Skrevet av Emne: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United  (Lest 55336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #30 på: Juli 07, 2011, 20:52:03 »
Billettene er nå lagt ut!

http://www.billettservice.no/event/SANDEFJORD-FOTBALL-LEEDS-billetter/SKA2607

Unummerert?
Er det ikkje plan på kor Leedsfansen skal samles?
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #31 på: Juli 07, 2011, 20:55:04 »

testo

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #32 på: Juli 07, 2011, 21:51:21 »
Billettene er nå lagt ut!

http://www.billettservice.no/event/SANDEFJORD-FOTBALL-LEEDS-billetter/SKA2607

Unummerert?
Er det ikkje plan på kor Leedsfansen skal samles?

Vi tar en langside 8)

kan vi ikke ta begge langsidene ???
Ellerrrr......kanskje det bare er en  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #33 på: Juli 07, 2011, 21:58:24 »
Billettene er nå lagt ut!

http://www.billettservice.no/event/SANDEFJORD-FOTBALL-LEEDS-billetter/SKA2607

Unummerert?
Er det ikkje plan på kor Leedsfansen skal samles?

Vi tar en langside 8)


http://www.sandefjordfotball.no/Default.aspx?Cat=2&Id=3291

Billetter vil bli solgt via Billettservice.no fra torsdag 7 .juli.

Du kan også kjøpe billett hos Posten og Narvesen/7 Eleven.
Kroner 100,- for barn, 200,- for voksen, pluss billettavgift.

Det er free seating på begge langsidene denne kampen.

Vi oppfordrer Leeds-supportere til å kjøpe billett på Sandefjords Blad tribunen.

Vi oppfordrer alle til å spre budskapet om kampen til sine venner og gjerne via sosiale medier. Dette blir en fotballfest vi vil dele med så mange som mulig! 
COME ON LEEDS !!

testo

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #34 på: Juli 07, 2011, 23:05:24 »
Billettene er nå lagt ut!

http://www.billettservice.no/event/SANDEFJORD-FOTBALL-LEEDS-billetter/SKA2607

Unummerert?
Er det ikkje plan på kor Leedsfansen skal samles?

Vi tar en langside 8)


http://www.sandefjordfotball.no/Default.aspx?Cat=2&Id=3291

Billetter vil bli solgt via Billettservice.no fra torsdag 7 .juli.

Du kan også kjøpe billett hos Posten og Narvesen/7 Eleven.
Kroner 100,- for barn, 200,- for voksen, pluss billettavgift.

Det er free seating på begge langsidene denne kampen.

Vi oppfordrer Leeds-supportere til å kjøpe billett på Sandefjords Blad tribunen.

Vi oppfordrer alle til å spre budskapet om kampen til sine venner og gjerne via sosiale medier. Dette blir en fotballfest vi vil dele med så mange som mulig! 


Vi oppfordrer Leeds-supportere til å kjøpe billett på Sandefjords Blad tribunen.

Hvordan gjør man det? Finner bare unummererte plasser på billettservice
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ollan

Sv: Re: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #35 på: Juli 08, 2011, 08:08:32 »
Er kun unumeterte billetter, alle kan stå der en vil. Men regner med at alle Leeds supportere står samlet ;-) blir spennende å se hvor mange vi blir......1500-2000? Kjøpte mine 5 stk i går :-)

Sent from my Desire HD using Tapatalk
Ollan

Bjorn

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #36 på: Juli 08, 2011, 11:23:15 »
Noen som skal dit etter jobb og kjører fra Oslo kanten eventuellt Moss?
Sliter litt med å få kabalen til å gå opp med buss/tog..
Marching On! 4276

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #37 på: Juli 08, 2011, 12:27:01 »
Selger de biletter på stadion kampdagen eller må man kjøpe på forhånd??
Yeboahs vitne

bwirum

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #38 på: Juli 08, 2011, 16:13:58 »
Regner med at de selger på kampdag og. De gjør jo det på alle andre kamper har jeg sett (jeg har jo sesong, så slipper å tenke stort på det, men det er alltid en liten kø utafor billettluka på kampdag).

