Skrevet av Emne: Den første signeringen i neste uke gir svaret  (Lest 39135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #60 på: Juli 04, 2011, 14:10:38 »
Ji-ha, denne uka blir en skikkelig overgangs-bonanza!  ::)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

bwirum

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #61 på: Juli 04, 2011, 15:02:11 »
Simon Grayson has insisted that he expects Robert Snodgrass and Max Gradel to be on Leeds United’s books when the new season starts on August 6.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_adamant_whites_won_t_be_caught_short_1_3541324

Vi får nå se... Jeg ønsker meg fremdeles et par kanonsigneringer som gir oss håp for fremtiden!

Hvis vi får ett stort midtbanenavn (AS eller Bowyer feks) og ett stort midtstoppernavn (Woody?) så kan vi fylle de andre med en god blanding av "over-the-top" PL-spillere og unge håp.

Edit: Vil forsåvidt gjerne ha et trygt kort i mål og... Given?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #62 på: Juli 04, 2011, 15:24:34 »
Det ryktes på flere forum at Leicester er ute etter Woody....

auren

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #63 på: Juli 04, 2011, 15:49:22 »
Det ryktes på flere forum at Leicester er ute etter Woody....

Flott. Håper de får porselensdukka.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MrK

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #64 på: Juli 04, 2011, 16:03:09 »
Iflg. G. Williams så var Annan på radaren før Schalke overgangen - siden han var i markedet over £ 1 mill - så avstod de, men det finnes da endel spillere i det prissjiktet. En annen ting er vel at vi betalte dyrt for spillere ifjor - O'Brien hadde vel £ 27.000 pr uke når han kom...........så lånespillere er ikke god butikk. Spesielt når vi ikke bruker de, Watt, Bannan, etc.........

Håper vi ikke signerer Dudek, når vi allerede har en aldrende nr. 2 keeper. Dudek er vel 38 og klar gor et annet hjem.
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Mats-

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #65 på: Juli 04, 2011, 16:12:52 »
“It’s not like any money that comes in will be left in the bank – we’ll be going out to spend it straight away." - Simon Grayson til YEP (http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_adamant_whites_won_t_be_caught_short_1_3541324)

Jeg tolker denne uttalelsen fra Grayson til at vi ikke har noe særlig penger å bruke, men dersom det kommer inn noe, så vil det bli brukt til spillerkjøp.

Det vil vel si at Kasper-pengene forhåpentligvis også er tilgjengelige for Simon.


Den kista er vel full etter Delph penger, tap up money for ungutter, Kasper osv... Larry har vel sekken full nå... men som vanlig...NOTHING!...

Hva med å bruke noe av overskuddet vi har hatt de siste årene også...



Har postet dette til noen andre før, men ser at folk fortsatt trenger å bli belyst ekstra, så jeg re-poster det.

Vi har inkludert Delph solgt for £13.mil over de siste tre årene.

£13.mill <=> 117.mill NOK (omregnet i dagens valutakurs) F.eks Rosenborg har et budsjett på 225''NOK <=> £25.mill kun for 2011. Leeds sine salg de siste årene ville bare dekket 52% av Rosenborgs budsjett for 2011. Som du selv sa er disse £13.mill fordelt over flere år, noe som vil ytterligere redusere effekten.

Hate to break it to you, men vi er ikke akkurat noe cash cow "



Ikke sikker på hva du ønsker å belyse med dette jeg? Sammenligning av RBK sitt totalbudsjett med Leeds sine salg de siste par sesongene? Leeds har da en annen omsetning enn £13mill de også? Uten at jeg kjenner Leeds sitt budsjett i detalj så er det vel driften generelt (håper jeg hvertfall) som dekker opp kostnader som lønn, vedlikehold osv. og ikke at de budsjetterer med salg av spillere for å kunne få kabalen til å gå ihop?

Dessuten tipper jeg at pengene fra Delph neppe er realisert, og neppe blir det siden han ikke har spilt særlig mange kamper. Spørs om de noensinne blir det nå dessverre.

Jeg trodde det var allment stoff at dere viste at Leeds gikk i minus på driftsresultatet, men at transfer penger hadde gitt overskudd på årsresultatet.

Det jeg belyser er faktumet at 100% av transfer penger inn ikke går til nye spiller kjøp, men til å dekke inn underskudd på resten av driften.

Til andre som tror at det å drive fotball utenfor Premier League er lukrativt så er realiteten noe helt annet.

PS. Jarle, ikke sammenlign en L2 klubb med Leeds, vi har da mye større variable kostnader og fastekostnader en f.eks Hudds' eller Luton.F.eks tipper vi har omlag 5 ganger større utgifter bare på markedsføring.
« Siste redigering: Juli 04, 2011, 16:17:37 av Mats- »

GeirO

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #66 på: Juli 04, 2011, 16:44:55 »
Jeg synes mange er altfor opptatt av pengebruk og om det er store navn som kommer inn de neste ukene (fortsatt god tid mao.).

