PRE-SEASON : Leeds-Newcastle 31.07.11

Started by Per-Stian, July 29, 2011, 13:36:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Quote from: Per-Stian on July 31, 2011, 16:52:28
Quote from: Rudi G. on July 31, 2011, 16:49:42
HOWSON ER STOR!

Deilig at Howson kan gjere som han vil når Brown ligg bak og kontrollerer! ;D

Absolutt! Og derfor KAN Brown bli en nøkkelsignering. Howson er klart best i en litt mer offensiv rolle, men skulle gjerne sett en mer rutinert spiller sammen med Brown. Spector?
Marching on together!

Ferre

En god generalprøve av Leeds.

Utrolig artig at Howson leker seg med Barton & co. Uten tvil banens beste.

fmtj

Quote from: fmtj on July 31, 2011, 16:43:43
Er vel ca 10 min igjen...! Hadde vært gøy med en sier over Newcastle. De spiller noe bedre enn oss akkurat nå, men vi kan komme tilbake!

....hva var det jeg sa....... ;) ;D  Dette var oppløftende før sesongåpningen!! 6 dager igjen!
Yeboahs vitne

Ove

Veldig bra resultat. Dette hadde jeg ikke trodd. Det er viktig å ikke ta av etter en treningskamp, men må innrømme at humøret steg flere hakk  :)

newsome

Quote from: Per-Stian on July 31, 2011, 16:34:25
Quote from: fmtj on July 31, 2011, 16:32:47
Howson skrytes opp i skyene i dag!! Var god i Norge også. Tror han virkelig blir en klippe for oss i år!

Howson hadde ein "dip in form", som resten av laget, mot slutten av forrige sesong. Håpar og trur at ferie og opptrening har gjort godt for helten vår ;)
Ja. Håper Howson får vist potensialet sitt.Da blir han veldig stor!

marve

Veldig positivt overraska over leeds i dag ,kansje det ikke blir en så svart sesong alikevell ,noe jeg har trodd helt til nå.Hadde trengt et par forsterkninger til for å styrke en noe liten stall da . :) :)

morten1966

etter alt som har skjed den siste tiden så smiler jeg faktisk...

Rudi G.

Quote from: Mr Kaizer on July 31, 2011, 16:53:59
Quote from: Per-Stian on July 31, 2011, 16:52:28
Quote from: Rudi G. on July 31, 2011, 16:49:42
HOWSON ER STOR!

Deilig at Howson kan gjere som han vil når Brown ligg bak og kontrollerer! ;D

Absolutt! Og derfor KAN Brown bli en nøkkelsignering. Howson er klart best i en litt mer offensiv rolle, men skulle gjerne sett en mer rutinert spiller sammen med Brown. Spector?

Veldig oppløftene i dag. Brown og Clayton syntes jeg løste oppgavene sine bra. Dette er den klart beste kampen i pre-season, håpet og troen ble vekket til livet igjen men blir Howson skadet kommer rynkene i pannen frem igjen!

LUFC MOT

Bra kamp av gutta, godt at flere kommer i gang med mål og godt spill... slår ett ok premier lag og jeg tror med paddy tilbake, brown som en klippe med erfaring, Howson som kan utfolde seg mer, gradel og snoddy og nunez fremover. kan bli riktig bra. Håpe dette var starten for malermannen. Har troen på en god sesong.. MOT nå skal solen her vest nytes... Ha en god dag folkens

ziganda

Tar ikke av akkurat, men dette var bedre enn ventet.  :)

Spent på neste kamp.

auren

Godkjent kamp av gutta. Den store forskjellen i dag var, foruten Howson, at Leeds gir 100 %, mens Newcastle tar det mer med ro. De har nok et par knepp ekstra å gi.

Fantastisk kamp av Johnny-boy. Brown skuffer med dårlige pasninger. Snoddy var strålende den første halve timen. McCormack gjør gode løp og er sterk med mann i rygg. Endelig scoret maleren! Mendy var god. Bodor - vanskelig å si. Parker hadde god kontroll, men ble aldri satt skikkelig på prøve. Bidro lite offansivt. Lonergan er solid og har et par bra redninger.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Quote from: MTG super LEEDS on July 31, 2011, 17:01:19
slår ett ok premier lag

Tror Newcastle blir å finne i bunnstriden i år...

auren

Tom S

Beroligande forestilling!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

fra nesten tap mot sandefjord til seier mot newcastle....

kall det hva dere vil, men her snakker vi silly season på høyt nivå  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

nord

Paynter - måske er dette starten  ;D ;D ;D

auren

Synes også vi skal berømme Lloyd Sam. En frekk og flott scoring og en bra assist. Han blir en viktig back up på vingen denne sesongen  :)

auren

HåvardK

Virkelig oppløftende lesning for en som har vært på sopptur i godværet. Virker som om mange har fått vist seg frem; og selvsagt viktig at "vannskorpespillere" som Sam og Paynter tegner seg på lista. Fortsatt ikke fornøyd med at vi slipper inn to mål, men med sju forskjellige i forsvarsfireren kan dette være noe av grunnen. Uansett utrolig godt for humøret, dette.

Andersen

Godt å få et bra resultat i siste treningskampen mot Newcastle! Det roer nervene mine i hvertfall fram til sesongåpning neste lørdag. Er det noen mulighet for at Southampton- Leeds blir vist på tv? LEEDS4EVER

ollan

Quote from: Andersen on July 31, 2011, 21:34:31
Godt å få et bra resultat i siste treningskampen mot Newcastle! Det roer nervene mine i hvertfall fram til sesongåpning neste lørdag. Er det noen mulighet for at Southampton- Leeds blir vist på tv? LEEDS4EVER
Kampen vises på Viasat fotball eller en pub nær deg.

ollan
Ollan

4ever arcticwhite

Quote from: auren on July 31, 2011, 17:03:19
Quote from: MTG super LEEDS on July 31, 2011, 17:01:19
slår ett ok premier lag

Tror Newcastle blir å finne i bunnstriden i år...

auren
Tror Leeds blir å finne i toppstriden i år...  ;)
Det var bare en treningskamp der vi slår et lag som ligger en divisjon over oss, og det er ikke uvanlig at laget som er "underdogs" legger mer innsats i en slik kamp, slik vi nok gjorde i dag.
Trenger ikke si allverden om hvordan det går i kommende sesong for noen av lagene.
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

Når vi først snakker drakter og jeg registrerer en del klager på vår bortedrakt! Vi har lite å klage over når en ser hva Newcastle gutta ble tvunget til å ha på seg på søndag..... :o
Yeboahs vitne