Skrevet av Emne: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!  (Lest 13635 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

http://www.skysports.com/football/transfers/0,20367,11687__201107,00.html

Svekket: Birmingham, Blackpool, Coventry, Reading, Watford
Status Quo: Barnsley, Bristol city, Burnley, Crystal Palace, Doncaster, Hull, Leeds United, Middlesbrough, Millwall, Nottingham Forest, Peterborough, Portsmouth, Southampton
Usikker: Cardiff, Derby, Ipswich, West Ham
Styrket: Brighton, Leicester City

*Denne vurderingen er gjort ut i fra en begrenset oversikt over spillerene i "The Championship"*

Jeg blir mer betrygget etter å ha lest den oversikten da de fleste klubber er i samme båt som oss, nemlig status quo. Flere "gode" lag er svekket etter forrige sesong og slik som jeg ser det er det kun Leicester som er vesentlig styrket.

Derfor må Bates/Grayson få ut fingeren, for her er det muligheter til opprykk hvis de rette kommer inn døra ASAP ZULU.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #1 på: Juli 19, 2011, 13:12:16 »
Er vi status quo?

To spillere inn minus tre spillere ut = Svekket. Enkelt regnestykke.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #2 på: Juli 19, 2011, 13:22:19 »
Er vi status quo?

To spillere inn minus tre spillere ut = Svekket. Enkelt regnestykke.

Jeg ser ikke fullt så enkelt på det, gjør du virkelig det?

På keeperplass er vi trolig svekket per dags dato. På midtbanen så får vi inn to "nysigneringer" i Clayton og Nunez i tillegg til Brown samt at vi får inn Kisnorbo i midtforsvaret. Av den grunn vil kalle det status quo. Det samme innsynet har jeg ikke i de andre stallene så jeg det kan være at de har noen usynlige ess i ermet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #3 på: Juli 19, 2011, 13:56:07 »
enig med sleivind.

var ikke clayton og nunez registrert som leeds spillere i fjor ???

svekket på keeper plass,
svekket i forsvar mtp backplasene.
tynt på midtbanen, 2 ut 1 inn.
super sub somma langtidsskadet. ( for om du tar med paddy som tilbakekommen tar jeg med somma som ute  :-X  )
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

HåvardK

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #4 på: Juli 19, 2011, 13:59:09 »
Ifht fjorårssesongen må en jo også regne med at lånespillerne Watt og McCartney/Lichaj er ute. Dette må vel også ses på som en svekkelse, i hvert fall så lenge ting ikke tyder på at reserver fra fjorårets stall har tatt steget opp.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #5 på: Juli 19, 2011, 14:07:15 »
enig med sleivind.

var ikke clayton og nunez registrert som leeds spillere i fjor ???

svekket på keeper plass,
svekket i forsvar mtp backplasene.
tynt på midtbanen, 2 ut 1 inn.
super sub somma langtidsskadet. ( for om du tar med paddy som tilbakekommen tar jeg med somma som ute  :-X  )

Skulle kanskje utelatt Leeds og mine egne tanker om stallen per dags dato. Jeg mener vi ikke er svekket på noe annet enn keeperplassen.

Som skrevet tidligere så har jeg ikke det samme innsynet i de andre stallene som jeg mener jeg har i Leeds og av den grunn så blir ikke alle klubbene vurdert på likt grunnlag.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #6 på: Juli 19, 2011, 14:08:35 »
Oki, hva synes dere om vurderingen av de andre klubbene? Bommer jeg helt? Er dere overrasket over hvor mange av de som ikke har signert de store navnene?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #7 på: Juli 19, 2011, 14:12:45 »
enig med sleivind.

var ikke clayton og nunez registrert som leeds spillere i fjor ???

svekket på keeper plass,
svekket i forsvar mtp backplasene.
tynt på midtbanen, 2 ut 1 inn.
super sub somma langtidsskadet. ( for om du tar med paddy som tilbakekommen tar jeg med somma som ute  :-X  )

Skulle kanskje utelatt Leeds og mine egne tanker om stallen per dags dato. Jeg mener vi ikke er svekket på noe annet enn keeperplassen.

