Skrevet av Emne: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011  (Lest 43895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sølvreven

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #270 på: August 09, 2011, 22:45:25 »
AoB har vært dårlig i begge de siste to kampene, og jeg håper inderlig at Bromby/Lees får spille mere. Lees var bra det lille vi så av han. Men uansett godt med en seier  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

CoachKarlstad

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #271 på: August 09, 2011, 22:46:06 »
Kunne ikke vi hatt en sjef som Bradford`s Jackson på sidelinja? Kjefter og smeller hele veien, selvom de ledet...

Hjalp ikke så mye da ::)

Gjorde ikke det heldigvis.. Men han var veldig livlig der en periode... Kanskje Grayson lærte ett triks eller to om å holde spiriten oppe...

testo

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #272 på: August 09, 2011, 22:46:42 »
Synes Clayton var mannen som reiste kjerringa ved å starte og vise at det nytter å jobbe.
BB etter mitt syn
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #273 på: August 09, 2011, 22:47:02 »
Tom Lees bør definitivt starte neste kamp! Godt å se en ekte Leeds-gutt!
Er det vi trenger nå, lokale gutter som blør for drakta!  ;D
Vel... det var nå en australier som blødde på drakta i dag  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil

Tom S

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #275 på: August 09, 2011, 22:48:29 »
Ikkje imponert...
COME ON LEEDS !!

Oni

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #276 på: August 09, 2011, 22:48:46 »
Det beste jeg tar med meg fra denne kampen er at Ramon Nunez allerede har flere A-lags mål for Leeds enn Paynter!

Vi vinner på en ok dag. Syntes spillet framover satt ganske bra, dog mot dårlig motstand. Sam var spesielt god og Howson jobbet utrettelig. Dessverre var forsvaret fortsatt lekk. Connolly var litt uoppmerksom noen ganger, men ikke i nærheten av så dårlig som O'Brien. Kan noen sende den mannen på treningsleir med rekruttene!? La han spille seg i form i kamper som ikke betyr noe.

Sleivind

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #277 på: August 09, 2011, 22:49:37 »
Først og fremst må jeg minne folk på om at dette er en cup-kamp. Vi har spilt MANGE cup-kamper de siste årene som har vært MYE verre enn denne.

Banens beste: Clayton og Nunez. Clayton var god i 1.omgang, forsvant litt mer i 2.omgang. Liker veldig godt det jeg ser av han. Nunez var medioker i 1.omgang, mye bedre i andre.

Banens dårligste: O'Brien, Connolly og Parker. Vi må få inn noen erstattere for Connolly og Parker, gud forby om O'Dear er tiltenkt venstrebackplassen i år. Hvorfor O'Brien har startet disse to kampene er for meg en gåte. Tydelig unfit, i tillegg er han så temposvak at jeg aldri har sett maken. Hvem som helst kan jo springe forbi han.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #278 på: August 09, 2011, 22:50:13 »
Lonergan - 5
Connolly - 4
O'Brien - 2 (for å ha møtt opp og tatt på seg riktig drakt)
Kisnorbo - 6
Parker - 4
Clayton - 7 BB
Brown - 5
Howson - 5
Sam - 6
Nuñez - 7
McCormack - 6

Lees - 7
Bromby - 6
« Siste redigering: August 09, 2011, 22:54:23 av Per-Stian »

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #279 på: August 09, 2011, 22:50:37 »
Det beste jeg tar med meg fra denne kampen er at Ramon Nunez allerede har flere A-lags mål for Leeds enn Paynter!

Vi vinner på en ok dag. Syntes spillet framover satt ganske bra, dog mot dårlig motstand. Sam var spesielt god og Howson jobbet utrettelig. Dessverre var forsvaret fortsatt lekk. Connolly var litt uoppmerksom noen ganger, men ikke i nærheten av så dårlig som O'Brien. Kan noen sende den mannen på treningsleir med rekruttene!? La han spille seg i form i kamper som ikke betyr noe.
och han är bara ett mål bakom mcCormack ;)
 

B-m

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #280 på: August 09, 2011, 22:52:38 »
Grayson må tørre mer. Bromby og Lees viser mye mer fitness og guts enn AOB og Connolly. Connolly virker lav på selvtillit. McCormack mye bedre etter målet. Nunes, Sam, Howson og Clayton alle gode. Brown ok siste 20 min. Virker som om midtbanen spilte bedre med et mer kompetent forsvar. Mangler fortsatt våre tre desidert beste spillere i Gradel, Becchio og Snodgrass. Det vi trenger er et skikkelig rivjern på midten, også kan heller Brown være sub for Clayton og Howson imo
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #281 på: August 09, 2011, 22:52:59 »
Lonergan - 5
Connolly - 4
O'Brien - 2 (for å ha møtt opp og tatt på seg riktig drakt)
Kisnorbo - 6
Parker - 4
Clayton - 7 BB
Brown - 5
Howson - 5
Sam - 6
McCormack - 6

