Skrevet av Emne: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?  (Lest 9004 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lundewhites

Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« på: Juli 09, 2011, 11:41:58 »
Jeg har fått med meg 10 Leedskamper live. 6 seiere, 3 uavgjorte og 1 tap.
Satser på 6 kamper til i løpet av sesongen :-)
7 på ER og tre i Norge. Strømsgodset, Sandnes og Brann.
Høydepunkta var Derby 4-1 i 1999 og andre omgang i 4-1 seieren mot Forest i år!!
« Siste redigering: Juli 09, 2011, 16:06:11 av Lundewhites »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

ollan

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #1 på: Juli 09, 2011, 11:47:20 »
38

29 på ER,

3 el 4 denne sesongen?
Ollan

Hobben

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #2 på: Juli 09, 2011, 11:55:45 »
6 kamper

Vunnet alle :)
Rogaland Whites

Håkon

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #3 på: Juli 09, 2011, 12:20:40 »
3 på ER, to seire en uavgjort

1 mot Brann :D


2 eller 3 denne sesongen:-)

Leeds for alltid

LeedsU878

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #4 på: Juli 09, 2011, 12:39:02 »
6 kamper

Vunnet alle :)

Noen som er med på å sponse sesongbillett til denne karen? :)

Personlig vet jeg ikke hvor mange kamper jeg har sett..
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Glenn K

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #5 på: Juli 09, 2011, 13:34:34 »
1, på Elland Road.                                                                                                                             

Leeds 4-0 Scunthorpe  :)
Watt og Gradel holdt et bra show i den kampen  8)

Lundewhites

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #6 på: Juli 09, 2011, 14:11:49 »
6 kamper

Vunnet alle :)

Noen som er med på å sponse sesongbillett til denne karen? :)

Personlig vet jeg ikke hvor mange kamper jeg har sett..

 ;D ;D
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Yeboah

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #7 på: Juli 09, 2011, 14:27:56 »
Har sett Leeds 3 ganger på Elland Road.
Leeds - Derby 0-0, Premier League 99. Stort å debutere på Elland Road. Husker best at Leeds-fansen sang; Who the f*ck is Hasselbaink!? Selv om jeg trodde de sang noe annet.......
Leeds - Ipswich 1-1, Championship 07. Da vi rykket ned til League One. Banestorming og full pakke. Syke tilstander! hehe  ;D
Leeds - Colchester 2-0, League One 10. Endelig seier!

Ellers har jeg fått med meg kampene da Leeds var on tour i Sverige i 2000, borte mot Haugesund 2005, Sandnes 2006 og Brann 2010!

SDalen

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #8 på: Juli 09, 2011, 14:30:58 »
Har sett 5, derav dessverre kun èn på Elland road og 3 treningskamper! Mange flere kommer, regner med 2-3 denne sessongen, minst!
Rogaland whites!

Leedsfan

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #9 på: Juli 09, 2011, 15:41:37 »
5 kamper på Elland Road
1 seier
2 uavgjorte
2 tap

2 Leeds kamper i Norge
Godset
Sarpsborg
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #10 på: Juli 09, 2011, 16:00:50 »
8 matcher på ER, 2 övriga matcher i England, och 2 matcher i Sverige
 

Tom S

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #11 på: Juli 09, 2011, 16:03:33 »
Litt usikker, men meiner det er omtrenteleg 38 kamper med Leeds, inkludert 2x Wembley og 4x bortekamper. Pluss 3 preseason.
Første kamp jula 1993 heime mot QPR; 1-1 Hodge
Andre kamp jula 1993 borte mot møkkalaget; 0-0
osv.
Siste kamp april 2011 heime mot Forest; 4-1 Howson, Becchio, Gradel x2

Blant mange gode minner kommer nok 4-3 (Viduka x4) seieren mot L'pool som det kanskje største  :)
« Siste redigering: Juli 10, 2011, 08:31:43 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Leif Egil

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #12 på: Juli 09, 2011, 20:54:30 »
4 kamper - derav 1 treningskamp mot Brann i fjor sommer. 2 seire og 2 tap totalt med målforskjell 7-4.
Siste kamp var Nottingham nå i april hvor vi vant 4-1 - håper økonomien gir meg mulighet til en ny tur kommende sesong igjen - vårens kamp ga sinnsyk mersmak! MOT
 

lu38s

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #13 på: Juli 09, 2011, 21:38:10 »
76 (62 på ER)
lu38s

Lawerve

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #14 på: Juli 09, 2011, 22:05:58 »
Har vært på Elland Road ved to anledninger begge kampene endte med klar hjemmeseier :-) Første turen var mot Millwall mens Wise og Poyet styrte skuta. Husker nok bråket før, under og etter kampen best. Husker jeg spurte en politimann utenfor stadion om hjelp/tips på hvordan jeg skulle komme meg unna "bråket". Han svarte enkelt og greit "Welcome too England"!

