Skrevet av Emne: Tråden uten navn, avskallet fra: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 2890 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

dansale

Det burde ha blitt utdelt gule og røde kort til brukerene her inne på forumet, jeg er så JÆVLIG lei dette forbanna OT dritet dere lirer av dere hver forbanna dag! Jeg kommer fra jobb og ser fram til å se om det er skjedd noe nytt siden jeg dro hjemmefra men NEI! det er faen meg bare BATES MUN BATES MUN MUN MUN!

Dere som er moderator her inne på forumet gjør en helt elendig jobb i å rydde opp eventuelt blokere desse forbanna trolla som forpester forumet her inne.

Det ryktest at Leon Best er på veg inn på lån fra Newcastle

« Siste redigering: August 12, 2011, 13:31:31 av lojosang »
Forza Leeds!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1 på: August 12, 2011, 00:03:12 »
Det burde ha blitt utdelt gule og røde kort til brukerene her inne på forumet, jeg er så JÆVLIG lei dette forbanna OT dritet dere lirer av dere hver forbanna dag! Jeg kommer fra jobb og ser fram til å se om det er skjedd noe nytt siden jeg dro hjemmefra men NEI! det er faen meg bare BATES MUN BATES MUN MUN MUN!

Dere som er moderator her inne på forumet gjør en helt elendig jobb i å rydde opp eventuelt blokere desse forbanna trolla som forpester forumet her inne.

Det ryktest at Leon Best er på veg inn på lån fra Newcastle


Så det er kun innlegg som har den samme oppfatning som deg som skal godkjennes her inne?de andre skal da slettes?jaja,blir litt av en jobb for moderatorene...jeg foreslår at du danner "dansales forum"...ordet er IKKE fritt, og alle er enige ;D
MOT!

David Harle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #2 på: August 12, 2011, 00:21:31 »
Det handler om å holde seg til topic, og det vet du veldig godt! Kutt ut den selvmedlidende "alle er mot meg holdningen"

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #3 på: August 12, 2011, 01:29:50 »
Det dette handler om er : Når du har funnet på nokk en konspirasjonsteori om Bates så kan du skrive det inne på Bates tråen. Når du har fått nyss i eit rykte eller vill komentere dette rykte uten at det blir eit fåredrag om bates så skriver du det inne på Rykte tråen.

Du virker igrunn som en oppegående fyr DHY men det er åpenbart at du er desperat etter oppmerksomhet  :)

Forza Leeds!

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #4 på: August 12, 2011, 07:34:45 »
Det er ikke rart det blir krig i verden.   :o
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #5 på: August 12, 2011, 08:21:05 »
Det dette handler om er : Når du har funnet på nokk en konspirasjonsteori om Bates så kan du skrive det inne på Bates tråen. Når du har fått nyss i eit rykte eller vill komentere dette rykte uten at det blir eit fåredrag om bates så skriver du det inne på Rykte tråen.

Du virker igrunn som en oppegående fyr DHY men det er åpenbart at du er desperat etter oppmerksomhet  :)


Jeg kan være enig at det dessverre blandes litt mye i kampens hete når det gjelder topic.Men dette er litt vanskelig også:hvis det diskuteres et rykte om en spiller,og det dukker opp et nytt rykte om at spilleren velger en annen klubb pga lønn.Hva skal man skrive da?at grunnen er at han ikke ville flytte til Leeds?er skal man skrive den egentlige grunnen?Dere må huske på at så lenge denne klubben blir eneveldig styrt av MUN(det kan vi vel objektivt være enige om?)så må han nevnes i de fleste topics.
Ellers kan jeg informere om at jeg overhodet ikke er ute etter oppmerksomhet på dette forum.Jeg prøver kun å overbevise mine Leedsbrødre om at klubben dessverre er fullstendig ute av kurs på de fleste områder, og da må det aksjoneres dessverre ;)
MOT!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #6 på: August 12, 2011, 08:36:52 »
Det dette handler om er : Når du har funnet på nokk en konspirasjonsteori om Bates så kan du skrive det inne på Bates tråen. Når du har fått nyss i eit rykte eller vill komentere dette rykte uten at det blir eit fåredrag om bates så skriver du det inne på Rykte tråen.

