KAMP: vs. Falkirk 13/7 (PRE-SEASON)

Started by Hobben, July 13, 2011, 19:26:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per-Stian

Per-Stian

Per-Stian

Nytt lag:

Cairns
White - Bromby - Bruce - Lees
L.Turner - Thompson - Howson - N.Turner - Gradel
McCormack

Fripp

Quote from: hobberst jr. on July 13, 2011, 22:02:50
Hva er det kommentatorerene ler av? Fikk det ikke med meg  :P

Speaker'n sa det var halv pris på pai ;D

hobberst jr.

Quote from: Fripp on July 13, 2011, 22:14:51

Haha, Herlig.  :D
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Joensen

Hvordan står det til med kampen?
Vært et bra Leeds lag?

Leedsfan

Quote from: Promotion 2010 on July 13, 2011, 22:27:31
spilles det fotball også...

En typisk pre-season kamp, frem og tilbake (...og like langt).

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Artig med flere unggutter på banen, Turner-tvillingene og Zac + Lees.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Frem og tilbake ...... men laget vinner !  :D LEEDS4EVER

Leedsfan

Quote from: Leedsfan on July 13, 2011, 22:31:46
Artig med flere unggutter på banen, Turner-tvillingene og Zac + Lees.....

+ Aidy!

Vi avslutter med 10 spillere på banen, et nytt bevis på at vi har for tynn stall--- :-* ::)

Per-Stian

Tom S

Greit å vere i gang med kamper igjen :)
Enkel og grei treningsøkt for gutta våre.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Glenn K

En OK kamp dette, la spesielt merke til White med bra fart og et par sugne løp nedover linjen, det tåler jeg å se mer av!

Andersen

Flott! en kamp nærmere Sandefjord , dette blir gøy!!!!! ;D LEEDS4EVER

Mr. Leeds

Merker at det var godt å se spillerne i gang igjen  ;D! Godt å kunne fokusere på annet enn manglende spillerforsterkninger.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Kato

Det er altså den mest meningsløse kamptråden jeg noensinne har vært borti.

4 sider, rundt 3 innlegg som hadde noe med kampen å gjøre, resten handlet om Tv-bilder.

Faktisk talt ikke et fnugg om innholdet i kampen, bortsett fra hvem som scoret.

Ja ja, godt det var en betydningsløs treningskamp.

dansale

Dette var 3 alvorlig viktige poeng MOT!!!
Forza Leeds!

Hobben

Quote from: Kato on July 13, 2011, 23:04:15
Det er altså den mest meningsløse kamptråden jeg noensinne har vært borti.

4 sider, rundt 3 innlegg som hadde noe med kampen å gjøre, resten handlet om Tv-bilder.

Treningskamper er som regel litt meningsløse ;)
Rogaland Whites

Frode

But the most impressive first-half display came from Ramon Nunez, who looked dangerous every time he attacked the Falkirk defence.

Trenger ikke Smith ...

jarle

Quote from: Frode on July 14, 2011, 08:15:07
But the most impressive first-half display came from Ramon Nunez, who looked dangerous every time he attacked the Falkirk defence.

Trenger ikke Smith ...

Overasker meg ikke... så med engang at denne gutten har fotball i seg de minuttene han hadde i Leeds trøye ifjor! Hadde trengt ham i sluttfasen der når alt stanget imot.

Sydhagen

Trenger ikke Smith ...

Nå er vel ikke Smith noen spiss\ving heller lenger...Vi trenger han som beinbryter sammen med Brown. Da får Snoddy, Gradel og Howson frie tøyler fremover :-)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Quote from: jarle on July 14, 2011, 08:17:38

Trenger ikke Smith ...

Overasker meg ikke... så med engang at denne gutten har fotball i seg de minuttene han hadde i Leeds trøye ifjor! Hadde trengt ham i sluttfasen der når alt stanget imot.
Helt enig Jarle! Man kan lett se at det ligger noe mer i denne karen bare i måten han beveger seg med ballen.Bare litt smått usikker på om laget rundt han og taktikken til Grayson kunne omstilles så sent i sesongen ifjor. Tror han har mye større sjanse i år om han får mer spilletid. Time will show, men jeg håper! :)
Marching On! 4276

Bites Yer Legs

Hvordan klarte Clayton seg? Ingen Bessone?  :-\
KEEP FIGHTING!!

stefan

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Rudi G.

Quote from: Bites Yer Legs on July 14, 2011, 08:35:01
Hvordan klarte Clayton seg? Ingen Bessone?  :-\

Clayton var der, men ikke noe særlig mer en det slik som stort sett de andre var. Nunez kan bli fin i år, han var kreativ og kan bli spennende i Howson posisjonen hvis vi spiller 4-2-3-1, ganske lik Gustavino i spillestilen, bare enda "sterkere". Howson var også frisk da han kom inn etter pause.

fmtj

Quote from: Kato on July 13, 2011, 23:04:15
Det er altså d ;en mest meningsløse kamptråden jeg noensinne har vært borti.

I grunnen artig at du underforstått finner kamptrådene fra ligakampene som meningsfulle..... ;D ;D ;D..synes nok det er litt utenomsnakk der også i blant!!! Men, atrig læll!!
Yeboahs vitne

Kjell Skjerven

Quote from: Fripp on July 13, 2011, 22:14:51

hehe var ganske artigt da.Folk storma inn for aaa kjoepe pai for halv pris mens dei som blei atte paa tribuna sang u fat bastard,u fat bastard! :D
Side before self,every time.