det er mange rykter som virrer rundt. Spillere er på ferie også, og da blir det vanskelig å få en signatur før det. Og jeg vil ikke at klubben skal gå ut med noe konkret før de faktisk har ting 100% i orden. I PL er det også mye rykter men ikke mange store signeringer der enda heller.

BJ hadde jeg sansen for, men han er ikke god nok for et lag som skal rykke opp. Samme med Kilkenny. Kasper mener jeg har potensial, men hvis vi klarer å bruke pengene vi fikk og sparer i lønn på noe bedre synes jeg det er greit.

Jeg venter i spenning og legger meg ikke i graven pga at vi ikke har noen store signeringer i boks enda.
MOT!! We are Leeds!

Lundewhites

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #19 på: Juni 28, 2011, 12:59:59 »
Hvis vi ikke gjør noe på spillersiden før sesongen begynner, så rykker vi ned.

United: Higgs, Connolly, Naylor, Collins, Bessone, Gradel, Howson, Kilkenny (McCormack 79), Johnson, Becchio (Somma 86), Watt (Sam 56). Subs: Brown, Bruce, Clayton, Hughes, McCormack.

Schmeichel, Connolly, Bruce, O'Brien, McCartney, Johnson, Kilkenny (McCormack 88), Howson, Snodgrass, Becchio (Collins 90), Gradel (Sam 85). Subs: Higgs, Paynter, Hughes, Somma, McCormack.

Disse to lagoppstillingene tok 7 poeng av 9 mulige av de tre opprykklagene før jul. Er disse så fryktelig mye bedre enn ?

Rachubka, Connolly, Kisnorbo, O`Brian, Parker, Snoddgrass, Howson, Clayton, Nunes, Gradel, Becchio. Subs: Somma, McCormack, Bruce, Sam, Cairns

Og det er stallen før det er gjort noen kjøp/ lån

LEEDS RYKKER IKKE NED SESONGEN 2011/2012!

For the sake of Leeds United he would break himself in two

B-m

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #20 på: Juni 28, 2011, 13:03:12 »
Begynner å få litt samme feeling som når vi rykket ned sist...
En nesten sesong er akkurat over....som vi hadde da i med play off finale i 05/06.

Laget svekkes... folk selges, lånespillere dra, kontrakter fornyes ikke.

Laget vi rykket ned med var vel nesten bedre en det vi har idag.
Healy, Blake, Creswell på topp, Douglas, Derry på midten, Sullivan i goalen osv...



Hahahahahaha:D Bedre lag du liksom, du glemte forresten Butler, Gregs, kelly(over the top) og Killkenny..
Douglas har funnet nivået sitt i league one. Healy? Kanskje den mest oppskrytte spilleren i leeds' historie. Ingen fart, ingen styrke, dårlig arbeidsmoral, sytete, ja i det hele tatt. Cresswell, mer grå spiller skal du lete lenger etter. Blake, treig som et helvette og en typisk hjemmekamp spiller, men var ok. Derry er den eneste av de som ville ha forsterket dagens lag.

Vi har Snodgrass, Gradel, Howson, Becchio som jeg mener alle er blant topp 15 championship spillere. Og de vil nok være enda bedre denne sesongen da de fortsatt er unge. Samtidig har vi McCormack som viste i veldig lovende takter i siste kamp for oss, og som vi vet har et meget høyt toppnivå. Nunez ble nesten årets spiller for Scunthorpe etter 10 kamper for dem - var veldig god. 25 år og kan slå til i preseason for oss om han får sjansen. Det samme om Somma. Paynter blir også bedre denne sesongen(skal ikke mye til).

Vi har mistet Johnson og Kilkenny, begge av disse to kan erstattes med bedre spillere lett. Litt synd med Johnson da jeg syntes han viste ekstrem stabilitet og var knallgod de siste kampene for oss.

Forsvaret vårt er usikkert, Connolly var god i fjor.  Mens O'brian var av og på, det samme gjelder Bruce og Bromby. Kisnorbo må vi se an i pre-season- men jeg har mine tvil. Regner med at det kommer en venstreback og midtstopper inn. Håper og tror det blir Lichaj, selv om han er høyreback. 2 sentrale midtbanespillere trenger vi også, Greening og Wellens ja takk. Midtstopper plassen  er vanskelig, men håper på en atletisk og svær neger inn.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsulf

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #21 på: Juni 28, 2011, 13:09:45 »
Jeg har også et ganske avslappet forhold til det hele foreløpig, og satser på at Larry har kontroll på hva han driver med. Signeringene kommer ofte utav det blå, så jeg setter meg ned og venter til det drar seg mot midten av juli.

Forhåpentligvis er Paddy 100% klar igjen, bare dét er som en signering i seg selv. Jeg tror han også har egenskapene til å få O'Brien til å fungere igjen. Jeg håper vi får inn en ufyselig kriger av en midtbanespiller, slik at vi kan spille 4-4-2 igjen, noe som åpner for McCormack i tospann med Becchio på topp.

