Skrevet av Emne: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United  (Lest 55289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Re: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #120 på: Juli 25, 2011, 11:26:09 »
Kommer med morgenflyet fra Trondheim. Dette blir bra!

-LeifO

Moderatortroll.

Henger litt rundt stadion jeg, tenker jeg, fra 5-tiden antageligvis.... Kanskje sentrum og puben fra litt tidligere...

 :)
Vi ses sikkert der nede Knut.  Kom til å tenke på at første gang vi to snakket sammen, var på flyet til Stavanger, og Pre-season kampen i 2005  8)

Så sant, så sant!  8)

Så står play-offen i 2007 frem som er svært så variert og morsom tur.  ;)

Vi sees!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: Re: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #121 på: Juli 25, 2011, 13:40:05 »
Hvor mange her fra forumet har tenkt seg til Sandefjord? Vi er full bil med stort og smått, sjekker inn med harrybåteb kl 19.30 i kveld

ollan
Ollan

Per-Stian

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #122 på: Juli 25, 2011, 13:45:53 »
Two trialists in Norway squad
French winger Alex Mendy and Hungarian left-back Boldiszar Bodor are in the squad which will take on Sandefjord on Tuesday evening.

http://www.leedsunited.com/news/20110725/trialists-in-norway-squad_2247585_2400482

lojosang

Sv: Re: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #123 på: Juli 25, 2011, 13:47:44 »
Hvor lang tid bruker en drosjemannsbil fra Torp til stadion? Må vurdere om jeg har sjans til å få med meg noe av treningen eller ikke. Lander 1035.
- Leif Olav

Per-Stian

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #124 på: Juli 25, 2011, 13:55:09 »
Eg har diverre ikkje høve til å dra til Sandefjord, men eg forventer fyldig dekning og referat på forumet etter kampen ;) Eg er spesielt spent på prøvespelarane Mendy og Bodor!

h.b

  • Gjest
Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #125 på: Juli 25, 2011, 13:59:38 »
På grunn av visse omstendigheter i disse dager må jeg ta meg av familien som betyr mere i disse dager enn en treningskamp.
Lykke til

Dennis

Sv: Re: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #126 på: Juli 25, 2011, 14:13:11 »
Hvor lang tid bruker en drosjemannsbil fra Torp til stadion? Må vurdere om jeg har sjans til å få med meg noe av treningen eller ikke. Lander 1035.

Har aldri kjørt akkurat denne ruten, men ca et kvarter, vil jeg tro.
Marching on together!

R - R

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #127 på: Juli 25, 2011, 14:34:31 »
Hei, er det nokon som skal køyre frå Oslo til Sandefjord denne dagen? Hadde napp tidlegare, men passa diverre ikkje for vedkommande likevel. Er gjerne med på å betale bensinpengar om nokon køyrer tirsdag ettermiddag (er ferdig på jobb kl tre, men kan kanskje ordne det slik at eg kan gå ca. kl to).
- Rune

Bjorn

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #128 på: Juli 25, 2011, 14:49:20 »
Hei, er det nokon som skal køyre frå Oslo til Sandefjord denne dagen? Hadde napp tidlegare, men passa diverre ikkje for vedkommande likevel. Er gjerne med på å betale bensinpengar om nokon køyrer tirsdag ettermiddag (er ferdig på jobb kl tre, men kan kanskje ordne det slik at eg kan gå ca. kl to).

Hei!
Tar selv toget fra Oslo S til Moss klokken 14.48. Skal sitte på med en fra Skiptvedt som venter i Moss og tar ferga over... Om du vil er det kanskje et alternativ?  :) Bare si ifra.
Marching On! 4276

auren

Sv: Re: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #129 på: Juli 25, 2011, 15:22:35 »
Hvor lang tid bruker en drosjemannsbil fra Torp til stadion? Må vurdere om jeg har sjans til å få med meg noe av treningen eller ikke. Lander 1035.

I følge Gule Sider er det 8,4 km og tar ca. 12 min å kjøre fra flyplassen til stadion.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #130 på: Juli 25, 2011, 15:36:51 »
Er det gåavstand fra puben til stadion? Ser på gulesider at det er rundt 3,5 km, noe langt etter noen pils  :P Men det må vel være noe kortere å bruke beina ved å bruke noen frekke snarveier?

Per Arne

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #131 på: Juli 25, 2011, 15:42:20 »
Er det gåavstand fra puben til stadion? Ser på gulesider at det er rundt 3,5 km, noe langt etter noen pils  :P Men det må vel være noe kortere å bruke beina ved å bruke noen frekke snarveier?

Det er ganske langt også i luftlinje, så apostlenes hester kommer nok til kort etter, som du sier; noen pils...

 :)

lojosang

Sv: Re: Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #132 på: Juli 25, 2011, 15:47:35 »
Er det gåavstand fra puben til stadion? Ser på gulesider at det er rundt 3,5 km, noe langt etter noen pils  :P Men det må vel være noe kortere å bruke beina ved å bruke noen frekke snarveier?

Det er ganske langt også i luftlinje, så apostlenes hester kommer nok til kort etter, som du sier; noen pils...

