PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United

Started by kalle_92, July 04, 2011, 17:34:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andersen

En fin artikkel om Leeds mot Sandefjord , helt topp at privatpersoner tar av egen lomme for å gjennomføre kampen til tirsdag. Ikke så ofte vi leser om Leeds i VG. Men dette kommer i skyggen av hva som har skjedd i Oslo i ettermiddag ! Nå har terroren kommet til Norge også! Fotball betyr ikke så mye i dag, etter hva som har skjedd i Oslo !  :-\ LEEDS4EVER

Vanderlunde

Quote from: Andersen on July 22, 2011, 18:46:26
En fin artikkel om Leeds mot Sandefjord , helt topp at privatpersoner tar av egen lomme for å gjennomføre kampen til tirsdag. Ikke så ofte vi leser om Leeds i VG. Men dette kommer i skyggen av hva som har skjedd i Oslo i ettermiddag ! Nå har terroren kommet til Norge også! Fotball betyr ikke så mye i dag, etter hva som har skjedd i Oslo !  :-\ LEEDS4EVER

Fotball i dag betyr ingenting etter disse hendelsene.
De avlyste Start - Molde på grunn av dette, så i dag handler alt om Oslo...
Leedsfans eller ikke, håper på flest mulig overlevende, selv om jeg frykter tallene kan bli vonde...

SuperLeeds!

testo

Jeg leser at tippeligarundene i helgen er utsatt pga terror handlingene i Oslo Fredag, spørsmålet er om Kampen mot Sandefjord er i faresonen også.

Kan noen fra Luscos undersøke dette?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Quote from: testo on July 23, 2011, 10:43:34
Jeg leser at tippeligarundene i helgen er utsatt pga terror handlingene i Oslo Fredag, spørsmålet er om Kampen mot Sandefjord er i faresonen også.

Kan noen fra Luscos undersøke dette?

Svend Anders twitrer at han skal finne ut av dette, så det kommer nok en oppdatering etterhvert.
Marching on together!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Kampen går som planlagt.

Vår sak: http://www.leedsunited.no/sandefjord-kampen-spilles-som-avtalt/

Det vil utvilsomt bli markert rundt kapen hva som skjedde i går. Om noen har innspill på hvordan dette kan gjøres på en fin måte, så kom med det. Jeg vil anta at sørgebånd og et minutts stillhet er naturlig.

Svend Anders
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

fmtj

Quote from: Svend Anders on July 23, 2011, 13:42:09
Kampen går som planlagt.

Vår sak: http://www.leedsunited.no/sandefjord-kampen-spilles-som-avtalt/

Det vil utvilsomt bli markert rundt kapen hva som skjedde i går. Om noen har innspill på hvordan dette kan gjøres på en fin måte, så kom med det. Jeg vil anta at sørgebånd og et minutts stillhet er naturlig.

Svend Anders

Ett minutts stillhet er en sterk markering synes jeg og riktig!
Yeboahs vitne

Lundewhites

For the sake of Leeds United he would break himself in two

Andersen

Skade som gjør at han ikke er med til Sandefjord? LEEDS4EVER

LEO

Hvilke tribune skal vi samle oss på ?

Per Arne

Quote from: LEO on July 24, 2011, 11:23:20
Hvilke tribune skal vi samle oss på ?

Det er fortsatt Sandefjords Blad tribune, inngang 3.....

;)

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Le Jardin

Kjører bil fra Oslo, ca kl 13-14 med retur til Drøbak etter kampen. Har plass til flere hvis noen er interessert. Reiserute kan diskuteres....