Du virker igrunn som en oppegående fyr DHY men det er åpenbart at du er desperat etter oppmerksomhet  :)


Jeg kan være enig at det dessverre blandes litt mye i kampens hete når det gjelder topic.Men dette er litt vanskelig også:hvis det diskuteres et rykte om en spiller,og det dukker opp et nytt rykte om at spilleren velger en annen klubb pga lønn.Hva skal man skrive da?at grunnen er at han ikke ville flytte til Leeds?er skal man skrive den egentlige grunnen?Dere må huske på at så lenge denne klubben blir eneveldig styrt av MUN(det kan vi vel objektivt være enige om?)så må han nevnes i de fleste topics.
Ellers kan jeg informere om at jeg overhodet ikke er ute etter oppmerksomhet på dette forum.Jeg prøver kun å overbevise mine Leedsbrødre om at klubben dessverre er fullstendig ute av kurs på de fleste områder, og da må det aksjoneres dessverre ;)
MOT!

Du trenger ikke å overbevise oss om dette i hvert eneste innlegg og nevne Bates nesten hver eneste gang. Er du medlem av Jehovas Vitne? Til og med de gir seg når man sier at man ikke ønsker å bli frelst og at man ikke tror dommedagen er rett rundt hjørnet..

Vi er ikke i en posisjon for å aksjonere dessverre.. Bates er en egenrådig jævel og klubben er jo ikke på bærtur.

Det kommer inn 2-3 utfyllende spillere før slutten av måneden...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #7 på: August 12, 2011, 08:57:45 »
Det dette handler om er : Når du har funnet på nokk en konspirasjonsteori om Bates så kan du skrive det inne på Bates tråen. Når du har fått nyss i eit rykte eller vill komentere dette rykte uten at det blir eit fåredrag om bates så skriver du det inne på Rykte tråen.

Du virker igrunn som en oppegående fyr DHY men det er åpenbart at du er desperat etter oppmerksomhet  :)


Jeg kan være enig at det dessverre blandes litt mye i kampens hete når det gjelder topic.Men dette er litt vanskelig også:hvis det diskuteres et rykte om en spiller,og det dukker opp et nytt rykte om at spilleren velger en annen klubb pga lønn.Hva skal man skrive da?at grunnen er at han ikke ville flytte til Leeds?er skal man skrive den egentlige grunnen?Dere må huske på at så lenge denne klubben blir eneveldig styrt av MUN(det kan vi vel objektivt være enige om?)så må han nevnes i de fleste topics.
Ellers kan jeg informere om at jeg overhodet ikke er ute etter oppmerksomhet på dette forum.Jeg prøver kun å overbevise mine Leedsbrødre om at klubben dessverre er fullstendig ute av kurs på de fleste områder, og da må det aksjoneres dessverre ;)
MOT!

Du trenger ikke å overbevise oss om dette i hvert eneste innlegg og nevne Bates nesten hver eneste gang. Er du medlem av Jehovas Vitne? Til og med de gir seg når man sier at man ikke ønsker å bli frelst og at man ikke tror dommedagen er rett rundt hjørnet..

Vi er ikke i en posisjon for å aksjonere dessverre.. Bates er en egenrådig jævel og klubben er jo ikke på bærtur.

Det kommer inn 2-3 utfyllende spillere før slutten av måneden...
Her tar du feil.Vi har anledning til å aksjonere. Undertegnede og flere jeg  kjenner setter ikke sine ben på ER før MUN er borte.Så enkelt er det!Ã… hevde at jeg nevner MUN i hvert ENESTE innlegg er jo ikke riktig.At jeg har en oppgitt og negativ tone er jeg enig i, og det beklager jeg.Poenget er at klubben jeg har elsket i over 35 år er i en tilstand vi supportere ikke kan finne oss i.Hvis du bruker en dag til å lese igjennom flere Leedsforum så vil du oppdage at det bygges en front imot MUN.Supporterne finner seg ikke i løgnene lengre.Dette kommer til å øke i styrke-hør mine ord!

