Skrevet av Emne: EX-LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea  (Lest 22237 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinArve

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #60 på: August 06, 2011, 21:37:42 »
Enig med Marve!
åsso vil eg også sjå  Bromby på høgreback.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

DanskLeedsGut

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #61 på: August 07, 2011, 01:55:21 »
Send ham tilbage til Skotland NU! Og hent så Lichaj!!!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Jon R

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #62 på: August 07, 2011, 12:40:04 »
Fortsatt skeptisk.
Jon R.

Odin

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #63 på: August 07, 2011, 13:25:59 »
Grayson må ha vært desperat i løpet av siste uke og har signert ham usett....vi har Bessone, Bromby, Connolly, Bruce og flere andre i klassen for middelmådige forsvarere som ikke holder mål om vi vil ha opprykk. Lønnen til 2 dårlige spillere skulle vel sette oss i stand til å signere en god?
Var på Elland Road i 12 mars i år, da spilte O'Dea i forsvaret for Ipswich, og de holdt oss til 0-0 etter solid forsvarsspill...
Kanskje han er bedre som midtstopper....
« Siste redigering: August 07, 2011, 16:07:17 av Odin »

lojosang

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #64 på: August 09, 2011, 10:44:22 »
Da har jeg sjekket med mine kontakter blant Celticfansen. (Les en enkelt Sunnmøring i Oslo)
Hans kommentar til spørsmålet "så, kan han sparke ball, denne O'Dear":

 - Han er vel i beste fall middels. Han er best som midtstopper men kan spille back.

- Leif Olav

Sleivind

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #65 på: August 09, 2011, 11:14:14 »
Da har jeg sjekket med mine kontakter blant Celticfansen. (Les en enkelt Sunnmøring i Oslo)
Hans kommentar til spørsmålet "så, kan han sparke ball, denne O'Dear":

 - Han er vel i beste fall middels. Han er best som midtstopper men kan spille back.




At han ikke var noen teknisk vidunderbarn denne O'Dear, kunne man raskt se i kampen på lørdag. Mest sannsynlig er han vel tilnærmet useless som en moderne offensiv venstreback. Men du verden, en midtstopper til er jo akkurat det vi trenger. Har jo ikke så mange av de i stallen. Snart kan vi stille et helt lag med midtstoppere og mediokre backer.

Edith:
Vi kan faktisk stille et helt lag med stoppere og mediokre backer  ::)
« Siste redigering: August 09, 2011, 11:16:04 av Sleivind »

B_Ød

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #66 på: August 09, 2011, 11:22:39 »
Edith:
Vi kan faktisk stille et helt lag med stoppere og mediokre backer  ::)
Jaggu bra  ;D
Ups & Ups!!

Tjalla

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #67 på: August 09, 2011, 12:24:08 »
Edith:
Vi kan faktisk stille et helt lag med stoppere og mediokre backer  ::)
Jaggu bra  ;D

Omtrent like bra som Shitty, som har ett (eller kanskje tom to) helt lag fullt av spisser! Neiventnålitt... de er ikke like ubrukelige de.
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

HåvardK

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #68 på: August 09, 2011, 12:55:12 »
Da har jeg sjekket med mine kontakter blant Celticfansen. (Les en enkelt Sunnmøring i Oslo)
Hans kommentar til spørsmålet "så, kan han sparke ball, denne O'Dear":

 - Han er vel i beste fall middels. Han er best som midtstopper men kan spille back.


Betyr det at du stiller deg en smule kritisk til dette innlånet, lojo? Eller er det å dra det litt vel langt? ;D

lojosang

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #69 på: August 09, 2011, 13:25:16 »
Da har jeg sjekket med mine kontakter blant Celticfansen. (Les en enkelt Sunnmøring i Oslo)
Hans kommentar til spørsmålet "så, kan han sparke ball, denne O'Dear":

 - Han er vel i beste fall middels. Han er best som midtstopper men kan spille back.


