Skrevet av Emne: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United  (Lest 55323 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kilgallon

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #210 på: Juli 26, 2011, 23:15:02 »
Det har vært mye opp og ned i pre-season kampene. To forholdsvis bra Kamper i Skotland, mens de siste 3 kampene har vært temmelig scrappy. Jeg er ikke enig i at laget er nevneværdig svekket i forhold til siste sesong.
Jeg har aldri vært spesielt lmponert av Schmeichel d.y. Han har etter min mening ikke "internasjonalt" nivå. Dette vises jo blant annet med at han kun er nr 5-6 i Danmark når Morten Olsen velger keepere til landslaget. Uten å kjenne så veldig mye til Lonergan, så ser jeg ikke, at vi er svekket på keeperplassen.
I den bakerste rekke har vi Kisnorbo tilbake. Helt klart en forstærkning i forhold til siste sesong. Venstreback er stadig et problem, men det jeg så av trialisten Bodor mot Wednesday, så fremsto han som klasser over McCartney.
På midten tror jeg Clayton får sitt gjennombrudd i år. Jeg synes det har sett veldig bra ut i de kampene jeg har sett med ham så langt i sommer. Brown har vist hanbhar en temmelig brukbar pasningsfot ved flere anledninger, og vi kan i hvert fall forvente 100% fra han hver gang.
Kilkenney og Brad er ute, men etter min mening er det kun sistnevnte som blir savnet. Kilkenny slet med tillit fra Grayson hele siste sesong, og han har vel strengt tatt ikke satt et særlig stort preg på laget de siste par sesonger. Bradley Johnson har vært mye opp og ned. Men det er ingen tvil om, at han blir savnet.
Jeg har trua på, at Grayson har sett riktig i forhold til Clayton og Nunez, og at de to blir klare forstærkninger på midtbanen kommende sesong. Sammen med klubbens desidert beste midtbanespiller Howson og Snod, Max, Sam og evt. Mendy på kantene, så har vi absolutt en meget competitiv midtbane i denne ligaen.
Jeg deler bekymringen som mange andre her inne har med hensyn til spissplassen. Becchio er den targetmannen vi skal bruke. Han hadde en fantastisk sesong i fjor, og med han ute er vi svekket fremme. Paynter ser ikke ut til å innfri de forventningene som flere (av oss) hadde da han kom. McCormach er en annen type enn Becchio, men jeg må si jeg liker det jeg ser. Jeg har trua på hans gjennombrudd i Leeds-trøya denne sesongen.
Nå er de "likegyldige" treningskampene over. Nå venter Newcastle til helga, og det er i denne kampen vi for alvor kan få en pekepinn på hvor vi befinner oss.

Cannavaro

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #211 på: Juli 26, 2011, 23:17:58 »
Pre-season kamp med masse variererende prestasjoner.
Vår beste synes jeg uten tvil var Howson, han er for det meste trygg i det han gjør, mye bra bevegelse og initiativ, bryter bra og har "drive" i spillet sitt.
White var positiv på venstreback synes jeg, gode initiativ fremover.  Ville la han få mer spilletid fremover.  Nunez positiv når han kom inn, han tør å utfordre.  McCormack er en typisk knalltøff oppspills-spiss som er tøff i boksen.  Trenger også mer spilletid før formen er der, og skuddfoten innstilt.  Brown fikk jeg litt beskjedent inntrykk av, var ikke altfor mye involvert synes jeg.  Kisnorbo brøt godt da han spilte i 1.omg og fant roen til tider, men virker litt "stiv" ennå.
Connolly har jeg ikke så mye sansen for.  Bruce har noe hodestyrke, men har dårlige avløeveringer som kan bli fatale noen ganger.  Clayton gjør også feil med dårlige mottak og tversoverpasninger.
Generelt : imellom fikk vi noe flyt i angrepsspillet, når vi kom frem på kantene, avslutningene ennå litt for dårlig (men, ja det er fortsatt pre-season) og vi trenger en Brown som kommer mer i form på midten.  Howson må vi bruke i playmaker-rollen.  Han er den mest fornuftige og som "tenker" på midten.  Paynter var heller ikke noe spes å skryte av idag.  Vi må bli ennå "tightere" i midtbanestrukturen og bli flinkere til å slå pasninger kjappere.  Sandefjord fikk demme opp enkelt flere ganger fordi vi brukte 2-3 trekk å distribuere ut på kant hvilket var helt unødvendig i flere tilfeller.  Må bli mer direkte i spillestilen.  Flere spillere mangler forståelse av å orientere seg (før,under, etter mottak) og det er skuffende.  Så det er jo helt klare mangler enn så lenge.  Spillemessig kunne jeg tenkt meg at laget var noe mer tight og direkte, avslutninger for svake.  Taktisk så mangler det fortsatt noe defensivt.  Rachubka var nøytral der bak, men ville sett han litt mer ute i feltet ved baklengsmålet.  For meg fremstod Howson, Nunez og White som de mest positive, og tildels Paddy da han spilte i 1.omg.
MFLU - Miracles For Leeds United