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #8 på: August 12, 2011, 09:27:10 »
Her tar du feil.Vi har anledning til å aksjonere. Undertegnede og flere jeg  kjenner setter ikke sine ben på ER før MUN er borte.Så enkelt er det!Ã… hevde at jeg nevner MUN i hvert ENESTE innlegg er jo ikke riktig.At jeg har en oppgitt og negativ tone er jeg enig i, og det beklager jeg.Poenget er at klubben jeg har elsket i over 35 år er i en tilstand vi supportere ikke kan finne oss i.Hvis du bruker en dag til å lese igjennom flere Leedsforum så vil du oppdage at det bygges en front imot MUN.Supporterne finner seg ikke i løgnene lengre.Dette kommer til å øke i styrke-hør mine ord!

lol

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #9 på: August 12, 2011, 09:33:35 »
Skal vi diskutere spillere som glipper for Leeds. Ja da har DHY helt rett. Det er på grunn av politikken til en enkelt person som desverre er eier av vår klubb at spilleren glipper for Leeds. Leeds burde være i den posisjonen at spillere velger Leeds hvis de overhode vurderer å gå til et CCC lag. Hvis vi ikke skal navne mun i denne tråden. Ja da må vi slutte med å nevne spillere som glipper. For da må vi finne ut hva som e grunnen. Og grunnen er enkel. mun
ps. Huseklepp går til Portsmouth tydeligvis. Nå har ikke Leeds vært ute etter ham tror jeg. Men dette viser at andre lag satser. Noe Leeds burde gjøre

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #10 på: August 12, 2011, 09:47:53 »
Det dette handler om er : Når du har funnet på nokk en konspirasjonsteori om Bates så kan du skrive det inne på Bates tråen. Når du har fått nyss i eit rykte eller vill komentere dette rykte uten at det blir eit fåredrag om bates så skriver du det inne på Rykte tråen.

Du virker igrunn som en oppegående fyr DHY men det er åpenbart at du er desperat etter oppmerksomhet  :)


Jeg kan være enig at det dessverre blandes litt mye i kampens hete når det gjelder topic.Men dette er litt vanskelig også:hvis det diskuteres et rykte om en spiller,og det dukker opp et nytt rykte om at spilleren velger en annen klubb pga lønn.Hva skal man skrive da?at grunnen er at han ikke ville flytte til Leeds?er skal man skrive den egentlige grunnen?Dere må huske på at så lenge denne klubben blir eneveldig styrt av MUN(det kan vi vel objektivt være enige om?)så må han nevnes i de fleste topics.
Ellers kan jeg informere om at jeg overhodet ikke er ute etter oppmerksomhet på dette forum.Jeg prøver kun å overbevise mine Leedsbrødre om at klubben dessverre er fullstendig ute av kurs på de fleste områder, og da må det aksjoneres dessverre ;)
MOT!

Du trenger ikke å overbevise oss om dette i hvert eneste innlegg og nevne Bates nesten hver eneste gang. Er du medlem av Jehovas Vitne? Til og med de gir seg når man sier at man ikke ønsker å bli frelst og at man ikke tror dommedagen er rett rundt hjørnet..

Vi er ikke i en posisjon for å aksjonere dessverre.. Bates er en egenrådig jævel og klubben er jo ikke på bærtur.