Betyr det at du stiller deg en smule kritisk til dette innlånet, lojo? Eller er det å dra det litt vel langt? ;D

Ja, AAALT for langt.  :D

Selg Bruce, kjøp Våge Nilsen (og en dyktig fysio) og bruk O'Dea som midtstopper hvis O'Brian fortsetter å markere mannen på ti meters hold.
- Leif Olav

Xern

O'Dea
« Svar #70 på: August 16, 2011, 13:14:52 »
Hvem er denne fyren?? ??? ???

Har aldri hørt han før, så kommer han plutselig inn midt i kampen mot middlesbrough..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

MacMurder

Sv: O'Dea
« Svar #71 på: August 16, 2011, 13:18:12 »
 ::)

Glenn K

Sv: O'Dea
« Svar #72 på: August 16, 2011, 13:22:01 »

testo

Sv: O'Dea
« Svar #73 på: August 16, 2011, 13:50:49 »
Hvem er denne fyren?? ??? ???

Har aldri hørt han før, så kommer han plutselig inn midt i kampen mot middlesbrough..

Det må da kunne gå ann å søke/lete på forumet før man lager nye tråder på forumet.  ???

Det lages allt for mange emner om samme tema fordi det er lettere å lage en ny, enn å lete etter en som passer.
Det skal mye til å ikke finne et emne som ikke passer til mange av temaene her inne så skjerpings gutter.  Bruk søkeruta flittigere er mitt råd.

la oss ha et ryddig forum selv om gutterommet ser bomba ut  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: O'Dea
« Svar #74 på: August 16, 2011, 14:08:11 »
Hvem er denne fyren?? ??? ???

Har aldri hørt han før, så kommer han plutselig inn midt i kampen mot middlesbrough..

O`Dear! Slår sammen denne med O`Dea tråden jeg.
Jon R.

Jon R

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #75 på: August 16, 2011, 23:14:39 »
Fikk spille på sin rette plass idag. Håper han får fortsette med det.  :)
Jon R.

Lundewhites

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #76 på: August 17, 2011, 23:34:00 »
O`Dea var meget god mot Hull, syns han var Leeds klart beste forsvarspiller. God i duellene og plaserte seg riktig i forhold til medspillere og motspillere. Etter å ha sett O`Brien mot Southampton (på tv) og Bradford (på ER) som var en katastrofe, var det betryggende å se at vi faktisk kan få et godt stopperpar i år. Nå trenger vi bare at Kisnorbo også kommer i ordentlig matchform, han har et lite stykke igjen...
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Blank_File

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #77 på: August 25, 2011, 09:21:29 »
Han var visst god mot West Ham også....

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=252600

Jon R

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #78 på: Oktober 15, 2011, 15:18:46 »
De to siste kampene har overbevist selv "stopperkritiske" Jon R: I Lees/ O`Dea har vi endelig funnet et stopperpar jeg har trua på! O`Dea er en litt grå men solid spillertype som har vist seg som en under middels venstreback men over middels stopper (på dette nivået). Jeg tror han har utviklingspotensiale til å takle PL nivået også. Er foreløpig ingen "stjerne" og jeg tror ikke vi trenger å sprenge banken for å sikre han på permanent basis. Her er det bare å løpe og kjøpe i januar, Grayson!
Jon R.

Hallgeir *

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #79 på: November 01, 2011, 20:03:41 »
Manager Simon Grayson bekrefter på dagens pressekonferanse at Darren O'Dea er indisponert til morgendagens kamp mot Blackpool. Hjernerystelse er årsaken, og O'Dea reiser til Skottland (har vel fastlegen sin der) for videre undersøkelser. Muligheten til at midtstopperen stiller til kamp mot Leicester søndag, antas å være 50-50.
Super Leeds since 1968

Woody

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #80 på: November 01, 2011, 20:58:36 »
Manager Simon Grayson bekrefter på dagens pressekonferanse at Darren O'Dea er indisponert til morgendagens kamp mot Blackpool. Hjernerystelse er årsaken, og O'Dea reiser til Skottland (har vel fastlegen sin der) for videre undersøkelser. Muligheten til at midtstopperen stiller til kamp mot Leicester søndag, antas å være 50-50.

