Skrevet av Emne: Leeds har spisskrise  (Lest 8040 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Leeds har spisskrise
« på: Juli 20, 2011, 07:09:15 »
Becchio antagelig ute på grunn av en hamstring. dette betyr at han er unfitt når han kommer tilbake. Trenger kanskje en måned eller to på å få tilbake formen. Somma er langtidsskadet. Gradell som er midtbanespiller, men ekstremt angrepsvillig er på vei vekk. Da har vi ikke mye igjen av angripende styrker på plass ved seriestart.
Så hva enn SG eller mun sier. Vi er svekket fremover. Og skal Leeds mot alle odds greie et opprykk. Ja da er vi avhegig av en god start

DenHviteYeboah

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #1 på: Juli 20, 2011, 08:31:20 »
Becchio antagelig ute på grunn av en hamstring. dette betyr at han er unfitt når han kommer tilbake. Trenger kanskje en måned eller to på å få tilbake formen. Somma er langtidsskadet. Gradell som er midtbanespiller, men ekstremt angrepsvillig er på vei vekk. Da har vi ikke mye igjen av angripende styrker på plass ved seriestart.
Så hva enn SG eller mun sier. Vi er svekket fremover. Og skal Leeds mot alle odds greie et opprykk. Ja da er vi avhegig av en god start
Ingen krise.Paynter scorer målene,alt er sin skjønneste orden og du må slutte med denne svartmalinga...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #2 på: Juli 20, 2011, 09:22:54 »
Ser ikke vekk i fra at du har et poeng her Håkon!

Leedsfan

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #3 på: Juli 20, 2011, 09:25:56 »
Sjansen for at Gradel blir solgt blir jo mindre av dette...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #4 på: Juli 20, 2011, 09:26:10 »
McCormack er jo en mulighet......men ikke vel forspent!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Sydhagen

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #5 på: Juli 20, 2011, 09:31:43 »
Leeds har skader slik som alle andre lag har eller vil få.
Vi har Paynter og McCormack i bakhånd på spissplassen. Og viss vi kjører 4-2-3-1 som forrige sesong så har vi faktisk en innbytter også.
Og vi har også Gradel som kan spille spiss (og det er kun daily mail som har trykket kravet om å få bli solgt!).

ser ikke krisen...men vi vil jo gjerne ha alle de beste spillerne tilgjengelig til enhver tid.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kim

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #6 på: Juli 20, 2011, 10:04:18 »
I tillegg til Nunez.... Vi er svekket, men det er ingen krise!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #7 på: Juli 20, 2011, 10:40:28 »
Paynter kommer ikke til å score mange mål denne sesongen, i hvert fall ikke for LU!

Sydhagen

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #8 på: Juli 20, 2011, 10:45:49 »
Paynter kommer ikke til å score mange mål denne sesongen, i hvert fall ikke for LU!

Jeg tror han scorer flere enn forrige sesong  8)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #9 på: Juli 20, 2011, 10:49:49 »
"krise" er vel litt for sterkt uttrykk mtp situasjonen vår syns jeg...situasjonen er ikke ideell, men krise..ikke helt enig der.
Ups & Ups!!

PetterH

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #10 på: Juli 20, 2011, 11:10:34 »
Må bare si meg enig med h.b her,vi har definitivt en liten spisskrise sånn det ser ut nå.
 

Hobben

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #11 på: Juli 20, 2011, 11:30:22 »
Paynter kan vil selge. Han holder ikke mål!

Vi har fortsatt Nunez, McCormack og Gradel....

Skal det inn noen spisser håper jeg vi låner inn ein som backup!
Rogaland Whites

Lawerve

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #12 på: Juli 20, 2011, 11:32:37 »
Mange "morsomme" chants ble sunget til Paynter i går f.eks: If Paynters scores we`re on the pitch, Come on Billy Come on Billy or F*** off Billy F*** off Billy og denne when ur sat on row Z and the ball hits ur head thats our Billy 8)

Uten Becchio og Somma MÃ… vi stole på McCormack. Eller Grayson tar en sving som han har gjort med Bessone og sier at Grella er en decent poacher.
SUPER LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #13 på: Juli 20, 2011, 11:40:51 »
Mange "morsomme" chants ble sunget til Paynter i går f.eks: If Paynters scores we`re on the pitch, Come on Billy Come on Billy or F*** off Billy F*** off Billy og denne when ur sat on row Z and the ball hits ur head thats our Billy 8)

Uten Becchio og Somma MÃ… vi stole på McCormack. Eller Grayson tar en sving som han har gjort med Bessone og sier at Grella er en decent poacher.

Eller denne; Billy for England!

Lawerve

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #14 på: Juli 20, 2011, 11:48:55 »
Mange "morsomme" chants ble sunget til Paynter i går f.eks: If Paynters scores we`re on the pitch, Come on Billy Come on Billy or F*** off Billy F*** off Billy og denne when ur sat on row Z and the ball hits ur head thats our Billy 8)

Uten Becchio og Somma MÃ… vi stole på McCormack. Eller Grayson tar en sving som han har gjort med Bessone og sier at Grella er en decent poacher.

Eller denne; Billy for England!

Ha Ha.... Fantastisk morsomt i grunn bare synd han spiller for Leeds :( Men uansett en herlig humor.
SUPER LEEDS

SDalen

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #15 på: Juli 20, 2011, 11:58:48 »
Tror ikke det er noen krise, McCormack spiller seg varm, bøtter inn og alle blir glade :D
Rogaland whites!

Per-Stian

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #16 på: Juli 20, 2011, 14:51:56 »
Det er litt tidleg å heise kriseflagget til topps, men det ser litt mørkt ut viss Becchio blir ute i lang tid. Paynter/McCormack kan og bør få ein real oppsving denne sesongen, men eg føler meg langt frå trygg på dette. Nunez og Gradel er i beste fall naudløysingar på topp, slik eg ser det. Vi treng musklar foran! Eg meiner, som fleire andre, at vi bør forhøyre oss med agenten til Celso Borges.

Tom S

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #17 på: Juli 20, 2011, 15:07:47 »
Enig, det ser tynt ut i angrep med Somma og Becchio ute med skader, og verre blir det om Gradel forsvinner.

Her må Larry ta grep!
COME ON LEEDS !!

Gufrias

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #18 på: Juli 20, 2011, 15:09:45 »
Det er for så vidt uinteressant om dette fortjener å kalles krise eller ikke. Faktum er at vi står i fare for å mangle forrige sesongs mest (for ikke å si eneste) målfarlige spisser en tid framover. Det bør være god nok grunn til å hente en ny måljeger før seriestart.
Hekta på Leeds siden 1974

Bites Yer Legs

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #19 på: Juli 20, 2011, 15:58:51 »
Lett å kalle det krise når trådstarter utelater 2-3 målfarlige spillere i innlegget sitt  ::) Skudd i baugen med Somma sin skade og Becchio sin fitness, men noe krise er det neppe.

McCormack kommer isåfall til å få muligheten å vise hva han har å fare med, tror han får en kanonsesong!
KEEP FIGHTING!!

Peter7

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #20 på: Juli 20, 2011, 16:21:56 »
Mange "morsomme" chants ble sunget til Paynter i går f.eks: If Paynters scores we`re on the pitch, Come on Billy Come on Billy or F*** off Billy F*** off Billy og denne when ur sat on row Z and the ball hits ur head thats our Billy 8)

Uten Becchio og Somma MÃ… vi stole på McCormack. Eller Grayson tar en sving som han har gjort med Bessone og sier at Grella er en decent poacher.
Lite sannsynlig at han spiller bedre av dette og således løser vår lille spisskrise :(.

Ikke noe nytt heller at noen typer Leeds-"supportere" driter ut egne spillere - gjorde det samme med f.eks Ian Harte.
 
Vi vil kanskje gå ut på lånemarkedet etter en spiss etter hvert?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Dennis

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #21 på: Juli 20, 2011, 17:06:51 »
Du har utvilsomt et poeng her, Håkon! Det er tynt i rekkene fremme nå, både med typer som kan spille alene på topp og eventuelle tospann.
Marching on together!

testo

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #22 på: Juli 20, 2011, 21:15:36 »
Leeds har ikke bare spisskrise, hele leeds er i krise om det ikke skjer undrer snart.

Jeg føler at det skrives om disse store signeringene som skulle få oss opp i PL i alle forumer som har noe med leeds og gjøre, og lings med de alle er at de er dritt lei å vente.
Husker jeg rett så var fjoråret akkurat det samme, vi venta og venta og trodde til slutt at signeringa kommer når PL klubbene hadde plukka ut sitt, den gang ei.
Kommer det ikke signering(er) av betydelig forsterkning i år så tror jeg flere supportere vender ryggen til dessverre.
Jeg kan dessverre ikke se NOEN forsterkning av laget til nå, og blir det ikke noe mer så påstår jeg at ledelsen ikke holder ord til supporterne.Forsvinner Gradel eller Snoddy og det ikke kommer en erstatning av samme kaliber så tør jeg ikke tenke på hva som kan skje der nede.

Skrev et innlegg for et par dager siden om hvor langt nede vi egentlig var og kortene vi sitter med på hånda idag har blitt til det verre.

Er heller ikke så sikker på om førsteelveren er svekket fra i fjor. Topp prestasjonene i fjor var det opprykksklasse over. Problemet var at laget var alt for ujevnt og bunn prestasjonen må heves!
Vil vente med å bastant påstå at vi er svekket på keeperplassen. en lar seg ofte blende av publikumsredninger, men det er så inderlig mye mer med keeperoppgaven enn det.
Komunikasjon og feltarbeid er mye mere viktig og en god keeper har ofte avverget situasjoner, før det blir nødvendig med tigersprang. I de kampene jeg så i fjor, var det opplagt at Kasper manglet disse kvalitetene. Det ble til stadighet missforståelser mellom keeper og forsvar og mange billige mål ble sluppet inn på dødballer. Og jeg trur også at spillerne som allerde er i klubben kan utvile seg til å bli viktige brikker i årets førsteelver. Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
Det blir noen spennende uker fremover og når 6 august kommer, er jeg sikker på at en tre til fire nye spillere er med å kjemper om plass på laget. Tipper på en plass mellom 4 og 8 plass denne sesongen.


!!Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
!!

Se for deg Kirsnobo og en eller annen forsvarer til, pluss et par på midtbanen/spisser blir skadet og at Gradel og eller Snoddy forsvinner, for skader blir det, og at SG fortsetter det harde kjøps reset han driver med.
Da havner vi ikke på 4-8 plass men i bånn av tabellen.
Det jeg forsøker å si er at det må betydelige forsterkninger til om leeds skal ha noen mulighet til det ledelsen sier de skal oppnå.

Terje som er gjævelig skuffa om dagen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #23 på: Juli 20, 2011, 21:21:18 »
Leeds har ikke bare spisskrise, hele leeds er i krise om det ikke skjer undrer snart.

Jeg føler at det skrives om disse store signeringene som skulle få oss opp i PL i alle forumer som har noe med leeds og gjøre, og lings med de alle er at de er dritt lei å vente.
Husker jeg rett så var fjoråret akkurat det samme, vi venta og venta og trodde til slutt at signeringa kommer når PL klubbene hadde plukka ut sitt, den gang ei.
Kommer det ikke signering(er) av betydelig forsterkning i år så tror jeg flere supportere vender ryggen til dessverre.
Jeg kan dessverre ikke se NOEN forsterkning av laget til nå, og blir det ikke noe mer så påstår jeg at ledelsen ikke holder ord til supporterne.Forsvinner Gradel eller Snoddy og det ikke kommer en erstatning av samme kaliber så tør jeg ikke tenke på hva som kan skje der nede.

Skrev et innlegg for et par dager siden om hvor langt nede vi egentlig var og kortene vi sitter med på hånda idag har blitt til det verre.

Er heller ikke så sikker på om førsteelveren er svekket fra i fjor. Topp prestasjonene i fjor var det opprykksklasse over. Problemet var at laget var alt for ujevnt og bunn prestasjonen må heves!
Vil vente med å bastant påstå at vi er svekket på keeperplassen. en lar seg ofte blende av publikumsredninger, men det er så inderlig mye mer med keeperoppgaven enn det.
Komunikasjon og feltarbeid er mye mere viktig og en god keeper har ofte avverget situasjoner, før det blir nødvendig med tigersprang. I de kampene jeg så i fjor, var det opplagt at Kasper manglet disse kvalitetene. Det ble til stadighet missforståelser mellom keeper og forsvar og mange billige mål ble sluppet inn på dødballer. Og jeg trur også at spillerne som allerde er i klubben kan utvile seg til å bli viktige brikker i årets førsteelver. Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
Det blir noen spennende uker fremover og når 6 august kommer, er jeg sikker på at en tre til fire nye spillere er med å kjemper om plass på laget. Tipper på en plass mellom 4 og 8 plass denne sesongen.


!!Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
!!

Se for deg Kirsnobo og en eller annen forsvarer til, pluss et par på midtbanen/spisser blir skadet og at Gradel og eller Snoddy forsvinner, for skader blir det, og at SG fortsetter det harde kjøps reset han driver med.
Da havner vi ikke på 4-8 plass men i bånn av tabellen.
Det jeg forsøker å si er at det må betydelige forsterkninger til om leeds skal ha noen mulighet til det ledelsen sier de skal oppnå.

Terje som er gjævelig skuffa om dagen.

Man kan se for seg mange potensielle scenarioer, spennende blir det uansett.. MOT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #24 på: Juli 20, 2011, 21:27:13 »
Tynnslitte nerver og dårlig vær.
Ikke bra kombinasjon ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #25 på: Juli 20, 2011, 21:29:22 »
Tynnslitte nerver og dårlig vær.
Ikke bra kombinasjon ;)

Det drøyer litt vel lenge med å få de riktige signeringene på plass. 2-3 knallforsterkninger hadde beroliget så veldig...

Jeg får slappe av en uke på Kreta fra i morgen og håpe det er noen på plass når jeg kommer hjem...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Giske

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #26 på: Juli 20, 2011, 21:34:53 »
Vi må huske på at Paynter fikk en fryktelig start i Leeds pga skader, det bor nok mer i ham enn det som han fikk vist oss i fjor. Vi får håpe at han er døv og ikke hører disse sangene som blir sunget om ham, slik at han får opp selvtilliten...   :D

HåvardK

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #27 på: Juli 20, 2011, 21:40:02 »
I iveren over å ikke skulle krisemaksimere, kan det virke som om enkelte velger å se det positive i at toppscoreren vår er skadet. Men er det veldig sannsynlig at Paynter plutselig starter å bøtte inn mål, egentlig? Jeg tror ikke det.

rd1

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #28 på: Juli 20, 2011, 21:44:59 »
I fotballens verden er dette en spisskrise! Vårt største håp er at Mcormack fortsetter den relativt oppløftene sesongavslutninge. Gradel/Snoddy må spille vær sin kant! (dersom de er her da).

Men jeg er imidlertid enig med Grayson at vi ikke skal først å fremst skal løpe etter en spiss...

For vi har jo allerede:
1. Keeperkrise
2. Sentral midtbane krise
3. Venstre back krise

hmmmmmm når jeg tenker meg om har vi en lagkrise..
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: Leeds har spisskrise
« Svar #29 på: Juli 20, 2011, 22:40:50 »
I fotballens verden er dette en spisskrise! Vårt største håp er at Mcormack fortsetter den relativt oppløftene sesongavslutninge. Gradel/Snoddy må spille vær sin kant! (dersom de er her da).

Men jeg er imidlertid enig med Grayson at vi ikke skal først å fremst skal løpe etter en spiss...

For vi har jo allerede:
1. Keeperkrise
2. Sentral midtbane krise
3. Venstre back krise

hmmmmmm når jeg tenker meg om har vi en lagkrise..

Vi har et keeperproblem.
Vi har et sentral midtbane med et stort problem når det blir skader og suspensjoner.
Vi har venstrebacker.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.