Det kommer inn 2-3 utfyllende spillere før slutten av måneden...
Her tar du feil.Vi har anledning til å aksjonere. Undertegnede og flere jeg  kjenner setter ikke sine ben på ER før MUN er borte.Så enkelt er det!Ã… hevde at jeg nevner MUN i hvert ENESTE innlegg er jo ikke riktig.At jeg har en oppgitt og negativ tone er jeg enig i, og det beklager jeg.Poenget er at klubben jeg har elsket i over 35 år er i en tilstand vi supportere ikke kan finne oss i.Hvis du bruker en dag til å lese igjennom flere Leedsforum så vil du oppdage at det bygges en front imot MUN.Supporterne finner seg ikke i løgnene lengre.Dette kommer til å øke i styrke-hør mine ord!

og alikevel dukker det opp 25-30000 på de fleste kamper..Regner med det blir noen spredte aksjoner til helgen utenfor ER som utvikler seg til pøbelstreker i området holbeck til sentrum og alle, absolutt alle står igjen som tapere....du skal ikke se bort ifra at endel kommer til å prøve å drive hærverk på ER i tillegg? Men du mener kansje det er verdt det bare Bates forsvinner ?
 
Husk at engelskmenn skriver på en måte som for oss oppfattes som sterk bannskap og sverging,(ikke sikkert at alle disse står for disse meningene sine når de må vise annsiktet sitt) hadde vi her på forumet brukt samme språket så hadde vi blitt bannlyst herfra.... De fleste av alle Leeds supportere er misfornøyd med klubbens vilje til å satse/stå for tidligere lovnader, men hvis misnøyen på stadion slik som LFC sine supportere gjorde mot Hicks og Gilette, Scumsupportere mot Glazier familien osv.....Pompey etc.....at to tre stykker fra Norge driver sin personlige boikott av ER bryr ingen seg om.... kansje en eller 2 kamper i året? knapt en symbolsk handling....h.b har jo mast om dette i flere sesonger,tilbød meg jo å møte han flere ganger utenfor ER for å demostrere, spør hvor han var? ;)

Sorry, støtt Leeds United og spillerne. bruk stemmen på ER for å vise din misnøye med KEN BATES det har jeg med 30 000 andre gjort de siste sesongene...
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #11 på: August 12, 2011, 09:54:21 »
mun bryr seg døyten om at alle er imot ham. Hans agenda er å tjene penger. Og siden dere da faktisk møter opp på Elland Road. Ja da støtter dere faktisk Bates sin agenda. Det eneste han skjønner er hvis det kommer mindre penger inn

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #12 på: August 12, 2011, 09:56:31 »
mun bryr seg døyten om at alle er imot ham. Hans agenda er å tjene penger. Og siden dere da faktisk møter opp på Elland Road. Ja da støtter dere faktisk Bates sin agenda. Det eneste han skjønner er hvis det kommer mindre penger inn

skjønner at det meste er sort/hvitt i dine tanker....håper for deg og resten av dine omgivelser at resten av din hverdag ikke fortoner seg slik ;)
Ollan

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #13 på: August 12, 2011, 10:01:02 »
Bruk i det minste ''Bates'' - tråden til denne diskusjonen....

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #14 på: August 12, 2011, 10:02:44 »
mun bryr seg døyten om at alle er imot ham. Hans agenda er å tjene penger. Og siden dere da faktisk møter opp på Elland Road. Ja da støtter dere faktisk Bates sin agenda. Det eneste han skjønner er hvis det kommer mindre penger inn

skjønner at det meste er sort/hvitt i dine tanker....håper for deg og resten av dine omgivelser at resten av din hverdag ikke fortoner seg slik ;)

Vel jeg ser ikke på Leeds med rosenrøde øyne. Vi har her med en totalt grådig hai å gjøre. Han bryr seg døyten om klubben. Mange her inne har faktisk et mer elskforhold til Manu enn hva mun har til Leeds. Mun bryr seg kun om pengene som kommer inn. Om han da ikke får sportslig suksess er for ham totalt likegyldig. Vi snakker faktisk her om en person som har utalt i media. Hvis jeg ikke får det som jeg vil. Ja da slakter jeg klubben. Og slike personer velger ihvertfall jeg å ikke støtte vedå bruke penger på noe som helst i Leeds sålenge han er der. Og dette gjelder alt fra drakter til biletter.
Men dette hører egentlig hjemme i tråden om mun

Tom

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #15 på: August 12, 2011, 12:43:42 »
Det finnes en mellomting mellom å spille fast på et PL lag og det å være reserve i et Championship lag, det skjønner du også.