Doncaster kampen i vår blant the kop sitter godt i minnet og til høsten ser jeg for meg dobbeltkamp på Elland Road i månedsskiftet oktober/november (vs. Blackpool & Cardiff). Flere nordmenn som er klare for denne vil jeg tro!

Har sett tre bortekamper mot hhv. Charlton (eneste borteseier i nedrykkssesongen fra PL? Milner matchvinner), Millwall (1-1) og Ipswich (1-1, satt i en Ipswich spillerlounge pga at en kamerat fra Brumunddal spilte i Ipswich på dette tidspunktet).

Har vært tilstede i Norge når Leeds har spilt mot Haugesund (Eneste Leeds tapet jeg har sett live), Stavanger IF og Sarpsborg.

Brann kampen gikk jeg glipp av grunnet tjeneste i Afghanistan. Kampen mot Sandefjord går jeg glipp av pga ferietur ;-(

PS: Opprykket fra League One ble feiret i Mazar-E-Sharif (Afghanistan). På fellesbrief søndagen etter at opprykket ble sikret ga stabssjefen klar melding om at Leeds trøye var tillatt å bære resten av kontigenten. Det var tre av oss som stilte med Leeds drakt på denne briefingen inkludert nevnte stabssjef og vi to andre fikk selvsagt melding om å reise oss opp slik at alle kunne se våre nydelige hvite drakter. Uforglemmelig!
« Siste redigering: Juli 09, 2011, 22:07:57 av Lawerve »
SUPER LEEDS

Od

  • Gjest
Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #15 på: Juli 09, 2011, 23:19:06 »
Kun 1 kamp. På ER i påsken -92. 3-0 Chapman, Wallace og Cantona

Bjorn

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #16 på: Juli 09, 2011, 23:34:41 »
Er veldig usikker... Et sted mellom 85 og 100...  :o Angrer litt på at jeg ikke har skrevet ned alt.
Marching On! 4276

DanskLeedsGut

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #17 på: Juli 10, 2011, 02:59:50 »
Jeg har ikke set nogle Leeds-kampe endnu, men satser på at Marts 12 bliver min første tur til Leeds. West Ham og Nottingham Forest hjemme :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

haak-d

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #18 på: Juli 10, 2011, 08:25:01 »
4. Leeds - Liverpool i nedrykkssesongen. Hjemme mot Palace året vi rykket ned fra ccc. Hjemme mot Doncaster og Reading i 2011 :)
 

McVallister

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #19 på: Juli 10, 2011, 09:20:13 »
Da har jeg talt opp billettene og kommet fram til 28. 21 på Elland og 4 på bortebane og 3 i Skandinavia.

h.b

  • Gjest
Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #20 på: Juli 10, 2011, 09:20:31 »
blitt ganske mange. Så mange at jeg ikke har oversikt lenger.

Lundewhites

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #21 på: Juli 10, 2011, 10:28:04 »
Jeg har ikke set nogle Leeds-kampe endnu, men satser på at Marts 12 bliver min første tur til Leeds. West Ham og Nottingham Forest hjemme :)

Da møtes vi på puben til Lorimer for TO seiersøl ;-)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

pesi

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #22 på: Juli 10, 2011, 13:28:20 »
har ikke helt tallet men er nok ca 15 på ER. 2 bortekamper og play off finalen på wembley
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

DanskLeedsGut

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #23 på: Juli 10, 2011, 13:30:44 »
Jeg har ikke set nogle Leeds-kampe endnu, men satser på at Marts 12 bliver min første tur til Leeds. West Ham og Nottingham Forest hjemme :)

Da møtes vi på puben til Lorimer for TO seiersøl ;-)

Ja det synes jeg er en aftale :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Svend Anders

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #24 på: Juli 10, 2011, 16:18:57 »
Laget meg et skjema i Excel for en stund tilbake for å føre alle kampene mine, med noen kommentarer på kampene, tilskuertall, målscorere, etc. Samt litt stats på hvor mange seiere, etc det blir totalt.

Per idag er status:
46 offisielle kamper + 9 treningskamper/preseason
37 av de offisielle på ER, 9 på bortebane/nøytral bane

48 prosent av kampene har endt med seier. 20 prosent uavgjort og 32 prosent med tap.