Lundewhites

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #212 på: Juli 26, 2011, 23:28:50 »
Satt sammen med en stor gjeng på stadion og så treninga i kveld, men så ingen av prøvespillerne der? Det var moro å se guttane trene og må innrømme at Gradel og Howson så ut som et hakk forran de andre i kvalitet! Også noen susere av Brown og oppoffrende spill av Paddy imponerte. Men fytti å små disse Leedsspillerne er!! Gikk forbi Paddy når han kom ut av bussen og det er jaggu ikke store karen det heller.

Gleder meg til i morra  :)
Paddy er 188cm og sikkert en plass mellom 75 og 80 kg.
du må være stor! ;)

Er ikke så liten, men kun 185. Paddy er IKKE 1.88!! Maks 1.80 og 75-80 kg er jo ingenting :-)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #214 på: Juli 26, 2011, 23:39:55 »
Mine betrakninger i kveld:

Første omgang er en særdeles trist affære, med mye balltrilling i Leeds' bakre firer og veldig liten bevegelse offensivt. Brown og Clayton slår også flere stygge tversoverpasninger, uten at Sandefjord får til særlig mer enn et par halvfarligheter. Straffen virket litt billig fra der jeg satt, men dommeren blåste også litt for ofte for min smak - han bidro til å holde tempoet veldig nede.

Andre omgang ble noe bedre og Leeds kom oftere inn på Sandefjords tredel, men innleggene var ofte svake. Syns også det er merkelig hvordan Sam ALLTID trekker innover i banen, uavhengig av hvilken side han spilte på. Connolly var - spesielt i andre - ivrig på offensive løp, men McCormack, Sam m.fl. valgte ofte å trekke inn og "pakke" spillet fremfor å bruke backen; Connolly virker forståelig nok frustrert mot slutten.

Gidder ingen karakterliste, til det blir en slik kamp for treg, omstendelig og oppstykket av bytter, men jeg synes Howson har det lille ekstra av de som startet kampen i dag. Han er veldig rolig, har en god pasningsfot og er villig både fremover og i det defensive arbeidet. Han spiller for all del ingen stor kamp, men han er en god spiller. Kisnorbo kom også godt utav det, på tross av en del frispark i mot (hvorav igjen flere var billige).

McCormack er hissig på mål, men bruker ofte for lang tid med ballen selv og gjør noen merkelige valg. Sam virker å kunne spille en rolle, men må også kunne komme ned til dødlinja og slå inn. Nunez virker også som en god spiller, med både et par gode pasninger og et flott mål som vel går via en Sandefjord-spiller. Clayton gjør litt for mange pasningsfeil til at jeg ser på han som noen fast midtbanespiller i år. Aidy White kom flott fremover flere ganger, men er han defensivt god nok?