Var vel berre cirka 50% mot cardiff og... :D
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #81 på: November 01, 2011, 20:59:45 »
Manager Simon Grayson bekrefter på dagens pressekonferanse at Darren O'Dea er indisponert til morgendagens kamp mot Blackpool. Hjernerystelse er årsaken, og O'Dea reiser til Skottland (har vel fastlegen sin der) for videre undersøkelser. Muligheten til at midtstopperen stiller til kamp mot Leicester søndag, antas å være 50-50.

Var vel berre cirka 50% mot cardiff og... :D

Ja, spesielt i andre omgang var han helt usynlig....
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #82 på: November 02, 2011, 08:21:56 »
Hårreisende av Leeds å la en spiller med hodeskade spille. En stygg skrape i lakken til det medisinske støtteapparatet ikke å oppdage det. De andre spillerne må jo begynne å lure på hvor godt ivaretatt de blir.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #83 på: November 02, 2011, 08:55:57 »
Hårreisende av Leeds å la en spiller med hodeskade spille. En stygg skrape i lakken til det medisinske støtteapparatet ikke å oppdage det. De andre spillerne må jo begynne å lure på hvor godt ivaretatt de blir.

Tja... Han fikk en hodeskade mot Brum (men ikke hjernerystelse). Han erklærte seg selv frisk før kampen (noe han sannsynligvis også var). Men han fikk tidlig i kampen en ny smell på samme plass. I etterpåklokskapens navn burde han blitt tatt ut med en gang han fikk den nye smellen på søndag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #84 på: November 02, 2011, 17:00:42 »
Smeller i hodet er skummelt , med tanke på 2. smeller på kort tid. Kisno kom inn for O`Dea mot Cardiff og gjorde vel en grei figur. Da smetter vel Bruce inn i den faste troppen igjen og da tynnes midtstopper spillerene våres noe ned . Har vi noen flere å ta av? Skadelista begynner å fylles opp igjen. LEEDS4EVER

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #85 på: November 02, 2011, 17:36:59 »
Smeller i hodet er skummelt , med tanke på 2. smeller på kort tid. Kisno kom inn for O`Dea mot Cardiff og gjorde vel en grei figur. Da smetter vel Bruce inn i den faste troppen igjen og da tynnes midtstopper spillerene våres noe ned . Har vi noen flere å ta av? Skadelista begynner å fylles opp igjen. LEEDS4EVER

Bromby stiller kanskje foran Bruce i køen. O'Brien er vel også skadefri. Blir spennende å se hvem av disse tre som figurerer på benken i kveld.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #86 på: November 02, 2011, 17:46:35 »
Smeller i hodet er skummelt , med tanke på 2. smeller på kort tid. Kisno kom inn for O`Dea mot Cardiff og gjorde vel en grei figur. Da smetter vel Bruce inn i den faste troppen igjen og da tynnes midtstopper spillerene våres noe ned . Har vi noen flere å ta av? Skadelista begynner å fylles opp igjen. LEEDS4EVER

Bromby stiller kanskje foran Bruce i køen. O'Brien er vel også skadefri. Blir spennende å se hvem av disse tre som figurerer på benken i kveld.

auren

I følge Grayson så har O'Brien vært sharp på trening.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #87 på: November 11, 2011, 23:10:47 »
Da ble det null spilletid for verken O'Dea eller Keogh i Irlands kamp mot Estland, hvor resultatet til slutt ble 4-0 til Irland.

Edit: Det ble ikke helt slik man hadde tenkt...  ;)
« Siste redigering: November 11, 2011, 23:57:36 av kalle_92 »

Jon R

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #88 på: November 11, 2011, 23:32:13 »
Da ble det null spilletid for verken O'Dea eller Keogh i Irlands kamp mot Estland, hvor resultatet til slutt ble 4-0 til Irland.

Så begge spilte altså. Hvor mye spilletid fikk de?  ;D
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #89 på: November 11, 2011, 23:56:37 »
Da ble det null spilletid for verken O'Dea eller Keogh i Irlands kamp mot Estland, hvor resultatet til slutt ble 4-0 til Irland.

Så begge spilte altså. Hvor mye spilletid fikk de?  ;D
Får skylde på eksamensstresset! Det jeg skulle si var at det ikke ble spilletid for noen av våre lånespillere...  ::) Uheldig utsagn fra en jusstudent.  :D