I snitt scorer Leeds 1,6 mål per kamp jeg har sett de, og sluppet inn 1,2.

Interessant å høre hva folk her inne har av antall, selv om det nok er flere "reisende" her inne enn hva som er representabelt....?

SA

Lundewhites

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #25 på: Juli 10, 2011, 16:37:08 »
Laget meg et skjema i Excel for en stund tilbake for å føre alle kampene mine, med noen kommentarer på kampene, tilskuertall, målscorere, etc. Samt litt stats på hvor mange seiere, etc det blir totalt.

Per idag er status:
46 offisielle kamper + 9 treningskamper/preseason
37 av de offisielle på ER, 9 på bortebane/nøytral bane

48 prosent av kampene har endt med seier. 20 prosent uavgjort og 32 prosent med tap.

I snitt scorer Leeds 1,6 mål per kamp jeg har sett de, og sluppet inn 1,2.

Interessant å høre hva folk her inne har av antall, selv om det nok er flere "reisende" her inne enn hva som er representabelt....?

SA

Jeg har aldri vært på en bortekamp i England, men traff en fyr i England i april som påsto at det var bortekampene det virkelig var stemning på! Har jo hørt på tv at Leeds fansen markerer seg, men har blitt litt skuffet over stemningen på ER. Den nevnte fyren var på neste alle bortekampene, men veldig sjelden på hjemmekampene... Hvordan har du opplevd bortekampene?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #26 på: Juli 10, 2011, 16:47:16 »
Jeg er dessverre blant de som ikke har ført statistikk over kampene, men det dreier seg om i underkant av 30 stk, derav 8 (tror jeg) pre season i Norge/Sverige.

Jeg debuterte samtidig med David Batty en novemberdag i 1987. Men så ble det 2000-tall før jeg var tilbake...  :o
Da ble det en del årlige turer, uten at jeg har helt oversikten. Siste to sesongene har det iallefall blitt 7 turer.
Og flere skal det bli. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

vindberg

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #27 på: Juli 10, 2011, 17:13:33 »
0   :'(  :'(  :'(
Siden Mai 1975

LeedsU878

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #28 på: Juli 10, 2011, 17:33:07 »
Laget meg et skjema i Excel for en stund tilbake for å føre alle kampene mine, med noen kommentarer på kampene, tilskuertall, målscorere, etc. Samt litt stats på hvor mange seiere, etc det blir totalt.

Per idag er status:
46 offisielle kamper + 9 treningskamper/preseason
37 av de offisielle på ER, 9 på bortebane/nøytral bane

48 prosent av kampene har endt med seier. 20 prosent uavgjort og 32 prosent med tap.

I snitt scorer Leeds 1,6 mål per kamp jeg har sett de, og sluppet inn 1,2.

Interessant å høre hva folk her inne har av antall, selv om det nok er flere "reisende" her inne enn hva som er representabelt....?

SA

Jeg har aldri vært på en bortekamp i England, men traff en fyr i England i april som påsto at det var bortekampene det virkelig var stemning på! Har jo hørt på tv at Leeds fansen markerer seg, men har blitt litt skuffet over stemningen på ER. Den nevnte fyren var på neste alle bortekampene, men veldig sjelden på hjemmekampene... Hvordan har du opplevd bortekampene?

Fyren du traff har helt rett. Stemningen på bortekamper er mye bedre enn hjemme. Når det er sagt synes jeg stemningen på ER har tatt seg litt opp de siste årene.

Personlig foretrekker jeg bortekamper, men har dog ikke sluttet å dra på hjemmekamper av den grunn.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

sportcarl1

Sv: Hvor mange Leedskamper har dere sett live?
« Svar #29 på: Juli 10, 2011, 18:26:50 »
Jeg er dessverre blant de som ikke har ført statistikk over kampene, men det dreier seg om i underkant av 30 stk, derav 8 (tror jeg) pre season i Norge/Sverige.

Jeg debuterte samtidig med David Batty en novemberdag i 1987. Men så ble det 2000-tall før jeg var tilbake...  :o
Da ble det en del årlige turer, uten at jeg har helt oversikten. Siste to sesongene har det iallefall blitt 7 turer.
Og flere skal det bli. :)


min första resa för att se matcher med leeds var den julen som Leeds gick upp i högsta divisionen, sheffield united borta, barnsley borta och oldham hemma var mtacherna jag såg, vi hade ett bra lag då som om jag inte minns fel 2 år senare  vann högsta divisionen, sterland, strachan,batty, speed,vinnie jones och fairclough var några av stjärnorna i det laget
« Siste redigering: Juli 10, 2011, 19:40:19 av sportcarl1 »