 :)

Min egen erfaring er at apostlenes hester fungerer langt bedre etter noen øl, men med tanke på hvilket bryggeri som ligger i Sandefjord har dere sikkert helt rett.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

RuneR

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #133 på: Juli 25, 2011, 16:14:15 »
Ser ut som om det er ca 3,5 km å kjøre bil, mens det er ca 2,7 km å gå. Beregnet gåtid er ca 35 minutter.  Dette skulle tilsvare omtrent gå-avstanden fra Leeds Hilton til Elland Road (så blir det mer forståelig for mange av oss)  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

LEO

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #134 på: Juli 25, 2011, 16:28:05 »
Har bestilt billetter idag  ;D

Er tunellen fra Drøbak åpen ?
 

Lundewhites

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #135 på: Juli 25, 2011, 16:37:39 »
Det er bekreftet at treningene i kveld og i morra formiddag er åpent for publikum?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Per Arne

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #136 på: Juli 25, 2011, 16:53:25 »
Det er bekreftet at treningene i kveld og i morra formiddag er åpent for publikum?
http://www.leedsunited.no/dette-ma-du-vite-om-sandefjord-kampen/

Runar

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #137 på: Juli 25, 2011, 18:47:41 »
Two trialists in Norway squad
French winger Alex Mendy and Hungarian left-back Boldiszar Bodor are in the squad which will take on Sandefjord on Tuesday evening.

http://www.leedsunited.com/news/20110725/trialists-in-norway-squad_2247585_2400482

Ingen av de ser spesielt god ut basert på kampen mot Sheff Wed
 

David Harle

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #138 på: Juli 25, 2011, 19:22:14 »
De skal vel ikke plutselig avlyse nå? Noe jeg hadde hatt full forståelse for, men kanskje litt sen nå?

brenaldo

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #139 på: Juli 25, 2011, 19:49:05 »
Har vært i Sandefjord på familietur i dag, var innom Komplett.no Arena(for et stadionnavn!!) og kjøpte billett.
Reiser fra Kongsberg ca.08.30 i morgen tidlig for å få med meg treningen, gleder meg til både den og ikke minst kampen :) :)
Medlem nr. 850

Per Arne

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #140 på: Juli 25, 2011, 19:50:33 »
De skal vel ikke plutselig avlyse nå? Noe jeg hadde hatt full forståelse for, men kanskje litt sen nå?

Hvor finner du indikasjoner på det?

Dennis

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #141 på: Juli 25, 2011, 19:56:14 »
De skal vel ikke plutselig avlyse nå? Noe jeg hadde hatt full forståelse for, men kanskje litt sen nå?

Hvor finner du indikasjoner på det?

Laget trener akkurat nå på stadion.
Marching on together!

Andersen

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #142 på: Juli 25, 2011, 21:03:58 »
Dæven gutta og jinta! til dere som har tenkt å gå fra sentrum , og opp til stadion med det latterlige navnet , med noe godt innabords fra en pub eller fler....., noen antyder de kan gå på 35 min da er jeg imponert! dere må nok gå noen minutter mere enn det  ;) Drosjenæringa i byen er klar over hva som skjer i morra, ta taxi , spleise går an. LEEDS4EVER

newsome

« Siste redigering: Juli 25, 2011, 21:06:23 av newsome »

B-m

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #144 på: Juli 25, 2011, 21:07:52 »
Denne går vel ikke på lutv?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

testo

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #145 på: Juli 25, 2011, 21:24:26 »
Denne går vel ikke på lutv?

Radioen, ikke tv sending
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #146 på: Juli 25, 2011, 21:41:54 »
Denne går vel ikke på lutv?

Radioen, ikke tv sending

Og heller ikke noen norske tv-stasjoner sender kampen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #147 på: Juli 25, 2011, 22:19:29 »
jeg og brodern kjører fra haugesund i morgen tidlig med retur onsdag.

gi en lyd om noen trenger skyss på ruten over haukeli  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leif Sverre

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #148 på: Juli 25, 2011, 22:30:15 »
Hei, er det nokon som skal køyre frå Oslo til Sandefjord denne dagen? Hadde napp tidlegare, men passa diverre ikkje for vedkommande likevel. Er gjerne med på å betale bensinpengar om nokon køyrer tirsdag ettermiddag (er ferdig på jobb kl tre, men kan kanskje ordne det slik at eg kan gå ca. kl to).

hei , du kan ringe meg på 971 81617 i morgen eller nå i kveld, har sendt deg en personlig melding her på forumet.  mvh LSJ
 

David Harle

Sv: PRE SEASON: Sandefjord-Leeds United
« Svar #149 på: Juli 25, 2011, 22:43:30 »
De skal vel ikke plutselig avlyse nå? Noe jeg hadde hatt full forståelse for, men kanskje litt sen nå?


Hvor finner du indikasjoner på det?

Glemte linken fra Sandefjords Blad. Styrelederen siteres jo på at kampen "inntil videre går som planlagt". Stiller forøvrig på Dirty Nelly (hvor eieren forøvrig er mangeårig Leedssupporter), kan sikkert ta med meg et par mann opp til stadion i bil. For langt å gå!     

http://www.sb.no/sport/sandefjord-fotball/leeds-kampen-gar-som-planlagt-1.6383265