Skrevet av Emne: EX-LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea  (Lest 22361 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #120 på: April 20, 2012, 11:06:15 »
Ryktes at han har spilt sin siste kamp for Leeds, og løses fra lånekontrakten en uke før tiden...

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=279976
Takk for det!

Leechap

  • Gjest
Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #121 på: April 20, 2012, 11:08:12 »
NW rydder og sørger for at Leeds United fremstår som en seriøs utfordrer til opprykk!

MrK

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #122 på: April 20, 2012, 11:17:47 »
Leeds United: Darren O’Dea to leave Whites
Posted: 20 Apr 2012 12:01 AM PDT
Darren O’Dea has played his last game for Leeds United with manager Neil Warnock announcing that the on-loan defender will not be offered a permanent deal at Elland Road.

en mindre å brødfø! Er spent på hva som kommer inn...............Paul Hart?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Anders P

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #123 på: April 20, 2012, 11:50:21 »
Synes det er greit. Han har ikke overbevist annet enn i små glimt. Er rett og slett ikke god nok og sliter med "grisespill" som medfører kort og suspensjoner.
 

Gufrias

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #124 på: April 20, 2012, 19:15:18 »
O'Dea har vel vært grei nok, han, men jeg er glad for at Warnock sikter høyere.


Bare litt bekymret, får vi kvalitet inn?
Hekta på Leeds siden 1974

fjellhaugen

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #125 på: April 20, 2012, 23:20:59 »
NW rydder og sørger for at Leeds United fremstår som en seriøs utfordrer til opprykk!

Fordi?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leechap

  • Gjest
Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #126 på: April 21, 2012, 09:52:47 »
NW rydder og sørger for at Leeds United fremstår som en seriøs utfordrer til opprykk!

Fordi?

Fordi vi fortjener det etter mange år i dvale . . .

RoarG

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #127 på: April 21, 2012, 11:42:42 »
Greit at han går. Han fremstår ikke som noe annet enn en middels nPC-spiller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #128 på: April 21, 2012, 14:34:27 »
Greit at han går. Han fremstår ikke som noe annet enn en middels nPC-spiller.
Word.

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #129 på: April 21, 2012, 16:06:10 »
Greit at han går. Han fremstår ikke som noe annet enn en middels nPC-spiller.
Word.

Nah. Mer et sterkt poeng. Altså PowerPoint!  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ooh aah

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #130 på: April 21, 2012, 16:13:39 »
Det er vel ikke mange av de andre som holder mål hvis O'Dea ikke er god nok.
Bruce, Bromby, Kisnorbo og O'Brien er vel også på vei ut da (hvis vi blir kvitt de).
 

HåvardK

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #131 på: April 21, 2012, 19:53:32 »
Greit at han går. Han fremstår ikke som noe annet enn en middels nPC-spiller.
Word.

Nah. Mer et sterkt poeng. Altså PowerPoint!  ;)

auren
PP all right!

Ian Baird

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #132 på: April 21, 2012, 20:33:04 »
Var optimistisk til O'Dea da han kom fra selveste Celtic, men
han har ikke imoponert meg... bellow average.
Kisnorbo (klarer ikke løpe) og Bromby er heller ikke opprykksspillere, hvis det lissom er opprykk Bates sikter mot. Bort med dem begge.
Synes Bruce og O'Brien var gode på sitt beste (da var vi i toppen av denne divisjonen), men det er en god stund siden nå.

Vet ikke hva som finnes av bedre gratis-spillere der ute for øyeblikket, men her har NW mulighet til  å forbedre en viktig lagdel. Om jeg kjenner NW rett, så ser han nok etter et par høye, staute stoppere som kan rydde i lufta i forsvar og være med frem på dødballer. Dette kan i lengden bety litt færre baklengs og litt flere mål fremover. Så er det tilslutt det tilbakevende spørsmålet - hva Bates åpner opp for - men det har vi vel prata nok om.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #133 på: April 21, 2012, 23:54:37 »
Var optimistisk til O'Dea da han kom fra selveste Celtic, men
han har ikke imoponert meg... bellow average.
Kisnorbo (klarer ikke løpe) og Bromby er heller ikke opprykksspillere, hvis det lissom er opprykk Bates sikter mot. Bort med dem begge.
Synes Bruce og O'Brien var gode på sitt beste (da var vi i toppen av denne divisjonen), men det er en god stund siden nå.

Vet ikke hva som finnes av bedre gratis-spillere der ute for øyeblikket, men her har NW mulighet til  å forbedre en viktig lagdel. Om jeg kjenner NW rett, så ser han nok etter et par høye, staute stoppere som kan rydde i lufta i forsvar og være med frem på dødballer. Dette kan i lengden bety litt færre baklengs og litt flere mål fremover. Så er det tilslutt det tilbakevende spørsmålet - hva Bates åpner opp for - men det har vi vel prata nok om.

Jeg har savnet disse høye og staute stopperne lenge, "a couple of commanding centerback's". På tide at vi blir effektive på dødball, både defensivt og offensivt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: NY LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea
« Svar #134 på: April 22, 2012, 09:18:23 »
Var optimistisk til O'Dea da han kom fra selveste Celtic, men
han har ikke imoponert meg... bellow average.
Kisnorbo (klarer ikke løpe) og Bromby er heller ikke opprykksspillere, hvis det lissom er opprykk Bates sikter mot. Bort med dem begge.
Synes Bruce og O'Brien var gode på sitt beste (da var vi i toppen av denne divisjonen), men det er en god stund siden nå.

Vet ikke hva som finnes av bedre gratis-spillere der ute for øyeblikket, men her har NW mulighet til  å forbedre en viktig lagdel. Om jeg kjenner NW rett, så ser han nok etter et par høye, staute stoppere som kan rydde i lufta i forsvar og være med frem på dødballer. Dette kan i lengden bety litt færre baklengs og litt flere mål fremover. Så er det tilslutt det tilbakevende spørsmålet - hva Bates åpner opp for - men det har vi vel prata nok om.

Jeg har savnet disse høye og staute stopperne lenge, "a couple of commanding centerback's". På tide at vi blir effektive på dødball, både defensivt og offensivt.

Enig. Drillos dødball-statistikker bør enhver manager ta inn over seg. NW er ineforstått med dette antar jeg.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.