Lees - 7
Bromby - 6
tycker personligen att Parker var minst lika dåli som o brien och var definitivt delaktig i bägge Bradfords mål, gjorde flera idiotiska bakåtpassningar med mera som kunde straffat sig, tror han spelat sig definitivt ur laget nu
 

Peter7

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #282 på: August 09, 2011, 22:53:02 »
Forsvaret var en katastrofe - kun Kisnorbo godkjent av de som opprinnelig startet. Burde egentlig byttet ut Parker også ... men det var vel lite folk å bytte inn, siden O´Dea ikke var med. Lees - Bromby - Kisnorbo - O´Dea i neste kamp?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

newsome

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #283 på: August 09, 2011, 22:53:29 »
Lonergan - 5
Connolly - 4
O'Brien - 2 (for å ha møtt opp og tatt på seg riktig drakt)
Kisnorbo - 6
Parker - 4
Clayton - 7 BB
Brown - 5
Howson - 5
Sam - 6
McCormack - 6

Lees - 7
Bromby - 6
Manglet Nunes der som vel også bør få en 7 er

baste

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #284 på: August 09, 2011, 22:54:33 »
Spilte vi 4-5-1 HJEMME ?? Fikk ikke fulgt kampen.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #285 på: August 09, 2011, 22:55:54 »
Spilte vi 4-5-1 HJEMME ?? Fikk ikke fulgt kampen.

Tja, Sam og Nuñez låg høgt oppe i bana på kvar sin kant, så likna minst like mykje på ein 4-3-3.

Jon R

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #286 på: August 09, 2011, 22:56:02 »
Synes dette var en morsom cup-kamp. Mye positivt i vårt offensive spill. Nunez og Sam imponerte meg og Clayton hadde en meget god kamp på sentral midt. Mc Cormack er voldsomt på hugget og jobber utrettelig, men blåser for mange clear-cut sjanser. Syntes også at forsvaret funket mye bedre med Bromby og Lees bak der. O Brien var "shocking" dårlig.
Jon R.

Blank_File

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #287 på: August 09, 2011, 22:59:24 »
Steike. Underholdene endte det i alle fall opp med å bli. :)

Clayton BB.

Ellers artig å se at Grayson gjør et dobbeltbytte av typen han gjør. Noe av det mer handlekraftige vi har sett i det siste.

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #288 på: August 09, 2011, 23:00:25 »
Tror vi har noestort på gang med Nunez, macca tror jeg også kommer skikkelig(god skudd fot) ellers er forsvaret forferdelig.... Håper det skjer noe alvorlig der til neste kamp... men alt i altsåvant vi kampen... Var det ikke i fjor røk vi ut mot svakere motstand enn dette...??

Sølvreven

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #289 på: August 09, 2011, 23:03:12 »
Grayson må tørre mer. Bromby og Lees viser mye mer fitness og guts enn AOB og Connolly. Connolly virker lav på selvtillit. McCormack mye bedre etter målet. Nunes, Sam, Howson og Clayton alle gode. Brown ok siste 20 min. Virker som om midtbanen spilte bedre med et mer kompetent forsvar. Mangler fortsatt våre tre desidert beste spillere i Gradel, Becchio og Snodgrass. Det vi trenger er et skikkelig rivjern på midten, også kan heller Brown være sub for Clayton og Howson imo
Spot on, B-m.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #290 på: August 09, 2011, 23:03:52 »
måste vara helt fantastiskt för spelare som taylor och lees att göra hemmadebut för leeds, någon som vet publiksiffran?
« Siste redigering: August 09, 2011, 23:57:10 av sportcarl1 »
 

Andersen

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #291 på: August 09, 2011, 23:04:13 »
Puuuh, dette var en slitekamp! fint at vi avgjorde kampen uten ekstraomganger, med tanke på kamp til helga igjen. Men så var det dette med forsvaret da :-[ er redd det blir mange baklengs i år også, hvis ikke noe drastisk skjer. Jeg la merke til coachinga til SG og Bradford fyren, så totalt forskjellig, SGmed henda i lomma eller armene i kryss, Bradford fyren kjeftet og smellte , gestikulerte hele tia. Litt mere jævel i SG kunne gjort seg! Spent på neste kamp. LEED4EVER

Jon R

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #292 på: August 09, 2011, 23:07:13 »
Steike. Underholdene endte det i alle fall opp med å bli. :)

Clayton BB.