Som skrevet tidligere så har jeg ikke det samme innsynet i de andre stallene som jeg mener jeg har i Leeds og av den grunn så blir ikke alle klubbene vurdert på likt grunnlag.




Vi er svekket på keeper plass

Svekket på begge backene
Midtstopper SQ

Sentral midtbane svekket
Flanker SQ ( minus Watt så litt svekket)

Spisser SQ


ergo svekket!


Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #8 på: Juli 19, 2011, 14:14:50 »
enig med sleivind.

var ikke clayton og nunez registrert som leeds spillere i fjor ???

svekket på keeper plass,
svekket i forsvar mtp backplasene.
tynt på midtbanen, 2 ut 1 inn.
super sub somma langtidsskadet. ( for om du tar med paddy som tilbakekommen tar jeg med somma som ute  :-X  )

Skulle kanskje utelatt Leeds og mine egne tanker om stallen per dags dato. Jeg mener vi ikke er svekket på noe annet enn keeperplassen.

Som skrevet tidligere så har jeg ikke det samme innsynet i de andre stallene som jeg mener jeg har i Leeds og av den grunn så blir ikke alle klubbene vurdert på likt grunnlag.




Vi er svekket på keeper plass

Svekket på begge backene
Midtstopper SQ

Sentral midtbane svekket
Flanker SQ ( minus Watt så litt svekket)

Spisser SQ


ergo svekket!



Ok, hva med de andre lagene? Er det noen andre enn Leicester som har styrket laget sitt vesentlig?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #9 på: Juli 19, 2011, 14:17:30 »
enig med sleivind.

var ikke clayton og nunez registrert som leeds spillere i fjor ???

svekket på keeper plass,
svekket i forsvar mtp backplasene.
tynt på midtbanen, 2 ut 1 inn.
super sub somma langtidsskadet. ( for om du tar med paddy som tilbakekommen tar jeg med somma som ute  :-X  )

Skulle kanskje utelatt Leeds og mine egne tanker om stallen per dags dato. Jeg mener vi ikke er svekket på noe annet enn keeperplassen.

Som skrevet tidligere så har jeg ikke det samme innsynet i de andre stallene som jeg mener jeg har i Leeds og av den grunn så blir ikke alle klubbene vurdert på likt grunnlag.




Vi er svekket på keeper plass

Svekket på begge backene
Midtstopper SQ

Sentral midtbane svekket
Flanker SQ ( minus Watt så litt svekket)

Spisser SQ


ergo svekket!



Synes faktisk at vi er styrket på backene siden McCartney har forsvunnet  ;)
Synes også vi er SQ på flankene. Watt gjorde absolutt ingenting positivt eller negativt for Leeds forrige sesong.  Ellers enig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #10 på: Juli 19, 2011, 14:39:27 »
Keeper; Svekket
Høyreback; Svekker
Midtstopper; Status Quo
Venstreback; Status Quo
Midtbane; Statud Quo
Ving; Status Quo
Spiss; Svekket (pga skaden til Somma)

Konklusjon; foreløpig noe svekket
marching on together,
derudaf forever...

SDalen

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #11 på: Juli 19, 2011, 14:47:34 »
Tror også vi er litt svekket, bradley har gått ut, og tror han kunne blitt enda større for oss denne sesongen, men slik er det. Også Lichaj er ute og somma med skade, noe som gjør at troppen er litt svekket fra i fjord.

Det skal da også sies at det skal ikke mye til for å styrke stallen.
Rogaland whites!

Hobben

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #12 på: Juli 19, 2011, 14:49:10 »
Vi er helt klart svekket.
Rogaland Whites

B_Ød

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #13 på: Juli 19, 2011, 15:08:24 »
tror vi er litt sterkere nå jeg..vi tar et oppgjør med grådighets-kultur, Killa/bradster..good riddance, Brown/Bruce..nice!
Kasper..kommunikasjon/feltarbeide..nix ikke! Paul R...nice!
Gleder meg til neste signering..dette blir bra.
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #14 på: Juli 19, 2011, 15:24:04 »
tror vi er litt sterkere nå jeg..vi tar et oppgjør med grådighets-kultur, Killa/bradster..good riddance, Brown/Bruce..nice!
Kasper..kommunikasjon/feltarbeide..nix ikke! Paul R...nice!
Gleder meg til neste signering..dette blir bra.