Det som vil skje framover er at vi kjøper 3-4 nye spillere. Så vil forumdebattantene krangle fælt om dette er de riktige spillerne, mange vil hevde at Bates/Grayson har brukt altfor lite spillere, at de har for lave ambisjoner.

Det er greit å kommentere kjøpene, men jeg synes fasiten, dvs. resultatene, bør være langt viktigere. Jeg dømmer ingen før laaaaangt uti sesongen (bortsett fra om vi ligger på klar sisteplass før det.

Poenget: Mange er altfor utålmodige. Et lag med påståtte dårlige spillere kan lett vinne denne ligaen, bare de samme spillerne og trener er smarte nok.

Når du har så lite til rådighet som Grayson har,må du være smart.Historien viser dessverre at han ikke har vært særlig genial på transfers-etter min simple mening da ;)

Når jeg skrev at vi må være smart eller smartere enn de andre, så mente jeg ikke transfers. Mer at vi må være smartere i spillestil, spilleforståelse, drillet spillesystem, Simons coaching i kamper og  defensiv organisering (hvis vi lærer av våre feil kan det være et stort potensial her..... ;)).
MOT

Lundewhites

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #67 på: Juli 05, 2011, 09:35:40 »
http://www.lep.co.uk/sport/football/leeds_swoop_for_lonergan_1_3543976

Dette er i så fall bare trist.... Hvis Leeds skal hente reservekeeperen til Preston som sitt førstevalg, så kan det vanskelig rettferdiggjøres med at vi trang en bedre keeper enn Kasper  :-\
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #68 på: Juli 05, 2011, 10:18:28 »
Foreløpig ser det ikke ut til å bli noen signering i neste uke
 

Frode

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #69 på: Juli 05, 2011, 10:34:34 »
Foreløpig ser det ikke ut til å bli noen signering i neste uke
Er bare tirsdag ;)
Er trådstarter her, og tror fortsatt på det tittelen antyder: første signering (i denne uka) gir svaret. For denne vil jo bli signering nr. to, og ettersom den første signeringen var en spiller knapt noen hadde hørt om, tenker jeg at to på samme nivået gir klare indikasjoner på at vi kun går på sparebluss. Men smokker vil til med Upson eller Bowyer ...
 

Tom S

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #70 på: Juli 05, 2011, 13:28:24 »
Foreløpig ser det ikke ut til å bli noen signering i neste uke

det kan alltid bli en signering i "neste uke"
COME ON LEEDS !!

rober

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #71 på: Juli 05, 2011, 13:56:18 »
Hvor mange spillere har vi i kikkerten tro?

....og hvor mange signeringer blir det i løpet av de neste ukene?

Bare 32 dager igjen til seriestart 2011/12.

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #72 på: Juli 05, 2011, 14:48:20 »
Hvor mange spillere har vi i kikkerten tro?

....og hvor mange signeringer blir det i løpet av de neste ukene?

Bare 32 dager igjen til seriestart 2011/12.
Dette vil skje de neste 32 dager:
1.Grayson har 100 spillere i kikkerten :)
2.Vi får tak i 3 av dem ;)
3.Spillerne er rask ingen andre i divisjonen finner interessante :(
4.Leedsfan beroliger oss at dette er helt udramatisk og at vi er bedre rustet til seriestart enn det vi var foran 2000/2001 sesongen ;D

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #73 på: Juli 05, 2011, 17:32:04 »
Denne tirsdagen ga ikke noen nye håp, tikk takk.

1. Linket til reservekeperen til Preston, som visstnok ble nervevrak gjennom sesongen i fjor.

2. Linket til en 38-årig keeper som ikke har sett tre stenger og nettmasker på 4 år.

Ja ja, det kan vel bare gå en vei nå.
 

Leedsfan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #74 på: Juli 05, 2011, 17:35:26 »
Hvor mange spillere har vi i kikkerten tro?

....og hvor mange signeringer blir det i løpet av de neste ukene?

Bare 32 dager igjen til seriestart 2011/12.
Dette vil skje de neste 32 dager:
1.Grayson har 100 spillere i kikkerten :)
2.Vi får tak i 3 av dem ;)
3.Spillerne er rask ingen andre i divisjonen finner interessante :(
4.Leedsfan beroliger oss at dette er helt udramatisk og at vi er bedre rustet til seriestart enn det vi var foran 2000/2001 sesongen ;D

Får vi tak i en habil keeper og to habile sentrale midtbanespillere så er vi bedre rustet enn forrige sesong. Jeg håper selvfølgelig på flere gode signeringer og et par gode lånespillere..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #75 på: Juli 05, 2011, 17:37:48 »
Denne tirsdagen ga ikke noen nye håp, tikk takk.