Ellers artig å se at Grayson gjør et dobbeltbytte av typen han gjør. Noe av det mer handlekraftige vi har sett i det siste.

Himlet litt med øynene umiddelbart, men det funket faktisk bra. Gav oss bedre moment og flyt i det offensive spillet uten den hodeløse skilpadden og makkeren til høyre for han, som skapte ugreie der bak. Bromby og Lees bør starte i neste kamp etter min vurdering.
Jon R.

stefan

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #293 på: August 09, 2011, 23:16:51 »
Steike. Underholdene endte det i alle fall opp med å bli. :)

Clayton BB.

Ellers artig å se at Grayson gjør et dobbeltbytte av typen han gjør. Noe av det mer handlekraftige vi har sett i det siste.

Himlet litt med øynene umiddelbart, men det funket faktisk bra. Gav oss bedre moment og flyt i det offensive spillet uten den hodeløse skilpadden og makkeren til høyre for han, som skapte ugreie der bak. Bromby og Lees bør starte i neste kamp etter min vurdering.
Enig i det. Sam bør også starte på bekostning av Snodgrass desverre. Snoddy er ikke match fit.
Det samme må sies om O Brien som for sin egen del burde få lov å trene seg i form før han spiller kamper...
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Masinga

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #294 på: August 09, 2011, 23:21:01 »
Har trent fotball selv i kveld og så ikke kampen. Etter treningen stod jeg på trappen og sjekket resultatet på mobilen. Da var resultatet 1-2. At Leeds snur det til 3-2 relativt kjapt vitner om styrke.

Det gleder meg også at nye spillere står frem. Jeg hører Clayton, McCormack, Nunez nevnes i positive ordelag. Det hadde vært fantastisk om Leeds fikk frem 3-4 spillere på nivå med Howson, Gradel og Snodgrass. Da begynner det å ligne noe. Men hva med forsvaret?
Masinga, medl.nr. 1250

Stifler

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #295 på: August 09, 2011, 23:24:24 »
Dårlig gjennomført kamp av Leeds og et helt ok resultat.
Syntes Clayton var Leeds sin beste mann, mens Nunez gjorde en grei kamp. Syntes han slet litt mann mot mann og klarte ikke helt å stokke beina men grei kamp.

Parker må bare ut. forferdelig trist å se på. Syntes nesten litt synd på han...
-Nr 2 er den første taperen-

J-R

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #296 på: August 09, 2011, 23:26:22 »
Clayton var god i 1 omg og bortsett fra det så var det hele en katastrofe... Hele laget må våkne og i det minste prøve å gjøre det de får betalt for å gjøre. ( selv om lønna er lav).
    MOT

7cato7

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #297 på: August 09, 2011, 23:34:24 »
Clayton spilte sin beste kamp for Leeds! I tillegg for Nunez ros og Lees og Bromby sitt innhopp. Nydelig assist fra Lees. Grayson bør være tøff nok og prøve lees fra start. Han er en mann for fremtiden og du ser at han vil noe. O`Brien er en katastrofe og vi skulle hatt en erstatter for han! Kirsnobo trenger litt mer tid, men han kommer. deilig å se han blø igjen :)  Parker beviser nok engang at han ikke holder mål. Brown slår mye feigt tilbake, men jeg håper han vil heve seg etter noen flere kampen. Howson var Ok idag, og han tar tak når det trengs! Han blir ENORM iår :) Ross glimter til, og får et fortjent mål. Jobber bra og kommer til mange skudd. Er litt ego til tider!  Gleder meg til fortsettelsen!!  MOT!!!!
Cato Visdal Mikalsen

DanskLeedsGut

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #298 på: August 09, 2011, 23:42:45 »
O'Brien og Connolly var pivringe! Håber at SG straffer dem og starter med Lees og Bromby istedet mod Boro!

Skønt at McCormack fik scoret!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Glenn K

Sv: KAMP: vs Bradford City, Carling Cup 1.runde, tirsdag 9.august 2011
« Svar #299 på: August 09, 2011, 23:46:18 »
Jeg syns det var herlig å se hvordan selvtilliten til McCormack økte etter scoringen. Han avsluttet jo mer i løpet av den 2 omgangen enn han har gjort siden han kom. Avslutningene var ikke ufarlige heller, likte det jeg så! Ellers fortsetter Clayton å imponere, i tillegg syns jeg at Brown løftet seg i 2 omgang.

Forsvaret vårt gjorde nok en svak kamp i dag. O'Brien bør erstattes kjapt hvis han fortsetter sånn som han har gjort nå i de 2 siste kampene! Skremmende å se at et lag fra League Two får gå fritt med ballen inne i Leeds' 16-meter, SKJERPINGS!
« Siste redigering: August 09, 2011, 23:50:11 av Glenn K »