For øvrig litt spenstig at det er dyrere for denne kampen enn seriekamper. Nuvel, de må vel få hjula til å gå rundt. Selv om de sier de har fått hjelp fra vårt eminente næringsliv. Vi har en ganske bra Leeds-klikk i Sandefjord, så det er nok noen som har hatt egeninteresse av å støtte dette ;P

Satt faktisk og kikka på flybilletter fra Bergamo til Torp, men jeg hadde mista 3 fulle dager av en sjelden familieferie så det falt ikke i skikkelig god jord hos kona. Men jeg gjorde en deal om at jeg skulle få bevilge meg en ekstra tur til Leeds i vinter da, siden jeg gikk glipp av denne matchen. Så vi får vel stå han av.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Tom S

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #39 på: Juli 08, 2011, 19:47:51 »
Er kun unumeterte billetter, alle kan stå der en vil. Men regner med at alle Leeds supportere står samlet ;-) blir spennende å se hvor mange vi blir......1500-2000? Kjøpte mine 5 stk i går :-)

Sent from my Desire HD using Tapatalk

2 stk billetter booket :)
COME ON LEEDS !!

Per Arne

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #40 på: Juli 08, 2011, 21:31:48 »
Ser veldig fram til denne kampen, og de sosiale etterdønningene den medfører  :)

Jeg tar turen til hvalbyen sånn rundt midt på dagen, et par øl i (forhåpentligvis) solen, og sannsynligvis støte på noen Leedsbuddies. Håper på gjensyn med Asbjørn, Rune R og Skjerven, som jeg har hatt stor glede av å treffe i Leeds. Og Rudi, Ollan, Tom S, Lojo og andre som jeg bare har kommunisert med via satelitt. Berlin, kommer du?

Legger ut mitt tlfnr her, så kan jeg kontaktes om noen vil beære meg med sitt selskap.

913 59 456

Marching on together - til Sandefjord

 :D

Andersen

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #41 på: Juli 09, 2011, 13:29:19 »
Biletter er kjøpt ! kone+2. barn blir med ! 20. min biltur og framme i Sandefjord ! Håper det blir noe opplegg etter kampen ! Håper ikke på noe krøll , ala Lyn kampen i fjor! LEEDS4EVER

ollan

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #42 på: Juli 09, 2011, 14:09:25 »
Kommer LUSCOS til å lage et opplegg i Sandefjord? eller blir der et Leeds on the road show ala Bergen i fjor og Oslo i vår?
Ollan

ollan

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #43 på: Juli 09, 2011, 14:34:07 »
Kommer LUSCOS til å lage et opplegg i Sandefjord? eller blir der et Leeds on the road show ala Bergen i fjor og Oslo i vår?

fant jo svaret på dette selv....greit å sjekke forsiden av og til :o :D

LUSCOS jobber med opplegg i en viss grad rundt kampen og er i dialog med enkelte aktører. Vi kommer nærmere tilbake om hva supporterklubben vil organisere, men som medlemmene sikkert forstår har nyheten om Norgesbesøk nok en gang kommet med kort varsel og midt i ferietid, som gjør at man ikke kan si stort mer akkurat nå.
Ollan

J-R

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #44 på: Juli 09, 2011, 16:42:58 »
Noen som skal i retning oslo etter kampen? S :Diste toget går kl 21 30, så det blir stress..

Dennis

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #45 på: Juli 09, 2011, 19:25:46 »
En kort tur til nabokommunen bestilt!  :)
Marching on together!

MrK

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #46 på: Juli 09, 2011, 20:32:56 »
Er på Gardermoen kl. 8................så får vi se når ankomsten i hvalbyen blir
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Bjorn

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #47 på: Juli 09, 2011, 23:36:07 »
Noen som skal i retning oslo etter kampen? S :Diste toget går kl 21 30, så det blir stress..

Ja, men ser etter det samme selv..  :D
Marching On! 4276

J-R

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #48 på: Juli 10, 2011, 00:40:58 »
O
Noen som skal i retning oslo etter kampen? S :Diste toget går kl 21 30, så det blir stress..

Ja, men ser etter det samme selv..  :D
ok:-)

Sleivind

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #49 på: Juli 11, 2011, 12:46:00 »
Noen som har oversikt over hvor mange billetter som er solgt?

