Leeds United - millwall 3. desember 2011!

Started by Rudi G., August 09, 2011, 15:42:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

h.b

Quote from: David Harle on October 15, 2011, 21:12:49
Styr unna! Ekstremt lytt og møkkete. Anbefaler Ibis Hotel som er det rimeligste hotellet med standard godt over de to stjernene de har.

Tja. Har aldri hatt noen dårlig opplevelse av Discovery Inn. Men nå legger jeg meg stort sett med endel promille da når jeg først er på tur

lojosang

Quote from: h.b on October 15, 2011, 22:20:52
Quote from: David Harle on October 15, 2011, 21:12:49
Styr unna! Ekstremt lytt og møkkete. Anbefaler Ibis Hotel som er det rimeligste hotellet med standard godt over de to stjernene de har.

Tja. Har aldri hatt noen dårlig opplevelse av Discovery Inn. Men nå legger jeg meg stort sett med endel promille da når jeg først er på tur

Det er du som skitner til og lager bråk, altså! :D

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

h.b

David Harle

He he. Da må du ha vært der sist gang jeg var der! Ville heller gått for Metropole som er et fire stjerners hotel like sentralt som Discovery til omtrent samme pris. Booket der til Coventry kampen på tirsdag. 950 kr for to netter inkl. frokost. Har forøvrig bodd på mange rare steder i Leeds. New Townsman og City Central hotel oppe i New Briggate absolutt de mest spesielle. På en av turene på 80-tallet hadde de lappet et knust vindu med en ølbrikke. Spesielt lett med nattesøvnen var det heller ikke med Mr Craigs rett over gaten. Men 17 pund for overnattingen vanskelig å slå. Bodde der bl.a. på en legendarisk påsketur med Edgar Forsnes (RIP) i 1987. Kebaben rett utenfor imidlertid historisk allerede da!

h.b

Vel. Skal ma ta med der hvor man har hatt den rareste opplevelsen. Ja da må det bli hos Peter Lorrimer. Møkkete, kaldt, iskaldt vann i dusjen. Bråkete rør når naboen tok seg en dusj. I forhold til ham. Ja da er det førsteklasses på Discovery Inn.
Men så var det det med sjarmen da og ikke minst frokosten hans før i tiden. Nå er den visst blitt dårlig. Før i tiden holdt det med frokost for mat en hel dag. Samt at det alltiid sto en duggfrisk bayer å venta på meg ved frokostbordet

Odin

Jeg har bodd på The Met hotel de siste gangene. Ca £50 hvis du bestiller tidlig, nylig oppusset, 400 m fra togstasjonen og kjempegod frokost!

David Harle

Den siste gangen jeg bodde på City Central var det lekkasje fra 3. etasje til 2. etasje. Det flommet formelig vann rett gjennom taket. Det ble den siste gangen! Rart å gå forbi der i disse dager og se at det står tomt. Minner! The Met helt klart den beste dealen på hotellfronten sentralt i Leeds! 

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Hva med å bo utenfor f.eks i York. Eller du kan velge deg Peter sin pub til 25 pund natta

Tom S

Quote from: Asbjørn on October 16, 2011, 22:58:26
Quote from: MrK on October 16, 2011, 22:38:14
75 pund natta på Marriott
- 10% discount (LUSCOS), you know ;)

£75 er vel ferdig pruta LUSCOS pris, Asbjørn (?)
£85 for dobbelt rom.
COME ON LEEDS !!

RuneR

Jeg synes £65 for dobbeltrom uten frokost på flotte Mint er en svært god deal 2-4. desember.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

chief

Quote from: RuneR on October 17, 2011, 13:40:39
Jeg synes £65 for dobbeltrom uten frokost på flotte Mint er en svært god deal 2-4. desember.

Og om vekking inngår i prisen, kan det vise seg å være særdeles gunstig  ;)  ;D
1 4 all and all 4 1

RuneR

Quote from: chief on October 17, 2011, 13:53:09

Vi må snart skaffe oss nye (og bedre) minner sammen  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

chief

Quote from: RuneR on October 17, 2011, 13:59:45

Vi må snart skaffe oss nye (og bedre) minner sammen  8)

:D Vi må kanskje det Rune.  Sees vel i desember.
1 4 all and all 4 1

EOT

Har lengtet lenge for å komme over for å se Leeds-Millwall. Skal blir knall. Noen som har tips på bra puber om kvelden?
:D ;D

chief

Quote from: EOT on October 17, 2011, 16:22:08
Har lengtet lenge for å komme over for å se Leeds-Millwall. Skal blir knall. Noen som har tips på bra puber om kvelden?
:D ;D

Her er det "tusener på tusener" å velge i...  Følg lyden, lukten og magefølelsen så bruker det å bli vellykket  ;)
1 4 all and all 4 1

Rudi G.