Uansett hvem vi måtte signe i fra Championship ville blitt slaktet som gråstein og det endelige beviset på Bates manglende ambisjoner. Sytegjengen her inne tror enda det er 2002 og er bare fornøyde om vi signer pensjonister (Smith etc) fra den perioden.

Jeg er enig i at negativiteten her på forumet nå begynner å bli vel stor, men akkurat det du skriver her stemmer jo rett og slett ikke. Championship spillere som arca, billy sharp, clingan, Mcgugan, westwood m.fl har jo blitt ønsket velkommen her på forumet, vi har jo til og med spillere fra league one som folk har vært positive til som feks smithies og montogomery. Minsøyen dreier seg jo først og fremst om at vi nå linkes til spillere som er reserver i våre konkurenters lag. Sett i lys av at klubben tidligere i sommer gikk ut med at vi kun var intereserte i spillere som ville heve førstelveren betydelig og der vi ble linket med kvalitetsspillere som bowyer, woodgate, smith, westwood, stockdale er det jo ikke så veldig rart at folk begynner å bli utålmodige. Må likevel få understreke at jeg også er skitlei av Bates-hetsingen
 

lojosang

Jeg må jo snart ha opparbeiodet meg fagbrev både som barnehageassistent og renovatør.

Kan vi holde oss til rykter i ryktetråden, og kjøre MUN-dilldall som ikke passer naturlig inn i Bates-tråden og verbale slagsmål om hvem som er mest negative eller positive og den slags i denne TUN-tråden da? Himmel og hav for en gjeng vi er.  ::)


- Leif Olav

Leedsulf

Jeg må jo snart ha opparbeiodet meg fagbrev både som barnehageassistent og renovatør.

;D

lojosang

Jeg må jo snart ha opparbeiodet meg fagbrev både som barnehageassistent og renovatør.

;D

Men ikke i staving, ser jeg.  ;D
- Leif Olav

HåvardK

Jeg må jo snart ha opparbeiodet meg fagbrev både som barnehageassistent og renovatør.

;D

Men ikke i staving, ser jeg.  ;D
Gjesp... Gammelt nytt, der altså. ;D

lojosang

Jeg må jo snart ha opparbeiodet meg fagbrev både som barnehageassistent og renovatør.

;D

Men ikke i staving, ser jeg.  ;D

Gjesp... Gammelt nytt, der altså. ;D

Sånn går det med oss som havner i universitetsbransjen. Vi blir langt flinkere til å se tvilsomme formuleringer og skrivefeil i andres arbeid enn å få fingrene til å henge med i enkle ortografiske øvelser som forumskriving. Du skulle sett grusomhetene jeg begår på msn og lignende laivkjætttjenester.
- Leif Olav

Here we go again

  • Gjest
Hva er egentlig meningen med denne tråden?

lojosang

Yeboah tilter postmann hvis jeg sletter noe, så dermed, splitting. Muligens flytte off topic?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

ollan

Yeboah tilter postmann hvis jeg sletter noe, så dermed, splitting. Muligens flytte off topic?

-LeifO

Moderatortroll.

Bare slett den.....vi er litt tåpelig iblant alle sammen :-):-)

MOT

ollan
Ollan

HåvardK

Yeboah tilter postmann hvis jeg sletter noe, så dermed, splitting. Muligens flytte off topic?

-LeifO

Moderatortroll.

Bare slett den.....vi er litt tåpelig iblant alle sammen :-):-)

MOT

ollan
Snakk for deg sjæl!  ;D