Vanskelig å dømme ut i fra en slik kamp, men tempoet var meget svakt, spesielt i første omgang. Det ble utvilsomt bedre når vi la om til to fremme og fikk sterkere Paynter å spille frem på, men det virket ikke som Leeds våknet skikkelig før de fikk et baklengsmål. Det skyldes nok en tung treningsperiode og fravær av mange nøkkelspillere, som Becchio, Snoddy, O'Brien og Gradel (som startet på benken).

Forøvrig sa Grayson at han ser et spillere i 'several positions' etter kampen.
« Siste redigering: Juli 26, 2011, 23:44:55 av Mr Kaizer »
Marching on together!

LEO

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #215 på: Juli 26, 2011, 23:48:01 »
White var ikke bra deffansivt.  Det var på hans side flere ganger problemer.

På målet prøver han å støte i midten mot ballfører som enkelt slår den ut til  en som kommer på høyre siden og legger inn.
Ja nettopp på White sin venstre side.  

Sorry, White er INGEN venstre back og Grayson har selv uttalt at han ser på han som midtbane spiller.

Jeg likte Howson, Nunes og Sam i 2. omgang.  Sam trakk seg altfor langt inn i midten i begynnelsen av kampen.

Alle fikk kjeft av Grayson i pausen og det hjalp.  

Nunes må være en selvfølge i start elveren.  Vi må ha nye backer.
 

Lundewhites

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #216 på: Juli 26, 2011, 23:56:52 »
Har forsåvidr vært positiv hittill i oppkjøringa, men dette var fælt å se på!
Rachubka fikk jeg ingen formening om, for lite å gjøre.
Connely spiller på det jevne, men er ingen topp championship spiller.
White spilte seg opp etter en svak innledning på kampen, slår et par farlige dårlige pasninger som me nesten blir straffa på.
Bromby var vanskelig å vurdere, men god på hodet og helt grei kamp.
Paddy skuffet meg i denne kampen! Tapte en del på hodet og lå for langt unna mannen sin. virker rusten.
Howson syns jeg var banens beste og var agressiv og slo lite feil.
Sam var fryktelig svak på venstrekant i første, men ble bedre på høyre i andre.
Mendy er IKKE god nok!!
Brown.... rivjernet??? tacklet han en eneste gang, uten et flaut forsøk rett utenfor egen 16? slo og fryktelig mye feil i starten.
Clayton syns jeg var best etter Howson, men virker fryktelig treig. Håper det bare er tunge bein.
McCormick var god til å møte ballen og skjermer den bra, men..... hva mer?

Nunez, Bruce og Lees syns jeg gjorde brukbare innhopp. Paynter er usynelig. Gradel fikk vel kun 8 min..

Oppsumering: Dette var en flau kamp med svært få lyspunkt! spilløvelsene på mandagstreninga var av mye større kvalitet en spillet de viste i kveld. Trur denne og Sheffield kampen var en vekker for både spillerne og trenere, så jeg vil vente til min dom til etter Newcastlekampen.
Håper på to nye backer, en sentral midtbane og en spiss + drømmer om de skadde fort tilbake. Med fult lag skal vi nok lage litt trøbbel for alle og enhver i denne ligaen :-)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Askertiger

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #217 på: Juli 26, 2011, 23:58:26 »
Nunes må være en selvfølge i start elveren.  Vi må ha nye backer.

Helt enig og Nunes har jeg villet ha med lenge!

Synes forestillingen i ettermiddag var preget av feriefotball fra Leeds´side, og de ble nesten fraløpt av Sandefjord i første omgang. Kom seg etterhvert som Sandefjord byttet inn litt yngre spillere (noe annet skulle bare mangle....), men McCormack og Brown var i mine øyne veldig svake! Howson er en som får godkjent sammen med Nunes, og jeg synes White gjorde det bra fremover - men svak defensivt.

Redd vi får grisebank til helgen....
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

dansale

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #218 på: Juli 27, 2011, 00:05:55 »
Video fra kampen:

http://www.sb.no/sport/sandefjord-fotball/sf-klarte-uavgjort-mot-leeds-1.6386695

ka faen?! glory glory  man utd  ??? eller er det jeg som hører feil? 0:5
Forza Leeds!

Sølvreven

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #219 på: Juli 27, 2011, 00:10:46 »
På grunn av visse omstendigheter i disse dager må jeg ta meg av familien som betyr mere i disse dager enn en treningskamp.
Lykke til
Håper at dere ikke er berørt av den forferdelige hendelsen på fredag. Uansett, så skal jeg ta deg med i mine tanker   :'(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

peder

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #220 på: Juli 27, 2011, 00:28:36 »
Sett ut ifra kun denne ene kampen er min spådom at vi kommer til å slite "bigtime" iår.
Eller som en engelskmann sa til meg på veien ut av stadion
"If this is the quality we posses, then where in deep shit"

Rachubka:
Gjorde vel ingen spesielle feil under kampen (Kunne kansje vært litt mer aktiv i feltet ett par ganger bla. ved 1 - 0 målet men å legge skylden på ham syns jeg blir feil) Men gud å jeg savner igangsettings egenskapene/utspillene til Schmeichel.

Connolly:
Er rett og slett ikke god nok defensivt og mangler offensive/kreative egenskaper.
Gjør ingen spesielle feil under kampen men gjør vel ikke noe spesielt bra heller.

Kisnorbo:
Syns ikke han markerte seg spesielt idag, tapte alt for mange hodedueller og opphevet forsvarslinja altfor ofte, kom seg utover i omgangen og kommer nok til å bli bra med mere match trening.

Bromby:
Var vel verken eller idag.

White:
Skal si det enkelt "Vi har et back problem"
Starter kampen med noen horrible tversover pasninger, blir noe bedre utover kampen men noen defensivklippe blir han nok aldri.

Brown:
Hvis dette er mannen som skal rette opp Leeds mangel på defensive alternativer på midtbanen, hjelpe meg.

Clayton:
Merkelig spiller egentlig, han er enten briliant eller svært dårlig / helt usynlig fins liksom ikke noe midt imellom. Fra å gjøre 2/3 elendige pasninger og totalt feilplasseringer til å spille teknisk finspill og fine ball gjenvinninger.

Mendy:
Vil så gjerne, men får det bare ikke til. (kansje rett å slett ikke god nok eller mangler matchtrening/samtrening)

Howson:
Banens Beste og Leeds stolthet :-)

Sam:
Blir det samme som Mendy.

McCormack:
Elendig straffe. Skal ha fordi han prøver og kriger hele tiden. Han er ikke spissen vi kan bruke hvis taktikken skal være høye baller inn fra kantene som i dag.

Peder

David Harle

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #221 på: Juli 27, 2011, 08:28:52 »
Stort sett enig kampreferatene som er gitt her. Synes imidlertid det var et fantastisk syn å se så mange Leedssupportere samlet på Dirty Nelly. Det varmet et Leedshjerte å se såpass mange unge supportere. Det å se unge gutter og jenter synge av full hals til MOT var et flott syn. Dagens transportmiddel må være de i  den store grønne Posten traileren!   

kalle_92

  • Gjest
Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #222 på: Juli 27, 2011, 09:48:24 »
Satt sammen med en stor gjeng på stadion og så treninga i kveld, men så ingen av prøvespillerne der? Det var moro å se guttane trene og må innrømme at Gradel og Howson så ut som et hakk forran de andre i kvalitet! Også noen susere av Brown og oppoffrende spill av Paddy imponerte. Men fytti å små disse Leedsspillerne er!! Gikk forbi Paddy når han kom ut av bussen og det er jaggu ikke store karen det heller.