Quote from: Tom S on October 17, 2011, 12:39:46
Quote from: Asbjørn on October 16, 2011, 22:58:26
Quote from: MrK on October 16, 2011, 22:38:14
75 pund natta på Marriott
- 10% discount (LUSCOS), you know ;)

£75 er vel ferdig pruta LUSCOS pris, Asbjørn (?)
£85 for dobbelt rom.

Stemmer det Tom, £75 m/frokost for oss i LUSCOS og £89 u/frokost for vanlige mennesker!

Billy Bremner

Betaler 1500 kroner for enkeltrom, 5 netter på Discovery Inn, dette er uten frokost. Støy og skitt er intet problem, da sjansen for at jeg er ved mine fulle fem når jeg oppholder meg på rommet er minimal  :) Kunne ha gått for et dobbeltrom på f.eks Jurys Inn for 3000 kroner, men greit å ha eget rom uten snorkende menn i nabosenga.

HåvardK

Da viser det seg at broder og jeg faktisk etter stor sannsynlighet satser på å få med oss denne kampen. Hadde egentlig booket oss inn på ATP-festivalen i Taunton (selveste!) denne helga, men fikk i dag beskjed om at festivalen var avlyst! Med flybilletter, feriedager mm i boks tok det ikke lang tid å få endret planene. Inntil videre er detaljene noe uklare - kanskje tar vi en liten pubreise i området siden vi kommer over allerede torsdag - men vi satser uansett på å være i Leeds lørdag. Første kamp på ER for min del siden 2003, faktisk.

lojosang

Quote from: HåvardK on October 19, 2011, 20:37:04
Da viser det seg at broder og jeg faktisk etter stor sannsynlighet satser på å få med oss denne kampen. Hadde egentlig booket oss inn på ATP-festivalen i Taunton (selveste!) denne helga, men fikk i dag beskjed om at festivalen var avlyst! Med flybilletter, feriedager mm i boks tok det ikke lang tid å få endret planene. Inntil videre er detaljene noe uklare - kanskje tar vi en liten pubreise i området siden vi kommer over allerede torsdag - men vi satser uansett på å være i Leeds lørdag. Første kamp på ER for min del siden 2003, faktisk.

Taunton? Da skal du prise deg lykkelig! Farlig område det!
Husk The Famous Duck of Taunton!
God tur!
- Leif Olav

Hallgeir *

Avtal vekking med noen fra Sarons Dal. De har lang erfaring med sånt.  ;)
Super Leeds since 1968

lojosang

Quote from: hallghel on October 20, 2011, 12:53:49

De er SYKT inneffektive. Må jo arrangere møter i ett kjør.
- Leif Olav

Hallgeir *

Quote from: lojosang on October 20, 2011, 12:58:04
Quote from: hallghel on October 20, 2011, 12:53:49

De er SYKT inneffektive. Må jo arrangere møter i ett kjør.
Tror ikke møter er nødvendig. De fleste der går av skaftet bare de hører ordet vekking....
Super Leeds since 1968

sttunge

Blir en tur på meg også til denne kampen. Fly Rygge kl 10.10 til Manchester på fredag. Skal ligge i to netter på Discovery Inn. Returen er åpen enda da jeg prøver å få med meg en kamp til på søndag eller mandag. Noen som har tips om en godt alternativ.

;) :)

RuneR

Billettsalget går for fullt nå.  Vi er en gjeng på North Stand (8 stk):
Felt N7, rad U plass 26-29 og rad V plass 26-29
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

RuneR

Quote from: RuneR on November 07, 2011, 12:44:56
Billettsalget går for fullt nå.  Vi er en gjeng på North Stand (8 stk):
Felt N7, rad U plass 26-29 og rad V plass 26-29
.... og nå tre nordmenn til på rad V plass 23-25  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

sttunge

Og disse 3 er MOT-gutter fra Lillehammer/Ringsaker. Blir bra dette med en norsk del av tribunen Rune. ;) ;D

Rudi G.

Asbjørn

Quote from: Rudi G. on November 07, 2011, 13:37:01
5 billetter på D12 i boks.
Avd. Sotra valgte tre stk på D11 (littt nærmere midten ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan