Skrevet av Emne: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07  (Lest 15306 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #60 på: Juli 23, 2011, 15:47:04 »
JAADA!!
Rogaland Whites

auren

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #61 på: Juli 23, 2011, 15:48:42 »
Haha, jeg håper virkelig ikke idioten Brown spiller mange kampene kommende sesong, unødvendig takling!!

Hadde en herlig sklitakling nettopp. Det er vel slike nasty players vi ønsker i stallen, er det ikke?

auren

Nei, det er ikke det jeg ønsker å ha i Leeds.

Ikke jeg heller.... foretrekker gode spillere

Brown er en god spiller.

auren

Det jeg har sett idag er ikke bra.

Du synes at Gradel også har spilt dårlig, så vi får bare være uenige  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kilgallon

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #62 på: Juli 23, 2011, 15:49:36 »
Synes Clayton har vært bra i dag. Stærk i tacklinger og kommer også til en del avslutninger.

auren

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #63 på: Juli 23, 2011, 15:56:20 »
Slutt. 1-1. Helt fortjent med "poengdeling". Uglene gav visstnok oss den beste motstanden så langt i sommer. Nå skal vi knuse Sandefjord!  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #64 på: Juli 23, 2011, 15:58:14 »
Haha, jeg håper virkelig ikke idioten Brown spiller mange kampene kommende sesong, unødvendig takling!!

Hadde en herlig sklitakling nettopp. Det er vel slike nasty players vi ønsker i stallen, er det ikke?

auren

Nei, det er ikke det jeg ønsker å ha i Leeds.

Ikke jeg heller.... foretrekker gode spillere

Brown er en god spiller.

auren

Det jeg har sett idag er ikke bra.

Du synes at Gradel også har spilt dårlig, så vi får bare være uenige  ;)

auren

Om Brown er en gode spiller er vi nok enig om, uansett så vil den største svakheten hans være tung for Leeds og dekke over... Vi mangler fart sentralt i banen derfor klarer ikke de ulike komboene vi har forsøkt å dekke nok rom. Brown her heller ikke en dyptliggende midtbanespiller av natur - Han er som Clayton og Howson all roundere som mangler en viss grad av spisskompetanse
 

Torpe-do

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #65 på: Juli 23, 2011, 16:48:40 »
Haha, jeg håper virkelig ikke idioten Brown spiller mange kampene kommende sesong, unødvendig takling!!

Hadde en herlig sklitakling nettopp. Det er vel slike nasty players vi ønsker i stallen, er det ikke?

auren

Nei, det er ikke det jeg ønsker å ha i Leeds.

Ikke jeg heller.... foretrekker gode spillere

Brown er en god spiller.

auren

Det jeg har sett idag er ikke bra.

Du synes at Gradel også har spilt dårlig, så vi får bare være uenige  ;)

auren

Om Brown er en gode spiller er vi nok enig om, uansett så vil den største svakheten hans være tung for Leeds og dekke over... Vi mangler fart sentralt i banen derfor klarer ikke de ulike komboene vi har forsøkt å dekke nok rom. Brown her heller ikke en dyptliggende midtbanespiller av natur - Han er som Clayton og Howson all roundere som mangler en viss grad av spisskompetanse

Er ikke helt enig i at Howson mangler spisskompetanse - sammenlignet med resten av ferdighetene hans. "Spisskompetanse" vurderer jeg som en eller et par ting han er flinkere til enn andre, og jeg mener han er flink til å føre ball fremover. Om "spisskompentansen" hans er av PL-kvalitet, blir for meg en annen diskusjon.

Andersen

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #66 på: Juli 23, 2011, 17:16:35 »
Da har vi 2 seire og 1 uavgjort sålangt i pre-season !  :) sandefjord neste !, og der er det mange hvite på tirsdag regner jeg med !  :D LEEDS4EVER

auren

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #67 på: Juli 23, 2011, 18:31:23 »
Da har vi 2 seire og 1 uavgjort sålangt i pre-season !  :) sandefjord neste !, og der er det mange hvite på tirsdag regner jeg med !  :D LEEDS4EVER

3 seire og 1 uavgjort  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kjell Skjerven

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #68 på: Juli 23, 2011, 20:21:14 »
Det var labert av Leeds i dag.Me var heldige som unngjekk tap.Treningskamp,ja visst,men viss dette skal vere standaren denne sesongen blir eg redd.
Side before self,every time.

ollan

Sv: Re: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #69 på: Juli 23, 2011, 21:19:21 »
Redd for at det blir en kamp for å overleve i denne divisjonen.......

ollan
Ollan

euphor9

Sv: Re: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #70 på: Juli 23, 2011, 22:19:36 »
Redd for at det blir en kamp for å overleve i denne divisjonen.......

ollan


Har tenkt samme tanken, ser ikke så overbevisanes ut for øyeblikket.
Og personlig så er jeg glad viss vi ikke rykker ned, for det satses ikke på det sportslige med Bates og buktalerdukka hans;)

Tror det blir en veldig tung sesong med onkel skrue og donald duck...

vielljaa

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #71 på: Juli 24, 2011, 00:17:05 »
Nedrykk? Snakk om å overdrive :P

Rachubka

Connolly - O'Brien - Kisnorbo - White

Snodgrass - Brown - Howson - Gradel

Nunez - McCormack

Not bad spør du meg. Tror en keeper, en venstreback og en sentral midtbanemann kommer i tillegg (og Mendy ser ut til å nærme seg kontrakt).

We are contenders this year :)
There is only one United

Stifler

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #72 på: Juli 24, 2011, 01:38:01 »
Nedrykk? Snakk om å overdrive :P

Rachubka

Connolly - O'Brien - Kisnorbo - White

Snodgrass - Brown - Howson - Gradel

Nunez - McCormack

Not bad spør du meg. Tror en keeper, en venstreback og en sentral midtbanemann kommer i tillegg (og Mendy ser ut til å nærme seg kontrakt).

We are contenders this year :)

Ser ikke så alt for galt ut, men contenders? tjaa...
Mangler luftstyrke fremover, spør du meg.
-Nr 2 er den første taperen-

B_Ød

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #73 på: Juli 24, 2011, 01:53:05 »
Nedrykk? Snakk om å overdrive :P

Rachubka

Connolly - O'Brien - Kisnorbo - White

Snodgrass - Brown - Howson - Gradel

Nunez - McCormack

Not bad spør du meg. Tror en keeper, en venstreback og en sentral midtbanemann kommer i tillegg (og Mendy ser ut til å nærme seg kontrakt).

We are contenders this year :)
Hell Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ups & Ups!!

ollan

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #74 på: Juli 24, 2011, 09:37:02 »
Nedrykk? Snakk om å overdrive :P

Rachubka

Connolly - O'Brien - Kisnorbo - White

Snodgrass - Brown - Howson - Gradel

Nunez - McCormack

Not bad spør du meg. Tror en keeper, en venstreback og en sentral midtbanemann kommer i tillegg (og Mendy ser ut til å nærme seg kontrakt).

We are contenders this year :)

jo er enig at det er et "bra" lag på papiret....men det er mye bedre lag enn dette som har rykket ned...ikke minst vårt eget kjære Leeds for endel år siden  >:(
og med en manager som ikke fremstår som akkurat som en solid taktiker er jeg redd det blir vanskelig. Hadde vi bare hatt en plan/samhandling og et fast spillesystem så hadde jeg kansje blitt litt beroliget, men siden jul har vi fremstått som hodeløse med tanke på både forsvar og anngrepspill.....det er mere tilfeldigheter enn dyktighet som gjorde at vi endte der vi gjorde....Nå er det den vanskelige 2.dre sesongen og mye av spiriten fra et opprykk er vekke og de fleste "talentene" våre spiller kun for seg selv for å komme til en klubb med bedre betingelser. (betegnelsen SuperLEEDS gjelder kun for oss supportere over 30-40 år, de spillerne i klubben vet knapt nok hva super LEEDS var/er) tror neppe at SG får noe særlig med midler til spillersigneringer før seriestart, og med en dårlig start er veien kort til nedrykk ;) måtte jeg ta feil  :D MOT
Ollan

LEO

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #75 på: Juli 24, 2011, 11:17:10 »
Dette virker ikke bra.  Keeper situasjonen har jo Grayson/Bates skyld i selv.

Med tanke på den dårlige avslutningen av sesongen og nå med svekket LAG samtidig som det har kommet bedre lag til vår divisjon.

DETTE ER URO VEKKENDE !!!!

Nedrykk er meget sannsynlig NÃ….   Virker som Grayson leiter i blinde og han har begynt  å forskuttere signeringer, noe han alltid har sagt at han ikke gjør.

Fansen har allerede begynt å bli meget negative og det vil igjen gå utover spillerne.  Selvtillit betyr utrolig mye og det ser ut som våre spillere antakelig vil starte sesongen uten det.

Blir det tap mot Southampton som er meget trolig da  kan dette gå riktig ille.
 

Andersen

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #76 på: Juli 24, 2011, 11:28:32 »
Trolig tap mot Southampton ? Kampen skal vel spilles først. 90min. +++

vielljaa

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #77 på: Juli 24, 2011, 11:50:53 »
Nedrykk? Snakk om å overdrive :P

Rachubka

Connolly - O'Brien - Kisnorbo - White

Snodgrass - Brown - Howson - Gradel

Nunez - McCormack

Not bad spør du meg. Tror en keeper, en venstreback og en sentral midtbanemann kommer i tillegg (og Mendy ser ut til å nærme seg kontrakt).

We are contenders this year :)

Ser ikke så alt for galt ut, men contenders? tjaa...
Mangler luftstyrke fremover, spør du meg.

Becchio mister nå ikke hele sesongen da :)
There is only one United

LEO

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #78 på: Juli 24, 2011, 12:53:56 »
Trolig tap =  Leeds er svekket og Southampton har styrket seg og spiller på hjemmebane
 

LEO

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #79 på: Juli 25, 2011, 07:39:11 »
Jeg har nå sett hele matchen og Connelly kommer meget dårlig ut med sitt deffansive arbeid.

Når Sheff. scoret da lot han Prutton få skyte.  Litt senere står han på bakerste stolpe på en corner og marker ikke sin mann som står helt fri til å nikke ballen.  Det var ikke Connelly sin skyld at han ikke scorte.

I tillegg så herjet flere ganger J.Johnson med oss fordi han hadde tempo.

Dette er virkelig urovekkende så tett opp til seriestart.
 

Kato

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #80 på: Juli 25, 2011, 09:40:46 »
Connolly er ikke god nok. L-1 spiller
 

Bjorn

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #81 på: Juli 25, 2011, 09:43:52 »
Treningskamper er fortsatt treningskamper..
Marching On! 4276

jarle

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #82 på: Juli 25, 2011, 09:57:11 »
Dette laget er neppe godt nok...

Store mangler både i start 11' ver og dybde i stallen.

Dette var sesongen da vi skulle rykke opp ifølge de fleste her på forumet... ifjor skulle vi være fornøyd med midt på treet plass.

Merkelig å se laget gå i feil retning... eller rettere sagt uten retning i det hele tatt.

men hyggelig at corporate fansen får myke seter å sitte på mens de lider seg gjennom 90 min.


auren

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #83 på: Juli 25, 2011, 10:38:06 »
Connolly er ikke god nok. L-1 spiller

Connolly er vel den eneste i forsvarsrekka som får godkjent karakter forrige sesong. Absolutt en habil NPC-spiller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #84 på: Juli 25, 2011, 10:38:40 »
men hyggelig at corporate fansen får myke seter å sitte på mens de lider seg gjennom 90 min.

Touché  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #85 på: Juli 25, 2011, 10:52:58 »
Connolly er ikke god nok. L-1 spiller

Connolly er vel den eneste i forsvarsrekka som får godkjent karakter forrige sesong. Absolutt en habil NPC-spiller.

auren

 Du har vel glemt Lichaj, kanskje bevisst fordi han var på lån?
Super Leeds since 1968

auren

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #86 på: Juli 25, 2011, 10:55:32 »
Connolly er ikke god nok. L-1 spiller

Connolly er vel den eneste i forsvarsrekka som får godkjent karakter forrige sesong. Absolutt en habil NPC-spiller.

auren

 Du har vel glemt Lichaj, kanskje bevisst fordi han var på lån?

Glemte han, dog ikke bevisst. Men spilte "bare" 16 kamper (?), og er ikke vår spiller. Men ser gjerne at Lichaj hentes inn igjen, helst permanent. Connolly har i grunnen ingen som pusher ham. Bromby er ingen back.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: Re: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #87 på: Juli 25, 2011, 13:35:01 »
ollan
Ollan

Hallgeir *

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #88 på: Juli 25, 2011, 13:49:12 »
 















 




 Fra YEP i dag....

By Phil Hay
Published on Monday 25 July 2011 08:30



Simon Grayson has again urged Leeds United’s supporters to have faith in the club’s plans for the new season after the travelling fans voiced their discontent at Hillsborough, writes Phil Hay.


Chants against United’s owner, Ken Bates, were heard during United’s 1-1 draw with Sheffield Wednesday on Saturday, a reaction to a summer in which Leeds have signed only two new players.

Grayson, above, was hoping to see that number increase to three today with the arrival of another goalkeeper but concern among Leeds’ support was evident in Sheffield with the club beset by injuries and less than a fortnight from starting their Championship season.

Leeds have two friendlies remaining – tomorrow’s game at Sandefjord and Sunday’s meeting with Newcastle United – but Grayson said: “As I said a couple of weeks ago, just be patient and see where we are before we play Southampton. In an ideal world I’d have had my team in place three or four weeks ago but that isn’t the scenario sometimes. You have to wait for good players to come along and deals can go backwards and forwards. They’re not always easy to conclude.”

Asked if confirmation of a new arrival today would be a relief, Grayson said: “It’s not a relief from my point of view because I know how hard we’ve been working and how close we were and are to this and other deals.

“From the outside it might look like we’ve not been doing much and frustration might creep into the fans but I can assure them that we are working hard. Hopefully by the end of this week there’ll be a couple more signings done.”

A late penalty from Max Gradel maintained United’s unbeaten record at Hillsborough where ex-Leeds player David Prutton gave the hosts a 1-0 lead after eight minutes.

Grayson was encouraged by the sight of Patrick Kisnorbo completing 90 minutes for the first time since rupturing an Achilles tendon in March 2010, and the Australian defender looks increasingly likely to be available to start United’s first Championship game at Southampton on August 6.

“I’ve tried to get him as much football as I can without overdoing it,” Grayson said. “This was a good opportunity for him to be really tested. Psychologically it must be a big thing for him to get through 90 minutes.

“In the first half we didn’t have the tempo we wanted but in the second half we looked a lot livelier. Wednesday gave us a test going forward and the players stood up to it. With two games to go, I’m pleased with how the team’s developing.”
« Siste redigering: Juli 25, 2011, 13:51:54 av hallghel »
Super Leeds since 1968

jarle

Sv: PRE-SEASON : Sheffield Wednesday - Leeds United 23.07
« Svar #89 på: Juli 25, 2011, 14:09:39 »
ja ja Larry... samme gamle regla!

Lurer på hva disse andre klubbene som signerer spillere driver med... tar de det rasket Leeds ikke vil ha eller?
Er det en haug med klubbløse spillere der ute som heller vil stemple på NAV...

skal se det blir litt låneløsninger i siste liten...
Bare det faktum at vi prøver å låne inn en 1 keeper etter å ha tuppa ut Kasper etter at vi var lovet en bedre keeper inn viser alt... STRYK de LUX karakter.