Gleder meg til i morra  :)
Paddy er 188cm og sikkert en plass mellom 75 og 80 kg.
du må være stor! ;)

Er ikke så liten, men kun 185. Paddy er IKKE 1.88!! Maks 1.80 og 75-80 kg er jo ingenting :-)
Ta en kikk her du: http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~24489,00.html
Står 188 cm, og 74 kg.

Svend Anders

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #223 på: Juli 27, 2011, 09:56:22 »
Det var godt å få noe annet å tenke på i går, og alltid artig når en får Leeds hjem 'på døra'. Tror og håper fansen koste seg, rammene var bra.

1.omgang var elendig, og Grayson raste i garderoben. Brown sa til meg etter kampen at det var den dårligste omgangen i hele preseason. Lavt balltempo og en del unødvendige feil.

Det tok seg mer opp ved pause og vi får til noen angrep det lukter mer Leeds av. Nunez var et friskt pust.

Ikke mye sprut i bena til gutta, og tidvis lavt tempo sier du? Jo, men samtidig har aleeds da hatt to treningsøkter innenfor det siste døgnet i en tøff oppkjøringsperiode. Jeg forventer derfor en helt annen glød og energi neste helg.

Ellers preges det at det er mange 'nye' som spiller sammen igjen. Brown og Clayton finner ikke helt rollene, vi roterer på fire stoppere (og alle klarte seg greit), White blir ikke vår back, Mendy prøvespiller og må lære seg medspillerne, osv.

I tillegg er det åpenbart at klubben jobber med å få inn minst 2-3 forsterkninger. Jeg vil anta Lichaj, en venstreback og en sentral midtbane, pluss kanskje en spiss på lån. Becchio ute rundt tre uker.

SA

Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #224 på: Juli 27, 2011, 10:15:17 »
Jeg koste meg i alle på fall på stadion i går. Det er en spesiell følelse og se Leeds i Norge. Selv om det ikke var mye å se på.

Er ikke veldig urolig for kampen, selv om den ikke var særlig god. Det er Newcastle som blir spennende.

Backene ER et problem. Enig i det.

Midtbanen som jeg var mest bekymret for på forhånd syns jeg ikke virker som et problem når bare kampen får satt seg. Mulig ikke Brown hadde sin beste kamp, men han er en MEGET tydelig lederskikkelse i gruppa. Det kan man se på hvor man han går rundt og prater og styrer. De andre to sentralt var banens beste etter min mening. Howson er et hakk bedre enn alle mener jeg i denne kampen.

Paddy var god i går. Han lager mye frispark ja, men han stopper opp angrepene til motstanderen like fullt. Det var ingen som egentlig passerte han. De andre 3 stopperne ser også bra ut. Tror ikke det skal bli en problemposisjon i år.

Men offensivt var det jammen ikke mye fantasi og spore før Nunez kom inn. Tydelig at de 3 øverste ikke var gode nok i dag.

Alt i alt er jeg relativt fornøyd med en dårlig kamp.  ;D

Lundewhites

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #225 på: Juli 27, 2011, 10:22:15 »
Satt sammen med en stor gjeng på stadion og så treninga i kveld, men så ingen av prøvespillerne der? Det var moro å se guttane trene og må innrømme at Gradel og Howson så ut som et hakk forran de andre i kvalitet! Også noen susere av Brown og oppoffrende spill av Paddy imponerte. Men fytti å små disse Leedsspillerne er!! Gikk forbi Paddy når han kom ut av bussen og det er jaggu ikke store karen det heller.

Gleder meg til i morra  :)
Paddy er 188cm og sikkert en plass mellom 75 og 80 kg.
du må være stor! ;)

Er ikke så liten, men kun 185. Paddy er IKKE 1.88!! Maks 1.80 og 75-80 kg er jo ingenting :-)
Ta en kikk her du: http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~24489,00.html
Står 188 cm, og 74 kg.