Terje, som liker at Leeds er i landet.
"Victory is in our sights"

Woody

Ser at Leeds fans kan samlast på Dirty Nelly før kamp,der vert det nok god stemning og eit par brune på fleire av oss ;Dmen eit lite problem kan vera å komma seg til stadion da...Nokon som veit om det går fks buss fra sentrum til stadion?? utifra google,er det ca 5km(litt langt å gå for dei fleste av oss :D
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

Quote from: Woody on July 24, 2011, 15:59:11

Ser at Leeds fans kan samlast på Dirty Nelly før kamp,der vert det nok god stemning og eit par brune på fleire av oss ;Dmen eit lite problem kan vera å komma seg til stadion da...Nokon som veit om det går fks buss fra sentrum til stadion?? utifra google,er det ca 5km(litt langt å gå for dei fleste av oss :D

har vel taxi i sandefjord håper jeg...
4 mann i hver så skal vel de fleste klare å stå i den kosten  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Woody

Quote from: fjellhaugen on July 24, 2011, 16:15:11
Quote from: Woody on July 24, 2011, 15:59:11

har vel taxi i sandefjord håper jeg...
4 mann i hver så skal vel de fleste klare å stå i den kosten  ;)

Kan gå bra det,men vi håpar vel alle at det kjem litt fleire enn berre til å fylle nokre få taxiar?trur det e ca 8 stk i Sandefjord :DNei tullar,taxi vert løsningen om det ikkje går buss tur-retur
LIFE IS LEEDS

David Harle

Kort tur opptil stadion (5km) - Kr 200 i taxi.

Rudi G.

Fixer ikke DN en buss som går i skytteltrafikk da, her er jo århundrets omsetning på gang. De som kjenner disse på DN bør viske de noen ord i øret og fortelle hvor landet ligger!

Tom S

Nokon som veit kvar delegasjonen frå Leeds skal bu medan dei er i Sandefjord?
COME ON LEEDS !!

Bjorn

Quote from: Le Jardin on July 24, 2011, 14:55:46
Kjører bil fra Oslo, ca kl 13-14 med retur til Drøbak etter kampen. Har plass til flere hvis noen er interessert. Reiserute kan diskuteres....

Terje, som liker at Leeds er i landet.

Hei Terje. Skal til Ås etter kamp. Kanskje jeg kunne blitt med? Har egentlig skyss tilbake til Moss, men må ta toget videre.. Jeg får se. Send meg en PM med nummeret ditt så kan jeg kontakte deg om det blir aktuellt.  :)
Marching On! 4276

lojosang

Kommer med morgenflyet fra Trondheim. Dette blir bra!

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Lundewhites

Quote from: Andersen on July 24, 2011, 11:21:57
Skade som gjør at han ikke er med til Sandefjord? LEEDS4EVER

Ja det er i alle fall den offisielle grunnen..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

testo

Vil denne kampen bli vist eller dekket av noe media live ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Quote from: testo on July 24, 2011, 22:53:01

LUTV - neppe noen andre.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Quote from: lojosang on July 24, 2011, 21:15:07

-LeifO

Moderatortroll.

Henger litt rundt stadion jeg, tenker jeg, fra 5-tiden antageligvis.... Kanskje sentrum og puben fra litt tidligere...

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

hobberst jr.

Quote from: hallghel on July 24, 2011, 22:54:50

LUTV - neppe noen andre.
på Box-Office står det " Newcastle - Leeds United ". Om denne kampen hadde vist hadde det vel stått " Sandefjord-Leeds United " siden det er neste kamp?
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Tom S

COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Quote from: hobberst jr. on July 24, 2011, 23:54:07
Quote from: hallghel on July 24, 2011, 22:54:50

LUTV - neppe noen andre.
på Box-Office står det " Newcastle - Leeds United ". Om denne kampen hadde vist hadde det vel stått " Sandefjord-Leeds United " siden det er neste kamp?

Da går den vel kun som radio-overføring. Beklager!
Super Leeds since 1968

RuneR

Quote from: Promotion 2010 on July 24, 2011, 23:13:56
Quote from: lojosang on July 24, 2011, 21:15:07

-LeifO

Moderatortroll.

Henger litt rundt stadion jeg, tenker jeg, fra 5-tiden antageligvis.... Kanskje sentrum og puben fra litt tidligere...

:)
Vi ses sikkert der nede Knut.  Kom til å tenke på at første gang vi to snakket sammen, var på flyet til Stavanger, og Pre-season kampen i 2005  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"