Konstruktiv som alltid du i en debatt,svada i stedet for realiteter.

 Vi har pr dags dato mistet Scmeichel,Licaj,McCartney,Johnson,Kilkenny og delvis Somma av store bidragsytere i fjor.

Vi har fått inn Reservekeeper og Brown(god signing)!

Vi er sjølsagt pr dags dato betydelig svekket :-[

B_Ød

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #15 på: Juli 19, 2011, 15:29:44 »
Licaj, Somma ja... McC bidragsyter?? Get real! De andre nevte jeg i forrige post!
Og dette mener jeg faktisk.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #16 på: Juli 19, 2011, 15:37:27 »
tror vi er litt sterkere nå jeg..vi tar et oppgjør med grådighets-kultur, Killa/bradster..good riddance, Brown/Bruce..nice!
Kasper..kommunikasjon/feltarbeide..nix ikke! Paul R...nice!
Gleder meg til neste signering..dette blir bra.

Konstruktiv som alltid du i en debatt,svada i stedet for realiteter.

 Vi har pr dags dato mistet Scmeichel,Licaj,McCartney,Johnson,Kilkenny og delvis Somma av store bidragsytere i fjor.

Vi har fått inn Reservekeeper og Brown(god signing)!

Vi er sjølsagt pr dags dato betydelig svekket :-[

Lichaj og Bradley hadde hatt en plass i dette laget. Blir spennende å se hvordan Nunez, Clayton og Aidy takler en mer spillende rolle...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #17 på: Juli 19, 2011, 15:38:54 »
Er det virkelig ingen som vi kommentere de andre lagene og signeringene (eller mangelen av disse) de har gjort?

Om Leeds er styrket eller svekket et jo blitt diskutert i alle andre tråder så lenge jeg kan huske...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #18 på: Juli 19, 2011, 15:40:45 »
føler ikke jeg har grunnlag til å uttale meg formye om andre lag, derav ingen kommentar til deg der leedsfan.

jeg velger å bry meg om leeds før jeg ser hva de andre driver med ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #19 på: Juli 19, 2011, 15:44:56 »
føler ikke jeg har grunnlag til å uttale meg formye om andre lag, derav ingen kommentar til deg der leedsfan.

jeg velger å bry meg om leeds før jeg ser hva de andre driver med ;)

Javel, når man dømmer sitt eget lag enten til opprykk eller nedrykk, taper eller vinner i transfermarkedet så er det vel alltid lurt å se hva motstanderlagene holder på med?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kim

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #20 på: Juli 19, 2011, 16:07:51 »
Vi får sjå korleis det ligger an ved sesongstart men er glad for at det ser ut til at både birmingham, blackpool og cardiff ser svekket ut foreløbig!

Angåande oss er vi muligens såvidt svekket men gleda meg til å sjå kva Mccormack, Nunez og Clayton kjem til å bidra med i år.

Bites Yer Legs

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #21 på: Juli 19, 2011, 16:41:17 »
Lagene som kommer ned vil jo nesten alltid bli svekket til en viss grad, men hammers virker å gjøre sitt ytterste for å motvirke denne effekten. De må jo opp med midlene de bruker. Spent på hvordan Allardyce sin simple spillstil fungerer i NpC, og nå når han ikke lenger er underdog har jeg troen på at han faller igjennom som i Newcastle.

Derby virker styrket nå når de har fått signet lånespillerne sine permanent, men tror ikke Clough får dette laget noen vei, og savnet av Savage kan bli merkbart. Shackell og Ward er meget bra signeringer tror jeg.

Veldig positiv til at B'ham har signert Caldwell, det skal være gode muligheter for å putte på dem!


KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #22 på: Juli 19, 2011, 18:29:10 »
føler ikke jeg har grunnlag til å uttale meg formye om andre lag, derav ingen kommentar til deg der leedsfan.

jeg velger å bry meg om leeds før jeg ser hva de andre driver med ;)

Javel, når man dømmer sitt eget lag enten til opprykk eller nedrykk, taper eller vinner i transfermarkedet så er det vel alltid lurt å se hva motstanderlagene holder på med?

helt klart, men som jeg skriver så er jeg mest opptatt av eget lag og prestasjoner.
blir litt feil å legge lista etter "hva de andre gjør" eller er du uenig?

du er jo en av superoptimistene som har klokketro på ringreven larry på transferfronten, kanskje resten av NPC managerne også har avtalene sine 99% i boks og avslører det "neswte uke"  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #23 på: Juli 19, 2011, 18:34:37 »
Get real !!
Det er klart at vi er svekket pr dags dato, sentrale/faste spillere er borte, og spillere som sleit benken eller var på utlån har tatt over plassene.
Det laget som fremstår idag skal slite med å holde seg i den øverste halvdelen, men jeg velger å tro at SG heller ikke er fornøyd med handelen så langt og at han nå venter til PL klubbene får tellt opp spillerne sine.
Enda er det håp i the hanging snore.....
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Lundewhites

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #24 på: Juli 19, 2011, 18:36:54 »
Er heller ikke så sikker på om førsteelveren er svekket fra i fjor. Topp prestasjonene i fjor var det opprykksklasse over. Problemet var at laget var alt for ujevnt og bunn prestasjonen må heves!
Vil vente med å bastant påstå at vi er svekket på keeperplassen. en lar seg ofte blende av publikumsredninger, men det er så inderlig mye mer med keeperoppgaven enn det.
Komunikasjon og feltarbeid er mye mere viktig og en god keeper har ofte avverget situasjoner, før det blir nødvendig med tigersprang. I de kampene jeg så i fjor, var det opplagt at Kasper manglet disse kvalitetene. Det ble til stadighet missforståelser mellom keeper og forsvar og mange billige mål ble sluppet inn på dødballer. Og jeg trur også at spillerne som allerde er i klubben kan utvile seg til å bli viktige brikker i årets førsteelver. Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg. Det blir noen spennende uker fremover og når 6 august kommer, er jeg sikker på at en tre til fire nye spillere er med å kjemper om plass på laget. Tipper på en plass mellom 4 og 8 plass denne sesongen.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #25 på: Juli 19, 2011, 19:19:07 »
føler ikke jeg har grunnlag til å uttale meg formye om andre lag, derav ingen kommentar til deg der leedsfan.

jeg velger å bry meg om leeds før jeg ser hva de andre driver med ;)

Javel, når man dømmer sitt eget lag enten til opprykk eller nedrykk, taper eller vinner i transfermarkedet så er det vel alltid lurt å se hva motstanderlagene holder på med?

helt klart, men som jeg skriver så er jeg mest opptatt av eget lag og prestasjoner.
blir litt feil å legge lista etter "hva de andre gjør" eller er du uenig?

du er jo en av superoptimistene som har klokketro på ringreven larry på transferfronten, kanskje resten av NPC managerne også har avtalene sine 99% i boks og avslører det "neswte uke"  ;)

Jeg skjønner ikke hvordan man kan være kun opptatt av eget lag og ikke de andre, i hvert fall når det gjelder å dømme sitt eget lag sine sjanser i den kommende sesongen.

Jeg har ikke klokketro på Grayson sine evner som transfergud, og er sikkert like skuffet som alle andre at det ikke er kommet flere og bedre spillere inn. Situasjonen er litt annerledes nå med tanke på å signere spillere enn tidligere, bare se på Premier League lag ala Arsenal, Everton og for den sak Chelsea som "sliter" med å signere de rette spillerne.

Selv om jeg ikke svartmaler situasjonen så betyr vel ikke det at jeg er en superoptimist?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #26 på: Juli 19, 2011, 19:20:38 »
Get real !!
Det er klart at vi er svekket pr dags dato, sentrale/faste spillere er borte, og spillere som sleit benken eller var på utlån har tatt over plassene.
Det laget som fremstår idag skal slite med å holde seg i den øverste halvdelen, men jeg velger å tro at SG heller ikke er fornøyd med handelen så langt og at han nå venter til PL klubbene får tellt opp spillerne sine.
Enda er det håp i the hanging snore.....

Angående spiller som sleit benken, Beckford er et eksempel på en som har blomstret. Jeg tror Nunez, Aidy og kanskje Clayton kan blomstre i år..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #27 på: Juli 19, 2011, 19:34:15 »
Er heller ikke så sikker på om førsteelveren er svekket fra i fjor. Topp prestasjonene i fjor var det opprykksklasse over. Problemet var at laget var alt for ujevnt og bunn prestasjonen må heves!
Vil vente med å bastant påstå at vi er svekket på keeperplassen. en lar seg ofte blende av publikumsredninger, men det er så inderlig mye mer med keeperoppgaven enn det.
Komunikasjon og feltarbeid er mye mere viktig og en god keeper har ofte avverget situasjoner, før det blir nødvendig med tigersprang. I de kampene jeg så i fjor, var det opplagt at Kasper manglet disse kvalitetene. Det ble til stadighet missforståelser mellom keeper og forsvar og mange billige mål ble sluppet inn på dødballer. Og jeg trur også at spillerne som allerde er i klubben kan utvile seg til å bli viktige brikker i årets førsteelver. Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
Det blir noen spennende uker fremover og når 6 august kommer, er jeg sikker på at en tre til fire nye spillere er med å kjemper om plass på laget. Tipper på en plass mellom 4 og 8 plass denne sesongen.


!!Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
!!

Se for deg Kirsnobo og en eller annen forsvarer til, pluss et par på midtbanen/spisser blir skadet og at Gradel og eller Snoddy forsvinner, for skader blir det, og at SG fortsetter det harde kjøps reset han driver med.
Da havner vi ikke på 4-8 plass men i bånn av tabellen.
Det jeg forsøker å si er at det må betydelige forsterkninger til om leeds skal ha noen mulighet til det ledelsen sier de skal oppnå.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #28 på: Juli 19, 2011, 19:40:52 »
Er heller ikke så sikker på om førsteelveren er svekket fra i fjor. Topp prestasjonene i fjor var det opprykksklasse over. Problemet var at laget var alt for ujevnt og bunn prestasjonen må heves!
Vil vente med å bastant påstå at vi er svekket på keeperplassen. en lar seg ofte blende av publikumsredninger, men det er så inderlig mye mer med keeperoppgaven enn det.
Komunikasjon og feltarbeid er mye mere viktig og en god keeper har ofte avverget situasjoner, før det blir nødvendig med tigersprang. I de kampene jeg så i fjor, var det opplagt at Kasper manglet disse kvalitetene. Det ble til stadighet missforståelser mellom keeper og forsvar og mange billige mål ble sluppet inn på dødballer. Og jeg trur også at spillerne som allerde er i klubben kan utvile seg til å bli viktige brikker i årets førsteelver. Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
Det blir noen spennende uker fremover og når 6 august kommer, er jeg sikker på at en tre til fire nye spillere er med å kjemper om plass på laget. Tipper på en plass mellom 4 og 8 plass denne sesongen.


!!Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
!!

Se for deg Kirsnobo og en eller annen forsvarer til, pluss et par på midtbanen/spisser blir skadet og at Gradel og eller Snoddy forsvinner, for skader blir det, og at SG fortsetter det harde kjøps reset han driver med.
Da havner vi ikke på 4-8 plass men i bånn av tabellen.
Det jeg forsøker å si er at det må betydelige forsterkninger til om leeds skal ha noen mulighet til det ledelsen sier de skal oppnå.

Vi har jo allerede helt grei dekning på de fleste plasser. Venstrebacken er jo en posisjon, men at elendige McCartney er borte ser jeg ikke på som noe tap. Høyreback så har vi Connolly og evt. Lees.

Sentral midtbane MÃ… forsterkes........
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #29 på: Juli 19, 2011, 23:56:45 »
Den transferoversikten fra Skysports er langt fra komplett.

Merk også at det er mange lånespillere som forsvinner ut og må erstattes i flere klubber enn Leeds - bl.a i Leicester (McNaughton, Yakubu), Ipswich (Bullard, Townsend) og Cardiff (Bellamy, Olofinjana).

Cardiff er jo fullstendig ribbet. HAr mistet 5 av spillerne som spilte flest kamper ifjor, og har med Boothroyd, Bellamy, Burke, Chopra og Olofinjana mistet 5 av de 6 spilleren som scoret mer enn to ligamål ifjor...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....