Hjelper ikke hva det står, jeg sto skulder til skulder med han og det er feil. Han var betydelig kortere enn foreksempel Bromby som sto og pratet med han på mandagstreninga. Noe du også kan se på dette bildet der han står mellom han og Parker :-)
http://www.wafll.com/wafll-gallery/download.php?width=800&height=5000&attachid=1906&id=1616&edit=&action=&useedit=0

De står i samme forum som 1.80 :-)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #226 på: Juli 27, 2011, 10:31:43 »
Fantastisk å være tilstede sammen med så mange likesinnede i går. Var vi 3000??? Mange ihvertfall og artig å se mange unge prydet med den vakre drakta.

Rammen rundt dette var flott. Tusen takk til initiativtageren. Han ble vel noe skuffet over selve kampen antar jeg. Sa jo i pausen at 2. omgang ville blie bedre med blant annet Gradel, som kun fikk 7-8 minutter utpå der.

Sett under ett var selve kampen skikkelg begredelig. Kun Howson får skikklig godkjent, men jeg synes Paddys innsats vitner om at han er på gang. Ble avblåst altfor ofte noe som ikke skjer på balløya. Tror han kommer tilbake for fullt jeg.

Brown var skikkelig lat. Orket nesten ikke reise seg etter taklingene jo... ::)!!
White var dårlig synes jeg, men tok seg litt opp etter en meget famlende åpning. 1. omgang var bare balltrilling og tull.

Jeg skriver dette på kontoen for bein stinne av trening. Før ligaen kommer i gang er gutta sikkert tent og klare til skikkelig innsats. Gøy å se gjengen med SG i spissen.

Litt skuffende med LUSCOS teltet. Synes utvalget av supporterutstyr var usselt.
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #227 på: Juli 27, 2011, 10:41:25 »
Litt skuffende med LUSCOS teltet. Synes utvalget av supporterutstyr var usselt.

Nå visste jeg jo dette på forhånd, men hvorfor i alle dager ikke Leeds tar med seg drakter er for meg uforståelig. De hadde lett solgt flere hundre i går! Irriterende var det også!

hobberst jr.

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #228 på: Juli 27, 2011, 10:43:15 »
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Tjalla

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #229 på: Juli 27, 2011, 11:17:24 »
Satt sammen med en stor gjeng på stadion og så treninga i kveld, men så ingen av prøvespillerne der? Det var moro å se guttane trene og må innrømme at Gradel og Howson så ut som et hakk forran de andre i kvalitet! Også noen susere av Brown og oppoffrende spill av Paddy imponerte. Men fytti å små disse Leedsspillerne er!! Gikk forbi Paddy når han kom ut av bussen og det er jaggu ikke store karen det heller.

Gleder meg til i morra  :)
Paddy er 188cm og sikkert en plass mellom 75 og 80 kg.
du må være stor! ;)

Er ikke så liten, men kun 185. Paddy er IKKE 1.88!! Maks 1.80 og 75-80 kg er jo ingenting :-)
Ta en kikk her du: http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~24489,00.html
Står 188 cm, og 74 kg.

Hjelper ikke hva det står, jeg sto skulder til skulder med han og det er feil. Han var betydelig kortere enn foreksempel Bromby som sto og pratet med han på mandagstreninga. Noe du også kan se på dette bildet der han står mellom han og Parker :-)
http://www.wafll.com/wafll-gallery/download.php?width=800&height=5000&attachid=1906&id=1616&edit=&action=&useedit=0

De står i samme forum som 1.80 :-)


Ikke alltid størrelsen det kommer an på  ::)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Lundewhites

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #230 på: Juli 27, 2011, 11:31:34 »

Hjelper ikke hva det står, jeg sto skulder til skulder med han og det er feil. Han var betydelig kortere enn foreksempel Bromby som sto og pratet med han på mandagstreninga. Noe du også kan se på dette bildet der han står mellom han og Parker :-)
http://www.wafll.com/wafll-gallery/download.php?width=800&height=5000&attachid=1906&id=1616&edit=&action=&useedit=0

