BRISTOL CITY 17.09

Started by MrK, August 05, 2011, 20:13:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MrK

Booker denne matchen i september - reiser med SAS via CPH og lander i Stockport torsdag og bor enten på Marriott eller Jurys. Noen andre som tar turen da?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

MrK

Dette er jo laget alle slår så det tegner jo til målfest!

MrK

Marriott tors-søn, bring it on!

The Magnificents

Hei! =) Vurdera min første tur til Leeds! men har ingen peiling på korleis eg skal "organisera" reisa...
hadde vore kjekt om nokon "erfarne" kunne ha hjulpet meg med billeter , fly , hotell osv...

og kva kostar ein slik tur?

send gjerne ein mail :   leeds_92@hotmail.com

takk=)
Leeds Leeds Leeds!!

Yeboah

Skal til London med jobben den helga og skal selvfølgelig ta turen til Leeds på lørdagen for å få med meg kampen! Gleder meg masse  ;D

Jon

Da er vi to som er klare for Bristol og Manu. Er det bare trådstarter som skal over? Hvor lenge blir folk? Som sagt Fredag til Onsdag her...

The Magnificents

då var turen bestilt =) reise frå bergen -Amsterdam-Leeds torsdag med KLM.=)
ska bu på beweley*? i leeds =) første tur til leeds så gler meg villt!

MOT!
Leeds Leeds Leeds!!

MrK

Blir vel ikke helt alene:-)

morty

3 biletter selges ( 2 stk Fa 4- Fa5) koster £26 selges for £15 pr stykk......

ollan

Quote from: morty on September 09, 2011, 06:42:35
3 biletter selges ( 2 stk Fa 4- Fa5) koster £26 selges for £15 pr stykk......

ikke svartebørs men hvitbørs, kjøpers marked 8)
Ollan

L.RADEBE

Tar med meg en min medstudent til denne kampen. Treffer gjerne andre norske som tar turen for noen kalde pils. Mitt nummer er: 004792024312. Ikke fått engelsk nummer ennå (bor i Huddersfield frem til Jul). BTW: Tar gjerne to av billettene dine OLLAN 

ollan

Quote from: L.RADEBE on September 16, 2011, 21:50:49
Tar med meg en min medstudent til denne kampen. Treffer gjerne andre norske som tar turen for noen kalde pils. Mitt nummer er: 004792024312. Ikke fått engelsk nummer ennå (bor i Huddersfield frem til Jul). BTW: Tar gjerne to av billettene dine OLLAN 

morty som hadde bill til salgs.....
Ollan

L.RADEBE

A stemmer :)
Send gjerne noen sms til han da det haster. Dog sendt han email her. MOT

The Magnificents

er kome godt å vel heim etter mine 4 første daga i leeds og 3 poeng mot bristol =) hadde ein kanon flott " jomfru tur " som det vart kaldt til leeds med flotte med-supportera ( nei , tenkje då ikkje på utsjånad ) :=) ein stor takk til MrK som hjalp meg med organiseringa av reise samt guiding i leeds som førte til eit flott bilete saman med Lorimer og ein uforglømmeleg tur til leeds ! koste meg og meget på den siste klubben me besøkte i går MrK  ,sjølv om det rauk ein del pund dar ja :P

MOT!
Leeds Leeds Leeds!!

MrK

Jomfruturer er ofte "dyre"  - herlig med 3 poeng men dro hjem for tidlig! Takk til alle som gjorde det til en flott helg! MOT