Ellers håper jeg at Lichaj kommer tilbake. Med han og Connolly på backene bør vi ha et greit forsvar.

Kato

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #22 på: Juni 28, 2011, 13:12:38 »
Det er mange flere momenter enn bare å vurdere spillere opp mot hverandre som avgjør hvor vi ender.

1. Nivået på ligaen (Jeg mener vesentlig sterkere enn i fjor)

2. Den vanskelige andresesongen (Trenger vel ikke utdype nærmere)

3. Skader, kort osv (Ikke veldig hardt rammet sist sesong)

4. Status Quo er ikke godt nok, da svekkes man i forhold til konkurrentene. Fotballen utvikler seg fra sesong til ssong.

5. Tur/Utur spiller spesielt inn i en jevn liga, som NPC viser seg å være.

6. Starten av sesongen viktig for selvtillit og flyt.

7. Selvsagt også spillermaterialet.

Med andre ord mange faktorer som påvirker tabellposisjonen, og sikkert flere enn jeg har med. Med gode signeringer får man gjerne også en boost i forhold til publikum, treninger osv.

Min vurdering er at vi er vesentlig svekket på spillersiden, mange av faktorene over taler mot oss.

Ja vi har tid, og signerer sikkert flere. Det synes jeg vi burde vært ferdige med. Når spillerne møter til pre-season mandag burde stallen vært mer eller mindre komplett. De skal spilles sammen, forberedes fysisk, og bondes sosialt.


Kan vi rykke ned? Selvsagt kan vi det.
« Siste redigering: Juni 28, 2011, 13:14:11 av Kato »
 

Frode

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #23 på: Juni 28, 2011, 13:17:11 »
Det er mange flere momenter enn bare å vurdere spillere opp mot hverandre som avgjør hvor vi ender.

1. Nivået på ligaen (Jeg mener vesentlig sterkere enn i fjor)

2. Den vanskelige andresesongen (Trenger vel ikke utdype nærmere)

3. Skader, kort osv (Ikke veldig hardt rammet sist sesong)

4. Status Quo er ikke godt nok, da svekkes man i forhold til konkurrentene. Fotballen utvikler seg fra sesong til ssong.

5. Tur/Utur spiller spesielt inn i en jevn liga, som NPC viser seg å være.

6. Starten av sesongen viktig for selvtillit og flyt.

7. Selvsagt også spillermaterialet.

Med andre ord mange faktorer som påvirker tabellposisjonen, og sikkert flere enn jeg har med. Med gode signeringer får man gjerne også en boost i forhold til publikum, treninger osv.

Min vurdering er at vi er vesentlig svekket på spillersiden, mange av faktorene over taler mot oss.

Ja vi har tid, og signerer sikkert flere. Det synes jeg vi burde vært ferdige med. Når spillerne møter til pre-season mandag burde stallen vært mer eller mindre komplett. De skal spilles sammen, forberedes fysisk, og bondes sosialt.


Kan vi rykke ned? Selvsagt kan vi det.
Vel talt
 

jarle

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #24 på: Juni 28, 2011, 13:23:40 »
Begynner å få litt samme feeling som når vi rykket ned sist...
En nesten sesong er akkurat over....som vi hadde da i med play off finale i 05/06.

Laget svekkes... folk selges, lånespillere dra, kontrakter fornyes ikke.

Laget vi rykket ned med var vel nesten bedre en det vi har idag.
Healy, Blake, Creswell på topp, Douglas, Derry på midten, Sullivan i goalen osv...



Hahahahahaha:D Bedre lag du liksom, du glemte forresten Butler, Gregs, kelly(over the top) og Killkenny..
Douglas har funnet nivået sitt i league one. Healy? Kanskje den mest oppskrytte spilleren i leeds' historie. Ingen fart, ingen styrke, dårlig arbeidsmoral, sytete, ja i det hele tatt. Cresswell, mer grå spiller skal du lete lenger etter. Blake, treig som et helvette og en typisk hjemmekamp spiller, men var ok. Derry er den eneste av de som ville ha forsterket dagens lag.

Vi har Snodgrass, Gradel, Howson, Becchio som jeg mener alle er blant topp 15 championship spillere. Og de vil nok være enda bedre denne sesongen da de fortsatt er unge. Samtidig har vi McCormack som viste i veldig lovende takter i siste kamp for oss, og som vi vet har et meget høyt toppnivå. Nunez ble nesten årets spiller for Scunthorpe etter 10 kamper for dem - var veldig god. 25 år og kan slå til i preseason for oss om han får sjansen. Det samme om Somma. Paynter blir også bedre denne sesongen(skal ikke mye til).