Tar selv turen over fjellene i en småpen sju timer lang kjøretur  :)

ØBS

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #50 på: Juli 16, 2011, 16:09:36 »
Noen som skal i retning oslo etter kampen? S :Diste toget går kl 21 30, så det blir stress..

Ja, men ser etter det samme selv..  :D

Vet ikke helt hvor jeg er den dagen Bjørn, men skal si ifra om jeg reiser fra Oslo kampdag.

Ellers kan det være et alternativ for hjemturen å sjekke flybussen fra Torp til Oslo.  Det kan være at den går seinere enn toget, og å komme seg til Torp fra Sandefjord burde være grei skuring...
LUSCOS-hilsen
ØBS

David Harle

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #51 på: Juli 16, 2011, 20:21:54 »
Nå er ikke kollektivtilbudet i min gamle hjemby allverden. Komplett stadion ligger i retning Torp. Relativt kort tur med taxi (200 kr). Det siste toget tror jeg går 2130. Buss er bedre, og raskere! Pub i byen er Hammersmith (som er den som brukes av det som kan kalles for sandefjord supportere). For de som skal bo på hotel er Park det desidert beste hotelet. Hvis noen skal på byen etter kampen i et livlig sommersandefjord er det brygga og James Clark som gjelder. 

Per Arne

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #52 på: Juli 17, 2011, 07:41:55 »
Nå er ikke kollektivtilbudet i min gamle hjemby allverden. Komplett stadion ligger i retning Torp. Relativt kort tur med taxi (200 kr). Det siste toget tror jeg går 2130. Buss er bedre, og raskere! Pub i byen er Hammersmith (som er den som brukes av det som kan kalles for sandefjord supportere). For de som skal bo på hotel er Park det desidert beste hotelet. Hvis noen skal på byen etter kampen i et livlig sommersandefjord er det brygga og James Clark som gjelder. 

Sakte i bakkene nå. Lenge siden du har vært i hjembyen din? Hammersmith er forlengst låst og lukket. Og etter hva jeg har hørt, er det Dirty Nelly som gjelder for Leeds-supportere den dagen....

 ;)

David Harle

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #53 på: Juli 17, 2011, 10:17:27 »
He he. Legger meg flat. Det er stort sett bare noen dager hver sommer. Pølse Nilsen er vel fortsatt i drift? 

Per Arne

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #54 på: Juli 17, 2011, 14:35:06 »
He he. Legger meg flat. Det er stort sett bare noen dager hver sommer. Pølse Nilsen er vel fortsatt i drift? 

Nei, fåglarna vet. Jeg aner ikke hvem denne pølsemannen er, men de sier her at han fortsatt har ketchup på wiener'n, for å si det sånn. Rett nedenfor Hvaltorvet?

David Harle

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #55 på: Juli 17, 2011, 15:22:21 »
Stemmer det. Halv stappe med reke var en legendarisk rett der.

Per Arne

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #56 på: Juli 17, 2011, 15:57:03 »
Stemmer det. Halv stappe med reke var en legendarisk rett der.

Har jo ikke tråkka mine barnsben i Sandefjord, jeg vokste opp i Stavern. Så noen halv stappe med reke har jeg ikke fått av denne Nilsen. Men det blir det kanskje en mulighet for den 26.

 :)

R - R

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #57 på: Juli 18, 2011, 15:08:03 »
Er det nokon som køyrer frå Oslo og tilbake og har plass til ein ekstra?  :)

Må jobbe den dagen, og kan reise frå ca. tre og utover...
- Rune

Bjorn

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #58 på: Juli 18, 2011, 15:24:08 »
Har egentlig samme problemstilling selv R-R. Men om jobben tillater skal jeg bli hentet i Moss av en gjeng fra Skiptvedt og så ta ferga over. Men kan trolig ikke dra selv før rundt 3.. Om du kommer deg på toget til Moss så kan jeg jo høre om det er plass i den bilen? :)
Marching On! 4276

Superfan

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #59 på: Juli 18, 2011, 15:48:19 »
Er det nokon som køyrer frå Oslo og tilbake og har plass til ein ekstra?  :)

Må jobbe den dagen, og kan reise frå ca. tre og utover...

Kjører Oslo-Sandefjord t/r. Send PM for nærmere avtale.