De står i samme forum som 1.80 :-)

[/quote]

Ikke alltid størrelsen det kommer an på  ::)
[/quote]

Sant nok  ;)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/Passarella_y_socrates.JPG

Passarella ca 1.75 mot Socrates 2.50 :-)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

trondt

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #231 på: Juli 27, 2011, 12:44:32 »
Video fra kampen:

http://www.sb.no/sport/sandefjord-fotball/sf-klarte-uavgjort-mot-leeds-1.6386695

ka faen?! glory glory  man utd  ??? eller er det jeg som hører feil? 0:5
Jeg hørte det også.
Dere hører Leeds' sin utgave. "Glory, Glory, LEEDS UNITED". manu dere liksom, jizzes ;)

Bites Yer Legs

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #232 på: Juli 27, 2011, 13:24:43 »
Satt sammen med en stor gjeng på stadion og så treninga i kveld, men så ingen av prøvespillerne der? Det var moro å se guttane trene og må innrømme at Gradel og Howson så ut som et hakk forran de andre i kvalitet! Også noen susere av Brown og oppoffrende spill av Paddy imponerte. Men fytti å små disse Leedsspillerne er!! Gikk forbi Paddy når han kom ut av bussen og det er jaggu ikke store karen det heller.

Gleder meg til i morra  :)
Paddy er 188cm og sikkert en plass mellom 75 og 80 kg.
du må være stor! ;)

Er ikke så liten, men kun 185. Paddy er IKKE 1.88!! Maks 1.80 og 75-80 kg er jo ingenting :-)
Ta en kikk her du: http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~24489,00.html
Står 188 cm, og 74 kg.

Hjelper ikke hva det står, jeg sto skulder til skulder med han og det er feil. Han var betydelig kortere enn foreksempel Bromby som sto og pratet med han på mandagstreninga. Noe du også kan se på dette bildet der han står mellom han og Parker :-)
http://www.wafll.com/wafll-gallery/download.php?width=800&height=5000&attachid=1906&id=1616&edit=&action=&useedit=0

De står i samme forum som 1.80 :-)


Ikke alltid størrelsen det kommer an på  ::)

Har selv gått forbi Kisnorbo og han var ikke så høy følte jeg, men nå er jeg 1.95 sjøl ;) Vil tro han er en del høyere enn 1.80, det samme med Parker. Han har isåfall hentet inn det han ikke har i høyde på bredde, en seriøs kraftplugg!
KEEP FIGHTING!!

Gufrias

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #233 på: Juli 27, 2011, 15:27:17 »
Slutt. 1-1. Fortsatt ubeseiret, men burde jo ha vært mye bedre.

Lurer på hva som skjer når vi møter et lag på vårt eget nivå...
Det var kanskje det vi gjorde  ???
Sandefjord spiller ikke i Championship, så vidt jeg vet.
Hekta på Leeds siden 1974

B-m

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #234 på: Juli 27, 2011, 15:52:24 »
Satt sammen med en stor gjeng på stadion og så treninga i kveld, men så ingen av prøvespillerne der? Det var moro å se guttane trene og må innrømme at Gradel og Howson så ut som et hakk forran de andre i kvalitet! Også noen susere av Brown og oppoffrende spill av Paddy imponerte. Men fytti å små disse Leedsspillerne er!! Gikk forbi Paddy når han kom ut av bussen og det er jaggu ikke store karen det heller.

Gleder meg til i morra  :)
Paddy er 188cm og sikkert en plass mellom 75 og 80 kg.
du må være stor! ;)

Er ikke så liten, men kun 185. Paddy er IKKE 1.88!! Maks 1.80 og 75-80 kg er jo ingenting :-)
Ta en kikk her du: http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~24489,00.html
Står 188 cm, og 74 kg.