Vi har mistet Johnson og Kilkenny, begge av disse to kan erstattes med bedre spillere lett. Litt synd med Johnson da jeg syntes han viste ekstrem stabilitet og var knallgod de siste kampene for oss.

Forsvaret vårt er usikkert, Connolly var god i fjor.  Mens O'brian var av og på, det samme gjelder Bruce og Bromby. Kisnorbo må vi se an i pre-season- men jeg har mine tvil. Regner med at det kommer en venstreback og midtstopper inn. Håper og tror det blir Lichaj, selv om han er høyreback. 2 sentrale midtbanespillere trenger vi også, Greening og Wellens ja takk. Midtstopper plassen  er vanskelig, men håper på en atletisk og svær neger inn.


WELL... de tok oss til en PLAY off finale... det er vel mer enn det laget vi har idag klarte?

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #25 på: Juni 28, 2011, 13:37:55 »
Hvis vi ikke gjør noe på spillersiden før sesongen begynner, så rykker vi ned.

Det tror jeg ikke, mange lag med dårligere spillere enn oss. Da må alle spillerne vi har ta et steg tilbake. Vi har bare mistet Bradley, Kasper og Kilkenny.......

Vi har en stall som stort sett består av angrepsspillere og midtstoppere. Hvordan et slikt lag ikke kan rykke ned, må du nesten forklare oss.

Har du i det hele tatt oversikten over stallen eller bare taster du noe på tastaturet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #26 på: Juni 28, 2011, 13:55:27 »
Hvis vi ikke gjør noe på spillersiden før sesongen begynner, så rykker vi ned.

Det tror jeg ikke, mange lag med dårligere spillere enn oss. Da må alle spillerne vi har ta et steg tilbake. Vi har bare mistet Bradley, Kasper og Kilkenny.......

Vi har en stall som stort sett består av angrepsspillere og midtstoppere. Hvordan et slikt lag ikke kan rykke ned, må du nesten forklare oss.

Har du i det hele tatt oversikten over stallen eller bare taster du noe på tastaturet?

Du verden!

Har du oversikt over stallen? Les det jeg skriver en gang til, jeg har streket under to vesentlige ord for deg.

Poenget mitt, som tydeligvis var vanskelig å skjønne, var at stallen er ekstremt ubalansert. Og uten vesentlige forsterkninger i sentrale posisjoner er faren for nedrykk stor.

Eller tar jeg feil? Kanskje jeg må få oversikt over stallen en gang til? Eller taster jeg bare noe på tastaturet igjen?

Per-Stian

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #27 på: Juni 28, 2011, 14:18:09 »
Med dagens stall (per 28. juni 2011) trur eg vi ville ha hamna på ein av dei ti nedste plassane.

Målstoggarar: Rachubka og Cairns
Forsvar: Kisnorbo, O'Brien, Bromby, Bruce, Lees, Connolly, White, Parker og Bessone
Midtbane: Howson, Snodgrass, Nunez, Clayton og Sam
Angrep: Gradel, Becchio, Somma, McCormack og Paynter

Eg vert først tilfreds når vi har henta ny målstoggar (Given), to backar (Lichaj og Bertrand), nokre sentrale midtbanespelarar (Bowyer, Frings, Montgomery) og ein kant (Danns).

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #28 på: Juni 28, 2011, 14:21:25 »
Hvis vi ikke gjør noe på spillersiden før sesongen begynner, så rykker vi ned.

Det tror jeg ikke, mange lag med dårligere spillere enn oss. Da må alle spillerne vi har ta et steg tilbake. Vi har bare mistet Bradley, Kasper og Kilkenny.......

Vi har en stall som stort sett består av angrepsspillere og midtstoppere. Hvordan et slikt lag ikke kan rykke ned, må du nesten forklare oss.

Har du i det hele tatt oversikten over stallen eller bare taster du noe på tastaturet?

Du verden!

Har du oversikt over stallen? Les det jeg skriver en gang til, jeg har streket under to vesentlige ord for deg.

Poenget mitt, som tydeligvis var vanskelig å skjønne, var at stallen er ekstremt ubalansert. Og uten vesentlige forsterkninger i sentrale posisjoner er faren for nedrykk stor.

Eller tar jeg feil? Kanskje jeg må få oversikt over stallen en gang til? Eller taster jeg bare noe på tastaturet igjen?

Jeg har vært enig i at stallen er lite homogen, allerede før Bradley og Kilkenny dro. Jeg tror allikevel at en midtbane bestående av Howson, Nunez og Clayton ikke er så mye dårligere enn Bradley, Kilkenny og Howson. Det vil garantert komme in 2-3 sentrale midtbanespillere som vil forsterke laget så jeg er ikke bekymret (i hvert fall ikke ennå)!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

euphor9

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #29 på: Juni 28, 2011, 14:25:16 »
Selfølgelig kan vi havne i nedrykksumpen, men er fryktelig spent på hvilke spillere som kommer inn....?