Tour de France 2011

Started by Leedsulf, July 01, 2011, 09:51:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dennis

Thor vinner!

Ta den, hobberst jr  :P
Marching on together!

Leedsulf

ollan

For en mann Hushovd er.
Ollan

Stephenjazz

Andre enn meg som ser et norsk Leedsflagg direkte på tv2 8)?
Det blir aldri umoderne å vinne

LUFC MOT

Kan skimte ett norsk flagg med leeds merke i på live sendingen som er nå på tv2............................. FANTASTISK for Thor og LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDS

Ove

Sitter akkurat og ser på kommentatorene på TV2 prate om Thor Hushovd og Tour de France, i bakgrunnen står noen og holder et stort norsk flagg med Leeds-logo. Moro :-)

Leedsulf

Quote from: Stephenjazz on July 15, 2011, 18:12:30
Andre enn meg som ser et norsk Leedsflagg direkte på tv2 8)?

Alta?? Du som er i gang?  ;D

Geir fra Grimstad

Gratulerer Thor. Moro å være fra Grimstad og Norge idag ;D.
Og fikk også med den herlige Leeds logoen som prydet tv skjermen der ja ;D.
Nydelig dag. Nå må vi bare få inn killerinstinktet til Thor i Leeds guttene, så går dette bare en vei.
revie

Trulsaren

Helt utroligt av Thor i dag! Edvald skal heller ikke glemmes! Kan forøvrig nevne at Leeds flagget var der i går også :) Så det da opp Tourmalet!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Dennis

For en etappe!

Dobbelt norsk med kvart?-norske Hesjedal på tredje!
Marching on together!

fjellhaugen

er det sånn at de alltid har vært så gode?
når dopen er borte så hevder vi oss virkelig
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Det er bare å gi seg over!
Marching on together!

Per-Stian

Dette har vore ein eventyrleg TdF - frå ende til annan! Omsider ser det ut til at antidopingmyndigheitene byrjar å få kontroll på doparane og slik at dei ekte heltane kan vise seg fram. Etter gårsdagens etappe kan det vel berre gå nedover med våre norske heltar? Fire etappesigrar (2+2) og sju dagar i leiartrøye!!! Eg må gni meg i auga. Ingen ord kan skildre kor stort dette er!