1. Linket til reservekeperen til Preston, som visstnok ble nervevrak gjennom sesongen i fjor.

2. Linket til en 38-årig keeper som ikke har sett tre stenger og nettmasker på 4 år.

Ja ja, det kan vel bare gå en vei nå.

1: Angående Lonergan så vet ikke jeg personlig mye om han, men det sies at han har et meget godt potensial.

2: Den keeperen har fått testet seg på trening og i kamp mot bedre spillere enn Kasper har spilt mot de 2 siste sesongene..

Ja, ja, ja ja ja, ja....:)

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #76 på: Juli 05, 2011, 17:46:15 »
Registrerer at Lonergan var benkesliter på et lag som rykket ned til League One.

Du er svært kritisk til Schmeichel med sine meritter, Leedsfan. Men å hause opp en keeper du ikke vet noe om det gjør du. Syns ikke alt du serverer henger på greip, uten at jeg prøver å ta mannen :)
 

rd1

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #77 på: Juli 05, 2011, 17:50:34 »
Blir bare merkeligere og merkeligere dette... Vi mangler 3 gode sentrale midtbanespillere og 2-3 forsvarsspillere for å heve oss kontra i fjor! Men det eneste vi er linket til er en reservekeeper med "low confidens" og som spilte seg ut av preson forrige sesong.

Det er desverre ingenting som tilsier at Grayson skal makte å hente inn kvalitet på midbanen, defensivmidtbanespiller har vi ventet på i 2 år nå!!!
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #78 på: Juli 05, 2011, 17:51:42 »
Registrerer at Lonergan var benkesliter på et lag som rykket ned til League One.

Du er svært kritisk til Schmeichel med sine meritter, Leedsfan. Men å hause opp en keeper du ikke vet noe om det gjør du. Syns ikke alt du serverer henger på greip, uten at jeg prøver å ta mannen :)

Leser du det jeg skriver? Er du for besatt av å ta "mannen" altså meg?

Jeg er mer kritisk til Schmeichel's evner som keeper, enn jeg er til hans meritter. Jeg synes som sagt at han er helt middels, ikke dårlig, men heller ikke god.

Angående Lonergan så blir det sagt av ulike kilder at han har et enormt potensial, men jeg poengterer samtidig at jeg kjenner lite til han.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #79 på: Juli 05, 2011, 17:56:45 »
Registrerer at Lonergan var benkesliter på et lag som rykket ned til League One.

Du er svært kritisk til Schmeichel med sine meritter, Leedsfan. Men å hause opp en keeper du ikke vet noe om det gjør du. Syns ikke alt du serverer henger på greip, uten at jeg prøver å ta mannen :)

Leser du det jeg skriver? Er du for besatt av å ta "mannen" altså meg?

Jeg er mer kritisk til Schmeichel's evner som keeper, enn jeg er til hans meritter. Jeg synes som sagt at han er helt middels, ikke dårlig, men heller ikke god.

Angående Lonergan så blir det sagt av ulike kilder at han har et enormt potensial, men jeg poengterer samtidig at jeg kjenner lite til han.


Mc Phail hadde et utrolig potensiale. Men i Leeds viste han det sjelden.
Leeds mangler 3-4 gode midtbanespillere. 2-3 forsvarsspillere og en keeper som er bedre enn du mener Schmeichel var

Leedsfan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #80 på: Juli 05, 2011, 17:57:53 »
Registrerer at Lonergan var benkesliter på et lag som rykket ned til League One.

Du er svært kritisk til Schmeichel med sine meritter, Leedsfan. Men å hause opp en keeper du ikke vet noe om det gjør du. Syns ikke alt du serverer henger på greip, uten at jeg prøver å ta mannen :)

Leser du det jeg skriver? Er du for besatt av å ta "mannen" altså meg?

Jeg er mer kritisk til Schmeichel's evner som keeper, enn jeg er til hans meritter. Jeg synes som sagt at han er helt middels, ikke dårlig, men heller ikke god.

Angående Lonergan så blir det sagt av ulike kilder at han har et enormt potensial, men jeg poengterer samtidig at jeg kjenner lite til han.


Mc Phail hadde et utrolig potensiale. Men i Leeds viste han det sjelden.
Leeds mangler 3-4 gode midtbanespillere. 2-3 forsvarsspillere og en keeper som er bedre enn du mener Schmeichel var

Og det er jeg HELT enig med deg i.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #81 på: Juli 05, 2011, 17:59:59 »
Registrerer at Lonergan var benkesliter på et lag som rykket ned til League One.

Du er svært kritisk til Schmeichel med sine meritter, Leedsfan. Men å hause opp en keeper du ikke vet noe om det gjør du. Syns ikke alt du serverer henger på greip, uten at jeg prøver å ta mannen :)

Leser du det jeg skriver? Er du for besatt av å ta "mannen" altså meg?

Jeg er mer kritisk til Schmeichel's evner som keeper, enn jeg er til hans meritter. Jeg synes som sagt at han er helt middels, ikke dårlig, men heller ikke god.

Angående Lonergan så blir det sagt av ulike kilder at han har et enormt potensial, men jeg poengterer samtidig at jeg kjenner lite til han.

Nei, jeg prøver å ikke gå i fella. Gjør i hvert fall forsøk på å være konstruktiv. Synes det er fint du er positiv, enig med mye av det du kommer med. Men jeg er fundamentalt uenig i din vurdering av Schmeichel, og synes hausing av en keeper du ikke kjenner til er noe rart.

Husk at svart eller hvitt sjelden er riktig, ofte er sannheten en eller annen plass mellom.
 

fjellhaugen

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #82 på: Juli 05, 2011, 18:25:49 »
mye enig med kato her.

hvorfor kvitte oss med en ung keeper med potensiale for å evt kanskje kjøpe en ung potensielt god?

og dudek....... my god :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Re: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #83 på: Juli 05, 2011, 19:02:40 »
Kato da!
På et Leedsforum er hvit ALLTID riktig. :)

-LeifO
Fortsatt halvtålmodig. Og lar meg i hvert fall ikke visste opp over mangel på lause rykter diktet opp av The Sun.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Re: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #84 på: Juli 05, 2011, 19:34:22 »
Kato da!
På et Leedsforum er hvit ALLTID riktig. :)

-LeifO
Fortsatt halvtålmodig. Og lar meg i hvert fall ikke visste opp over mangel på lause rykter diktet opp av The Sun.
Neivel? Hva lar du deg da visste opp over? Ja, og hva betyr det egentlig?

Leedsfan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #85 på: Juli 05, 2011, 19:51:50 »
mye enig med kato her.

hvorfor kvitte oss med en ung keeper med potensiale for å evt kanskje kjøpe en ung potensielt god?

og dudek....... my god :-X

Ok, Kasper hadde blitt en sesong til og spilt helt konge. Hva hadde skjedd neste sesong?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #86 på: Juli 05, 2011, 20:05:30 »
Signert ny kontrakt i februar hvis han hadde sett at vi var på tur opp.

Trivdes godt i Leeds ifølge han selv.
 

marve

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #87 på: Juli 05, 2011, 20:07:44 »
mye enig med kato her.

hvorfor kvitte oss med en ung keeper med potensiale for å evt kanskje kjøpe en ung potensielt god?

og dudek....... my god :-X

Ok, Kasper hadde blitt en sesong til og spilt helt konge. Hva hadde skjedd neste sesong?

Det er jo det som er problemet med leeds om dagen de greier ikke å holde på spillere ,de mister de til klubber langt mindre en oss. .Leeds burde ikke ha det minste problem å holde på spillere alla schmeichel.
Vi går vell for å være blant de 5-6 største klubbene i england eller????
« Siste redigering: Juli 05, 2011, 20:14:40 av marve »
 

Leedsfan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #88 på: Juli 05, 2011, 20:21:57 »
Signert ny kontrakt i februar hvis han hadde sett at vi var på tur opp.

Trivdes godt i Leeds ifølge han selv.

Maybe....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #89 på: Juli 05, 2011, 20:25:23 »
mye enig med kato her.

hvorfor kvitte oss med en ung keeper med potensiale for å evt kanskje kjøpe en ung potensielt god?

og dudek....... my god :-X

Ok, Kasper hadde blitt en sesong til og spilt helt konge. Hva hadde skjedd neste sesong?

Det er jo det som er problemet med leeds om dagen de greier ikke å holde på spillere ,de mister de til klubber langt mindre en oss. .Leeds burde ikke ha det minste problem å holde på spillere alla schmeichel.
Vi går vell for å være blant de 5-6 største klubbene i england eller????

At Leeds mister spillere til klubber som Bristol City bekymrer ikke meg så mye. At vi mister spillere til Everton og Norwich er litt vanskelig å svelge. At vi selger til Leicester er endel av gamet.

Per dags dato så er vi ikke blant de 5-6 største klubbene i England dessverre. Supportermessig kanskje, men ikke økonomisk, spille(r)messig eller divisjonsmessig. Sånn er det dessverre blitt.

Håper ikke vi rykker ned etter denne sesongen, det ville vært katastrofalt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.