Hvorfor er det ingen oppkjøp rykter denne sommeren?

Started by Jostein., July 08, 2011, 12:42:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jostein.

Er det noen som har en god forklaring på at det ikke er noen oppkjøp rykter i sommer?
Leeds Carajo!

DenHviteYeboah

Quote from: Jostein. on July 08, 2011, 12:42:23
Er det noen som har en god forklaring på at det ikke er noen oppkjøp rykter i sommer?
MUN >:(

lojosang

Sikkert fordi avisene der borte nå endelig tar Bates på ordet og ikke fabrikerer løse rykter når han sier klubben ikke er til salgs? Og fordi de fleste PR-kåte finans- og eiendomsboblefolk kjemper knallhardt for å overleve i et UK som sliter økonomisk snarere enn å prøve å sole seg i tabloidenes blitsregn som oppkjøpere av fotballklubber?
- Leif Olav

Frode

Vært innom forumet tusen ganger de siste dagene. Venter på overskriften: "Ny spiller": og helst en som kan forsterke laget. Dette er bare deprimerende ..

Jostein.

Quote from: Frode on July 08, 2011, 14:17:18
Vært innom forumet tusen ganger de siste dagene. Venter på overskriften: "Ny spiller": og helst en som kan forsterke laget. Dette er bare deprimerende ..

Blir ikke mindre deprimert v å lese dette akkuratt

15. Leeds United

Many fans are full of doom and gloom. Manager Simon Grayson is having to sell key players and, to date, hasn't been able to strengthen the squad. This could mean the season is over for Leeds before it's even began.

Sliter med nattesøvnen om dagen for å si den sånn...
Leeds Carajo!

lojosang

Hvis du glir inn i depresjon over det "velfunderte" tabelltipset til Topp/KK for londons jålebukker får du som fortjent.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Lundewhites

Quote from: lojosang on July 09, 2011, 11:21:32
Hvis du glir inn i depresjon over det "velfunderte" tabelltipset til Topp/KK for londons jålebukker får du som fortjent.

-LeifO

Moderatortroll.
;D ;D ;D
For the sake of Leeds United he would break himself in two

p0ndus

Quote from: Frode on July 08, 2011, 14:17:18

Enig, deprimerende dette.

Nå tar jeg et par uker ferie fra overgangskanskjer, transferhvisomatter osv, når jeg er tilbake så håper jeg på noen positive bekreftede overganger. Dersom ikke så tar jeg en ny pause.
Tilværelsen var på mange måter mer ukomplisert tidligere , livet jeg hadde før jeg snublet over dette nettforumet. MOT

Jostein.

-LeifO

Moderatortroll.

Joda for all del 8) Men det værste er jo faktiskt at dette er noe som kan høres en smule realistisk ut. Eller har du en formening om at vi klarer topp 10, med det laget vi har nå?
Leeds Carajo!

lojosang

Quote from: Jostein. on July 10, 2011, 07:15:22

-LeifO

Moderatortroll.

Joda for all del 8) Men det værste er jo faktiskt at dette er noe som kan høres en smule realistisk ut. Eller har du en formening om at vi klarer topp 10, med det laget vi har nå?

Men vi stiller jo ikke med det laget vi har nå når sesongen starter. Ã... være så tidlig ute med tabelltips er som å komme med værmelding for neste måned. Men så ville vel KK slitt med å få oppmerksomhet rundt tabelltipset sitt om de ventet til sportsredaksjonene rundt om kom med sine (riv ruskende gale) tips. :)

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Jostein.

Quote from: lojosang on July 10, 2011, 12:51:24
Quote from: Jostein. on July 10, 2011, 07:15:22

-LeifO

Moderatortroll.

Men vi stiller jo ikke med det laget vi har nå når sesongen starter. Ã... være så tidlig ute med tabelltips er som å komme med værmelding for neste måned. Men så ville vel KK slitt med å få oppmerksomhet rundt tabelltipset sitt om de ventet til sportsredaksjonene rundt om kom med sine (riv ruskende gale) tips. :)

-LeifO

Moderatortroll.

Da får vi bare håpe at SG har holdt på pinebenken for en go grunn, å ikke henter en gjeng med lånesoldater ;)
Leeds Carajo!

fmtj

Det er ikke oppkjøpsrykter fordi ingen vil kjøpe!!! I England er økonomien så skakkjørt og ungdomsledigheten så skyhøy at fotball er i ferd md å bli det den skal være, nemlig underholdning for massene som sitter på puben og tar sin pint, mens de grubler over hvordan de skal få endene til å møtes...!!

Britene sliter enormt for tiden og det siste de tenker på er overbetalte fotballstjerner anateglig. Jeg tror vi skal være veldig glad for at vi er i balanse jeg nå!! Mange klubber sliter veldig tungt.
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Quote from: fmtj on July 11, 2011, 09:44:47
Det er ikke oppkjøpsrykter fordi ingen vil kjøpe!!! I England er økonomien så skakkjørt og ungdomsledigheten så skyhøy at fotball er i ferd md å bli det den skal være, nemlig underholdning for massene som sitter på puben og tar sin pint, mens de grubler over hvordan de skal få endene til å møtes...!!

Britene sliter enormt for tiden og det siste de tenker på er overbetalte fotballstjerner anateglig. Jeg tror vi skal være veldig glad for at vi er i balanse jeg nå!! Mange klubber sliter veldig tungt.

Mye riktig her. Vi har ikke all verden å rutte med, men økonomien er stort sett brukbar.
Super Leeds since 1968

Glenn K

QuoteAs a trader on the stock market, rumblings are afoot that that a "significant investor" pulled money out of the market before the dip last week. Sitting on this money he's looking to invest in a football club and I've heard Leeds on three occasions from different people. (still a growth market believe it or not)

I don't think KB will sell this cheaply or at the valued price. Don't know if an offer has been made, or if the water is being tested. If this guy goes to another club, there will be another strong competitor for promotion to go up against.

If this does happen it should be in next week or two before the Transfer window closes.

You heard it here first. Usual pinch of salt......

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Quote from: lojosang on July 10, 2011, 12:51:24
Men vi stiller jo ikke med det laget vi har nå når sesongen starter.
Moderatortroll.
Du fikk jo for så vidt rett her også, lojo. Ny keeper, ny venstre back (vel, midtstopper) og ny midtbanespiller. Kanskje vi bør være fornøyd?

lojosang

Jeg gir meg. Pokker ta. Slips til jul i år igjen.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Ove

Kanskje feil å poste dette i denne tråden, men jeg så et lite TV-innslag om QPR. Supporterne der var i harnisk. De har en av verdens rikeste, som eier, har rykket opp til PL, og så er det omtrent like stille på transferfronten som hos oss.

Dette er ikke ment som en unnskyldning for Bates, mer som en illustrasjon på at det er tøffere tider nå.

lojosang

Clueless King Kenny i Liverpool kjøpte nettopp en back. Rett før serieåpningen. Akk o ve. Ingen plan. Null satsing. Rask. Men de har nå gjeld, da, heldigvis. Og så Newcastle da. Selgende klubb.

-LeifO

Det er må litt gøy å trollet også.
- Leif Olav