Hjelper ikke hva det står, jeg sto skulder til skulder med han og det er feil. Han var betydelig kortere enn foreksempel Bromby som sto og pratet med han på mandagstreninga. Noe du også kan se på dette bildet der han står mellom han og Parker :-)
http://www.wafll.com/wafll-gallery/download.php?width=800&height=5000&attachid=1906&id=1616&edit=&action=&useedit=0

De står i samme forum som 1.80 :-)


Ikke alltid størrelsen det kommer an på  ::)

Har selv gått forbi Kisnorbo og han var ikke så høy følte jeg, men nå er jeg 1.95 sjøl ;) Vil tro han er en del høyere enn 1.80, det samme med Parker. Han har isåfall hentet inn det han ikke har i høyde på bredde, en seriøs kraftplugg!

Savner tiden når jeg kunne trøble med folk i Tromsø når jeg hadde deg ved min side Bites yer legs <3

Paddy ser lav ut på det lagbildet, men han nå da være godt over 1.80 cm.

Takk for alle kamprapportene!!!!! :-) :-)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #235 på: Juli 27, 2011, 16:23:11 »
Flotte bilder i dagens utgave av Sandefjords Blad!

Takk til alle dere som gjør dette til verdens beste klubb å følge! :)
Marching on together!

auren

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #236 på: Juli 27, 2011, 17:39:43 »
Flotte bilder i dagens utgave av Sandefjords Blad!

Takk til alle dere som gjør dette til verdens beste klubb å følge! :)

Stort sett alle kampbildene var jo av Kisnorbo. Mon tro redaktøren av avisen har fått med seg debatten om hvor høy han egentlig er?  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Re: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #237 på: Juli 27, 2011, 18:04:22 »
Rudi og Per Arne på forsida av Sandefjords Blad i dag.
- Leif Olav

SOL

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #238 på: Juli 27, 2011, 21:00:02 »
Dårlig kamp av Leeds, men det er først om 2 uker det er alvor! Sidebackene og den sentrale midtbanen med Brown og Clayton var ufattelig svake i første omgang. Howson var vel den på midtbanen som presterte. Ellers kan vel midtstoppere og McCormack i alle fall få godkjent. Skotten beveger seg lurt og får vi inn noen som skjønner hans mønster, slik som Nunez, kan det bli bra.
Men vi må ha to mann på topp om McC skal være en av spissene. Nunez var forøvrig det største lyspunktet i går.
Det handler om å få fart på lærkula. Klarer vi det henger ikke Sandefjord med. Det viste Nunez ved et par tilfeller.
Har trua før årets sesong, men vi trenger et løft på sentral midtbane og på sidebacker. Og muligens en spiss inntil Becchio er klar ....... ::)
 

Sleivind

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #239 på: Juli 27, 2011, 21:49:33 »
Kampen var vel som forventet, en treningskamp. Labert tempo og mye dårlig spill. Ingen spillere som utmerket seg på en positiv måte, akkurat det var litt kjedelig. Muligens Nunez var hakket vassere enn de andre da han kom inn?

MEN..

Hvor mange horrible tversoverpasninger var det Clayton hadde i 1.omgang? 4? Brown og White hadde vel en hver. Vi kommer aldri verden til å rykke opp med Brown og Clayton som tospann på midten bak Howson.

Ble skuffet over White, hvor ble det av alle de fine raidene langs kanten? Han førte ballen mange ganger, men hver eneste gang han nærmet seg en sandefjordspiller var det 180 grader rundt, og en støttepasning til Sam.

Er vel egentlig ikke noe vits i å konkludere for mye etter en slik kamp. Men hadde forventet mer fra Leeds, selv om de er i en hard treningsperiode, med to treninger dagen før kamp. Det er ikke veldig lenge igjen til sesongstart, og en gang må de jo begynne å komme i kampform.